Prominentního kritika Putina našli mrtvého v jeho bytě. Příčina smrti zatím není jasná

Známého kritika ruského prezidenta Vladimira Putina a nezávislého historika Vladimira Pribylovskeho našli ve středu mrtvého v jeho bytě. O jeho smrti se nyní spekuluje. Zatím není jasné, proč zemřel. Vše ukáže až pitva.
15.01.2016 14:01 |

Osobnosti: Vladimir Putin (2856 článků)

Jak udržet optimální vlhkost v bytě

Chcete-li žít kvalitně, pak je důležité zajistit optimální vlhkost v bytě, která se liší vzhledem k panujícímu ročnímu období – zatímco v létě je optimální vlhkost od 40-55%, v zimě se hodnoty lehce zvyšují a to na 45-60%. Udržet si optimální vlhkost v bytě je velice důležité, neboť nízké hodnoty mohou být příčinou řady zdravotních problémů a stejně tak vysoké hodnoty mohou být důvodem, proč se vám doma tvoří plísně na zdech. Jestliže nevíte, zda u vás doma panuje optimální vlhkost, pak si rozhodně nenechte ujít dnešní článek. Společně se podíváme na praktické rady a tipy, které vám pomohou zajistit a především udržet optimální vlhkost v bytě. O vlhkosti musíte mít přehled V současné době je k dostání řada produktů – tzv. vlhkoměrů – které vám se sledováním vlhkosti hravě pomohou. Pokud nechcete vyhazovat peníze, můžete optimální vlhkost v bytě sledovat i pouhým okem – pokud se vám rosí okna, cítíte zatuchlinu z oblečení a na zdech se vám tvoří plíseň, pak věřte, že něco není v pořádku. V tomto případě se s největší pravděpodobností jedná o nadměrnou vlhkost. Zpozorovat můžete u pravý opak, tedy suchý vzduch, který je příčinou podráždění sliznice, kašle, pálení očí, ucpaného nosu či celkového pocitu únavy. Jak zajistit optimální vlhkost v bytě? Jednou z možností, jak jít ideálním hodnotám trochu naproti, jsou tzv. odvlhčovače, které si dnes můžete pořídit v mnoha provedeních – nejčastěji se jedná o pískové či tabletové modely. Další metodou je pravidelné a pečlivé větrání, které vám rovněž může hodně pomoci. Na škodu nebude ani věnovat pozornost maličkostem, které vám možná na první pohled přijdou banální, ale do vlhkosti v bytě mají hodně co mluvit. Patří mezi ně: sušení prádla uvnitř nepoužívání odsavače při vaření pěstování nadměrného počtu rostlin Jaký vybrat zvlhčovač vzduchu Jestliže je u vás doma naopak příliš suchý vzduch, měli... Čtěte více Příspěvek Jak udržet optimální vlhkost v bytě pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.03.2016 00:50 |

Tři stovky karvinských horníků trápí zažívací potíže, příčina není jasná

Přibližně 300 pracovníků Dolu Karviná - závodu ČSA trápí v posledních třech dnech zažívací potíže. Příčina onemocnění není dosud jasná. Zdroj nákazy hledá Krajská hygienická stanice ve spolupráci s OKD i externími firmami, které pro šachtu zajišťují stravování a další služby, informoval dnes Marek Síbrt ze společnosti OKD. Na Dole Karviná je celkem zaměstnáno asi 5000 lidí, problémy jsou pouze v závodu ČSA.
12.11.2011 16:10 |

V libereckém bytě našli mrtvého novorozence

Mrtvého novorozence nalezli v noci na středu policisté se záchranáři v jednom libereckém bytě. Zatím není jasné, jak dítě zemřelo.
17.06.2009 11:50 |

V kopřivnickém bytě uhořel muž

Mrtvého třiašedesátiletého muže našli v sobotu hasiči po požáru v bytě v Kopřivnici na Novojičínsku. Na sporáku tam hořelo jídlo, když hasiči požár zlikvidovali, našli mrtvého muže na balkoně. Podle lékaře se muž zřejmě udusil kouřem, uvedl policejní mluvčí Petr Gřes.
18.03.2012 14:15 |

V olomouckém bytě našli mrtvého muže: Napadla a zabila ho žena?

Policisté našli dnes ráno v bytě v Olomouci mrtvého osmatřicetiletého muže. Podle předběžných informací podlehl těžkému zranění. Kriminalisté nevylučují možnost, že muže někdo napadl. Okolnosti případu nyní na místě vyšetřují, řekla ČTK krajská policejní mluvčí Jitka Dolejšová.
07.07.2015 12:30 |

Podezřelé úmrtí policisty v Kladně: Našli ho mrtvého v bytě

Šel po krku drogovým dealerům a teď ho našli mrtvého. Policisté vyšetřují podezřelé úmrtí svého kolegy, jehož tělo bylo nalezeno v bytě na sídlišti v Kladně.
24.07.2017 19:35 |

Stallone o smrti syna: Když rodič přijde o dítě, není větší bolesti

Šestašedesátiletý Sylvester Stallone poprvé promluvil o smrti svého nejstaršího syna. Sage, kterého v pátek našli mrtvého v jeho bytě, byl podle herce středem jeho vesmíru. Stallone také požádal, aby přestaly spekulace ohledně příčiny jeho smrti. Další články k tématu: Stalloneho syn několik hodin před smrtí zveřejnil fotky na Facebooku Za nejasných okolností zemřel nejstarší syn Sylvestera Stalloneho Sage Stallone zemřel podle matky kvůli bolesti zubů
04.09.2009 16:10 |

Osobnosti: Sylvester Stallone (242 článků) , Sage Stallone (36 článků)

Herec ze seriálu Glee, kterého našli mrtvého, měl u sebe na pokoji alkohol a drogy. Zabily ho návykové látky?

