RECENZE: Demi Lovato zaútočila, ale nevyšlo to

Americká zpěvačka a skladatelka Demi Lovato se hlásí už popáté. Před novým albem Confident vydala čtyři a nelze říct, že by nebyla ambiciózní. O tom aktuálním tvrdí, že je v její kariéře nejdůležitější. Pochopitelně, je přece nové.
31.10.2015 15:15 |

Osobnosti: Demi Lovato (48 článků)

Demi Lovato „válčí“ s Ashley Greene

Válkou celebrit by se dala nazvat kauza, která vznikla mezi Demi Lovato a Ashley Greene. Jak se zdá, holky si vůbec nepadly do oka a svoje nesympatie si dávají dost okatě najevo… Herečka Demi Lovato nemůže vystát svoji kolegyni herečku Ashley Greene. Důvod? Je jím zpěvák Joe Jonas, expřítel Demi Lovato a současný přítel Ashley [...]
22.12.2010 20:55 |

Osobnosti: Demi Lovato (48 článků) , Ashley Greene (11 článků) , Joe Jonas (14 článků)

Demi Moore je zase šťastná, našla si mladého rockera

Herečka Demi Moore vkročila do nového roku s novou láskou. Silvestr si užila na pláži v objetí bubeníka Seana Fridaye ze skupiny Dead Sara. Je ve věku její dcery, ale herečka po jeho boku září štěstím. Další články k tématu: Demi Moore a Ashton Kutcher se po letech sporů o majetek rozvedli Demi Moore podala žádost o rozvod, od Ashtona Kutchera chce výživné Demi Moore nachází útěchu v náruči dalšího mladšího herce Demi Moore opět ve společnosti, chce si změnit jméno Demi Moore je doma z léčebny, podle dcery se pomalu zotavuje Demi Moore je v léčebně kvůli závislosti a poruše příjmu potravy Demi Moore si dala rajský plyn. Když ztrácela vědomí, zavolali záchranku Ztrhaná a vyčerpaná Demi Moore se musí léčit, skončila v nemocnici
04.01.2014 13:35 |

Osobnosti: Demi Moore (555 článků) , Ashton Kutcher (431 článků)

Demi Lovato – Camp Rock 2

Společnost Disney se po velkém úspěchu filmu Camp Rock, rozhodla, že natočí jeho pokračování, kde nebude chybět Demi Lovato nebo Jonas Brother’s. Camp rock 2 se do kin dostane již v létě 2010. Demi Lovato, proslavená hlavně tímto filmem získala titul Best Junior Achiever od Regis & Kelly’s Relly Awards. Demi společně s Miley Cyrus nebo [...]
01.10.2009 07:05 |

Osobnosti: Miley Cyrus (822 článků) , Demi Lovato (48 článků)

Demi Lovato propuštěna z léčebny

Po třech měsících je zpěvačka Demi Lovato opět „svobodná“. Včera totiž opustila léčebné zařízení v Santa Monice… Osmnáctiletá zpěvačka Demi Lovato má konečně důvod v úsměvu. Po třech měsících byla totiž prouštěna z léčebného zařízení v Santa Monice, kde se léčila s psychickými problémy. Kvůli nepříjemné situaci musela Demi opustit také turné se skupinou Jonas [...]
07.02.2011 14:43 |

Osobnosti: Demi Lovato (48 článků)

Demi Moore a Ashton Kutcher se po letech sporů o majetek rozvedli

Dva roky spolu nežijí, Kutcher je dokonce dávno šťastně zadaný, ale dosud byli pořád manželé. Rozvodu Demi Moore a Ashtona Kutchera bránily spory o majetek. Ve hře byly totiž miliardy. Herci se konečně dohodli. Jak si majetek rozdělí, ale neprozradili. Další články k tématu: Demi Moore podala žádost o rozvod, od Ashtona Kutchera chce výživné Demi Moore nachází útěchu v náruči dalšího mladšího herce Demi Moore opět ve společnosti, chce si změnit jméno Demi Moore je doma z léčebny, podle dcery se pomalu zotavuje Demi Moore je v léčebně kvůli závislosti a poruše příjmu potravy Ztrhaná a vyčerpaná Demi Moore se musí léčit, skončila v nemocnici Demi Moore po rozchodu s manželem: Bojím se, že nebudu hodna lásky
28.11.2013 13:17 |

