Recenze: Chinaski stárnutí sluší. I z obyčejného koncertu vykouzlí hudební zážitek

Chinaski už si nemusejí nic dokazovat. Jejich fanoušci přesto dokazují jim samým, že o ně stále stojí. Reportáž z pražského koncertu.
03.12.2015 09:45 |

Chinaski: Není na co čekat, to je vzkaz spíš pro nás

Hitů Chinaski si užijí Litoměřice, Děčín i Most, kina i stánky nabízejí jejich Autopohádky. Amarok Tour 2011, jarní šňůra pop rockových Chinaski po kulturních domech ČR, startuje ve čtvrtek 7. dubna v Kulturním domě v Litoměřicích. Hostovat na ní bude zpěvačka Katarína Knechtová s kapelou, známá už jako vokalistka hitové skupiny Peha i autorka hitu Bože moj z Kubiskova velkofilmu Bathory. Hned třetím koncertem šňůry Chinaski v Česku bude jejich vystoupení v pátek 15. dubna v Děčíně. Ale to ještě stále není pro sever Čech s koncerty Chinaski konec. Do třetice všeho dobrého zahrají v pátek 13. května v Mostě – na koupališti Ressl. Aktuálně Chinaski zahrají hudbu ze svých posledních dvou desek – loňské „Není na co čekat“ a jarní novinky „Autopohádky“ s hostující Lucií Bílou a novým hitem i klipem Duše z gumy. „Tato písnička samozřejmě nesmí na turné Chinaski chybět,“ uvedla Johana Turnerová, PR spolupracovnice Chinaski. Chinaski v současnosti jsou Michal Malátný (zpěv), František Táborský , Petr Kužvart, Štěpán Škoch, Ondřej Škoch a Otakar Petřina jr. Bubeník a syn slavného rockera, známý také jako kontroverzní hiphoper Marpo, přišel do kapely poté, co jí v roce 2008 na motorce tragicky zahynul kapelník, bubeník/autor textů Pavel Grohman, spoluzakladatel kapely Chinaski. V létě to bude smutné tříleté výročí... V rozhovoru odpovídal Michal Malátný, zpěvák a zakladatel Chinaski. Na CD Není na co čekat má text písní Kérka, Jak mám to říct, Kompy, Sen 1996, Hádalo se i Šatna.
08.04.2011 00:10 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2167 článků) , Michal Malátný (89 článků) , Pavel Grohman (11 článků) , František Táborský (20 článků) , Štěpán Škoch (2 články) , Petr Kužvart (5 článků) , Otakar Petřina (2 články) , Katarína Knechtová (24 článků) , Ondřej Škoch (4 články)

Jak bojovat proti projevům stárnutí

Stárnutí je přirozený proces, který k životu neodmyslitelně patří. Na každém z nás se postupně začnou projevovat léta a zub času, který jednoho dne dostihne nás všechny. Se stárnutím a změnou vašeho vzhledu se tak musíte smířit, i když je to mnohdy bolestivá pravda a především ženy nesou stárnutí velmi nelibě. První vrásky jsou noční můrou mnoha žen. Možná můžeme tvrdit, že každé ženy. Všechny totiž toužíme vypadat skvěle a to co možná nejdéle. Kdyby to šlo, tak bychom si zachovali pevnou pleť bez jediné chybičky až o smrti. Jenže to je nemožné, bohužel. Proto jsme se rozhodli připravit pro vás náš dnešní článek, ve kterém se zaměříme na boj proti stárnutí. Jestliže se ještě nechcete vzdát přírodě, určitě si následující řádky nenechte ujít! Dá se bojovat proti stárnutí? Podle odborníků se délka našeho života neustále prodlužuje, což znamená, že máme poměrně vysokou šanci dožít se vysokého věku. A nebyly bychom to my ženy, kdybychom netoužily pořád vypadat dobře. Určitě vám přijdou vhod naše tipy, jak bojovat se stárnutím, které je sice nevyhnutelné, ale rozhodně to neznamená, že musí být tak viditelné. Jdeme si říci, jak na to? Úprava jídelníčku Na začátek jednu klasiku, o které se mluví nejen ve spojitosti se stárnutím, ale třeba i hubnutím nebo zdravým životním stylem obecně. Ano, máme na mysli váš jídelníček, který má vysoký podíl na tom, jak se vaše tělo cítí a rovněž jak vypadá. Možná se vám to zdá nesmyslné, možná si dokonce říkáte, jak by jídlo mohlo ovlivnit, jak vypadáte. Ale je to tak. Proti stárnutí jsou odborníky doporučované potraviny s vysokým obsahem antioxidantů, takže si do jídelníčku zařaďte hodně ovoce a ještě větší množství zeleniny. Pozor na sluníčko Že je sluníčko nepřítelem kvůli škodlivému záření a možnosti vzniku rakoviny kůže, je dávno známá věc, která vás s největší pravděpodobností... Čtěte více Příspěvek Jak bojovat proti projevům stárnutí pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
21.07.2017 19:35 |

Chinaski stárnou, ale humor jim ještě úplně nedošel

Není na co čekat, nazvali Chinaski svou albovou novinku. Příznačně, protože jejím ústředním motivem je stárnutí, viděné z různých pohledů - stárnutí lidí, vztahů a třeba i počítačů. Pánům z Chinaski není vždy do smíchu, ale zůstávají vtipnými glosátory současnosti.
24.09.2010 15:20 |

RECENZE: Chinaski s lehkostí a svižně

Turné k povedenému loňskému albu Rockfield, které pražská skupina Chinaski natočila ve stejnojmenném studiu ve Walesu, dorazilo do Prahy. Úterní koncert ve Foru Karlín byl vyprodaný – přišlo na něj asi tři a půl tisíce diváků. A Chinaski jim nabídli to, co nabízejí v posledních dvou letech stále.
02.12.2015 10:30 |