Herec z oblíbeného seriálu Glee, kterého o víkendu "našli mrtvého v jeho hotelovém pokoji ve Vancouveru":http://www.extra.cz/ach-ty-drogy-hvezdu-serialu-glee-coryho-monteitha-nasli-mrtveho-neuspesne-se-lecil-ze-zavislosti, zřejmě zemřel na následky pití a užívání drog v kombinaci se slabým srdcem, které nápor divokého životního stylu nevydrželo.
16.07.2013 11:20 |

Poprava prominentního právníka Valka (†57): Vraždila mafie!

Za vraždou prominentního slovenského právníka, někdejšího předsedy československého ústavního soudu Ernesta Valka (†57) stojí zřejmě mafie. Valko byl zavražděn ve své vile v Limbachu u Bratislavy v listopadu 2010 a pachatel či pachatelé dodnes nebyli dopadeni. Podle slovenského deníku Pravda má vraždu na svědomí zločinecká skupina, specializující se na vylupování sídel boháčů na objednávku.
03.01.2014 16:10 |

Dva muži, jejichž těla našli v bytě na Proseku, byli zavražděni

Dva muži, jejichž těla našli policisté v tomto týdnu v bytě na pražském Proseku, byli zavražděni. Muž zadržený v bytě se k vraždám přiznal a byl z nich obviněn. Těla byla v bytě několik dní. Druhého muže zadržený zavraždil, aby se neprozradila první vražda. Na policejním webu to dnes uvedl mluvčí pražské policie Jan Daněk.
28.03.2015 14:50 |

Zabíjel v Praze METANOL? Policisté našli v chatě mrtvého muže!

Další případ mrtvého člověka, kde příčinou smrti může být pití lihovin obsahujících metylalkohol, vyšetřují kriminalisté v Praze. Ve středu našli v pražském Suchdole mrtvého muže v chatové oblasti.
02.04.2014 15:20 |

Z liberecké přehrady vylovili mrtvého muže! Měl na sobě jen plavky

Mrtvého muže v plavkách dnes dopoledne vylovili z přehrady v Liberci. Příčina jeho smrti zatím není známá, určí ji až pitva. Je pravděpodobné, že muž utonul.
25.06.2013 12:45 |

Noční motýl Hana Vítová (†73): Před 30 lety se upila po sebevraždě dcery!

30 let uplynulo od smrti jedné z prvorepublikových hvězd, krásné herečky s melancholickým výrazem Hany Vítové (†73). Byla to právě její vrozená melancholie, která tak působila v jednom z jejích filmů Noční motýl. Život se s ní nemazlil ani ve skutečnosti.     život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Jak to dopadlo: herečka se stáhla do ústraní, většinu času trávila na chatě u Berouna, živila se překlady a u toho až do smrti popíjela. Bez láhve vína se už prostě neobešla. 3. března 1987 ji našla na podlaze její bytu přítelkyně, když jí nesla nákup. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy
03.03.2016 16:55 |

Osobnosti: Hana Vítová (28 článků)

Zpěváka, který začínal se Spears, Aguilerou i Timberlakem, našli mrtvého. Bylo mu 34 let

Dvacet let poté, co vystupoval v televizi vedle současných hvězd první velikosti, byl Marque Lynche (✝34) za podezřelých okolností nalezen mrtvý. Stalo se tak v neděli odpoledne, kdy jej podle informací serveru TMZ v jeho bytě v New Yorku našel spolubydlící bez známek života. Přivolaný lékař ohledal tělo, ale příčina úmrtí zatím nebyla potvrzena.
08.12.2015 12:55 |

Známá zpěvačka (31) záhadně zemřela 4 dny po Grammy

Zpěvačku našli mrtvou na svatého Valentýna, příčina její smrti zatím není jasná. Rapperka si cestou z předávání hudebních cen Grammy stěžovala na bolest hlavy, v nemocnici už jí ale nedokázali pomoci.
22.02.2013 08:50 |

Zemřela pětadvacetiletá sestra zpěváka Nicka Cartera. Příčina smrti je zatím neznámá

Zpěvák Nick Carter (32), který se proslavil zejména svým členstvím v chlapecké skupině Backstreet Boys, prožívá nelehké chvíle. Včera ráno zemřela ve věku pětadvaceti let jeho mladší sestra Leslie Carter. Příčina úmrtí zatím není známá.
01.02.2012 17:20 |

Osobnosti: Nick Carter (32 článků) , Leslie Carter (5 článků) , Backstreet Boys (64 článků)

Brněnská celní správa v plamenech! Příčina požáru není jasná

V neděli v ranních hodinách hasiči vyjeli k rozsáhlému požáru v prostorách celní správy Brno-Slatiny. Jeden ze zaparkovaných kamionů začal hořet a požár se rozšířil dále. Příčina požáru je stále neznámá.
05.03.2017 13:35 |

Muka našli mrtvého! Smrt plná drog

Česká hudební scéna se ponořila do hlubokého smutku! V pondělí ráno zemřel jeden z nejpopulárnějších českých zpěváků Petr Muk (†45). Přesná příčina úmrtí nebyla do uzávěrky tohoto vydání jasná, spekulovalo se však o sebevraždě za pomoci léků. Šípu se podařilo zjistit, že roli v úmrtí geniálního hudebníka mohl sehrát alkohol v kombinaci s drogami!
31.05.2010 15:55 |

Osobnosti: Petr Muk (385 článků)

Muka našli mrtvého! Smrt plná drog