Článek

Rada ČT odmítla stížnost Babišova Agrofertu na Reportéry ČT

 
Rada České televize odmítla stížnost na publicistický pořad Reportéři ČT, kterou podala společnost Agrofert, jejímž vlastníkem je ministr financí a předseda hnutí ANO Andrej Babiš. Podle firmy některé reportáže obsahovaly neověřené a manipulativní informace, jež měly záměrně vyzdvihnout Babišův střet zájmů. V odpovědi, kterou rada schválila na dnešním zasedání, mimo jiné konstatuje, že kodex veřejnoprávní televize ani zákon o ČT nebyl porušen.
06.05.2015 21:30 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků)
Podobné články

Reportéři odkrývají střet zájmů a... Babišův Agrofert vyhlásil válku ČT!

 
Pořad Reportéři ČT se na České televizi pustil do rozkrývání údajného střetu zájmů v případě vicepremiéra Andreje Babiše a společnosti Agrofert. Babišovu firmu to naštvalo, podala na Reportéry stížnost! To však pro změnu nenechalo chladným dramaturga pořadu Marka Wollnera, který si pořádně od plic postěžoval na postup Babišova Agrofertu na Facebooku. Prý chtějí řídit ČT jako firmu!
17.03.2015 12:35 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků)

To je jako za komunistické totality. ODS a lidovci tepou Agrofert za jeho stížnost na Reportéry ČT

 
Občanští demokraté a lidovci kritizují stížnost, kterou na čtveřici pořadů Reportéři vysílaných Českou televizí podala firma Agrofert vlastněná ministrem financí a šéfem hnutí ANO Andrejem Babišem. Podle ODS slova manažerů Agrofertu připomínají dobu komunistické totality. Lidovci zase za nepřípustnou označili snahu o potrestání redaktorů nebo zastavení pořadu.
17.03.2015 16:45 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků)

Rada ČT odmítla stížnost na neodvysílání hradních tiskovek

 
Rada České televize odmítla stížnost Hradu na neodvysílání přímého přenosu briefingů prezidentova mluvčího Jiřího Ovčáčka. Považuje ji za neopodstatněnou. Vyplývá to z odpovědi kancléři Vratislavu Mynářovi, jejíž znění rada schválila na úterním zasedání. Podle Hradu rada rozhodnutím říká, že kritické připomínky vůči ČT jsou v podstatě zakázané, což je nepřijatelné.
17.06.2015 18:06 |

podobné články

Osobnosti: Vratislav Mynář (785 článků)

Rada ČT odmítla stížnost na neodvysílání hradních briefingů

 
Rada České televize odmítla stížnost Hradu na neodvysílání přímého přenosu briefingů prezidentova mluvčího Jiřího Ovčáčka. Považuje ji za neopodstatněnou. Vyplývá to z odpovědi kancléři Vratislavu Mynářovi, jejíž znění rada schválila na dnešním zasedání. Podle Hradu rada rozhodnutím říká, že kritické připomínky vůči ČT jsou v podstatě zakázané, což je nepřijatelné.
17.06.2015 19:21 |

podobné články

Osobnosti: Vratislav Mynář (785 článků)

Babišův Agrofert podává stížnost na Reportéry ČT. Přečtěte si ji celou

 
Společnost Agrofert Andreje Babiše si stěžuje na Českou televizi, konkrétně na její pořad Reportéři ČT. Firem sdružených v Babišově holdingu si prý Reportéři všímají velmi často a podle společnosti sahají k nepravdivým tvrzením, která jsou za hranicí, akceptovatelnou i u investigativních pořadů. Informoval o tom portál Svobodné fórum, který získal přímo z ČT kopii stížnosti Agrofertu.
16.03.2015 20:36 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků)