Tyhle babči se stárnutí nebojí! Podívejte se na 5 žen po sedmdesátce, které propadly kouzlu módy

Téměř každý z nás se bojí stárnutí, protože jen myšlenky na něj s sebou nesou negativní představy spojené s nemocemi, osaměním a zranitelností. Pojem "stárnutí":http://www.extra.cz/tema/starnuti se asi víc dotýká žen než mužů, neboť ty mají pokročilý věk spojený se změnami jejich těl a vzhledu, což se jich dotýká mnohem víc než silnějšího pohlaví. Seznamte se se šesti úžasnými ženami, které se snaží změnit pohled na stárnoucí proces a v lecčems bychom se od nich mohli učit.
17.09.2013 14:15 |

MPSV bude prezentovat politiku přípravy na stárnutí na půdě OSN

Téma stárnutí je na sociálních fórech OSN jedním z nejsledovanějších témat. Ministerstvo zahraničních věcí, prostřednictvím Stálé mise ČR při OSN v New Yorku, požádalo Ministerstvo práce a sociálních jako koordinátora přípravy na stárnutí o spolupráci při přípravě národní akce v rámci 53. zasedání Komise pro sociální rozvoj, která se plánuje na únor 2015. Cílem je zviditelnění České republiky a témat jako je pozitivní stárnutí, podpora participace starších osob ve společnosti a mezigenerační pomoc.
18.01.2015 16:32 |

Co podporuje stárnutí a zkracuje život?

Britští vědci odhalili další z fyzických mechanismů buněčného stárnutí. Přišli na to, že stárnutí se urychluje a buňka umírá dříve, když se v ní kumuluje enzym karbonická (uhličitanová) anhydráza. Zcela jistě souvisí s procesem stárnutí mitochondrií – energetických továren v buňkách – a předčasnou smrtí buněk či organismů. Otázkou je, zda její potlačování může fungovat jako omlazující proces či elixír mládí.
11.10.2016 16:05 |

Umělecký kousek z obyčejného umyvadla? S Gondíky si ho vyrobíte i vy

Mít originální interiér je sen téměř každého. Mozaiky jsou jednou z cest, jak si jednoduše a hravě vyzdobit interiér. Tento způsob není nic nového. Podle archeologů spatřily mozaiky světlo světa už 2 000 až 3 000 let před naším letopočtem. Jak se z obyčejného dřevěného stolku nebo obyčejného umyvadla může stát umělecký kousek, vám poradí v pořadu Gondíci s. r. o. designérka Ivana Bondareva Dubnová.
09.05.2015 06:40 |

Bubeník Chinaski: Před smrtí napsal hit pro No Name

Tragicky zesnulý bubeník kapely Chinaski Pavel Grohman (†38), před svou smrtí vymyslel společnou píseň kapel No Name a Chinaski. Čeština se Slovenštinou se prolíná v hitu Ná ná ná.
18.05.2010 11:25 |

Osobnosti: Pavel Grohman (11 článků)

Michal Malátný: Je třeba nechat lidi vyhladovět

Sympaťák a pohodář. Tak na mě zapůsobil Michal Malátný z kapely Chinaski při rozhovoru pro Deník. Ve středu večer roztančili Chinaski nádvoří Staré střelnice v Hranicích, kde vystoupili v rámci svého jarního turné. Na koncert dorazila téměř tisícovka lidí. Kromě nejnovějších hitů z poslední desky Není na co čekat zahráli kluci i své starší hity. Kapela Chinaski se po poslední písničce ještě dvakrát na pódium vrátila. Rozvášněný dav fanoušků se s nimi nehodlal tak brzo rozloučit. Když jsem při autogramiádě poprosila Michala o rozhovor, bez váhání souhlasil. Ve čtvrtek v pět hodin odpoledne jsme spolu už seděli v příjemném a klidném prostředí venkovní zahrádky v restauraci Stará střelnice u kytaristy a člena skupiny Citron Vaška Vlasáka. V jeho penzionu kapela strávila dva dny, než v pátek opět vyrazila na další koncert.
03.06.2011 00:15 |

Osobnosti: Michal Malátný (89 článků) , Vašek Vlasák (4 články)

Kapela Chinaski odehraje svůj tisící koncert v Praze

Skupina Chinaski dnes v pražském Lucerna Music Baru odehraje jubilejní 1000. koncert v historii skupiny, která vznikla v roce 1994 z formace Starý hadry. Vystoupení, které nabídne speciální program, se koná v rámci programu Klubový speciál 2. Během něho hrají Chinaski v Lucerna Music Baru tři dny po sobě. Úterní, dnešní i čtvrteční koncert byly s předstihem vyprodány.
07.12.2011 17:20 |

Chinaski zahráli tisící koncert, nechyběly staré hity

Na svůj jubilejní koncert s číslovkou 1000 si Chinaski pozvali celou řadu hostů. Nejvýraznějším byl frontman rozpadlé skupiny Lucie, David Koller. Vyprodaný Lucerna Music Bar si s Chinaski zavzpomínal na jejich staré hity i novinkové písně.
08.12.2011 13:30 |

Osobnosti: David Koller (287 článků)

Chinaski rok nebudou hrát na koncertech. Připravují nové album

Chinaski si dají roční koncertní přestávku. Pódia mezitím vymění za nahrávací studium, kde připravují nové album. Zatím poslední nahrávka Chinaski nazvaná Rockfield, která vyšla předloni, se záhy po vydání stala nejprodávanější deskou v České republice.
03.10.2016 17:20 |

03.10.2016 17:25 |

03.10.2016 22:30 |