Recenze: Album Lemonade zdobí umělá dokonalost. Podobně jako samotnou zpěvačku Beyoncé

Americká zpěvačka Beyoncé je velmi krásná žena. Ale její krása nepůsobí zcela přirozeným dojmem. Cítíme v ní něco umělého. Podobně je tomu s šestým zpěvaččiným sólovým albem nazvaným Lemonade. Vyšlo překvapivě a bombasticky v sobotu večer během televizní premiéry hodinového portrétu Beyoncé, který spojoval nové videoklipy a hraný dokument.
26.04.2016 09:40 |

Beyoncé ukázala po třech letech své svatební šaty

Málokterá celebrita dokáže utajit fotky ze svatby tak, jako se to povedlo zpěvačce Beyoncé Knowlesové a jejímu muži, kterým se v roce 2008 stal raper Jay-Z. Fotky ze své svatby neprodali žádnému médiu a zpěvačku ve svatebním mohli fanoušci spatřit až tento týden. Další články k tématu: Beyoncé má v novém klipu na hlavě čepici s československými odznaky Nemám umělé těhotenské břicho, říká Beyoncé s retušovanými stehny Beyoncé prý krade kroky, tentokrát se „inspirovala“ u Belgičanky Beyoncé na dovolené v Chorvatsku ukázala rostoucí bříško Beyoncé dostala k třicetinám voskovou figurínu, sama slavila v Itálii Díky těhotné Beyoncé padl rekord na Twitteru, radost nemá jen Eastwood Vítězku cen MTV Katy Perry zastínila Beyoncé. Zprávou o těhotenství
19.11.2011 17:05 |

Osobnosti: Beyoncé (84 článků) , Jay-Z (173 článků) , Katy Perry (505 článků)

Chtěla jsem ukázat tělo, říká o nových sexy klipech Beyoncé

Zpěvačka Beyoncé porodila dceru Blue Ivy už před dvěma lety. Až teď je ale na své tělo natolik pyšná, že ho chce předvádět v klipu. Zhubla skoro 30 kilogramů. Před Vánoci vydala nečekaně album a natočila k němu pořádně odhalené klipy. Další články k tématu: Nejsem přirozeně štíhlá, ale už bych nehubla pod tlakem, říká Beyoncé RECENZE: Beyoncé skvělou deskou určila popu svá pravidla Beyoncé dělá převrat ve velkém popu. Tajně vydaná deska boří hitparády Beyoncé a Jay-Z jsou opět nejvýdělečnější pár světa OBRAZEM: Od copánků po rošťáka. Beyoncé se nebojí radikálních změn Na oslavě výročí Beyoncé a jejího muže musela zasahovat policie
03.01.2014 14:55 |

Osobnosti: Jay-Z (173 článků)

Beyoncé vydala o víkendu nové album Lemonade

Zpěvačka Beyoncé navázala na předchozí zkušenost s vydáváním alba a o víkendu představila světu bez předchozího oznámení kompilaci zbrusu nových songů pod názvem Lemonade. Album vyšlo na streamingové službě Tidal, kterou vlastní její manžel a miliardář Jay Z.
26.04.2016 15:05 |

Na oslavě výročí Beyoncé a jejího muže musela zasahovat policie

Zpěvačka Beyoncé a její manžel rapper Jay-Z se rozhodli své páté výročí svatby oslavit na Kubě. Ačkoli pár detaily cesty před veřejností tajil, jeho přítomnost v Havaně neunikla místním fanouškům. Dav, který se sešel před restaurací, musela zadržovat policie. Další články k tématu: Nejsem přirozeně štíhlá, ale už bych nehubla pod tlakem, říká Beyoncé Beyoncé ukázala roční dceru, Blue Ivy je po tatínkovi Beyoncé poprvé promluvila o potratu, pomohla jí hudba Beyoncé dala košem Eastwoodovi, v jeho filmu hrát nebude Beyoncé natočila video v sídle OSN. Podporuje humanitární práci Beyoncé už zase září na pódiu, po porodu zhubla 27 kilo Nejkrásnější ženou světa je podle magazínu People zpěvačka Beyoncé
05.04.2013 11:20 |

Osobnosti: Jay-Z (173 článků)

OBRAZEM: Od copánků po rošťáka. Beyoncé se nebojí radikálních změn

Zpěvačka Beyoncé proslulá dlouhou hřívou šokovala své fanoušky a dokonce i svou stylistku, když na internetu zveřejnila fotku v úplně krátkém střihu. Na své hlavě už měla leccos, poslední účes je však největším experimentem, do jakého se kdy pustila. Další články k tématu: Z Beyoncé udělal návrhář nepřirozenou, dlouhou a hubenou Barbie Na oslavě výročí Beyoncé a jejího muže musela zasahovat policie Nejsem přirozeně štíhlá, ale už bych nehubla pod tlakem, říká Beyoncé Beyoncé ukázala roční dceru, Blue Ivy je po tatínkovi Beyoncé poprvé promluvila o potratu, pomohla jí hudba Beyoncé už zase září na pódiu, po porodu zhubla 27 kilo Beyoncé v krajce předvedla pozadí, návrhář Jacobs trenýrky
09.08.2013 14:55 |

