Recenze: Debut Emmy Smetany není vyprázdněné album vyumělkované celebrity

Emma Smetana s vlastní kapelou vydává nápadité debutové album a naplno rozjíždí hudební kariéru.
29.03.2016 09:55 |

Osobnosti: Emma Smetana (418 článků)

Dovolená ve stínu celebrity, aneb kam jezdí slavní?

Užijte si dovolenou v místech, kam jezdí slavné celebrity! Nejenže si tak skvěle odpočinete, ale zároveň i zvýšíte své šance, že na pláži vrazíte do Madonny, ve vodě potkáte roztomilou Jennifer Aniston nebo si na baru dáte skleničku s čokoládovou Rihannou. V dnešním článku jsme se zaměřili na místa, kam si slavní „jezdí válet šunky“! Pokud přemýšlíte nad dovolenou, ale ještě nemáte svou vysněnou destinaci, nechte se k výletu inspirovat následujícími řádky. Věřte, že rozhodně je z čeho vybírat, neboť celebrity by svá božská těla nevystavovaly jen tak někde. Prozradíme vám nejen oblíbené destinace, ale i koho slavného tam můžete potkat. Užijte si dovolenou ve stínu celebrity! Maui – Havaj Na druhém největším havajském ostrově, který je proslulý pro své nádherné písečné pláže a bezesporu nejpopulárnější surfařská střediska na světě, můžete potkat například Megan Fox, Owena Wilsona či miláčka všech náctiletých dívek Justina Biebra. Na celebrity můžete narazit jak na nekonečných plážích, tak i v divokých klubech. Punta De Mita – Mexiko Místo slibující relaxaci, surfování, slunění na romantických plážích i skvělé podmínky pro potápění pravidelně navštěvuje extravagantní zpěvačka Lady Gaga, neméně populární Kanye West či oblíbenec z akčních filmů Charlie Sheen. Dubrnovník – Chorvatsko Jedna z nejoblíbenějších destinací, kam ročně vyráží tisíce českých turistů láká i známé celebrity, proto je tu reálná šance, že „za humny“ potkáte někoho slavného. Chcete-li mít celebrity nejblíže, vyrazte právě sem. Možná zde narazíte na Seana Conneryho, Toma Cruise či zpěváka Bon Joviho. Saint Tropez – Francie Místo, které se proslavilo během druhé světové války jako území, kde si dostaveníčko dávali známí muzikanti, herci i filmaři – Saint Tropez má zkrátka styl. Není se proto čemu divit, že sem jezdí i celebrity, proto mějte oči otevřené, neboť se tu někde může procházet Elton John nebo Neil Patrick Harris. Saint James – Barbados Kdo si chce svou... Čtěte více Příspěvek Dovolená ve stínu celebrity, aneb kam jezdí slavní? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.10.2015 21:00 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (675 článků) , Tom Cruise (865 článků) , Owen Wilson (40 článků) , Sean Connery (65 článků) , Elton John (451 článků) , Kanye West (403 článků) , Charlie Sheen (445 článků) , Megan Fox (295 článků) , Lady Gaga (1269 článků) , Megan Fox (294 článků) , John Elton (82 článků) , James Fox (3 články) , Neil Harris (31 článků) , Neil Fox (1 článek) , Fox Harris (2 články) , James Harris (1 článek) , Bon Harris (1 článek) , James Patrick (1 článek) , Patrick Fox (1 článek) , Neil James (1 článek) , James Harris (1 článek) , James Harris (1 článek)

Tlačenka? Exotický přítel Emmy Smetany dostal parádní hereckou nabídku. Známe podrobnosti

Partner moderátorky TV Nova Emmy Smetany Jordan Haj dostal nabídku stát se novou posilou seriálu Gympl s (r)učením omezeným. A jelikož je to pro studenta DAMU nabídka, která se neodmítá, jelikož kdo se dostane do divácky úspěšného seriálu, má, pokud svou příležitost nepromarní, o živobytí a popularitu na nějaký čas postaráno, na roli pochopitelně kývl.
19.02.2013 16:55 |

Osobnosti: Jordan Haj (77 článků)

