Recenze: Debut Emmy Smetany není vyprázdněné album vyumělkované celebrity

Emma Smetana s vlastní kapelou vydává nápadité debutové album a naplno rozjíždí hudební kariéru.
29.03.2016 09:55 |

Osobnosti: Emma Smetana (423 článků)

Dovolená ve stínu celebrity, aneb kam jezdí slavní?

Užijte si dovolenou v místech, kam jezdí slavné celebrity! Nejenže si tak skvěle odpočinete, ale zároveň i zvýšíte své šance, že na pláži vrazíte do Madonny, ve vodě potkáte roztomilou Jennifer Aniston nebo si na baru dáte skleničku s čokoládovou Rihannou. V dnešním článku jsme se zaměřili na místa, kam si slavní „jezdí válet šunky“! Pokud přemýšlíte nad dovolenou, ale ještě nemáte svou vysněnou destinaci, nechte se k výletu inspirovat následujícími řádky. Věřte, že rozhodně je z čeho vybírat, neboť celebrity by svá božská těla nevystavovaly jen tak někde. Prozradíme vám nejen oblíbené destinace, ale i koho slavného tam můžete potkat. Užijte si dovolenou ve stínu celebrity! Maui – Havaj Na druhém největším havajském ostrově, který je proslulý pro své nádherné písečné pláže a bezesporu nejpopulárnější surfařská střediska na světě, můžete potkat například Megan Fox, Owena Wilsona či miláčka všech náctiletých dívek Justina Biebra. Na celebrity můžete narazit jak na nekonečných plážích, tak i v divokých klubech. Punta De Mita – Mexiko Místo slibující relaxaci, surfování, slunění na romantických plážích i skvělé podmínky pro potápění pravidelně navštěvuje extravagantní zpěvačka Lady Gaga, neméně populární Kanye West či oblíbenec z akčních filmů Charlie Sheen. Dubrnovník – Chorvatsko Jedna z nejoblíbenějších destinací, kam ročně vyráží tisíce českých turistů láká i známé celebrity, proto je tu reálná šance, že „za humny“ potkáte někoho slavného. Chcete-li mít celebrity nejblíže, vyrazte právě sem. Možná zde narazíte na Seana Conneryho, Toma Cruise či zpěváka Bon Joviho. Saint Tropez – Francie Místo, které se proslavilo během druhé světové války jako území, kde si dostaveníčko dávali známí muzikanti, herci i filmaři – Saint Tropez má zkrátka styl. Není se proto čemu divit, že sem jezdí i celebrity, proto mějte oči otevřené, neboť se tu někde může procházet Elton John nebo Neil Patrick Harris. Saint James – Barbados Kdo si chce svou... Čtěte více Příspěvek Dovolená ve stínu celebrity, aneb kam jezdí slavní? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.10.2015 21:00 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (683 článků) , Tom Cruise (882 článků) , Owen Wilson (40 článků) , Sean Connery (66 článků) , Elton John (453 článků) , Kanye West (408 článků) , Charlie Sheen (446 článků) , Megan Fox (298 článků) , Lady Gaga (1278 článků) , Megan Fox (297 článků) , John Elton (84 článků) , James Fox (3 články) , Neil Harris (31 článků) , Neil Fox (1 článek) , Fox Harris (2 články) , James Harris (1 článek) , Bon Harris (1 článek) , James Patrick (1 článek) , Patrick Fox (1 článek) , Neil James (1 článek) , James Harris (1 článek) , James Harris (1 článek)

Borhyová a Hrdlička: Takhle jejich láska vyprchávala před kamerou!

Tři roky tvořili dokonalý pár. A stejně tak dlouho Lucii Borhyovou (37) a jejího partnera Michala Hrdličku (26) potkávaly na různých akcích kamery Blesku. Usměvavý pár se nikdy nebránil rozhovorům, ovšem v poslední době už častěji stáli před kamerou sami... Připomeňte si reportáže, v nichž nejprve zářili štěstím! Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy
14.10.2015 12:45 |

Osobnosti: Lucie Borhyová (1377 článků) , Michal Hrdlička (634 článků)

Česká politika se zvrhla ve vyprázdněné bitky, řeší se nesmysly. Bože, proč jsi nás opustil, zoufají v Reflexu

