Recenze: Čtvrté Hunger Games nechtějí být zábavné. Tak nudí a opájí se vlastní nedokonalostí

Čtvrté Hunger Games důstojně završují sérii na úrovni, kterou si samy nastavily. Akorát u toho zapomínají na diváky.
19.11.2015 09:00 |

Hrajte s Bleskem Křížovkami o triologii knih Hunger Games !

Zažijte dobrodružství s knihami HUNGER GAMES.  Vítězství znamená slávu a bohatství. Prohra znamená jistou smrt. Hunger games začínají...V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games - zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život.
04.07.2012 09:20 |

Jak plavkami zakrýt drobné nedokonalosti těla?

Léto ještě ani zdaleka nekončí a i když se prázdniny překulily do druhé poloviny, stále se nám nabízí nespočet příležitostí, proč vyrazit k vodě. Jakmile teploty vyšplhají k třicítkám, jen málokdo vydrží sedět doma na gauči v obýváku, kde z něho pot teče proudem a v televizi stejně běží dokola ty samé okoukané seriály. Stručně řečeno by byla strašná škoda prosedět letní čas doma, když můžete na sluníčku chytit trochu zdravé barvy a dostat do kůže potřebný vitamín D! Máte-li výčitky kvůli své postavě a pro její nedostatky se stydíte svléknout do plavek, pak vám náš dnešní článek pomůže. Sepsali jsme v něm několik tipů, jak plavkami zakrýt drobné nedokonalosti těla! Nechcete se pro strie na bocích nebo povolenější bříško na veřejnosti svlékat do plavek? Stydíte se za drobné vady na kráse? Pak se nechte inspirovat našimi tipy, jak plavkami zakrýt drobné nedokonalosti těla, díky kterým nebudete muset trávit horké léto zalezlí doma nebo ve stínu! Jak plavkami zakrýt drobné nedokonalosti těla – 3 tipy pro vás! Věřte nebo ne, ale i s tak malým kouskem látky můžete vykouzlit hotové zázraky! I když se vám to možná na první pohled zdá nemožné, i s pomocí plavek můžete oklamat své okolí. Nevíte jak na to? Po přečtení dnešního článku už si budete vědět rady! Tip první: Černá barva umí zázraky! Jestliže se nechcete u vody svlékat jen proto, že vaše tělo zdobí nějaké to kilo navíc a vaše silueta v žádném případě nepatří k nejdokonalejším, pak pro vás máme jednoduchou radu, jak opticky oklamat zvídavé zraky kolemjdoucích lidí. Stačí vsadit na černé plavky, které dokážou zázraky. Černá barva je odjakživa spojována se schopností ubrat několik centimetrů a není se tak čemu divit, že na ni ženy sází ve všech módních oblastech. Černé jednodílné plavky jsou tedy vaší jistotou, na kterou se... Čtěte více Příspěvek Jak plavkami zakrýt drobné nedokonalosti těla? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.08.2016 05:15 |

Hunger Games se vracejí

Po úspěchu akčního sci-fi filmu Hunger Games režiséra Garryho Rosse, který ve světě vydělal 700 miliónů dolarů a z hlavní představitelky Jennifer Lawrenceové rázem udělal idol teenagerů, je tu další díl nazvaný Hunger Games: Vražedná pomsta.
22.11.2013 11:02 |

Liam Hemsworth: Bez Miley Cyrus se mi žije mnohem líp!

Ačkoliv mu jeho přítelkyni zřejmě záviděly tisíce mužů po celém světě, "Liam Hemsworth":http://www.extra.cz/tema/liam-hemsworth (26), hvězda ságy "Hunger Games":http://www.extra.cz/tema/hunger-games, přiznal v rozhovoru, že bez zpěvačky je mnohem šťastnější než s ní. „Cítím se nyní velmi dobře, jsem klidný a konečně se soustředím na to, na co mám,“ řekl Liam v jednom ze série rozhovorů k premiéře nového dílu Hunger Games.
29.11.2013 07:20 |

