Recenze: Daredevil zůstává nejlepším komiksovým seriálem, realistická temnota mu sluší

U druhé série došlo k poklesu kvality, přesto je Daredevil v současnosti pořád nejlepším komiksovým televizním seriálem.
30.03.2016 15:55 |

Historik Uhlíř: To, co přichází, může být ještě temnější než temnota Třetí říše

ROZHOVOR Hybatelé dějin se nemění, jsou to peníze, moc a ženy, a to platí i pro Ukrajinu, tvrdí historik Jan Boris Uhlíř. K třetí světové válce pravděpodobně nedojde, nebylo by v ní vítězů, jen dvou poražených. V rozhovoru pro ParlamentníListy.cz také řekl, že se nacházíme na rozcestí a může přijít něco ještě temnějšího než dokonalá temnota Třetí říše.
27.07.2014 15:00 |

Televizní ceny Emmy bez překvapení. Nejlepším seriálem roku se stala Hra o trůny

Hra o trůny byla nominovaná ve 24 kategoriích, proměnila několik z nich včetně té pro nejlepší seriál, nejlepšího režiséra a bodovala i v hereckých kategoriích. Nejlepším komediálním seriálem se...
21.09.2015 09:00 |

Los Angeles ovládly ceny Emmy: Nejlepším seriálem se opět stala Hra o trůny

V Los Angeles byly v noci na pondělí uděleny televizní ceny Emmy. Hlavní cenu pro nejlepší dramatický seriál roku získala série Hra o trůny. Tento fantasy seriál z dílny HBO vyhrál hlavní cenu již loni. Nejlepším komediálním seriálem byla vyhlášena politická satirická série Viceprezident(ka), která stejné ocenění získala již také loni.
19.09.2016 07:25 |

Dr. House si kulháním odrovnal koleno! Končí ze seriálem?

U nás populární seriály, jako jsou Dr. House nebo Zoufalé manželky, při cenách Emmy vyhořely! Nejlepším komediálním seriálem se totiž stal 30 Rock, mezi dramatickými seriály zvítězil Mad Men.
21.09.2009 20:10 |

Narkobaron Prcek, historky z ženského vězení i komiks Daredevil. To jsou nejlepší seriály Netflixu

Netflix, internetová videopůjčovna a televize, začíná fungovat v České republice. Pořady budou zatím bez českého dabingu i titulků, řada ze slavných seriálů se kvůli licenčním omezením v nabídce neobjeví. Vybrali jsme 11 nejlepších seriálů, pořadů i dokumentů, které Netflix produkoval.
07.01.2016 13:55 |

Klára Dvořáková: Kdo je vigilante?

Kdo má zálibu v anglickojazyčných superhrdinských komiksech, filmech či seriálech, jistě mu není cizí slovo vigilante [vidžilanti]. Referuje se jím k hrdinům, jako jsou Spider-man, Daredevil, Batman nebo Arrow.
19.12.2016 09:20 |

Případy 1. oddělení: 7 rozdílů mezi seriálem a skutečnými příběhy!

V současnosti divácky nejoblíbenější seriál Případy 1. oddělení je inspirován skutečnými kriminálními příběhy. Ač se ho scénáristé snažili napsat opravdu věrohodně, stále se mezi seriálem a realitou najde několik nesrovnalostí. Blesk.cz vybral sedm rozdílů, které se v televizi nedozvíte.
24.03.2014 19:05 |

Nemá domov, inspiroval se seriálem Létající Čestmír: Bezdomovec zahnízdil jako pták!

Jako pták se s příchodem jara rozhodl žít zatím neznámý přerovský bezdomovec. Lidé objevili v jedné ulici na stromě jeho hnízdo. Inspiroval se seriálem Létající Čestmír?
11.04.2015 12:05 |

Hugh Laurie se vrací s novým seriálem, opět bude hrát doktora

Doktor House je mrtvý. Ať žije doktor Eldon Chance. Herec Hugh Laurie se vrací s novým seriálem, který se podobně jako Doktor House jmenuje opět podle jména jeho postavy. Tou je opět lékař, tentokráte forenzní neuropsychiatr ze San Franciska.
10.01.2016 09:50 |

Osobnosti: Hugh Laurie (58 článků) , Laurie House (7 článků)

