RECENZE: Chceme moře, zatopíme celé severní Čechy

Snímek Na vodě Martina Ryšavého je mixem mezi dokumentem, hraným filmem a filozofickou úvahou. Partička na člunu projíždí v severních Čechách betonovými kanály kolem komínů i divoké přírody. Setkáváme se s bezdomovcem a znalcem podzemních cest, se sběrači železa či dívkou, která hledá zaběhnutého pejska.
02.02.2016 16:15 |

Osobnosti: Martin Ryšavý (6 článků)

ANO 2011: Programová východiska aneb ANO České republice

Žijeme a pracujeme v České republice. Chceme, aby zde žily i naše děti. Chceme pro ně lepší budoucnost. Chceme lepší podmínky pro české firmy a živnostníky, kteří zde platí daně. Chceme lepší životní standard pro ty, kteří chtějí pracovat a mají odvahu stát na vlastních nohou, ať už žijí ve městech či na vesnicích. Chceme prosperující stát, který zajistí lepší podmínky mladým rodinám, sociálně slabým, dlouhodobě nemocným i důstojný život seniorů. Proto jdeme do politiky.
07.09.2013 15:45 |

Starosta Vařeka: Chceme…

Chceme, aby v našem městě byly čisté ulice, chceme vyspravené chodníky, chceme více parkovacích míst, chceme se dívat na sečené a udržované zelené plochy...
08.07.2015 16:01 |

V roce 2017 budou jižní Čechy opravdu pohodové

„Jižní Čechy pohodové“. To je název krajského projektu, který v návaznosti na předloňské „Jižní Čechy aktivní“, loňské „Jižní Čechy husitské“ a letošní „Jižní Čechy olympijské“, připravuje na příští rok v rámci podpory turismu v regionu Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR).
21.11.2016 22:20 |

Topíte v zimě dřevem? Tipy, na které byste přitom neměli zapomínat!

Máte pocit, že zima je ještě daleko a úvaha nad tím, či si v chladnějších časech zatopíme, je poněkud předčasná? Abyste se nedivili, až se vás zima zeptá, co jste dělali v létě. Do módy se totiž vrátilo topení dřevem a právě začátek podzimu je totiž ideální čas na nastartování pil a cirkulárek. Než ale najedete na systém „nařezat, rozštípat, vyrovnat do hranice“, měli byste nejdříve popřemýšlet,  jakým dřevem topit a kolik ho budete potřebovat, nebo jak ho správně uskladnit. Důležité je i správné a dobře ošetřené nářadí.
07.10.2016 12:15 |

V této společnosti je strach. Žijeme ve století deprese. Vraťme se k hodnotám, na kterých vyrostli naši prarodiče, vyzval v ČT Max Kašparů

„Svoboda povýšila na svévoli jednotlivce, pýcha se změnila na zdravé sebevědomí a bohužel materiální zabezpečení skončilo konzumismem. Vůbec celá naše společnost dospěla k tomu, že něco chceme, co vůbec nepotřebujeme. My chceme něco, co potřebujeme, a pak také chceme něco, co jen chceme mít. A potom musíme platit půjčku i s úroky,“ uvedl ke stavu české společnosti psychiatr, pedagog a kněz Jaroslav Maxmilián Kašparů v pořadu Události, komentáře České televize.
31.12.2015 07:30 |

Vaše Věc: Severní Korea aneb Šílení lidé dělají šílené věci

Kim Jong-nam byl nevlastním bratrem nejvyššího leadra Severní Koreji Kim Jong – una. Život Kim Jong – nama zhasl před pár dny v hale letiště v Kuala Lumpur. Postaraly se o to dvě najaté špionky ze Severní Koreje, stalo se tak otráveným sprejem. Kim pak a v sanitce zemřel. Byl to velmi rozmarný člen poslední komunistické dynastie, bylo mu 45 let. Vysoce postavený úředník Severní Koreje žádal reformu režimu, nyní žije v Macau pod ochranou čínských tajných služeb a unikl nejméně jednou atentátu v roce 2011 v předvečer nastoupení Kima Jong – una. Jestliže se potvrdí autorství atentátu, bude to znamenat novou smrtící ránu pro Kima Jong – una.
23.02.2017 15:50 |

Osobnosti: Kim Kim (1181 článků)

Atomový útok na Spojené státy! Posaďte se a žasněte nad obrazy budoucnosti našeho předního generála

ROZHOVOR Výhrůžky jadernými zbraněmi jsou podle generála Jiřího Šedivého běžnou rétorikou Severní Koreje. Podle bývalého nejvyššího vojenského velitele české armády a pedagoga Vysoké školy CEVRO Institutu nemá zatím Severní Korea rakety, které by doletěly tak daleko, a jadernou nálož tak malou, aby byla přizpůsobena letu. Přesto varuje, že vývoj a trend Severní Koreje jsou velmi znepokojivé a agresivní, nikoliv mírumilovné. Pokud by teoreticky Severní Korea byla schopna instalovat jadernou zbraň na ponorku, která by uměla skrýt svůj pohyb, bylo by v nebezpečí přímo území Spojených států.
20.04.2017 11:50 |