Osobnosti: Miley Cyrus (813 článků) , Liam Hemsworth (106 článků)

Trochu morbidní ukázka z nového dílu Hunger Games s posmrtnými záběry Philipa Seymoura Hoffmana

Na setkání fanoušků komiksů a filmů Comic-Con byla představena "první ukázka z nového dílu série Hunger Games":http://www.extra.cz/takhle-vypadaji-plakaty-na-novou-epizodu-hunger-games-herci-jsou-vyretusovani-k-nepoznani.
04.08.2014 11:11 |

James Bond se musel sklonit před Katniss, Hunger Games vedou návštěvnost kin

Film Hunger Games: Síla vzdoru 2. část režírovaný Francisem Lawrencem překonal návštěvnosti při své víkendové premiéře dosud vedoucí novou bondovku s Danielem Craigem v titulní roli nazvanou Spectre. Pokračování snímku Hunger Games: Síla vzdoru 1. část, přilákalo o víkendu podle Unie filmových distributorů přes 93 tisíc diváků, kteří v pokladnách nechali bezmála 13,5 milionu korun.V pořadí už čtyřiadvacáté pokračování úspěšné série dobrodružství agenta 007 Jamese Bonda, které skončilo druhé, za tři týdny vidělo 342 708 diváků a vydělalo téměř 50 milionů korun. Z domácí tvorby je krimi Gangster Ka devatenáctá a snímek Petra Zelenky Ztraceni v Mnichově dvacátý.
23.11.2015 16:36 |

Osobnosti: Daniel Craig (281 článků) , Francis Lawrence (3 články) , James Bond (491 článků)

RECENZE Revoluční zarputilost Hunger Games se rozpadá a nudí

Na více než dvě hodiny roztahuje první díl třetí části Hunger Games prvních dvacet až čtyřicet minut snímku, jenž by podle standardních hollywoodských vzorců měl podle dost naivní předlohy vzniknout.
22.11.2014 19:40 |

Distrikt 12, město z úspěšného filmu Hunger Games, jde do dražby

Každý, kdo by se chtěl přenést do amerického filmu Hunger Games, má šanci si vyzkoušet, jaké je žít v Distriktu 12 na vlastní kůži. Město v Severní Karolíně půjde v červnu do dražby s cenou 1,2 miliónu dolarů. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na dražební síň Profiles in Hollywood.
22.05.2012 10:00 |

Václav Klaus se nudí, hrozně se nudí. Ale nepřizná to

KOMENTÁŘ Tak pravil Václav Klaus: „ODS je moje dítě, které jsem vypiplal.“ Nesporně se opakuje, jde o banalitu a připomínat ji obecenstvu netřeba. Nebo ano? Ale jistě, jelikož přípravně agituje za svůj návrat do centra dění. Vlastně se již stalo. On se Institut Václava Klause časem omrzí i Václavu Klausovi. Popírá to sice, ovšem nudí se, hrozně se nudí.
28.08.2013 14:50 |

Osobnosti: Václav Klaus (8389 článků)

Americká premiéra Hunger Games bude kvůli pařížským útokům decentnější

Americká premiéra filmu Hunger Games: Síla vzdoru 2. část, která se koná dnes v Los Angeles, bude vzhledem k nedávným pařížským útokům méně pompézní. Distribuční společnost Lionsgate vydala prohlášení, které ruší dvouhodinové rozhovory na červeném koberci. "Zbytek události proběhne podle plánu, abychom vzdali hold neuvěřitelným fanouškům, kteří tak zapáleně naše filmy podporovali," stojí v textu. Film se částečně natáčel v Paříži, Berlíně nebo Atlantě. Snímek režíruje stejně jako dva předchozí díly Francis Lawrence. Do českých kin závěrečný díl ságy podle úspěšné knižní předlohy dorazí 19. listopadu.
16.11.2015 16:05 |

Osobnosti: Francis Lawrence (3 články) , Francis Lawrence (2 články)

