Recenze: Celebrity s Mádlem v hlavní roli jsou filmem o tom, že točit filmy nemá smysl

Scénář Jiřího Mádla se vydařil na úrovni jednotlivých gagů, celkový koncept se ale v rukách režiséra Miloslava Šmídmajera rozpadá.
29.10.2015 09:00 |

Osobnosti: Jiří Mádl (367 článků) , Miloslav Šmídmajer (19 článků)

Dovolená ve stínu celebrity, aneb kam jezdí slavní?

Užijte si dovolenou v místech, kam jezdí slavné celebrity! Nejenže si tak skvěle odpočinete, ale zároveň i zvýšíte své šance, že na pláži vrazíte do Madonny, ve vodě potkáte roztomilou Jennifer Aniston nebo si na baru dáte skleničku s čokoládovou Rihannou. V dnešním článku jsme se zaměřili na místa, kam si slavní „jezdí válet šunky“! Pokud přemýšlíte nad dovolenou, ale ještě nemáte svou vysněnou destinaci, nechte se k výletu inspirovat následujícími řádky. Věřte, že rozhodně je z čeho vybírat, neboť celebrity by svá božská těla nevystavovaly jen tak někde. Prozradíme vám nejen oblíbené destinace, ale i koho slavného tam můžete potkat. Užijte si dovolenou ve stínu celebrity! Maui – Havaj Na druhém největším havajském ostrově, který je proslulý pro své nádherné písečné pláže a bezesporu nejpopulárnější surfařská střediska na světě, můžete potkat například Megan Fox, Owena Wilsona či miláčka všech náctiletých dívek Justina Biebra. Na celebrity můžete narazit jak na nekonečných plážích, tak i v divokých klubech. Punta De Mita – Mexiko Místo slibující relaxaci, surfování, slunění na romantických plážích i skvělé podmínky pro potápění pravidelně navštěvuje extravagantní zpěvačka Lady Gaga, neméně populární Kanye West či oblíbenec z akčních filmů Charlie Sheen. Dubrnovník – Chorvatsko Jedna z nejoblíbenějších destinací, kam ročně vyráží tisíce českých turistů láká i známé celebrity, proto je tu reálná šance, že „za humny“ potkáte někoho slavného. Chcete-li mít celebrity nejblíže, vyrazte právě sem. Možná zde narazíte na Seana Conneryho, Toma Cruise či zpěváka Bon Joviho. Saint Tropez – Francie Místo, které se proslavilo během druhé světové války jako území, kde si dostaveníčko dávali známí muzikanti, herci i filmaři – Saint Tropez má zkrátka styl. Není se proto čemu divit, že sem jezdí i celebrity, proto mějte oči otevřené, neboť se tu někde může procházet Elton John nebo Neil Patrick Harris. Saint James – Barbados Kdo si chce svou... Čtěte více Příspěvek Dovolená ve stínu celebrity, aneb kam jezdí slavní? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.10.2015 21:00 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (675 článků) , Tom Cruise (865 článků) , Owen Wilson (40 článků) , Sean Connery (65 článků) , Elton John (451 článků) , Kanye West (401 článků) , Charlie Sheen (445 článků) , Megan Fox (295 článků) , Lady Gaga (1269 článků) , Megan Fox (294 článků) , John Elton (82 článků) , James Fox (3 články) , Neil Harris (31 článků) , Neil Fox (1 článek) , Fox Harris (2 články) , James Harris (1 článek) , Bon Harris (1 článek) , James Patrick (1 článek) , Patrick Fox (1 článek) , Neil James (1 článek) , James Harris (1 článek) , James Harris (1 článek)

Borhyová a Hrdlička: Takhle jejich láska vyprchávala před kamerou!