Donald Trump na na sjezdu OSN prohlásil, že kompletně zničí Severní Koreu

Americký prezident Donald Trump má jasno ohledně Severní Korey. Na Valném shromáždění OSN se nechal slyšet, že KLDR kompletně zničí a označil tento režim za zvrácený. Stojí si za tím, že pokud bude Severní Korea jakkoliv ohrožovat USA, tak se Spojené státy americké budou muset uchýlit k radikálnímu řešení, a to Severní Koreu zničit.
19.09.2017 20:00 |

Osobnosti: Donald Trump (3209 článků)

Tip na výlet: Jiřetínská zastavení a severní Čechy, jak je neznáte

Severní Čechy a dovolená? Toto spojení asi nezní příliš lákavě. Opak je však pravdou. Český Sever už dávno neznamená zničené lesy a nevábnou přírodu. Malé a nepříliš známé Lužické hory jsou toho důkazem. Třeba takový Jiřetín pod Jedlovou.
09.07.2015 21:31 |

Kim si nedá pokoj: Severní Korea odpálila do moře další dvě rakety

Severní Korea dnes odpálila dvě rakety do moře u svých břehů a poněkolikáté za poslední dva týdny uskutečnila test balistických střel porušující rezoluci OSN. Podle nejmenovaného jihokorejského představitele šlo zřejmě o rakety Scud.
09.07.2014 07:50 |

Osobnosti: Kim Kim (1181 článků)

KLDR vypálila raketu do Japonského moře. „Nepřijatelné,“ hřímá premiér Abe

Severní Korea v neděli provedla raketovou zkoušku, střela dopadla do Japonského moře. Americké strategické velitelství Stratcom uvedlo, že KLDR otestovala střelu středního doletu a že zkouška nepředstavovala žádnou hrozbu pro Severní Ameriku. Americká armáda už dříve uvedla, že zřejmě nešlo o mezikontinentální balistickou střelu. USA, Jižní Korea i Japonsko počínání Pchjongjangu odsoudily. KLDR se zatím k situaci nevyjádřila.
12.02.2017 09:05 |

Úspěšný Regionální operační program Střední Čechy rozdělil za sedm let na více než tisícovku projektů téměř 15 miliard korun

Regionální operační program (ROP) Střední Čechy patří k jedněm z nejúspěšnějších v historii čerpání pomoci České republiky od Evropské unie. V programovém období v letech 2007 až 2013 proplatil ROP Střední Čechy příjemcům dotací částku převyšující 14,9 miliardy korun. V procentuálním vyjádření to je 100,3 % přidělené alokace. „Zatímco celá řada jiných českých fondů měla problém vyčerpat přidělené peníze, středočeský operační program nejenže bezezbytku využil veškeré svěřené prostředky, ale v konečném zúčtování jsme částku v povolené toleranci i přečerpali,“ zdůraznil hejtman Středočeského kraje Miloš Petera (ČSSD), který je zároveň i předsedou výboru Regionální rady Regionu soudržnosti střední Čechy.
18.07.2016 14:55 |

Jihočeská expozice zazářila i na pražském veletrhu Holiday World

Po obrovském úspěchu na lednovém Regiontouru v Brně oslnila expozice jižních Čech také na nejvýznamnějším tuzemském veletrhu cestovního ruchu Holiday World, který skončil v neděli na pražském výstavišti. Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) zde prezentovala projekt „Jižní Čechy pohodové“, který navazuje na předchozí úspěšné „Jižní Čechy aktivní“, předloňské „Jižní Čechy husitské“ a loňské „Jižní Čechy olympijské“.
20.02.2017 15:15 |

Čechy leží u moře - aspoň v Naivním divadle

Odvěký sen českých suchozemců o moři naplňuje inscenace Čechy leží u moře, jejíž dvě premiéry (od 15 a 17 hodin) uvede v sobotu 5. března soubor libereckého Naivního divadla.
04.03.2016 13:15 |

V pátek v Praze začíná Beatlemánie!