Vraždy bavily víc než humor: "Primácké" VIP vraždy porazily "novácký" seriál Na vodě

V neděli opět proběhl souboj nových seriálových taháků komerčních televizí. Televize Prima se minulý týden vytasila s detektivním seriálem VIP vraždy a televize Nova se seriálem Na vodě. Ten tehdy u diváků vyhrál. O valentýnské neděli však své prvenství neobhájil. VIP vraždy se s přehledem umístily na prvním místě.
15.02.2016 13:25 |

Žrouti reagují na fascinaci Čechů pořady o vaření. Kampaní si nezadají se slavným seriálem Ztraceni

Tvůrci Kanceláře Blaník přichází se seriálem Žrouti, jehož součástí jsou i dvě falešné kuchařské show Luxus na talíři a Vaření s Mírou.
13.05.2016 10:35 |

Recenze: V roli lovce démonů se probijete peklem!

Experimentování a netradiční pojetí se nevyhýbá ani světu videoher. Zatímco na filmovém plátně předvádějí ty nejzajímavější šílenosti David Lynch a Tim Burton, ve světe, který se ovládá joypadem, jsou mistry Shinji Mikami (Resident Evil) a Goichi Suda. Právě oni vytvořili pro PlayStation 3 a Xbox 360 Shadows of The Damned, netradiční videohru, kde hratelnost ovládá temnota.
30.06.2011 07:05 |

Osobnosti: Tim Burton (141 článků) , Shinji Mikami (2 články) , David Lynch (63 článků) , David Lynch (63 článků)

Alan Wake’s American Nightmare není pokračování, ale fanoušky hororu potěší

(Recenze) Titul Alan Wake, který vyšel pro Xbox 360 v roce 2010, představil jako hlavního hrdinu odvážného spisovatele. Ten se po tvůrčí krizi rozhodnul přestěhovat do odlehlého městečka Bright Falls v hustých lesích. Temnota mu však unesla manželku a on se tak vydal na cestu plnou hororu a šílenství, aby jí zachránil. Alan Wake’s American Nightmare není plnohodnotným pokračováním, ale přináší další kapitolu hororového příběhu.
11.03.2012 00:15 |

RECENZE: Naléhavost a temnota The Magic Numbers

Alias je v pořadí čtvrté album britské čtveřice The Magic Numbers. Prohlubuje na něm hudební řeč, kterou se dosud prezentovala, a mimoděk znovu potvrzuje svůj talent.
30.09.2014 14:45 |

RECENZE: Mocně vtahující temnota na albu Ellis Island

Umělecké spojení Natálie Kocábové a Michaely Polákové bylo šťastné. Sešly se totiž dvě výrazné osobnosti, z jejichž přístupu ke tvorbě mohlo vzejít (a vzešlo) cosi veskrze zajímavého.
06.05.2016 14:10 |

Hvězdy vyrazily do Špindlu: Komu to v lyžařském sluší nejvíc?

Jako každý rok, i letos ovládly Špindlerův mlýn celebrityl, které předvedly poslední módní trendy v lyžařských a vůbec zimních modelech. Jak ale dobře víme, ne každému sluší všechno, co je zrovna v módě. Jak se vám parádnice líbí? Komu to sluší nejvíc?
20.12.2011 05:05 |

