Putin chystá špionážní novinku: Z vesmíru dohlédne až do displeje mobilu

Má jít prý především o opatření v boji proti terorismu, respektive ve vojenské navigaci. Rusové chystají zcela nové družice typu Razdan, které mají posloužit i rozvědce a z vesmíru dohlédnout až na displeje mobilních telefonů, uvádí Kommersant.
04.08.2016 17:30 |

Prototyp tabletu s klávesnicí, která vystoupí z dotykového displeje při psaní

Dotykové displeje na tabletech a chytrých telefonech při psaní stále nevyhovují všem. Fyzická klávesnice je stále přesnější a proto se pořád vyrábějí QWERTY mobily a klávesnicové doky pro tablety. Teď ale společnost Tactus Technology představila šalamounské řešení. Klávesnici, která vystoupí při psaní z dotykového displeje.
18.02.2013 14:10 |

Špionážní aféra v Česku: Kvůli vyzvědačce dostali tři generálové padáka!

Za nedávným odchodem tří generálů z armády je údajně špionážní aféra. Majorka, která jim postupně vedla kancelář, byla v kontaktu s ruským vyzvědačem! Jde o největší špionážní aféru v Česku za mnoho let.
27.07.2010 09:20 |

V Česku se objevil špionážní vir, posílá data do Číny

Společnost AdvaICT odhalila v jedné z českých organizací špionážní vir, který odesílal gigabyty interních dat na čínské servery. Po oblasti Středního východu nebo Peru se tak Česko stalo další zemí, kde se špionážní program objevil.
23.10.2012 19:00 |

Dotekový displej na pokožce nahradí obrazovku

Připadají vám displeje mobilů příliš malé? Pak byste měli vyzkoušet novinku, která v dotekovou obrazovku promění třeba vaši ruku, nebo předloktí.
03.03.2010 09:55 |

Zírání do mobilu se muži nevyplatilo

Známe to všichni. Lidé chodí po ulicích, zírají při tom na displeje svých mobilních telefonů a nevnímají své okolí. Hrozí to srážkou s někým jiným, ale může to být i mnohem horší. Přesvědčil se o tom Američan Tim Malone, který kvůli mobilu přehlédl více než metrového hada a šlápl na něj. Had si to nenechal líbit a uštkl ho.
31.05.2015 09:01 |

Chytré telefony pro dvě SIM karty nevymřely, Samsung chystá novinku řady Galaxy

Na rozdíl od obyčejných mobilů na trhu není příliš chytrých telefonů pro dvě SIM karty. Průkopníkem na tomto poli byl Samsung se svými zařízeními s operačním systémem Android. A nyní si na nás chystá novinku ze své nejpopulárnější řady Galaxy.
10.07.2013 23:05 |

Ovládání, které ucítíte: Dotykový displej s hmatovou odezvou

Dotykový svět dobyl svět moderní techniky. Během své existence však prošel nemalou evolucí. Původní jednoduché dotykové displeje nahradily i v chytrých telefonech multidotykové, tedy ty, které dokážou zaznamenat i dva body. Mobily i tablety se tak dají ovládat dvěma prsty. Již nyní jsou ale ve vývoji složitější displeje, jako například ohebné, na kterých pracují Samsung a Nokia. Společnost Senseg představila zase displej, který opravdu pocítíte. Má totiž hmatovou odezvu.
12.12.2011 18:30 |

Takovýhle mobil jste ještě neviděli: NEC Medias W má dva displeje, které lze spojit v tablet

Japonci jsou mistři v produkci bizarních technologií a výrobků. Jedním takovým je i chytrý telefon NEC Medias W. Má totiž displeje z obou stran, které lze spojit dohromady a z přístroje udělat takový malý tablet.
05.03.2013 15:05 |

Apple už pracuje na nových iPhonech: Budou mít zakulacené displeje!

Apple při vývoji nových iPhonů zopakuje stejný princip, jako tomu bylo u modelů 5S a 5C. Na trh uvede zároveň dva nové modely. Ty budou mít velké zakulacené displeje, jeden z nich s úhlopříčkou 4,7 palce, druhý dokonce 5,5 palce.
12.11.2013 23:51 |

Panasonic představuje nové profesionální displeje řady LF60/LF6

Společnost Panasonic Visual System Solutions uvádí novou řadu displejů LF60/LF6, která doplňuje aktuální nabídku LCD displejů s LED podsvícením značky Panasonic. Nové displeje jsou dostupné s úhlopříčkou 55" (TH-55LF60 a TH-55LF6), 47" (TH-47LF60 a TH-47LF6) a 42" (TH-42LF60 a TH-42LF6).
09.12.2013 17:10 |