Česká politika začíná být pěkná otrava. Při pohledu na současnou politickou scénu k tomu dospěl Viliam Buchert v komentáři pro server Reflex.cz. Kdysi prý bývalo zábavné sledovat politické střety, jenže dnes je máme díky mobilním telefonům a sociálním sítím na talíři skoro pořád. Kdysi v politických sporech také o něco šlo, dnes jsou to vyprázdněné slovní bitky.
23.10.2016 15:10 |

Tlačenka? Exotický přítel Emmy Smetany dostal parádní hereckou nabídku. Známe podrobnosti

Partner moderátorky TV Nova Emmy Smetany Jordan Haj dostal nabídku stát se novou posilou seriálu Gympl s (r)učením omezeným. A jelikož je to pro studenta DAMU nabídka, která se neodmítá, jelikož kdo se dostane do divácky úspěšného seriálu, má, pokud svou příležitost nepromarní, o živobytí a popularitu na nějaký čas postaráno, na roli pochopitelně kývl.
19.02.2013 16:55 |

Osobnosti: Jordan Haj (77 článků)

Přítel moderátorky Emmy Smetany míří na TV Nova

Přítel moderátorky Emmy Smetany Jordan Haj získal roli v nové sérii seriálu Gympl s (r)učením omezeným.
21.02.2013 19:40 |

Osobnosti: Jordan Haj (77 článků)

Tohle doma brnká své lásce? Poslechněte si, jak krásně hraje a zpívá přítel půvabné Emmy Smetany

Partner moderátorky Novy Emmy Smetany Jordan Haj je nejen hercem, ale také muzikantem. To zúročil při natáčení jednoho z dílů Gymplu s (r)učením omezeným, seriálu, v němž nově hraje, když sedl ke klavíru a zahrál a zazpíval romantickou písničku od Marka Ztraceného Ztrácíš.
04.03.2013 16:45 |

Osobnosti: Marek Ztracený (186 článků) , Jordan Haj (77 článků)

Milenec nádherné Emmy Smetany byl drsně zneužit: Bojí se šíleného násilí!

Herec a muzikant Jordan Haj, izraelský přítel krásné herečky Emmy Smetany  (25) , byl zneužit. Neznámí lidé se za něj vydávají a Jordan z toho má velké obavy.
28.07.2013 14:00 |

Osobnosti: Jordan Haj (77 článků)

Ostře sledovaný Menzel: Zkoupil použité prádlo Emmy Smetany!

Oscarový režisér Jiří Menzel (76) se odvázal na charitativní akci zprávařky Emmy Smetany (26). Nejenom že s půvabnou Emmou neustále laškoval, ale ještě koupil její saténovou košilku, kterou věnovala do hvězdného bazaru.
26.05.2014 20:00 |

Osobnosti: Jiří Menzel (277 článků)

Charitativní bazar Emmy Smetany: Kdo ze slavných přidal ruku k dílu?

V pondělí se konal charitativní bazar Emmy Smetany v karlínském divadle. Jako již tradičně, i tentokrát se ho zúčastnilo mnoho známých tváří, které chtěly přiložit ruku k dílu a podpořit nadace, díky kterým budou mít lidé, kteří to potřebují, hezčí Vánoce...
14.12.2015 19:20 |

Odchod Emmy Smetany s mým návratem nesouvisí, říká Iveta Vítová

Moderátorka Iveta Vítová (32) se po mateřské dovolené vrací na televizní obrazovky. Moderovat začne hned po prázdninách. Její návrat ale prý nesouvisí s odchodem Emmy Smetany (28), která na Nově skončila před pár týdny.
12.12.2014 00:15 |

Osobnosti: Eva Vejmělková (39 článků)

Marek Wollner: Kusturica je blb a buran. Zastaňte se Emmy Smetany, je to hezká holka!

