RECENZE: Bože, zabili Justina Biebera! Zoolander se vrací

Patnáct let čekali příznivci slavné komedie Zoolander na pokračování. Duchovní otec Dereka Zoolandera, herec a režisér Ben Stiller, to zdůvodnil neustálým vylepšováním scénáře, na němž spolupracoval s Justinem Therouxem.
17.02.2016 13:05 |

Osobnosti: Ben Stiller (83 článků) , Justin Theroux (146 článků) , Justin Bieber (1303 článků)

Američanka žaluje Justina Biebera, řvaní fanynek jí poškodilo sluch

Stacey Wilsonová Bettsová z Portlandu ve státě Oregon chce od zpěváka Justina Biebera odškodné. Kanadskou hvězdu žaluje za poškození sluchu, které utrpěla na koncertu. Způsobit ho měl řvoucí dav fandů a fanynek. Další články k tématu: RECENZE: Justin Bieber odmutoval a začal tvrdě pracovat na kariéře Justin Bieber skončil s otřesem mozku, narazil do skleněné stěny Fotograf podal stížnost na Justina Biebera, mladý zpěvák ho prý napadl Kanaďan se vydával za Justina Biebera, aby dívky přiměl k on-line sexu
13.07.2012 10:00 |

Osobnosti: Justin Bieber (1303 článků)

Justinu Bieberovi půjde o život. Bláznivou komedii Zoolander 2 režíruje Ben Stiller

První trailer k pokračování svérázné komedie Zoolander (2000) ukazuje v akci staré známé hrdiny, kterými jsou stárnoucí modelové Derek Zoolander (Ben Stiller) a Hansel (Owen Wilson). Will Ferrell si opět zahraje záporáka Mugatua, který zrovna uprchne z vězení. Modelové dostanou od agentky Interpolu v podání Penélope Cruz za úkol, aby se infiltrovali do světa módy a pomohli odhalit zločin. Ve vedlejších rolích se objeví Benedict Cumberbatch nebo kanadský zpěvák Justin Bieber, kterému jde ve filmu o život. Snímek režíruje Ben Stiller podle scénáře Justina Therouxe (Rock of Ages, Iron Man 2). Zoolander 2 dorazí do českých kin 18. února 2016.
20.11.2015 08:30 |

Osobnosti: Penélope Cruz (223 článků) , Ben Stiller (83 článků) , Justin Theroux (146 článků) , Benedict Cumberbatch (122 článků) , Will Ferrell (30 článků) , Justin Bieber (1303 článků)

Na veřejnost se dostalo video, kde dvousetkilový policajt zezadu prohmatává neřáda Biebera. A bude ještě hůř!

Rozmazlená Kanaďanka, kterou "ve Spojených státech už nechtějí":http://www.extra.cz/to-je-tedy-gol-petici-na-deportovani-justina-biebera-do-kanady-podepsalo-pres-100-tisic-lidi-coz-znamena-ze-se-ji-vazne-musi-zabyvat-bily-dum, dojela na své chování. Před několika týdny miamská policie zatkla "Justina Biebera":http://www.extra.cz/tema/justin-bieber (19) za "řízení v opilosti":http://www.extra.cz/konec-justina-biebera-je-tady-byl-zatcen-za-rizeni-v-opilosti-a-nelegalni-zavody-v-ulicich-miami, pár dnů předtím se v jeho domě našly drogy. To už je dost na to, aby si policie na Biebera pořádně došlápla.
13.02.2014 15:20 |

