RECENZE: Charli XCX má jasně daný cíl

Zpěvačce Charli XCX je dvaadvacet let, narodila se v britském Cambridge a album Sucker, které vyšlo někde na konci loňského a jinde na začátku letošního roku, je její druhé. A pokud bylo jeho ambicí katapultovat Charlotte Emmu Aitchisonovou, jak se zpěvačka ve skutečnosti jmenuje, mezi popovou elitu, pak se to vcelku daří.
15.03.2015 12:20 |

Mladičká popová senzace nevychytala délku sukně. Fanoušci pod pódiem měli nemravný výhled

Jednadvacetiletý britský hudební objev Charlotte Emma Aitchison známá pod uměleckým jménem Charli XCX umí prodat nejen hlas a textařské schopnosti, ale i své tělesné přednosti. Vyžívá se hlavně v sukních a krátkých šortkách. Jenže na koncertní pódia není tenhle ohoz zrovna nejvhodnější volbou. Tedy pokud není ukazování spodního prádla záměrem...
10.06.2014 15:00 |

Mladinká zpěvačka, která před pár dny vystoupila v Praze, teď na udílení hudebních cen poskytla výhled na svá ňadra

Britská zpěvačka Charli XCX (22) nepatří k interpretkám, které by své tělo příliš halily. Díky atraktivní postavě si může dovolit provokativní outfity, což předvedla v pondělí i českému publiku jako předskokanka Katy Perry.
28.02.2015 21:45 |

Osobnosti: Katy Perry (506 článků)

Předskokanka zpěvačky Katy Perry prozradila svoje sexuální choutky

Charli XCX v pondělí zavítala do Prahy jako předskokanka slavnější kolegyňky Katy Perry. Moderátoři Evropy 2 Tomáš Zástěra a Jindra Ekl si ji odchytili na slovíčko.  Nebáli se ani ožehavého tématu jako sadomaso nebo pouta.
04.03.2015 16:40 |

Osobnosti: Tomáš Zástěra (38 článků) , Katy Perry (506 článků)

04.03.2015 16:55 |

Zpěvačka (22), která před měsícem roztančila Prahu: Tyhle pózy v šortkách byly už na hraně!

Čeští fandové pop music se s ní možná setkali poprvé teprve před měsícem na koncertě Katy Perry  (30) . Případně díky několika rozhovorům a televizním reportážím, které zde Charli XCX (22) k příležitosti svého vystoupení v roli předskokanky slavnější kolegyně natočila.
05.04.2015 20:00 |

Osobnosti: Katy Perry (506 článků)

Kalhotky v akci: Takhle se na pódiu prezentuje mladá a neklidná zpěvačka

Teprve dvaadvacetiletá britská zpěvačka s pseudonymem Charli XCX od svých slavnějších kolegyň odkoukala, že se to s oblékáním nesmí přehánět. Její koncerty jsou tak kromě hudebního zážitku také přehlídkou spodního prádla.
30.05.2015 07:50 |

Mladá zpěvačka přišla s vlastním oblečením ideálním pro lehké holky: Sama jí dělala reklamu

Britskou vycházející hvězdu Charli XCX jsme letos v únoru mohli uvítat i v našich končinách, když vystupovala jako předskokanka na koncertě popové ikony Katy Perry  (31) . Momentálně se tato třiadvacetiletá zpěvačka pokouší prorazit na vlastní pěst a okouší i jiné oblasti. Své jméno spojila s oděvní značkou Boohoo a navrhla pro ně vlastní řadu oblečení, která je přitom dostupná téměř každému. Jeden ze svých modelů si ve čtvrtek oblékla i na vystoupení v Brooklynu.
25.10.2015 20:10 |

Osobnosti: Katy Perry (506 článků)

EU Parlament podpořil závazný cíl růstu obnovitelných zdrojů i snižování emisí do roku 2030

Europoslanci dnes podpořili potřebu pevně stanoveného cíle pro další růst obnovitelných zdrojů alespoň o 30 procent do roku 2030. Jde o jasnou zprávu, že podporují navýšení množství čisté energie z větrných, solárních nebo biomasových zdrojů. Oproti návrhu Evropské komise navrhli europoslanci cíl pro EU28 o tři procenta vyšší, současně zdůraznili potřebu, aby byl cíl realizován přes jasné politiky členských států. Vedle závazku navyšování podílu zelené energetiky podpořili také cíl pro snižování emisí (40 procent do roku 2030) a zvyšování energetické efektivity (na 40 procent do roku 2030).
05.02.2014 18:00 |

