První testy DNA: Měl opravdu zpěvák Prince děti?!

Dědiců po Princovi přibývá jako hub po dešti. Tedy těch domnělých. Ale než se právoplatnými nárokovateli na majetek po popové hvězdě stanou, musejí příbuznost dokázat. Nejsnazší cestou je test DNA. O ten usiloval také Carlin Q. Williams. Jenže po genetickém srovnání svého kódu s tím zpěvákovým mu biologové oznámili, že příbuzní rozhodně nejsou. A na dědictví tak může zapomenout.
27.06.2016 10:05 |

Čí je Agátino dítě? Prachař prý chce testy DNA!

Miminko Agáty Prachařové se ještě nenarodilo a už se spekuluje o tom, že bude muset jít na testy DNA. Proč? Jakub Prachař si prý není jistý, zda je otcem Agátina dítěte opravdu on. A zvláště potom, co jakýsi fotograf prohlásil, že měl s modelkou ještě donedávna milostný poměr.
07.02.2017 10:35 |

Osobnosti: Jakub Prachař (776 článků) , Agáta Prachařová (2324 článků)

Princův domnělý syn chce test DNA

Čtrnáct dní po smrti zpěváka Prince zažádal jistý muž z USA o testy DNA, které by prokázaly, že je nemanželským synem dotyčné hudební hvězdy. Nejmenovaný žadatel provedl všechny legální kroky k tomu, aby soud ověřil, zda byl sedmapadesátiletý Prince jeho otcem. Pokud k testování dojde a výsledek bude pozitivní, stane se jedním z dědiců zpěvákova nemalého jmění.
09.05.2016 08:10 |

Hitler měl semitské i africké kořeny, ukázaly testy DNA

Haploskupina E1b1b1 - tak přesně pod tímto chromozomovým kódem se údajně ukrývá informace dokazující, že vůdce Třetí říše měl do jím propagovaného árijského typu člověka velmi daleko. Haploskupina E1b1b1, která byla testy DNA objevena, je totiž u lidí ze západu Evropy značně netypická. Nejčastěji se objevovala u marockých, alžírských a tuniských Berberů, případně u aškenázských i sefardských Židů.
24.08.2010 13:50 |

Bonnie a Clyde opravdu vyloupili dvacet německých bank, potvrdily to testy DNA

A je to jasné, už nejsou pochybnosti. Manželé lupiči, přezdívaní čeští Bonnie a Clyde, z jihočeského Dubence, zastřeleni v pátek při pokusu o přepadení banky v Karlsruhe, byli skutečně takzvanými lupiči-gentlemany, kteří od roku 1995 na jihozápadě Německa vyloupili dvacet bank. Podle policie v Karlsruhe to potvrdily testy DNA.
14.12.2010 20:55 |

Kníže Albert má školku levobočků: Půjde na testy DNA

Čerstvou monackou kněžnou Charlene Wittstock (33) při sobotním církevním obřadu zmítaly rozporuplné pocity. Velké dojetí z nového společenského postavení střídaly slzy smutku ze zpráv o manželovi. Těsně před svatbou vyšlo najevo, že Albert II. (53) má patrně další nemanželské děti. To vedlo dokonce k hádce a rozhodnutí knížete jít na testy DNA.
04.07.2011 08:25 |

Osobnosti: Charlene Wittstock (42 článků)

Nesezdaní Češi, kteří mají dítě s cizinkou, by měli chodit na testy DNA

Češi, kteří mají dítě s cizinkou ze zemí mimo EU, možná budou muset od příštího roku povinně podstupovat testy DNA. Pokud se s matkou své dcery či syna neoženili a budou chtít, aby jejich potomek měl české občanství, budou své otcovství zřejmě muset doložit. Počítá s tím návrh zákona o občanství, který projednává Sněmovna.
26.02.2013 18:50 |

Michal, kterého našli v Norsku se ztrátou paměti: Testy DNA potvrdily, že je Čech!

Ve zbídačeném ho našli v Norsku. Nevěděl, jak se tam dostal a nevěděl ani, kdo je on sám. Na rukou měl šrámy a podlitiny. Testy DNA teď potvrdily předchozí domněnky, že Michal P. (36) je skutečně Čech.
11.04.2014 15:30 |

Vražda novorozence, kterého našli v igelitce, zůstává nevyřešena: Nepomohly ani testy DNA

Vražda novorozené holčičky z Havlíčkobrodska dál zůstává nevyjasněna! Kriminalisté už však vědí, že DNA usmrceného dítěte se neztotožňuje s DNA dvou čerstvě narozených novorozenců, kteří byli nalezeni zavražděni také v německém Sasku a na Karlovarsku.
15.05.2013 13:05 |