Reportér České televize Marek Wollner se na svém facebookovém profilu zastal moderátorky Emmy Smetany, která byla pranýřována za svůj rozhovor se srbským režisérem Emirem Kusturicou v pořadu DVTV.cz.
04.04.2017 09:20 |

Osobnosti: Emir Kusturica (26 článků)

Národní muzeum otevírá novou výstavu Putování za rodokmenem Bedřicha Smetany

Od 27. dubna 2016 mají návštěvníci v Muzeu Bedřicha Smetany možnost vidět novou výstavu Národního muzea s názvem Putování za rodokmenem Bedřicha Smetany.
22.04.2016 09:50 |

Máte rádi zadečky? My ano! Podívejte se na naši galerii nejvíce sexy zadků Victoria’s Secret!

»Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/349706/eva-herzigova-bastila-sushi-rukama-hulkama-a-pak-se-davila.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy »Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/349706/eva-herzigova-bastila-sushi-rukama-hulkama-a-pak-se-davila.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy »Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/349706/eva-herzigova-bastila-sushi-rukama-hulkama-a-pak-se-davila.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy „Horňáci“ prominou, ale dnes tu máme něco pro „dolňáky“. A to pořádnou nálož zadečků! A kdo má nejhezčí pozadí na světě? Přece andílci! Lépe řečeno andílci Victoria’s Secret. Nevěříte? Tak se podívejte!
11.12.2015 21:05 |

Když Ples přihmouří oči: Kohák bez lakovky, partner Smetany v kravatě

Dress code Plesu v Opeře je povinný a neměnný. Kdo jej nerespektuje, bývá zpravidla z akce vyveden. Dvě výjimky se ale našly. Režisér Jakub Kohák přišel pouze v jedné lakovce, partner moderátorky Emmy Smetany zase ve "čtecí" kravatě. Povinný je přitom motýlek. Další články k tématu: Poprask na Plese v Opeře: Ornellu nechali vyvést, Partyšová se bavila Nejsem příliš dobrá tanečnice, přiznala Bond girl před Plesem v Opeře OBRAZEM: Ples v opeře rozzářil Anthony Delon i nejkrásnější Češka MÓDNÍ POLICIE: V Opeře zářila Řekyně, Domanská to s hadím stylem přehnala Ples v Opeře na vlastní kůži. Nervy kvůli šatům i společenské faux pas
03.02.2013 13:20 |

Osobnosti: Jakub Kohák (211 článků) , Anthony Delon (8 článků)

Konec éry jedné Barbie? Katie Price sundala make-up i své dlouhé napletené vlasy a je k nepoznání

Katie Price  (33) byla vždy prototypem vyumělkované celebrity, na které toho přírodního už moc nezůstalo. Tentokrát ale překvapila, když na svůj Twitter zaslala fotografii, na které není nalíčená. To, co nikdo nečekal, byly však hlavně její radikálně zkrácené vlasy. Modelka si totiž po letech sundala své napletené prameny. Její blond hříva byla přitom jednou z jejích největších předností. Kristova léta tak u Katie nejspíš přinesla i prozření v podobě návratu k přirozenosti. Otázkou zůstává, na jak dlouho...
24.04.2012 15:10 |

Osobnosti: Katie Price (200 článků)

RECENZE: Nejen pohádkový je svět Zdeňka Smetany

Výstava výtvarníka Zdeňka Smetany, který je známý především jako vizuální otec postaviček Křemílka a Vochomůrky, probíhá v Museu Kampa v Praze.
06.08.2014 15:50 |

Kouzlo, co vás dostane: 20 celebrit, které na sebe přestaly dbát. Ztloustly a vypadají o patnáct let starší!

Máte už dost vyumělkované dokonalosti slavných osobností? Perfektní make-up, skvěle padnoucí oblečení − to všechno musí být naprosto dokonalé, když se celebrity procházejí po červeném koberci.
07.06.2013 10:05 |

Kouzlo, co vás dostane: 20 celebrit, které o sebe přestaly dbát. Ztloustly a vypadají o patnáct let starší!

07.06.2013 12:20 |

Mig 21 interview: Když album, tak Album

Mig 21  nikam nespěchají - na nové album s názvem Album čekali fanoušci dlouhých deset let.  "Původně jsme ho chtěli vydat až v roce 2016, takže vlastně vychází o dva roky dřív,"  říká v rozhovoru s obvyklou nadsázkou frontman Jirka Macháček. Album vychází 3. října, ve stejný den vyráží kapela na turné.
24.09.2014 17:15 |

Osobnosti: Jiří Macháček (205 článků)