Výhody a nevýhody e-knížek

Ve světě moderních technologií je více než jasné, že pokrok se nedá jen tak zastavit. Postupně se některé věci stávají zastaralými a jsou nahrazeny novými postupy. To však neplatí ve všech případech. Někdy mohou vedle sebe existovat staré i nové metody a obě mají něco do sebe. To se týká například knih. V dnešním článku si popíšeme výhody a nevýhody elektronických knih. Zatímco jeden dává přednost modernímu pojetí, druhý má pocit, že nic nenahradí starou dobrou tištěnou knihu. Osobně preferuji obě varianty, podle situace. Jak jste na tom se čtením knih vy? A ke které verzi se přikláníte? Stručný popis e-knihy Tento pojem je dost obsáhlý, protože pojem elektronické knihy se od sebe liší v mnohém. Pojem e-kniha může představovat podobu knihy, kterou si přečtete například v PDF na svém počítači, tabletu, chytrém telefonu, ale také zařízení, které slouží k četbě knih v digitální podobě. Při nákupu e-knihy musíme mít na paměti především formát, ve kterém bude. Ty nejenže nemusí na některých čtecích zařízeních fungovat, protože daný formát nepodporují, ale ovlivněn je i vzhled textu – požitek s četby. Formáty e-knih lze rozdělit do několika skupin. Do první se řadí speciální formáty určené právě pro e-čtečky. Výhodou tady je, že dokážou přizpůsobit rozložení textu podle velikosti displeje. Mezi nevýhody patří, že e-čtečky nepodporují zároveň všechny formáty, a je tady nutné hlídat si daný formát. Další skupinu tvoří běžné formáty DOC, DOCX, RTF, TXT, HTML. I tady platí, že se umí přizpůsobit velikosti displeje. Poslední skupinu tvoří nejběžněji využívaný formát PDF. Ten má tu výhodu, že jej otevřete téměř všude, pokud však není kódovaný a nemusí se zobrazovat v plné kvalitě. Je dobré si hlídat, zda PDF není opatřeno DRM kódem či jiným. Pokud jej vaše čtečka nepodporuje – knihu si nepřečtete. Výhody a nevýhody e-knih Mezi nevýhody patří to, že jen stěží si někde na pláži přečtete... Čtěte více Příspěvek Výhody a nevýhody e-knížek pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.10.2015 21:00 |

Největší špionážní satelit vypustily USA

ojenské letectvo Spojených států krátce před půlnocí vypustilo do vesmíru nový špionážní satelit, který je podle tiskové zprávy Národní agentury pro letecký průzkum (NRO) označován za největší na světě.
22.11.2010 14:20 |

Justin Bieber poletí do vesmíru, za letenku dal miliony

Idol teenagerů Justin Bieber se připojí k hvězdám jako Leonardo DiCaprio nebo Ashton Kutcher, kteří si zaplatili letenku do vesmíru se společností Virgin Galactic. Na svém twitterovém účtu to oznámil majitel kosmické cestovky Richard Branson. Další články k tématu: Turistická vesmírná loď SpaceShipTwo poprvé zažehla raketové motory Letenku za miliony korun si koupilo už 500 zájemců o let do vesmíru Pamela z kultovního seriálu Dallas poletí do vesmíru
07.06.2013 12:50 |

Osobnosti: Ashton Kutcher (434 článků) , Richard Branson (88 článků) , Justin Bieber (1312 článků)

Harry (26) chce do vesmíru: Nechce zůstat ve stínu bratra

Gagarin, Remek, Krteček a nyní i princ Harry (26). Ptáte se, co mají společného? První tři jmenovaní už se podívali do vesmíru, ten čtvrtý se tam chystá. Člen britské královské rodiny se rozhodl, že až se příští rok vrátí z mise v Afghánistánu, zapojí se do tréninkového programu NASA a odletí jako první člověk s modrou krví do vesmíru.
16.08.2011 23:15 |

Osobnosti: princ Harry (236 článků)

Blíží se doba hvězdných válek? Amerika se chystá na boj ve vesmíru

Třetí světová válka, kde se boje odehrávají převážně ve vesmíru? To není nejnovější sci-fi z dílny Stevena Spielberga, ale pravděpodobně reálná budoucnost. Alespoň podle americké armády, která se na tuto možnost války pečlivě připravuje. Velitelství určené pro akce ve vesmíru jede na plný plyn a má už 38 tisíc zaměstnanců.
05.12.2016 05:55 |

Osobnosti: Steven Spielberg (137 článků)

HROZBA Z VESMÍRU: Odborník prozradil, čeho se musíme bát!

Pro svět neškodný asteroid 2012 DA14 včera večer minul Zemi. V dohledné době nás ale podle ředitele Hvězdárny a planetária hlavního města Prahy Marcela Grüna čeká mnohem nebezpečnější "dárek" z vesmíru. Přečtěte si rozhovor s odborníkem.
16.02.2013 06:15 |

V pražské MHD nás čeká ´peněženka v mobilu´

Ne jenom lístek za 26 korun, ale už i jednodenní, třídenní a měsíční jízdenku na pražskou MHD budeme moci platit z mobilu! Novinku chce zavést pražský Dopravní podnik.
13.05.2009 22:10 |

Internet v mobilu využívá zhruba každý pátý Čech

Internet v mobilu v tuzemsku používá zhruba každý pátý Čech a podíl uživatelů stále roste. V současnosti má internet v mobilu 2,26 milionu uživatelů z celkem 13,4 milionu v tuzemsku aktivních SIM karet.
05.05.2011 11:15 |

Pražská radnice analyzuje data ze sledování mobilů, festival vidělo čtvrt miliónu lidí

Přestože je po volbách, sledování tzv. domicilu mobilů okolo říjnového festivalu světel Signal pobouřilo pražského zastupitele Bohumila Zoufalíka, volebního exlídra Hlavu vzhůru v Praze. O měření návštěvnosti Prahy prostřednictvím mobilů informovalo Právo s tím, že neodporuje ochraně osobních údajů.
08.11.2013 16:51 |