Výhody a nevýhody e-knížek

Ve světě moderních technologií je více než jasné, že pokrok se nedá jen tak zastavit. Postupně se některé věci stávají zastaralými a jsou nahrazeny novými postupy. To však neplatí ve všech případech. Někdy mohou vedle sebe existovat staré i nové metody a obě mají něco do sebe. To se týká například knih. V dnešním článku si popíšeme výhody a nevýhody elektronických knih. Zatímco jeden dává přednost modernímu pojetí, druhý má pocit, že nic nenahradí starou dobrou tištěnou knihu. Osobně preferuji obě varianty, podle situace. Jak jste na tom se čtením knih vy? A ke které verzi se přikláníte? Stručný popis e-knihy Tento pojem je dost obsáhlý, protože pojem elektronické knihy se od sebe liší v mnohém. Pojem e-kniha může představovat podobu knihy, kterou si přečtete například v PDF na svém počítači, tabletu, chytrém telefonu, ale také zařízení, které slouží k četbě knih v digitální podobě. Při nákupu e-knihy musíme mít na paměti především formát, ve kterém bude. Ty nejenže nemusí na některých čtecích zařízeních fungovat, protože daný formát nepodporují, ale ovlivněn je i vzhled textu – požitek s četby. Formáty e-knih lze rozdělit do několika skupin. Do první se řadí speciální formáty určené právě pro e-čtečky. Výhodou tady je, že dokážou přizpůsobit rozložení textu podle velikosti displeje. Mezi nevýhody patří, že e-čtečky nepodporují zároveň všechny formáty, a je tady nutné hlídat si daný formát. Další skupinu tvoří běžné formáty DOC, DOCX, RTF, TXT, HTML. I tady platí, že se umí přizpůsobit velikosti displeje. Poslední skupinu tvoří nejběžněji využívaný formát PDF. Ten má tu výhodu, že jej otevřete téměř všude, pokud však není kódovaný a nemusí se zobrazovat v plné kvalitě. Je dobré si hlídat, zda PDF není opatřeno DRM kódem či jiným. Pokud jej vaše čtečka nepodporuje – knihu si nepřečtete. Výhody a nevýhody e-knih Mezi nevýhody patří to, že jen stěží si někde na pláži přečtete... Čtěte více Příspěvek Výhody a nevýhody e-knížek pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.10.2015 21:00 |

Akciová společnost Cíl patřící ČSSD je blízko krachu

Sociálnědemokratická akciová společnost Cíl se podle auditora blíží krachu. Ocitla se podle jeho zprávy za rok 2010 ve vážných finančních problémech. Pokud tedy nezačne řešit nynější situaci, může Cíl padnout.
04.08.2011 20:30 |

Sehnalová (ČSSD): Komise opustila svůj cíl na snížení počtu těžkých zranění na silnicích

Evropská komise včera zveřejnila přezkum silniční bezpečnosti, který měl obsahovat i dlouho očekávaný strategický cíl Evropské unie ke snížení počtu těžkých zranění na silnicích. Tento cíl byl ale z konečného znění dokumentu vynechán.
12.06.2015 05:35 |