Podívejte se na sestřih zvířat, která opravdu hrozně nenávidí reportéry

 
Reportéři mají těžkou práci. Za každého počasí jsou vysíláni do míst, kam se jim vůbec nechce, občas se musí potýkat s nějakými vyřvávajícími lidmi postávajícími okolo, kteří chtějí být viděni v televizi, a čas od času se jim poštěstí pracovat se zvířaty. Se zvířaty, která do jednoho reportéry prostě nenávidí.
15.06.2013 09:15 |

podobné články

Příběh Rozárky z Václaváku: Otec - feťák, který se vykašlal na dcerku, surově napadl reportéry

 
Žádné výčitky svědomí, žádná pokora. Otec Rozárky (2), která se ocitla sama uprostřed Prahy v rukou bezdomovců, místo odpovědi na otázku, proč se na andílka s modrýma očima vykašlal, surově napadl reportéry.
29.07.2013 17:10 |

podobné články

Rychtář ukázal temnou stránku a zaútočil na reportéry TV Nova

 
VIDEO OD 18 LET: Josef Rychtář ukázal v úterý po obědě svou temnou stránku, když slovně napadl reportéry TV Nova Pavlínu Kosovou a jejího kameramana. Podívejte se na video, které publikujeme bez cenzury. Pozor, je plné vulgarismů.
08.07.2014 17:25 |

podobné články

Osobnosti: Josef Rychtář (1251 článků)

Agrofert neuspěl se stížností na Reportéry ČT

 
Rada České televize odmítla stížnost na publicistický pořad Reportéři ČT, kterou podala společnost Agrofert, jejímž vlastníkem je ministr financí a předseda hnutí ANO Andrej Babiš. Podle firmy některé reportáže obsahovaly neověřené a manipulativní informace, jež měly záměrně vyzdvihnout Babišův střet zájmů.
06.05.2015 18:10 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků)

Vondráčková: Rozhlas mě nehraje, porušuje zákon. Rada stížnost odmítla

 
Rada Českého rozhlasu odmítla stížnost zpěvačky Heleny Vondráčkové, podle které zpravodajská stanice Radiožurnál záměrně nezařazuje její písně. Vondráčková tvrdí, že by se její písně měly hrát co nejčastěji, protože jsou "součástí národního kulturního bohatství".
26.05.2011 12:20 |

podobné články

Osobnosti: Helena Vondráčková (819 článků)

Babiš dostal padáka! Vyhazov z Agrofertu si podepsal on sám

 
Když tiskovku koaličních stran, na které oznámili Sobotka a spol. jména ministrů, změnil během svého dlouhého proslovu Andrej Babiš na reklamní kampaň Agrofertu, nahnal vodu na mlýn svým kritikům. Střet zájmů jak vyšitý! Jenže teď Babiš oznámil: Sám jsem si podepsal vlastní výpověď. V čele Agrofertu prý skončil! Majitelem ale zůstává.
20.01.2014 18:25 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků)

Účetnictví hnutí ANO zpracovala zaměstnankyně Agrofertu

 
Účetnictví hnutí ANO za loňský rok zpracoval Agrofert, respektive jeho zaměstnankyně. Ve čtvrtek to sdělil šéf hnutí ANO a majitel Agrofertu Andrej Babiš. Problém v možném příliš úzkém propojení politické strany a firmy nevidí, uvedl. Kvůli Agrofertu se přitom nedávno dostal do střetu s premiérem Bohuslavem Sobotkou (ČSSD).
10.04.2014 18:10 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků) , Bohuslav Sobotka (7838 článků)

Existují prý utajené divize Agrofertu. A šéfují jim Šlachta s Ištvanem

 
Možná existuje tajná divize Agrofertu s názvem policie a státní zastupitelství, píše na protibabišovském serveru Svobodné fórum Michael Pánek, místostarosta města Dobřichovice. Dokládá to například tím, že v době před policejním zásahem na Úřadu vlády, který vedl k pádu Nečasova kabinetu, se scházel šéf Agrofertu Andrej Babiš s ředitelem ÚOOZ Robertem Šlachtou.
07.11.2015 12:01 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků) , Michael Michael (933 článků)