Cvalík George a unavení William a Kate na prvním oficiálním portrétu

Na oficiálních fotografiích ze křtin prince George působí vévodkyně z Cambridge s manželem trochu unaveně a uměle. Malý budoucí britský král je ale rozkošný. Další články k tématu: William a Kate nechali pokřtít prince George, má sedm kmotrů William a Kate vybrali pro křtiny prince George fotografa hvězd Prince George pokřtíme 23. října, oznámili William a Kate Princ William a Kate poprvé ukázali syna. Na jméně pracujeme, oznámili První snímek rodiny prince Williama i se psy pořídil Michael Middleton
25.10.2013 11:15 |

Osobnosti: George Michael (242 článků) , Kate Middleton (865 článků) , Michael Prince (27 článků) , William Prince (40 článků)

Chci testy DNA, žádá budoucí čtyřnásobný otec Jude Law

Herec Jude Law teprve minulý týden oznámil světu, že se stane již počtvrté otcem. I když se jméno budoucí matky svého dítěte snažil utajit, vyšlo najevo, že jde o modelku Samanthu Burkeovou. Herec však nyní vyžaduje testy DNA.
03.08.2009 15:25 |

Osobnosti: Jude Law (189 článků)

Testy DNA prokázaly, že gorilí mládě z pražské zoo je samec

Testy DNA prokázaly, že gorilí mládě narozené před necelým měsícem v pražské zoo je samec. Na sobotním charitativním Běhu pro gorily v Praze to řekl ředitel zoo Miroslav Bobek. Jde tak o druhého gorilího "kluka" vedle tři roky starého Tatua. Gorilí matka Kijivu má ještě pětiletou samičku Moju.
22.05.2010 16:25 |

V Číně bylo nalezeno dosud neznámé zvíře, potvrdily testy DNA

Neznámé zvíře, které bylo před časem nalezeno v Číně, zamotalo hlavu všem místním odborníkům, ani oni se totiž nemohli shodnout, o jaký druh šelmy jde. Ačkoli se zhruba metrové zvíře podobá kočce, lišce nebo cibetce, testy DNA prokázaly, že se jedná o dosud neznámý druh.
22.06.2010 16:01 |

Šachista Bobby Fischer není otcem malé Filipínky, prokázaly to testy DNA

Spor o dědictví mistra bude pokračovat v září. Testy DNA neprokázaly, že by byl Bobby Fischer otcem devítileté Jinky Youngové.
18.08.2010 02:05 |

Osobnosti: Bobby Fischer (4 články)

Bonnie a Clyde vyloupili dvacet německých bank, potvrdily to testy DNA

INFOGRAFIKA: A je to jasné, už nejsou pochybnosti. Manželé lupiči, přezdívaní čeští Bonnie a Clyde, z jihočeského Dubence, zastřeleni v pátek při pokusu o přepadení banky v Karlsruhe, byli skutečně takzvanými lupiči-gentlemany, kteří od roku 1995 na jihozápadě Německa vyloupili dvacet bank. Podle policie v Karlsruhe to potvrdily testy DNA
14.12.2010 15:55 |

Testy DNA očistily Američana po třicetiletém vězení

Soud v Texasu potřiceti letech vězení zrušil rozsudek nad mužem, který byl v roce 1979 shledán vinným z loupeže a ze znásilnění. Testy DNA potvrdily, že nyní jednapadesátiletý Cornelius Dupree se činů nedopustil.
04.01.2011 18:50 |

Bin Ládin je skutečně mrtvý! Potvrdily to testy DNA!

Totožnost zabitého vůdce Al-Káidy Usámy bin Ládina vedle porovnání obličejových rysů s fotografií potvrdily se stoprocentní jistotou i testy DNA. Informuje o tom v pondělí agentura Reuters, která se odvolává na nejmenovaný zdroj z amerických tajných služeb.
02.05.2011 18:50 |

Osobnosti: Usáma bin Ládin (321 článků)

Těla nalezená v lese patří Lucii a Eleně, potvrdily testy DNA

Minulý týden slovenští policisté v lesích u Kysaku objevili dvě ženská těla. Testy DNA potvrdily, že šlo o nezvěstné Lucii (†21) a Elenu (†30), které jsou spojovány s kanibalem Matějem Čurkem (†42).
23.05.2011 16:30 |

Američana propustily soudy po 32 letech vězení: Testy DNA prokázaly, že je nevinný

Andre Davise (50) poslaly soudy do vězení za vraždu a znásilnění dítěte v roce 1980, teď se může radovat z volnosti. V roce 2004 totiž požádal soud v Illinois, aby mu udělal testy DNA z důkazních materiálů. O osm let později byla prokázána jeho nevina.
08.07.2012 10:55 |

Němci vzkázali: Přijeďte si pro Michalku, předtím zkoumali, zda pravým otcem není únosce!

Německá policie udělala testy DNA. Ty potvrdily, že jde skutečně o unesenou Michalku z Ústní nad Labem. Testy DNA určily, že skutečný otec je v Česku a vyvrátily se tak spekulace, že biologickým otcem miminka je sám únosce!
13.07.2012 17:20 |