Z Beyoncé udělal návrhář nepřirozenou, dlouhou a hubenou Barbie

Beyoncé marně bojuje za přirozeně plnější tvary. Zuřila, když ji firma H&M; zeštíhlila v reklamě na plavky, ještě víc ale zvedá obočí obrázek, který vytvořil návrhář Roberto Cavalli. Beyoncé je na obrázku v jeho šatech jako z jiného světa. Další články k tématu: Nejsem přirozeně štíhlá, ale už bych nehubla pod tlakem, říká Beyoncé Na oslavě výročí Beyoncé a jejího muže musela zasahovat policie Beyoncé už zase září na pódiu, po porodu zhubla 27 kilo Beyoncé ukázala roční dceru, Blue Ivy je po tatínkovi Beyoncé poprvé promluvila o potratu, pomohla jí hudba
12.06.2013 14:45 |

Beyoncé poprvé promluvila o potratu, pomohla jí hudba

Zpěvačka Beyoncé byla těhotná už v roce 2010, tedy dva roky před porodem své dcery Blue Ivy. O dítě ale s manželem přišli. Beyoncé se se svou bolestí svěřila v dokumentu, který sama o sobě natočila pro HBO. Další články k tématu: Beyoncé už zase září na pódiu, po porodu zhubla 27 kilo Beyoncé ukázala dceru Blue Ivy, má už i svou obchodní značku Beyoncé dala košem Eastwoodovi, v jeho filmu hrát nebude Beyoncé natočila video v sídle OSN. Podporuje humanitární práci Nejkrásnější ženou světa je podle magazínu People zpěvačka Beyoncé
31.03.2010 10:45 |

Osobnosti: George Michael (243 článků)

Beyoncé porodila holčičku, jmenuje se Blue Ivy

Beyoncé a rapper Jay-Z jsou rodiče. Zpěvačka v sobotu porodila dceru a holčička dostala jméno Blue Ivy. Další články k tématu: Nemám umělé těhotenské břicho, říká Beyoncé s retušovanými stehny Beyoncé na dovolené v Chorvatsku ukázala rostoucí bříško Díky těhotné Beyoncé padl rekord na Twitteru, radost nemá jen Eastwood Beyoncé ukázala po třech letech své svatební šaty Beyoncé má v novém klipu na hlavě čepici s československými odznaky Beyoncé prý krade kroky, tentokrát se „inspirovala“ u Belgičanky
09.01.2012 09:35 |

Osobnosti: Jay-Z (173 článků)

Beyoncé ukázala dceru Blue Ivy, má už i svou obchodní značku

Třicetiletá zpěvačka Beyoncé a její manžel rapper Jay-Z zveřejnili první fotky dcery Blue Ivy. Ta se narodila 7. ledna a rodiče už požádali o zaregistrování jejího jména jako obchodní značky. Další články k tématu: Beyoncé měsíc po porodu: těhotenská kila jsou pryč, křivky zůstaly Beyoncé znovu budí rozruch fotkami, na kterých má zesvětlenou kůži Mouchu s výrazným zadečkem pojmenovali podle pozadí zpěvačky Beyoncé Elegantní styl pro těhotné podle Beyoncé Beyoncé porodila holčičku, jmenuje se Blue Ivy
16.12.2011 16:15 |

Osobnosti: Brad Pitt (1549 článků) , Jennifer Aniston (675 článků)

Jay Z podvedl Beyoncé: S kým?

Zpěvačka Beyoncé vydala nové album. A rozhodla se v něm vyřídit si účty se svými sokyněmi, manželem, otcem a všemi bolestmi posledních roků. V textech souboru skladeb s názvem Lemonade tak najdeme narážky na jistou Becky s dobrou hřívou, která svedla zpěvaččina manžela Jaye Zeta. Má jí být britská zpěvačka Rita Ora, která už se k věci vyjádřila s tím, že si své kolegyně Beyoncé nesmírně váží.
28.04.2016 18:05 |

Osobnosti: Rita Ora (70 článků)

Beyoncé zase překvapila. Vydala „tajně“ nové album

Americká zpěvačka Beyoncé o víkendu nečekaně vydala album. Desku nazvanou Lemonade doprovází řada videí a zpěvačka vše představila v hodinovém pořadu televize HBO.
25.04.2016 11:25 |

Beyoncé už zase září na pódiu, po porodu zhubla 27 kilo

Zpěvačka Beyoncé porodila dceru Blue Ivy před pěti měsíci. Minulý týden se poprvé objevila na pódiu a byla opět ve formě. Kvůli shazování kil ale měla přísný režim. Jedla hlavně salát. Další články k tématu: Beyoncé v krajce předvedla pozadí, návrhář Jacobs trenýrky Nejkrásnější ženou světa je podle magazínu People zpěvačka Beyoncé Beyoncé měsíc po porodu: těhotenská kila jsou pryč, křivky zůstaly Beyoncé ukázala dceru Blue Ivy, má už i svou obchodní značku Z Miss World je po porodu boubelka, ona se tím ale netrápí
28.05.2012 12:00 |