Na Hunger Games se diváci těší víc než na další díl Twilight ságy

Vědeckofantastický film Hunger Games: Aréna smrti je údajně nejočekávanějším filmem začínajícího roku. Vyplývá to z průzkumu serveru Nextmovie.com, který provozuje hudební televize MTV. Na příběh o zv...
02.01.2012 20:50 |

Čeká se na Hunger Games a pokračování Twilight ságy

Vědeckofantastický film Hunger Games: Aréna smrti je nejočekávanějším filmem začínajícího roku, tvrdí server Nextmovie.com, který provozuje hudební televize MTV. Na příběh o zvrácené televizní reality show, v níž dívky a chlapci nedobrovolně bojují o život, se těší víc diváků než na další pokračování upírské Twilight ságy.
03.01.2012 16:25 |

Díky filmu Hunger Games roste zájem o lukostřelbu

V USA podle deníku The Los Angeles Times roste obliba lukostřelby, která zde ještě donedávna byla považována za nezáživný a poněkud obskurní sport. Může za to populární román pro mládež Hunger Games, jenž vyšel v češtině v překladu jako Aréna smrti, a nyní i jeho filmová adaptace vstupující v pátek do amerických kin. Střelba lukem je důležitou dovedností její hlavní hrdinky účastnící se nedobrovolných soubojů na život a na smrt přenášených televizí v postapokalyptické budoucnosti, které tvoří hlavní dějovou linku knihy.
26.03.2012 14:35 |

Film Hunger Games láme rekordy: Lukostřelba táhne

VIDEO: Film Hunger Games, který je natočený podle populárního románu pro mládež, jenž v češtině vyšel pod názvem Aréna smrti, láme v zámořských kinech rekordy. Během uplynulého víkendu utržil celkem 155 milionů dolarů (téměř 2,9 miliardy korun). Jde vůbec o nejúspěšnější jarní filmovou premiéru všech dob, informoval server amerického deníku The New York Times.
26.03.2012 14:35 |

Hunger Games stále kralují v severoamerických kinech

Filmová dystopie Hunger Games natočená podle populárního románu pro mládež již druhý víkend po sobě kraluje v severoamerických kinech. Tento víkend snímek podle odhadu studií utržil 61,1 milionu dolar...
02.04.2012 08:50 |

Hvězdy filmů Hunger Games a Pařba ve Vegas točí v ČR

V ČR se začal natáčet americký dobrodružný film Serena, který k nám přivedl i dvě aktuální americké herecké hvězdy - Bradleyho Coopera (Pařba ve Vegas, Pařba v Bangkoku) a Jennifer Lawrencovou (Hunger Games).
03.04.2012 13:10 |

Osobnosti: Bradley Cooper (148 článků)

Vesnice z úspěšného filmu Hunger Games jde do dražby

Kdokoli, kdo by chtěl žít jako v úspěšném americkém filmu Hunger Games, má nyní šanci. Město v Severní Karolíně, které se stalo Distriktem 12 v kasovním trháku, půjde v červnu do dražby s cenou 1,2 mi...
22.05.2012 10:30 |

Hrajte s Bleskem pro ženy o trilogii Hunger Games!

Vítězství znamená slávu a bohatství. Prohra znamená jistou smrt. Hunger games začínají. Knihy s podtituly Aréna smrti, Vražedná pomsta a Síla vzdoru jsou momentálně nejžhavější novinkou pro čtenáře na celém světě.
09.07.2012 17:05 |

Takhle vypadají plakáty na novou epizodu Hunger Games. Herci jsou vyretušováni k nepoznání

Megaúspěšná kniha Suzanne Collins o nelítostném klání mezi mladými obyvateli země Panem, rozkládající se na troskách bývalé Severní Ameriky, se dočkala filmového zpracování jako každý knižní bestseller poslední doby. Naštěstí to nedopadlo jako Stmívání a první díl ságy Hunger Games mohl divák sledovat, aniž by mu u toho vykrvácely oči a postihla ho rakovina mozku.
21.07.2013 16:35 |

Osobnosti: Suzanne Collins (1 článek) , Suzanne Collins (1 článek) , Suzanne Collins (1 článek)