Tři roky tvořili dokonalý pár. A stejně tak dlouho Lucii Borhyovou (37) a jejího partnera Michala Hrdličku (26) potkávaly na různých akcích kamery Blesku. Usměvavý pár se nikdy nebránil rozhovorům, ovšem v poslední době už častěji stáli před kamerou sami... Připomeňte si reportáže, v nichž nejprve zářili štěstím! Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy Doposud působili Lucie Borhyová (37) a Michal Hrdlička (26) jako dokonalý pár a dokonce plánovali svatbu. Jenže přišel nečekaný rozchod. Jak se ale láska slavné dvojice zrodila a jak se vyvíjela? Připomeňte si momenty, kdy byli Lucie s Michalem ještě šťastně zamilovaní.Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/348924/borhyova-a-hrdlicka-se-rozesli-jak-sel-cas-s-lucii-a-michalem.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy
14.10.2015 12:45 |

Osobnosti: Lucie Borhyová (1355 článků) , Michal Hrdlička (624 článků)

NOVÝ FILM! Šmídmajer natáčí snímek s Jirkou Mádlem!

Probudím se včera! To je název nového filmu Miloslava Šmídmajera s Jiřím Mádlem v hlavní roli. Televize Nova je hlavní mediální partner snímku.
19.07.2011 22:15 |

Padesátka slibuje horskou komedii ve stylu Sněženek. Znovu se setkají Kotek s Mádlem

Herec a režisér Vojtěch Kotek dokončuje svůj nový film z prostředí hor. Po deseti letech, kdy se v kinech objevili Snowboarďáci, se před kamerou potká i se svým tehdejším hereckým kolegou Jiřím Mádlem. Komedie o legendárním běžkařském závodě slibuje humorné scény, známé české herce a titulní píseň, která je zároveň i comebackem zpěváka Michala Hrůzy. Jak sám Kotek potvrdil, svým filmem míří na stejnou úroveň úspěšných českých komedií, jako byl Anděl na horách nebo Sněženky a machři. Premiéra má být letos na Štědrý den.
23.10.2015 07:00 |

Osobnosti: Vojtěch Kotek (289 článků) , Jiří Mádl (367 článků) , Michal Hrůza (238 článků)

Bez T Bone Burnetta a Jeffa Bridgese nemělo smysl točit, říká Scott Cooper

Americký režisér Scott Cooper připravoval svůj debut Crazy Heart od začátku ve velkém stylu. „Věděl jsem, že potřebuji dvě věci, bez kterých nemá smysl ten film točit: T Bone Burnetta a Jeffa Bridgese,“ řekl v sobotu v Karlových Varech.
04.07.2010 10:15 |

Osobnosti: Jeff Bridges (20 článků) , Scott Cooper (6 článků) , Bon Scott (1 článek)

Eva Josefíková od rozchodu s Mádlem poprvé promluvila: Nového přítele zatím nemám

Na charitativním bazaru Emmy Smetany (27) se objevila herečka Eva Josefíková (25). Ještě loni tam prodávala s Jiřím Mádlem (28). Letos ale nabízela věci sama. Poprvé po rozchodu promluvila o tom, jak se jí žije bez přítele a jaké má plány.
10.06.2015 18:45 |

Osobnosti: Jiří Mádl (367 článků) , Eva Josefíková (87 článků)

Issová s Mádlem: Jsme teď dva nejdůležitější pitomci v zemi a to je podstatný

Herci Martha Issová s Jiřím Mádlem v pátek před čtenáři Novinek obhajovali své vystoupení v kontroverzním klipu, v němž vyzývají mladé lidi, aby přemluvili prarodiče, aby nevolili levici. Kritiku odráželi s tím, že na svůj názor mají právo, alespoň dokud nezvítězí právě levice.
30.04.2010 13:30 |

Osobnosti: Jiří Mádl (367 článků) , Martha Issová (261 článků)

Tahle rozkošná brunetka už dva roky chodí s Jirkou Mádlem: Konečně opustila čtyři spolubydlící a nastěhovala se k němu!

Půvabná herečka Eva Josefíková  (24) už dva roky chodí s kolegou Jirkou Mádlem. Nyní se potkali také při natáčení filmu Vejška. Eva však hraje partnerku jiného herce a Mádl musel zkousnout, že si jeho milá užívá milostné chvilky s jiným mužem.
02.04.2014 14:00 |

Poprvé promluvila o rozchodu s Mádlem: Jak se teď žije krásné Evě Josefíkové?