Matka Beyoncé potvrdila: Nové album je o podvádění a zradě

Ačkoli se Beyoncé snaží na svém turné vyjadřovat podporu manželovi a tvrdí, že jsou zase silným týmem, zpívá fanouškům o tom, jak ji podváděl. Rapper a producent Jay Z se měl nevěry dopustit před dvěma roky a jeho slavná manželka s ním zúčtovala na svém novém albu Lemonade. Sama se k tomu oficiálně nevyjádřila, ale potvrdila to řada blízkých, nejnověji její matka Tina Lawson.
10.05.2016 15:05 |

Morcheeba na Rock for People přiveze nové album a původní zpěvačku

Jedna z nejznámějších trip-hopových hudebních formací, britská skupina Morcheeba, vydává v pondělí 7. června nové album Blood Like Lemonade.
07.06.2010 11:20 |

Beyoncé šokuje! Před půlnocí na pátek třináctého vydala nové studiové album

Zpěvačka Beyoncé Knowles chtěla šokovat konkurenci víc než fanoušky. A tak bez jakéhokoli varování či předchozí reklamy vydala před půlnocí ze čtvrtka na pátek páté studiové album. Nazvala ho Beyoncé a obsahuje čtrnáct nových songů a osmnáct videoklipů. Zatím vyšlo jen na iTunes. V kamenných obchodech by mělo být tohle „vizuální album“ dostupné za týden.
16.12.2013 10:15 |

Osobnosti: Beyoncé (84 článků)

Beyoncé mírní skandál: Nevěrnému manželovi posílá milostné písně

Beyoncé se svým novým albem Lemonade rozhodně vyvolala rozruch. Ovšem ani ne tak hudební, jako spíš bulvární. Kvůli jejím dvojsmyslným textům a narážkám na vlastní soukromí se začalo spekulovat o tom, kdo je dotyčnou Becky, s níž ji podvedl manžel Jay Z. Aby zpěvačka trochu situaci uklidnila, na začátku svého nového turné Formation věnovala první píseň, o lásce, právě manželovi.
29.04.2016 15:05 |

Beyoncé v krajce předvedla pozadí, návrhář Jacobs trenýrky

Během módního svátku roku v newyorském Metropolitním muzeu se celebrity předvedly v nejrůznějších módních kreacích. Zpěvačka Beyoncé zvolila krajkové šaty s dlouhou vlečkou, které odhalily její pozadí. Mezi nejodvážnější modely rozhodně patřil outfit, který zvolil návrhář Marc Jacobs. Další články k tématu: Nejkrásnější ženou světa je podle magazínu People zpěvačka Beyoncé Beyoncé ukázala dceru Blue Ivy, má už i svou obchodní značku Beyoncé měsíc po porodu: těhotenská kila jsou pryč, křivky zůstaly Móda bez života nemá smysl: Marc Jacobs vystavuje své kreace Marc Jacobs chystá revoluční krok: začne navrhovat šaty i od velikosti 42 Marcovi Jacobsovi předváděla neteř Usámy bin Ládina
09.05.2012 13:25 |

Osobnosti: Usáma bin Ládin (321 článků)

Nejsem přirozeně štíhlá, ale už bych nehubla pod tlakem, říká Beyoncé

Jednatřicetiletá zpěvačka Beynocé se už pár měsíců po loňském porodu mohla pochlubit štíhlejší postavou. Zpěvačka přiznala, že se musela trápit cvičením a upravila si také jídelníček. Další články k tématu: Beyoncé ukázala roční dceru, Blue Ivy je po tatínkovi Beyoncé už zase září na pódiu, po porodu zhubla 27 kilo Beyoncé ukázala dceru Blue Ivy, má už i svou obchodní značku Beyoncé měsíc po porodu: těhotenská kila jsou pryč, křivky zůstaly
21.03.2013 15:31 |

Romantika uprostřed koncertu: Beyoncé během zpěvu překvapil její manžel Jay-Z. Sledujte, co se dělo na pódiu!

"Beyoncé":http://www.extra.cz/tema/beyonce-knowles (32) zažívá na svých koncertech jedno nečekané překvapení za druhým. Naposledy v Montrealu to nebylo moc příjemné, během zpěvu se jí "vlasy zapletly do větráku":http://www.extra.cz/desive-video-beyonce-se-behem-zpevu-chytily-vlasy-do-vetraku-vubec-ji-to-nezastavilo a nebýt pohotových asistentů, co jí je okamžitě začali vymotávat, větrák by zpěvačku skalpoval a ona by musela začít zpívat s Orlíkem a blbnout dračím řádem.
29.07.2013 21:00 |

Osobnosti: Jay-Z (173 článků)