Fanynka žaluje sedmnáctiletého Biebera, je prý otcem jejího dítěte

Sedmnáctiletý zpěvák Justin Bieber nedávno prohlásil, že chce být mladým otcem. Čekat chtěl do pětadvaceti, ale jedna jeho fanynka z Kalifornie teď tvrdí, že se zpěvákem už dítě má. Dvacetiletá žena Biebera podle magazínu Star zažalovala. Další články k tématu: Justin Bieber natočil film o sobě, jmenuje se podle jeho písně Never Say Never Umělec vytvořil sochu Justina Biebera a Seleny Gomezové, oba jsou nazí Justin Bieber a jeho otec si nechali vytetovat nápis Ježíš na žebra Randit s Bieberem je nebezpečné, jeho přítelkyni vyhrožují smrtí VIDEO: Justina Biebera v Austrálii zasypali vajíčky, fanoušci zuří Matce údajného syna zpěváka Biebera hrozí žaloba za znásilnění Justin Bieber podstoupí test otcovství, pak se bude soudit
02.11.2011 15:10 |

Osobnosti: Justin Bieber (1303 článků)

Bieber nemusí na testy otcovství, jeho fanynka stáhla žalobu

Dvacetiletá Mariah Yeaterová stáhla žalobu na zpěváka Justina Biebera. Před dvěma týdny přitom tvrdila, že právě sedmnáctiletá hvězda je otcem jejího dítěte a chtěla na něm vysoudit výživné. Další články k tématu: Justin Bieber podstoupí test otcovství, pak se bude soudit Matce údajného syna zpěváka Biebera hrozí žaloba za znásilnění Fanynka žaluje sedmnáctiletého Biebera, je prý otcem jejího dítěte Ze zákulisí cen MTV: Gaga si zatopila, Bieber pil jen fialové limo Umělec vytvořil sochu Justina Biebera a Seleny Gomezové, oba jsou nazí Randit s Bieberem je nebezpečné, jeho přítelkyni vyhrožují smrtí
16.11.2011 16:25 |

Osobnosti: Selena Gomez (315 článků) , Justin Bieber (1303 článků)

Školy posunuly zkoušky podle koncertů Justina Biebera

Norské školy změnily termíny některých důležitých zkoušek tak, aby se nekryly s koncertem Justina Biebera v zemi. Vedení škol se totiž obávalo, že velká část studentů se na zkoušky nedostaví a raději půjde na koncert. Další články k tématu: Justin Bieber po kolapsu na jevišti nadával fotografům Za fotky Bieberova auta zaplatil paparazzi životem Američanka žaluje Justina Biebera, řvaní fanynek jí poškodilo sluch
10.10.2011 00:15 |

Osobnosti: Danica Jurčová (9 článků) , Justin Bieber (1303 článků)

Fotograf podal stížnost na Justina Biebera, mladý zpěvák ho prý napadl

Americká policie zkoumá stížnost, podle níž kanadský popový zpěvák Justin Bieber napadl muže, který ho fotografoval. Incident se odehrál u nákupního centra a byla u něj i přítelkyně Justina Biebera Selena Gomezová, která rozčilení svého partnera krotila. Další články k tématu: Justin Bieber daroval dětem na vánoční dárky deset milionů korun Kanaďan se vydával za Justina Biebera, aby dívky přiměl k on-line sexu Nejvlivnější účesy roku mají Emma Watsonová a Justin Bieber Bieber nemusí na testy otcovství, jeho fanynka stáhla žalobu Ze zákulisí cen MTV: Gaga si zatopila, Bieber pil jen fialové limo
29.05.2012 12:10 |

Osobnosti: Emma Watson (306 článků) , Selena Gomez (315 článků) , Justin Bieber (1303 článků)

Mrkněte: Selena Gomez otevřeně mluví o tom, jak rozbrečela Justina Biebera!

Fanynky "kanadské zpěvačky" Justina Biebera (19) jsou dost radikální. Poznali jsme to i u nás na eXtra.cz, když nás zaplavovaly maily, jak si z ní (rozuměj, z Justina Biebera) dovolujeme dělat legraci.
19.03.2013 22:40 |

Policejní fotka kanadské primadony Justina Biebera: Ten se do toho vězení vyloženě těší!