Demi Lovato trpí psychickými problémy

Zpěvačka Domi Lovato má vážné psychické problémy. Vyšlo to najevo poté, co oznámila, že se nezúčastní turné se skupinou Jonas Brothers… Mladá 18-ti letá zpěvačka Demi Lovato nedávno šokovala své fanoušky zprávou, že se nebude účastnit turné s kapelou Jonas Brothers, jak bylo původně v plánu. Nyní vyšlo najevo, že Demi má vážné psychické problémy. [...]
02.11.2010 18:55 |

Osobnosti: Demi Lovato (48 článků)

Jsou uniklé sexy fotografie Demi Lovato propracovaný podvod?! Podívejme se na podezřelé důkazy!

Nedávno jsme psali o tom, jak "Demi Lovato":http://www.extra.cz/tema/demi-lovato unikly její nahé fotografie z mobilního "telefonu":http://www.extra.cz/tema/telefon. Ostatně existuje jeden člověk, co se už od srpna snaží někomu prodat její údajnou "sex tape":http://www.extra.cz/tema/sex-tape, a tyhle fotky mají být důkazem, že tato sex tape skutečně existuje a ona na ní skutečně je.
13.04.2014 08:15 |

Osobnosti: Demi Lovato (48 článků)

To je úplně jiný člověk! Demi Lovato si vyholila hlavu a přestala se líčit!

Hvězda kanálu Disney "Demi Lovato":http://www.extra.cz/tema/demi-lovato (22) opět šokovala. Na sociální síť vyvěsila fotku, kde má vyholenou hlavu a "je nenamalovaná":http://www.extra.cz/damy-zvednete-si-sebevedomi-takhle-vypadaji-nenalicene-hvezdy.
23.10.2014 12:51 |

Osobnosti: Demi Lovato (48 článků)

Demi Moore nachází útěchu v náruči dalšího mladšího herce

Herečka Demi Moore se po dlouhé době znovu usmívá. A to ve společnosti o dvanáct let mladšího herce Martina Hendersena. Zahraniční média spekulují o jejich milostném vztahu. Herci spolu totiž tráví hodně času. Další články k tématu: Kutcher a Kunisová už lásku nezapřou, líbali se na veřejnosti Demi Moore opět ve společnosti, chce si změnit jméno Demi Moore je doma z léčebny, podle dcery se pomalu zotavuje Demi Moore je v léčebně kvůli závislosti a poruše příjmu potravy Demi Moore si dala rajský plyn. Když ztrácela vědomí, zavolali záchranku Ztrhaná a vyčerpaná Demi Moore se musí léčit, skončila v nemocnici Demi Moore po rozchodu s manželem: Bojím se, že nebudu hodna lásky
22.02.2010 16:25 |

Osobnosti: Demi Moore (555 článků)

Demi Moore je v léčebně kvůli závislosti a poruše příjmu potravy

Americká herečka Demi Moore se v lednu zhroutila a musela být hospitalizována na psychiatrii. Podle magazínu People se vůbec nevrátila domů, jak spekulují zahraniční média, a od první hospitalizace zůstala v odborné péči. Další články k tématu: Demi Moore si dala rajský plyn. Když ztrácela vědomí, zavolali záchranku Ztrhaná a vyčerpaná Demi Moore se musí léčit, skončila v nemocnici Demi Moore po rozchodu s manželem: Bojím se, že nebudu hodna lásky Demi Moore potvrdila rozvod s Ashtonem Kutcherem Hrozivě hubená Demi Moore napadla fotografa Herečka Demi Moore zvažuje rozvod, už byla u právníka
05.02.2012 12:06 |