Svetr jako ideální společník na podzim

Léto již minulo a máme podzim se všemi jeho krásami. S tím přichází i nejvyšší čas vyměnit letní šatník za něco podzimního. Příjemný, teplý svetr patří mezi kus oblečení, který by neměl ve vaší skříni rozhodně chybět. Hledáte-li universální vrchní část oblečení, pro každou příležitost, jsou to právě stylové svetry, které jsou oblíbeným módním oděvem elegantní dámy. Pro podzimní sezónu jsou přímo stvořené, jako svrchní oděv na tričko a zároveň nepostradatelným pomocníkem na dlouhé zimní měsíce. Svetr, který sluší a zahřeje Letošní podzim povýšil svetry na jeden z nejpopulárnějších kousků sezóny. Vůbec se však nejedná o průměrné svetry klasických střihů. I když ty také nejsou k zahození a mezi svetry zaujímají své pevné místo. Dnes bude řeč o svetrech netradičních. Patří sem nízké široké roláky asymetrických střihů, zajímavé motivy, barevné kombinace, kardigany. Svetr je zkrátka ideální společník, který zahřeje a ještě i sluší. Mimo těch klasických svetrů, které se hodí pod bundu, podzimu vévodí svetry volné a rozevláté. Volit můžete mezi hřejivými huňatými či tenkými materiály. Rozhodující je také střih, zda je na propínání či přes hlavu. Asymetrie v šatníku Letošnímu podzimu sluší delší kardigany se zavazováním v pase. Působí velmi žensky a elegantně. Obléci si je můžete jak ke kostýmku tak riflím. Jsou lehoučké, volných střihů a vyrazit se s nimi dá do společnosti, ale klidně i do přírody. Mimo módních kardiganů by ve vaší šatní skříni neměl chybět svetřík přes hlavu. Tenký svetr se zase vejde pod slušivý kabátek, bundu či sako. Zapomenout nesmíme ani na pončo, které snad nikdy nevyjde z módy. To bude vždy slušet úplně každému. Navíc je tento styl asymetrických svetrů opravdu žádaný. Jde o kus oděvu, který zahřeje a dá se nosit i jako doplněk celkového outfitu. Díky asymetrickým střihům dokonale kryje i nerovnosti postavy. Nosit se dá na tričko, top či tenký svetřík. Příspěvek Svetr jako ideální společník na podzim pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.12.2015 22:06 |

Oblečení podle typu postav

Není na světě žena, která by občas neřešila svoji postavu. Většinou tato krizová situace nastane, když vybíráte nějaký nový kousek oblečení, a přestože se vám moc líbí, prostě vám nepadne. Každá jsme jiná a nesluší nám vždycky to, co se nám líbí na kolegyni nebo na celebritách. Ženské postavy v zásadě dělíme na čtyři základní tvary, i když každá ze skupin má pak ješttě další nuance. Pojďme si tyto čtyři typy představit včetně oblečení, které jim sluší a lichotí. Přesýpací hodiny Typ postavy s útlým pasem jsou velmi šťastné dámy, jimž sluší v podstatě všechno. Mohou si obléknout šaty různých střihů, volné i vypasované, štíhlý pás mohou odhalit v krátkém topu, i sukně jim sluší všech tvarů a délek. Stejně široký mají i výběr kalhot, velice sexy ale působí ve vypasovaných slim džínách. Hruška Ženy s útlými rameny a menším hrudníkem, za to s širokými boky, mají už poněkud omezenější výběr. Pokud jde o šaty nebo tpoy, volte takové, co odvážně odhalují ramena a mají hlubší výstřih, sukně by měly být splývavé, bez volánků a rozhodně ne pouzdrové. Pokud jde o kalhoty, volte s rozšířenými nohavicemi v dolní části, u riflí se uvádí typ bootcut. Mírné rozšíření spodní části vyrovnává šířku boků a opticky prodlužuje nohy. Jablko Typ postavy, jejíž problematickou částí je oblast břicha, vyžaduje trochu návrhářského umění. Odpoutat pozornost od kulatého břicha může dobrý asymetrický střih, řasení v přední partii, hlavně však volte volné splývavé kousky bez zvýrazněného pasu. Dáma “jablíčko” se štíhlýma nahama může upoutat pozornost v slim džínách nebo dokonce legínách s delší tunikou nebo kadriganem. Vhodné je také vrstvení oděvů. Obdélník Ženy s poněkud hranatým trupem, bez typického zvýraznění pasu, by měly vybírat oděvy s přepásáním, aby se oblast pasu přece jen zvýraznila. Pokud jde o dámu vysokou a štíhlou, bude úžasně sexy v kratších... Čtěte více Příspěvek Oblečení podle typu postav pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
02.05.2018 02:00 |

Robert Pattinson nový komiksový hrdina

Herec Robert Pattinson má novou roli. Tentokrát však nebude moci předvést své herecké umění. Stal se totiž komiksovým hrdinou! Mladý herec Robert Pattinson (23) se stane hlavní postavou nově připravovaného komiksu, který má mapovat život tohoto Brita. Fanoušci se tak budou moci zábavnou formou seznámit s jeho hereckou kariérou. 32-ti stránkový komiks by se měl objevit v obchodech [...]
31.01.2010 00:20 |

Osobnosti: Robert Pattinson (377 článků)