Národní muzeum a jeho České muzeum hudby připravilo mimořádný výstavní projekt. V Karmelitské ulici bude 4. června otevřena dlouho očekávaná výstava s názvem Beatlemánie!, která vypráví příběh nejslavnější kapely všech dob a jejího vlivu na československou společnost 60. let 20. století. Výstava potrvá do 10. ledna 2011. Výstavu Beatlemánie! připravilo České muzeum hudby. Veřejnost jej často vnímá pouze v souvislosti s hudbou vážnou. „Chceme ukázat, že se systematicky věnujeme i fenoménu populární muziky, která je – ať chceme či ne – součástí našeho každodenního života,“ vysvětluje ředitelka Českého muzea hudby Dagmar Fialová a generální ředitel Národního muzea Michal Lukeš dodává: „Reflexe dějin 20. století není v České republice stále dostatečná. Beatlemánie! vypráví nejen o skupině jako takové, ale také o tom, jak u nás žili mladí lidé v době, kdy svět poprvé propadal beatlemánii. Chceme veřejnosti zajímavou formou přiblížit další stránku našich dějin.“ Ještě před samotným zahájením výstavy se oderál v Praze happening: Beatlemánie začala totiž vzpomínkou na pendreky! Příslušníci Veřejné bezpečnosti brutálně napadali lidi, kteří u Lennonovy zdi na Malé Straně ve středu vzpomínali na člena slavných Beatles a na svobodu. Tento happening v duchu vzpomínek na temno totality připomněl nejslavnější hudební skupinu v dějinách, vše, co s ní souviselo, a hlavně, jak jsme to vnímali tehdy my zde, v Čechách... Prohlédněte si fotogalerii, která zachycuje středeční vzpomínku na doby leckdy „dobrodružné“ doby totality.
03.06.2010 22:20 |

V pátek v Praze začíná Beatlemánie!

13.06.2010 03:00 |

Marek Obrtel: Jen ať dostanou pořádně na prdel. Míroví štváči do děr

V posledních dvou dnech jsme v naší republice svědky "vítání" projíždějících amerických vozidel pověstného konvoje s americkými vojáky na palubě, kdy média (ale i mnoho jednotlivců, blogerů, diskutérů, analytiků apod.) již pozvolna udělala "jednoznačný závěr". Všichni v naší zemi chceme demokracii, všichni jsme odpůrci Ruska, jen ať ti Rusové dostanou konečně od Američanů pořádně na prdel (pozn.: cituji prohlášení mnoha jednotlivců na setkávací akci), ať už všichni ti "míroví štváči" (což bylo pro mne to poslední sousto, které jsem stran lidské hlouposti schopen spolknout) zalezou někam do děr a dají pokoj s tím svým strašením válkou. Od toho jsou tady Američané, aby nám pomohli, chceme základny, chceme trvalou přítomnost Američanů na našem území......
31.03.2015 10:41 |

Vzpoura uprchlíků na řeckém Kosu: My chceme jíst!

Řecký ostrov Kos dál čelí návalu uprchlíků a nově i vzpourám! „My chceme jíst! My chceme doklady!“ dožadují se stovky běženců v ulicích pomoci. Odpovědí jim ale byly hasičáky a obušky, které na ně vytáhli policisté.
12.08.2015 05:10 |

Vůně – kdy a jakou zvolit?

Vůně není jen jedna a vybrat si mezi pestrým množstvím tu pravou rozhodně není jen tak. Naše konkrétní volby ovlivňuje celá řada faktorů, od vnitřního pocitu či intuice, až po roční období, použité ingredience nebo danou příležitost. Zvláště pro ženy představuje vhodná vůně neodmyslitelnou součást jejich vizáže. Říkejte si klidně, co chcete, ale námi zvolená vůně o nás hodně vypovídá. Je to rovněž jedna z věcí, které na nás upozorní naše okolí a kterou si lidé kolem nás zapamatují. Možná máte parfém, který je vaším favoritem. Jste si ale jistí, že se hodí pro každou příležitost? Nebylo by lepší mít po ruce i jiné možnosti, kterými byste mohli podtrhnout svou osobnost? Jaká je ta správná vůně pro… …schůzku ve dvou? Na romantické schůzce logicky chceme udělat dojem a zapsat se tím nejlepším způsobem. Jakou vůni tedy zvolit pro večer, kdy se vydáte vstříc nové lásce? Všemi deseti můžeme doporučit parfémy obsahující jasmín, růži nebo pomerančový květ. To je jistota, kterou nemůžete nic zkazit. Jemné podtóny nepůsobí vlezle. Naopak neradíme vsázet na parfémy s gardénií, která je až moc výrazná, což by mohlo být spíše na škodu. …speciální akce? Speciálními akcemi máme na mysli například svatbu, firemní večírek, ples, divadlo či zkrátka cokoli jiného, kam se nedostaneme každý den. Pro tyto chvíle radíme vsadit na silnější vůně, které se skvěle hodí pro večery strávené ve společnosti. Ne nadarmo se i oblečení nebo líčení dělí na denní a večerní, kdy právě večer chceme vyniknout a chceme být vidět. Proto zvolte takovou vůni, kterou byste si přes den nevzali, ale pro večer bude více než ideální volbou. …pracovní pohovory a schůzky? Pokud se chystáte na důležitý pracovní pohovor, který může rozhodnout o vaší budoucnosti, pak svou vůni volte opravdu obezřetně. Vaším cílem je kladně zapůsobit na člověka, který s vámi pohovor povede. V... Čtěte více Příspěvek Vůně – kdy a jakou zvolit? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
14.11.2016 06:00 |