Demi Moore podala žádost o rozvod, od Ashtona Kutchera chce výživné

Herečka Demi Moore po šestnácti měsících od rozchodu s manželem Ashtonem Kutcherem konečně požádala o rozvod. Od manžela žádá peníze, ačkoli je bohatší než on. Kutcher se tomu brání, takže se rozvod zřejmě protáhne. Další články k tématu: Demi Moore nachází útěchu v náruči dalšího mladšího herce Demi Moore opět ve společnosti, chce si změnit jméno Demi Moore je doma z léčebny, podle dcery se pomalu zotavuje Demi Moore si dala rajský plyn. Když ztrácela vědomí, zavolali záchranku Ztrhaná a vyčerpaná Demi Moore se musí léčit, skončila v nemocnici Demi Moore po rozchodu s manželem: Bojím se, že nebudu hodna lásky
10.03.2013 01:05 |

Demi Moore si dala rajský plyn. Když ztrácela vědomí, zavolali záchranku

Devětačtyřicetiletá Demi Moore skončila v nemocnici kvůli vyčerpání po rozchodu s manželem. Tak znělo oficiální stanovisko mluvčí herečky. Záznam hovoru mezi dispečerem záchranky a jejími přáteli ale nyní prokázal, že herečka před zhroucením něco kouřila, měla křeče a ztrácela vědomí. Další články k tématu: Ztrhaná a vyčerpaná Demi Moore se musí léčit, skončila v nemocnici Demi Moore po rozchodu s manželem: Bojím se, že nebudu hodna lásky Demi Moore potvrdila rozvod s Ashtonem Kutcherem Hrozivě hubená Demi Moore napadla fotografa Ztrhaná Demi Moore: manžel ji prý podvedl s mladší milenkou
28.01.2012 15:05 |

Ztrhaná a vyčerpaná Demi Moore se musí léčit, skončila v nemocnici

Devětačtyřicetiletá herečka Demi Moore vyhledala pomoc lékařů. Po provalení nevěry jejího o patnáct let mladšího manžela Ashtona Kutchera byla pod velkým tlakem, a to se podepsalo na jejím zdraví a psychice. Do nemocnice ji převezli přivolaní záchranáři. Další články k tématu: Demi Moore po rozchodu s manželem: Bojím se, že nebudu hodna lásky Demi Moore potvrdila rozvod s Ashtonem Kutcherem Hrozivě hubená Demi Moore napadla fotografa Ztrhaná Demi Moore: manžel ji prý podvedl s mladší milenkou Vyhodili mě z práce a rodina se mnou nemluví, říká Kutcherova milenka Milenka Kutchera poprvé o jeho úletu: Byl dobrý a nepoužil kondom Demi Moore si dala rajský plyn. Když ztrácela vědomí, zavolali záchranku
25.01.2012 10:20 |

Demi Moore je doma z léčebny, podle dcery se pomalu zotavuje

Devětačtyřicetiletá Demi Moore je po šesti týdnech léčení opět doma. Herečka se zhroutila po rozchodu s manželem Ashtonem Kutcherem a do své péče ji přijali psychiatři ze sanatoria Cirque Lodge v Utahu. Hollywoodská hvězda se tam léčila s poruchou příjmu potravy a závislostí na lécích na předpis. Další články k tématu: Demi Moore je v léčebně kvůli závislosti a poruše příjmu potravy Demi Moore si dala rajský plyn. Když ztrácela vědomí, zavolali záchranku Ztrhaná a vyčerpaná Demi Moore se musí léčit, skončila v nemocnici Demi Moore po rozchodu s manželem: Bojím se, že nebudu hodna lásky Hrozivě hubená Demi Moore napadla fotografa
02.03.2012 16:25 |