Přítel moderátorky Emmy Smetany míří na TV Nova

Přítel moderátorky Emmy Smetany Jordan Haj získal roli v nové sérii seriálu Gympl s (r)učením omezeným.
21.02.2013 19:40 |

Osobnosti: Jordan Haj (77 článků)

Tohle doma brnká své lásce? Poslechněte si, jak krásně hraje a zpívá přítel půvabné Emmy Smetany

Partner moderátorky Novy Emmy Smetany Jordan Haj je nejen hercem, ale také muzikantem. To zúročil při natáčení jednoho z dílů Gymplu s (r)učením omezeným, seriálu, v němž nově hraje, když sedl ke klavíru a zahrál a zazpíval romantickou písničku od Marka Ztraceného Ztrácíš.
04.03.2013 16:45 |

Osobnosti: Marek Ztracený (181 článků) , Jordan Haj (77 článků)

Milenec nádherné Emmy Smetany byl drsně zneužit: Bojí se šíleného násilí!

Herec a muzikant Jordan Haj, izraelský přítel krásné herečky Emmy Smetany  (25) , byl zneužit. Neznámí lidé se za něj vydávají a Jordan z toho má velké obavy.
28.07.2013 14:00 |

Osobnosti: Jordan Haj (77 článků)

Ostře sledovaný Menzel: Zkoupil použité prádlo Emmy Smetany!

Oscarový režisér Jiří Menzel (76) se odvázal na charitativní akci zprávařky Emmy Smetany (26). Nejenom že s půvabnou Emmou neustále laškoval, ale ještě koupil její saténovou košilku, kterou věnovala do hvězdného bazaru.
26.05.2014 20:00 |

Osobnosti: Jiří Menzel (271 článků)

Charitativní bazar Emmy Smetany: Kdo ze slavných přidal ruku k dílu?

V pondělí se konal charitativní bazar Emmy Smetany v karlínském divadle. Jako již tradičně, i tentokrát se ho zúčastnilo mnoho známých tváří, které chtěly přiložit ruku k dílu a podpořit nadace, díky kterým budou mít lidé, kteří to potřebují, hezčí Vánoce...
14.12.2015 19:20 |

Odchod Emmy Smetany s mým návratem nesouvisí, říká Iveta Vítová

Moderátorka Iveta Vítová (32) se po mateřské dovolené vrací na televizní obrazovky. Moderovat začne hned po prázdninách. Její návrat ale prý nesouvisí s odchodem Emmy Smetany (28), která na Nově skončila před pár týdny.
12.12.2014 00:15 |

Osobnosti: Eva Vejmělková (39 článků)

Marek Wollner: Kusturica je blb a buran. Zastaňte se Emmy Smetany, je to hezká holka!

Reportér České televize Marek Wollner se na svém facebookovém profilu zastal moderátorky Emmy Smetany, která byla pranýřována za svůj rozhovor se srbským režisérem Emirem Kusturicou v pořadu DVTV.cz.
04.04.2017 09:20 |

Osobnosti: Emir Kusturica (26 článků)

Ceny Emmy přetřely Hollywood na rudo. Od koberce po dezert

Nebyl by to ten správný galavečer, kdyby po něm nenásledoval skvělý večírek. A tak po televizních cenách Emmy logicky následoval mejdan s podtitulem Romantická rapsodie v červeném. Pojďte se podívat, co se v Hollywoodu chystalo pro horní čtyři tisíce. Další články k tématu: Převrat na Emmy: Mad Men střídá Taková moderní rodinka a Costner Móda na Emmy: televizní hvězdy přišly jako mořské panny Sofia Vergara to s upnutými šaty přehnala, zip na pozadí nevydržel OBRAZEM z Hollywoodu: Černoch Joker, film v metru i močí čpící ulice
21.10.2011 11:10 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků) , Sofia Vergara (62 článků)

Sofia Vergara to s upnutými šaty přehnala, zip na pozadí nevydržel

Sofia Vergara byla jednou z nejzářivějších hvězd červeného koberce na cenách Emmy. V zelených šatech od Zuhaira Murada předvedla své oblé tvary. Róba na ní ale byla až příliš upnutá a krátce před přenosem jí praskl zip přímo na pozadí. Další články k tématu: Móda na Emmy: televizní hvězdy přišly jako mořské panny Ceny Emmy přetřely Hollywood na rudo. Od koberce po dezert Převrat na Emmy: Mad Men střídá Taková moderní rodinka a Costner
25.09.2012 10:55 |