Signály, že se mu líbíte

Potkala jste v baru sympatického muže, který je nejen zábavný a vtipný, ale zároveň i nesmírně pohledný a sexy. Dali jste se spolu do řeči, společná témata létala vzduchem a vy jste si celou dobu tiše pohrávala s otázkou, jestli se mi líbíte – protože on vám ano! Jestliže je to muž vašich snů a má veškeré vámi vysněné předpoklady, pak by byla obrovská škoda nechat ho jít a nezjistit, zda po vás netouží… Ačkoli si to neuvědomujete, při rozhovoru s druhým člověkem vysílá vaše tělo jasné signály. U mužů je tomu zrovna tak – jakmile se baví s ženou, která upoutala jejich pozornost, pak mimoděk vysílají jasné důkazy prozrazující jejich zájem o dotyčnou ženu či dívku. Chcete vědět, jestli se mu líbíte? Pak sledujte následující signály lásky! Líbíte se mu? Tyhle signály ho prozradí! Číst v mužských signálech je mnohdy daleko jednodušší, než se na první pohled zdá. Po přečtení dnešního článku již nikdy nebudete pochybovat o tom, jestli o vás daný sympaťák jeví zájem, nebo zda ho necháváte úplně chladným… Nevědomé pohyby obočí Lidská tvář je kolikrát jako otevřená kniha, ve které se dají číst ty nejzajímavější romány. Pokud v muži vzbudíte zájem, pak stačí sledovat jeho tvář a ihned budete mít jasno, že se rybička chytila. Žádný muž, i kdyby se sebevíce ovládal, totiž nedokáže udržet své obočí v klidu. Zájem z jeho strany tady vypozorujete jednoduše: pokud obočí nadzdvihává při pohledu na vás, pak je to jasné! Chce vás! Sebevědomý postoj Mužské tělo je pro ženy pastvou pro oko. Chcete-li zjistit, zda se danému muži opravdu líbíte, pak si všímejte, zda při rozhovoru s vámi zaujme sebevědomý postoj, kterým muži vyjadřují svou pozici alfa samce. Při tomto postavení se muži zpravidla narovnají, ramena stlačí dozadu, zatáhnou břicho a vypnou hruď. Doteky na těle Ve chvíli, kdy se... Čtěte více Příspěvek Signály, že se mu líbíte pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.07.2016 04:40 |

Vzala jsem si liliputa a jsem šťastná

Láska nezná hranice, ale ani výšku. Dokazuje to Angličanka Charli Willis (20), která je skoro o půl metru vyšší než její muž Rich (37). Loni se jim narodila dcera a jsou tedy kompletní rodinka.
06.01.2012 12:45 |

Studentský film mělo vidět tisíc lidí, nakonec má přes milión zhlédnutí

Když studentka Texaské univerzity Charli Kilpatricková dostala za úkol vytvořit video, které by do prosince získalo na internetu více než jeden tisíc přehrání, bála se, že to nezvládne. Její obavy se však velmi rychle rozplynuly. Během jediného dne si totiž video s ranním vstáváním jejího labradora pustilo přes 10 tisíc lidí a do dvou týdnů více než jeden milión.
01.11.2012 09:45 |

Krátký film o ranním vstávání labradora už vidělo přes milión lidí

01.11.2012 09:50 |

Krátký film o ranním vstávání labradora se stal hitem internetu

Když studentka texaské univerzity Charli Kilpatricková dostala za úkol vytvořit video, které by do prosince získalo na internetu více než jeden tisíc přehrání, bála se, že to nezvládne. Její obavy se však velmi rychle rozplynuly. Během jediného dne si totiž video s ranním vstáváním jejího labradora pustilo přes 10 tisíc lidí a do dvou týdnů více než jeden milión.
01.11.2012 10:05 |

Tahle známá herečka se už v osmapadesáti stala prababičkou!

Oblíbená americká herečka a moderátorka s nezaměnitelným komediálním talentem Whoopi Goldberg se momentálně nejvíce těší z nového přírůstku do rodiny, který z ní udělal na dnešní poměry velmi mladou prababičku. Pyšná Whoopi se o radost podělila s fanoušky na Instagramu společnou fotografií s roztomilou pravnučkou Charli Rose.
04.04.2014 17:55 |

Osobnosti: Whoopi Goldberg (36 článků)

MS v hokeji: Švédové udolali Američany, Norové s Lotyši postoupili do osmifinále

Gólem Kristiana Huseliuse v prodloužení zvítězili Tre Kronor nad USA 6:5 a postoupili do osmifinále. V něm se představí po vítězství nad Dány také hokejisté Lotyšska a překvapivě také Norové, kteří porazili Dány.
29.04.2009 19:20 |

OBRAZEM: Podívejte se na televizní proměny Dany Morávkové

Vizáž herečky Dany Morávkové prošla za posledních pět let díky jejím rolím hned několika proměnami. Nejvýraznější změny byly k vidění před pěti lety, kdy se začala točit Rodinná pouta a VKV. Další přišly teď díky Ordinaci v růžové zahradě.
04.06.2009 00:05 |

Osobnosti: Dana Morávková (511 článků)