Drogy, alkohol, rvačky, šlapky, vězení. Taková je kariéra kanadské zpěvačky "Justina Biebera":http://www.extra.cz/tema/justin-bieber (19, ale po třech dnech v base jednou nohou v hrobě), která byla dnes zatčena "za řízení v opilosti a za nelegální závodění":http://www.extra.cz/konec-justina-biebera-je-tady-byl-zatcen-za-rizeni-v-opilosti-a-nelegalni-zavody-v-ulicich-miami ve stylu drag race, tedy kdo rychleji přejede ze světel na světla.
23.01.2014 17:50 |

Osobnosti: Justin Bieber (1303 článků)

Antifanoušci Justina Biebera slaví! Údajný zpěvák bude možná deportován kvůli své kriminální činnosti

"Justin Bieber":http://www.extra.cz/tema/justin-bieber (19) byl "zadržen v Miami za rychlou jízdu pod vlivem alkoholu a drog":http://www.extra.cz/konec-justina-biebera-je-tady-byl-zatcen-za-rizeni-v-opilosti-a-nelegalni-zavody-v-ulicich-miami, následně celý svět oblažil svou "policejní fotografií, na které se tváří jako Miley Cyrus po decentní defloraci":http://www.extra.cz/policejni-fotka-kanadske-primadony-justina-biebera-ten-se-do-toho-vezeni-vylozene-tesi, a nyní se modlí, aby ho z USA náhodou nedeportovali do rodné Kanady.
24.01.2014 13:00 |

Osobnosti: Miley Cyrus (821 článků) , Justin Bieber (1303 článků)

Tohle bude nová macecha Justina Biebera: Je jenom o 7 let starší než zpěvák!

Tatínek Justina Biebera se nám zamiloval! Před týdnem požádal Jeremy Bieber (41) o ruku svoji mladší přítelkyni Chelsey Rebelo (28). Na dovolené v Karibiku, konkrétně na ostrově Svatý Bartoloměj, ji vylákal na výlet. Když vyšli na vyhlídku, poklekl před ní s prstenem v ruce a požádal ji o ruku. Sympatická brunetka mu řekla své ANO a stane se tak macechou Justina Biebera, který je o 7 let mladší než ona.
26.02.2016 18:21 |

Osobnosti: Justin Bieber (1303 článků)

Exkluzivní ukázka z filmu Zoolander 2: Ben Stiller kašle na smrt Justina Biebera!

Justin Bieber umírá, protože je příliš krásný. Spolu s ním to odnášejí další celebrity. Všechny něco spojuje - před smrtí si vyfotí selfíčko, na kterém mají legendární výraz modela Dereka Zoolandera, kterého hraje Ben Stiller. Slavná póza se jmenuje Modrá ocel a Derek se se svým parťákem Jeníčkem (Owenem Wilsonem) dostává do hledáčku Interpolu. Zoolander 2 je tady!
09.02.2016 21:05 |

Osobnosti: Ben Stiller (83 článků) , Justin Bieber (1303 článků)

Zoolander to natřel modelkám v Paříži. Film bude příští rok

Největší hvězdou přehlídky Paris Fashion Week nebyla v úterý žádná z vychrtlých modelek, ale kultovní dvojka Zoolander a Hansel (Ben Stiller a Owen Wilson), kteří tak potvrdili, že budou hrát v druhém díle komedie Zoolander.
11.03.2015 11:50 |

Zoolander 2 pod palbou kritiky. Ben Stiller se vysmívá transsexuálům, tvrdí petice

Aktivisté z řad LGBT vyzývají k bojkotu komedie Zoolander 2, kterou točí Ben Stiller. V prvním traileru se totiž objevila androgynní postava pojmenovaná "All" (v překladu "Všichni"), což je podle tvůrců petice, která má nyní přes 9000 podpisů, přehnané zesměšňování androgynních a transsexuálních lidí a osob s nevyhraněnou sexuální orientací. Modela, kterého ztvárnil Benedict Cumberbatch, se Zoolander (Ben Stiller) v ukázce zeptá, jestli je model, nebo modelka a zda má "párek, nebo buchtičku", což aktivisté tvůrcům vyčítají. Na Twitteru se také objevila obvinění, že film podporuje předsudky a negativní postoje k transsexuálům. Snímek dorazí do českých kin 18. ledna 2016.
24.11.2015 08:50 |