Osobnosti: Sofia Vergara (62 článků)

Česká politika se zvrhla ve vyprázdněné bitky, řeší se nesmysly. Bože, proč jsi nás opustil, zoufají v Reflexu

Česká politika začíná být pěkná otrava. Při pohledu na současnou politickou scénu k tomu dospěl Viliam Buchert v komentáři pro server Reflex.cz. Kdysi prý bývalo zábavné sledovat politické střety, jenže dnes je máme díky mobilním telefonům a sociálním sítím na talíři skoro pořád. Kdysi v politických sporech také o něco šlo, dnes jsou to vyprázdněné slovní bitky.
23.10.2016 15:10 |

Borhyová a Hrdlička: Takhle jejich láska vyprchávala před kamerou!

Tři roky tvořili dokonalý pár. A stejně tak dlouho Lucii Borhyovou (37) a jejího partnera Michala Hrdličku (26) potkávaly na různých akcích kamery Blesku. Usměvavý pár se nikdy nebránil rozhovorům, ovšem v poslední době už častěji stáli před kamerou sami... Připomeňte si reportáže, v nichž nejprve zářili štěstím! Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy
14.10.2015 12:45 |

Osobnosti: Lucie Borhyová (1356 článků) , Michal Hrdlička (625 článků)

Národní muzeum otevírá novou výstavu Putování za rodokmenem Bedřicha Smetany

Od 27. dubna 2016 mají návštěvníci v Muzeu Bedřicha Smetany možnost vidět novou výstavu Národního muzea s názvem Putování za rodokmenem Bedřicha Smetany.
22.04.2016 09:50 |

Když Ples přihmouří oči: Kohák bez lakovky, partner Smetany v kravatě

Dress code Plesu v Opeře je povinný a neměnný. Kdo jej nerespektuje, bývá zpravidla z akce vyveden. Dvě výjimky se ale našly. Režisér Jakub Kohák přišel pouze v jedné lakovce, partner moderátorky Emmy Smetany zase ve "čtecí" kravatě. Povinný je přitom motýlek. Další články k tématu: Poprask na Plese v Opeře: Ornellu nechali vyvést, Partyšová se bavila Nejsem příliš dobrá tanečnice, přiznala Bond girl před Plesem v Opeře OBRAZEM: Ples v opeře rozzářil Anthony Delon i nejkrásnější Češka MÓDNÍ POLICIE: V Opeře zářila Řekyně, Domanská to s hadím stylem přehnala Ples v Opeře na vlastní kůži. Nervy kvůli šatům i společenské faux pas
03.02.2013 13:20 |

Osobnosti: Jakub Kohák (200 článků) , Anthony Delon (8 článků)

Přítel Emmy Smetany přirovnal její vyhazov z Novy k útoku na Charlie Hebdo

Emma Smetana po svém nečekaně rychlém konci na Nově zatím mlčí a jen slibuje, že časem řekne více. Kdo k vyhazovu už něco řekl, je její přítel. Jordan Haj neváhal a Emmy se dost podivně zastal. Dokonce si na ruku napsal JE SUIS EMMA.
28.03.2016 19:31 |

Osobnosti: Jordan Haj (77 článků) , Emma Smetana (418 článků)

Partner Emmy Smetany: Nečekaná výměna rolí

Je jí sotva měsíc a kousek a už si ho omotala kolem prstu. Dcera moderátorky Emmy Smetana (28) malá Lennon, udělala ze svého tatínka Jordana Haje (29) tátu v sukni.
03.02.2017 12:10 |

07.02.2017 15:20 |

Z Emmy Smetany se vyloupla pěkně žhavá máma: Tento plný dekolt jí budete závidět!

Moderátorka a zpěvačka Emma Smetana je opravdu sexy maminkou. Na Moët party se ukázala v hodně průhledných šatech. A také všechny překvapila svým výstavním dekoltem, který je rozhodně větší, než na jaký jsme u Emmy zvyklí.
07.07.2017 15:00 |

Osobnosti: Emma Smetana (418 článků)