Herečku Evu Josefíkovou  (25) jsme potkali na charitativním bazaru Emmy Smetana  (27) , kde ještě loni prodávala svršky spolu s expřítelem Jiřím Mádlem  (28) . Teď už je pár měsíců sama, ale nestěžuje si. S Jirkou prý zůstali v přátelském vztahu, o čemž svědčilo i to, že na jejím stánku byly i kostýmy z jeho posledního filmu Pojedeme k moři.
10.06.2015 06:00 |

Osobnosti: Jiří Mádl (367 článků) , Eva Josefíková (87 článků) , Emma Smetana (418 článků)

Máte rádi zadečky? My ano! Podívejte se na naši galerii nejvíce sexy zadků Victoria’s Secret!

»Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/349706/eva-herzigova-bastila-sushi-rukama-hulkama-a-pak-se-davila.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy »Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/349706/eva-herzigova-bastila-sushi-rukama-hulkama-a-pak-se-davila.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy »Více na http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/349706/eva-herzigova-bastila-sushi-rukama-hulkama-a-pak-se-davila.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy „Horňáci“ prominou, ale dnes tu máme něco pro „dolňáky“. A to pořádnou nálož zadečků! A kdo má nejhezčí pozadí na světě? Přece andílci! Lépe řečeno andílci Victoria’s Secret. Nevěříte? Tak se podívejte!
11.12.2015 21:05 |

Křižáček, Daliborek, Richard a Nina. Česká televize se představí ve Varech se čtyřmi filmy

Čtyři koprodukční filmy České televize byly vybrány do letošních soutěžních sekcí Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. O hlavní cenu, Křišťálový glóbus, se s jedenácti zahraničními filmy utká snímek režiséra Václava Kadrnky – Křižáček. Další filmy se objeví v soutěži dokumentárních filmů a sekci Na východ od západu.
28.06.2017 15:15 |

Nejlepší a nejhorší filmy legendárních režisérů

Jejich filmy vydělávají miliony, jejich jména znají všichni fandové. Ale i slavní režiséři občas šlápnou vedle. Jaké jsou podle světových kritiků, jejichž recenze jsou shrnuty na rottentomatoes.com, nejlepší a nejhorší filmy známých tvůrců? Kdy se příbližíli maximálním deseti bodům? Zkrátka: kdy natočili hit jak Titanic a kdy šel jejich snímek jak slavná loď přesně před sto lety ke dnu?
25.03.2012 08:20 |

Mladičká Eva Josefíková jede! Po Hádkovi si to před kamerou rozdala i s Mádlem

Začínající herečka Eva Josefíková (22), která si zahrála jednu z hlavních rolí ve filmu Signál, znovu předvede své půvaby. Hlavní ženskou roli totiž ztvární v dalším českém filmu režiséra Miloslava Šmídmajera Probudím se včera, v němž si zahrála po boku Jirky Mádla (25).
24.02.2012 15:40 |

Osobnosti: Jiří Mádl (367 článků) , Miloslav Šmídmajer (19 článků) , Eva Josefíková (87 článků)

Poznáte filmy, které byly natočeny podle komiksových předloh? Zkuste to!

Filmy o superhrdinech, které milují dnešní generace, vycházely původně jako komiksy. V našem unikátním kvízu, vám tyto filmy představíme a je jen na vás, jestli poznáte, o které filmy se jedná. Kvíz obsahuje celkem 20 otázek a na výběr je vždy ze 4 možností. Kdo dá plný počet bodů?
08.04.2017 15:30 |

Rajčata v hlavní roli – 2 recepty, na kterých si smlsnete!