Osobnosti: Ben Stiller (83 článků) , Benedict Cumberbatch (122 článků)

Justin spí stále s rozsvícenými světly, práskl otec mladého zpěváka Biebera

Pro celebrity není nic horšího, než když se médiím svěřují jejich příbuzní a nedej bože přímo rodiče. To teď potkalo osmnáctiletého zpěváka Justina Biebera  (18) . Jeho otec Jeremy práskl vše, co si kanadská hvězda asi jen stěží přála zveřejnit. Podle Biebera staršího spí stále s rozsvícenými světly jako malé dítě a šíleně se mu potí ruce i nohy.
22.05.2012 08:35 |

Osobnosti: Justin Bieber (1303 článků)

Matka Justina Biebera promluvila: Vadí jí chování syna a nesnáší jeho přátele. Dostane Justin zaracha?

Když už se mamince nelíbí, jak se chová její synek, je načase s tím asi začít něco dělat. Jako první se o to pokoušel Bieberův manažer, který chtěl nechat "Justina":http://www.extra.cz/tema/justin-bieber (19) "zavřít do léčebny, aby si tam srovnal priority":http://www.extra.cz/tak-a-konec-legrace-manazer-justina-biebera-chce-aby-sel-kvuli-drogam-okamzite-do-lecebny a přestal vyvádět.
07.08.2013 21:50 |

Osobnosti: Justin Bieber (1303 článků)

Justin Bieber a Selena Gomezová se rozešli

Popová hvězda a idol náctiletých fanynek Justin Bieber a jeho přítelkyně, herečka a zpěvačka Selena Gomezová, se rozešli. Skončil tak vztah, který z nich v Hollywoodu dělal jeden z nejsledovanějších mladých párů. Další články k tématu: Justina Biebera u Simpsonů vyhodí z talentové soutěže Američanka žaluje Justina Biebera, řvaní fanynek jí poškodilo sluch RECENZE: Justin Bieber odmutoval a začal tvrdě pracovat na kariéře Justin Bieber skončil s otřesem mozku, narazil do skleněné stěny
11.11.2012 09:15 |

Justin Bieber po kolapsu na jevišti nadával fotografům

Kanadské popové hvězdě Justinu Bieberovi se koncertování v Londýně nepovedlo. Na prvním vystoupení ho fanoušci vypískali, protože je nechal 90 minut čekat, na dalším zkolaboval a musel do nemocnice. Po návratu měl ještě potyčku s fotografem před hotelem. Další články k tématu: Za fotky Bieberova auta zaplatil paparazzi životem Justin Bieber skončil s otřesem mozku, narazil do skleněné stěny Miliardový Justin Bieber na akustické album přidal tři novinky Justin Bieber a Selena Gomezová se rozešli Američanka žaluje Justina Biebera, řvaní fanynek jí poškodilo sluch RECENZE: Justin Bieber odmutoval a začal tvrdě pracovat na kariéře Fotograf podal stížnost na Justina Biebera, mladý zpěvák ho prý napadl
09.03.2013 12:05 |

Policie prohledala dům Justina Biebera kvůli vandalismu a našla kokain

Policie v Los Angeles prohledala dům popové hvězdy Justina Biebera a našla v něm kokain. Bieberův kolega, rapper Lil Za, byl zatčen. Zásah policie přišel necelý týden poté, co byl slavný zpěvák obviněn kvůli házení vajíček na dům sousedů. Další články k tématu: RECENZE: Justin Bieber už chce být dospělý lamač srdcí Mí oddaní beliebři, oficiálně končím, vzkázal fanouškům Justin Bieber
15.01.2014 08:45 |

Osobnosti: Justin Bieber (1303 článků)