Demi Moore opět ve společnosti, chce si změnit jméno

Devětačtyřicetiletá Demi Moore se po delší době znovu ukázala ve společnosti. Herečka, která po zhroucení skončila v léčebně, se objevila na party v Beverly Hills, kam přišla s kamarádkou Amandou De Cadenetovou. Její obličej vypadal plnější a herečka se pořád usmívala. Další články k tématu: Demi Moore je doma z léčebny, podle dcery se pomalu zotavuje Demi Moore je v léčebně kvůli závislosti a poruše příjmu potravy Demi Moore si dala rajský plyn. Když ztrácela vědomí, zavolali záchranku Herečku Demi Moore v reklamě vyretušovali k nepoznání Demi Moore po rozchodu s manželem: Bojím se, že nebudu hodna lásky
19.04.2012 09:45 |

Osobnosti: Demi Moore (555 článků) , Amanda Moore (5 článků)

Přirozená krása: Demi Lovato se podělila o svůj snímek bez make-upu a vyzvala ženy, ať ji následují

Zvoláním: „Dámy, buďte dnes statečné,“ se snažila americká herečka a zpěvačka Demi Lovato přesvědčit ženy, jak skvělý nápad je vyfotit se odlíčené a ‚statečně‘ snímek poslat na internet. Demi tak sama udělala ve středu, jenže při pohledu na její tvář nevylepšenou žádným zkrášlovadlem by se dalo předpokládat, že její hurá akce bude mít spíš opačný efekt. Mnohé dámy se totiž mohou tak akorát dostat do depresí, že takhle skvěle ony nebudou vypadat nikdy ani nalíčené.
14.04.2013 14:10 |

Osobnosti: Demi Lovato (48 článků)

Známé zpěvačce někdo ukradl sexy fotky z telefonu. Našly se tam pěkně žhavé kousky, mrkejte

Zpěvačka "Demi Lovato":http://www.extra.cz/tema/demi-lovato (23), jedna z loutek výrobny hvězd "Disneyho":http://www.extra.cz/tema/disney-hvezda, která se proslavila muzikálovými filmy Camp Rock a pak byla nejlepší kamarádkou Seleny Gomez než ji Selena zavrhla, protože Demi jako správná Disney hvězda začala fetovat a na takové se správné nejlepší kámošky vykašlou, má problém.
09.04.2014 14:35 |

Osobnosti: Selena Gomez (315 článků)

RECENZE: Když Demi Lovato zpívá, tak hraje

Dvacetiletá americká zpěvačka a herečka Demi Lovato přichází se svým čtvrtým řadovým albem. Je jistě úctyhodné, kolik toho stačila na hudební trh poslat, tím spíš, když zpívání je jenom část její umělecké osobnosti. Vkrádá se ale myšlenka, jestli právě při podobné nadprodukci nevzniká neodbytný popový smog.
10.07.2013 13:25 |

Osobnosti: Demi Lovato (48 článků)

Demi Moore po rozchodu s manželem: Bojím se, že nebudu hodna lásky

Devětačtyřicetileté Demi Moore se po provalení nevěry Ashtona Kutchera rozpadlo třetí manželství. Herečka po rozchodu hodně zhubla a v rozhovoru pro magazín Harper´s Bazaar přiznala, že má strach, že ji nikdo nebude mít rád. Další články k tématu: Demi Moore potvrdila rozvod s Ashtonem Kutcherem Hrozivě hubená Demi Moore napadla fotografa Herečka Demi Moore zvažuje rozvod, už byla u právníka Ztrhaná Demi Moore: manžel ji prý podvedl s mladší milenkou Milenka Kutchera poprvé o jeho úletu: Byl dobrý a nepoužil kondom Vyhodili mě z práce a rodina se mnou nemluví, říká Kutcherova milenka
06.01.2012 00:20 |