Rajčata jsou v kuchyni – ať už české, italské či jiné – velice oblíbenou ingrediencí. Dají se připravit na mnoho způsobů, chutnají skvěle jako hlavní část pokrmu i jako jeho chutná součást – druhé housle, které hrají lahodnou muziku. Nevadí vám rajčata v jakékoli podobě? Proč se tedy nenecháte inspirovat naším dnešním článkem, jehož řádky vám přináší dva lahodné recepty, na kterých si zaručeně smlsnete! Pojďte s námi do kuchyně, kde jsou rajčata v hlavní roli! Rajčata plněná špenátem Potřebujete: 1 hrníček uvařené quinoi 6 ks velkých rajčat 1 ks cibule 50 g nivy 2-3 stroužky česneku podle chuti 2 hrstičky baby špenátu 2 lžíce olivového oleje špetku soli a pepře podle chuti Postup přípravy: Quinoi propláchněte vodou a uvařte. Troubu si předem předehřejte na 250 °C. Rajčata omyjte, zbavte je vrchní části a vydlabejte vnitřek. Cibuli a česnek oloupejte, nakrájejte na drobno a nechte na oleji zesklovatět. Přidejte baby špenát, přikryjte pokličkou a nechte podusit. Odstavte, vmíchejte rozšlehané vejce, nastrouhanou nivu a pečlivě promíchejte. Dochuťte solí a pepřem. Připravená a vydlabaná rajčata naplňte směsí a zapečte 20 minut v troubě. Rajčata zapečená v troubě Potřebujete: 6 ks velkých rajčat 2 lžíce balsamico octu 6 lžic panenského olivového oleje sůl a pepř dle chuti 3 lžíce kozího sýra 6 větviček rozmarýnu Postup přípravy: Troubu si předehřejete na 200 °C. Rajčata omyjte a nakrájejte na silné plátky. Plátky rajčat osolte a opepřete dle chuti, uložte na plech s pečícím papírem, pokapejte olejem a balsamico octem. Pečte v troubě přibližně 45 – 50 minut. Nakonec podávejte s rozdrobeným kozím sýrem a nasekaným rozmarýnem. Příspěvek Rajčata v hlavní roli – 2 recepty, na kterých si smlsnete! pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
19.06.2015 09:06 |

Richard Gere: Hodlám točit do smrti

Důchodce z herce Richarda Gera nikdo neudělá. Přestože mu bude letos jednašedesát, ani ho nenapadlo, že by si dal hereckou pauzu nebo v natáčení filmů polevil. Točit chce do své smrti. Pořád jsou prý totiž filmy a role, které si ještě nevyzkoušel a které ho lákají. „Chci je natočit, než zemřu,“ přiznala hvězda filmu Pretty Woman.
13.03.2010 12:05 |

Osobnosti: Richard Gere (155 článků)

S krásnou modelkou mu to nevyšlo, ale vrátili se k sobě s Mádlem: Vojta Kotek začal točit vlastní film

O rok později než jeho kolega ze Snowboarďáků, ale přece. Po Jiřím Mádlovi  (28) , jenž se svým snímkem Pojedeme k moři uspěl i u českých filmových kritiků, začíná natáčet režijní debut také Vojta Kotek  (27) .
11.03.2015 21:55 |

Osobnosti: Vojtěch Kotek (289 článků) , Jiří Mádl (367 článků) , Jiří Vojta (84 článků) , Jiří Vojta (84 článků)

Bude se točit český Sex ve městě. Hlavní role? Schneiderová, Hrachovcová a Čtvrtníček!

Česká televize se pod velením nového generálního ředitele Petra Dvořáka pouští do hodně odvážných seriálů. Horkým želízkem v ohni bude Ententýky scénáristky Lucie Konečné. Česká verze Sexu ve městě se bude točit kolem sexu, dětí a rodiny. Tvůrci získali opravdu výborné herce do hlavních rolí. Bavit nás bude hvězda primáckých Přešlapů Jitka Schneiderová  (38) , opravdovou chuťovkou mají být hlášky seriálových partnerů Petra Čtvrtníčka a „praštěné“ exmoderátorky Prásku Kateřiny Hrachovcové-Herčíkové.
07.03.2012 18:00 |

Osobnosti: Petr Čtvrtníček (149 článků) , Jitka Schneiderová (264 článků) , Kateřina Hrachovcová (176 článků) , Petr Dvořák (523 článků) , Petr Dvořák (518 článků) , Kateřina Konečná (204 článků)

Režisér Martin Scorsese chce točit už jen ve 3D

Americký režisér Martin Scorsese zvažuje, že bude všechny příští filmy točit ve 3D formátu. K myšlence ho povzbudil úspěch jeho posledního filmu Hugo a jeho velký objev, který natočil v trojrozměrné podobě a jenž se prý zatím setkává s kladnými ohlasy kritiků.
30.11.2011 10:25 |

Osobnosti: Martin Scorsese (90 článků)