Tak tento Babišovec opravdu maká. Podívejte se, co všechno stíhá Jaroslav Faltýnek

 
První místopředseda hnutí ANO, dvaapadesátiletý Jaroslav Faltýnek dělá pro Andreje Babiše úplně všechno, píše server Ihned.cz. Faltýnek jako první místopředseda vlastně řídí celé hnutí. Obvykle vede schůze stranického vedení, v Parlamentu jako šéf poslaneckého klubu ANO udržuje jednotu sedmačtyřicetičlenné frakce. Jako předseda sněmovního zemědělského výboru ještě hlídá v samotném zrodu agrární legislativu, tolik důležitou pro podnikání Babišova Agrofertu. Právě v Agrofertu zůstává Faltýnek při tom všem také členem představenstva, na starosti má vnější vztahy.
16.07.2015 22:11 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků) , Jaroslav Faltýnek (89 článků)

ODS rýpala do Babiše kvůli dotacím Agrofertu. Mají lež ve své DNA, opáčil šéf ANO

 
Přestřelku na sociálních sítích předvedli šéf ODS Petr Fiala a lídr hnutí ANO Andrej Babiš. Střet začal začátkem ledna, když Fiala v České televizi prohlásil, že do Babišova Agrofertu přiteklo za rok 2014 z Bruselu více peněz, než firma odvedla na daních. Ministr financí se v pondělí na Twitteru ohradil. ODS podle něj překrucuje realitu.
26.01.2016 17:15 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7819 článků) , Petr Fiala (958 článků)

Véčkaři se dohodli se senátory, podají ústavní stížnost na církevní restituce

 
Véčkaři se rozhodli, že nevzdají svůj boj proti schváleným církevním restitucím. Poté, co Ústavní soud v lednu odmítl jejich stížnost kvůli tomu, že nedodali dostatek podpisů, obrátili se na senátory. A uspěli. V Senátu se našlo devatenáct senátorů, kteří se pod obdobnou stížnost podepsali. Podle senátora Pavla Lebedy (ČSSD) by měla stížnost do Brna odejít ještě tento týden.
05.02.2013 12:06 |

podobné články

Osobnosti: Pavel Lebeda (29 článků)

Koudelka (ČSSD): Energetický regulační úřad byl podroben mocenskému zásahu

 
Energetický regulační úřad jednající za stát jako právnickou osobu podal 22. 7. 2015 ústavní stížnost proti příkazu Okresního soudu v Jihlavě k prohlídkám jeho prostor. Stížnost podala i předsedkyně úřadu Alena Vitásková. Ústavní soud již připustil, že stát může podat ústavní stížnost na ochranu svého vlastnictví a také v pozici zaměstnavatele. Stížnost ERÚ podává, protože jako uživatel prohlížených prostor byl podroben mocenskému zásahu.
04.08.2015 09:21 |

podobné články

Ústavní soud odmítl stížnost 'mačetového útočníka' z Nového Boru

 
Ústavní soud zamítl stížnost jednoho z útočníků, kteří mačetou napadli návštěvníky baru v Novém Boru v roce 2011. Přísné tresty potvrdil všem čtyřem útočníkům Nejvyšší soud na přelomu roku loňského a letošního roku. Dva z nich potom podali ústavní stížnost. Antonín Sinu si ve čtvrtek vyslechl zamítnutí své stížnosti, druhá stížnost není rozhodnuta. 
01.10.2015 15:30 |

podobné články

Babišovi psala zprávu o hospodaření ANO účtárna Agrofertu. A létají jí prý ve vzduchu miliony

 
Hnutí ANO má poměrně závažné chyby ve výroční zprávě o svém financování. Účetnictví Babišova uskupení vedou lidé z Babišova Holdingu Agrofert. Ve vzduchu létají více než čtyři miliony korun. Informuje o tom server E15.cz.
16.04.2015 21:46 |

podobné články