Článek

Prima ve vysílání o uprchlících chybovala. Ale není to ani na pokutu, vzkázala televizní Rada

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní odhalila již na konci minulého roku sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících, na zahájení správního řízení to ale nestačilo. Další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to dnes předseda rady Ivan Krejčí v tiskové zprávě. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Její vyjádření ČTK zjišťuje.
07.06.2016 16:00 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (463 článků)
Podobné články

Vysílání Primy o uprchlících není objektivní, tvrdí rada. Televize osloví své experty

 
Na sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících upozornila Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní, které odhalila už na konci minulého roku. Na zahájení správního řízení to ale nestačilo, další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to v úterý předseda rady Ivan Krejčí. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Prima v reakci zmínila, že počká na výsledky další analýzy a zadá i vlastní šetření.
07.06.2016 17:50 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (463 článků)

Prima má problém ve vysílání, tvrdí RRTV

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní odhalila již na konci minulého roku sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících, na zahájení správního řízení to ale nestačilo. Další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to dnes předseda rady Ivan Krejčí v tiskové zprávě. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Její vyjádření ČTK zjišťuje.
07.06.2016 15:50 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (463 článků)

Rada pro vysílání vydala Primě osvědčení o zániku platnosti původní licence. RTA mluví o arbitráži

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) vydala společnosti FTV Prima osvědčení o zániku platnosti licence Primy, kterou od ledna nahradila stanicí Prima family. FTV Prima se tím vyhnula povinnosti sdílet v určitých časech vysílací frekvence s regionálními vysílateli, mimo jiné s Regionální televizní agenturou (RTA), jež kvůli tomu prozatím ukončila vysílání. RTA s postupem FTV Prima nesouhlasí a se svými stížnostmi se již obrátila na RRTV, ČTÚ a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
18.01.2012 22:10 |

podobné články

Praha dostala od ÚOHS pětimilionovou pokutu, chybovala v tendru

 
Praha dostala od Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže pětimilionovou pokutu. Chybovala v tendru na jednotný ekonomický systém. Veřejnou zakázku v celkové hodnotě 643,32 milionů korun zadala bez otevřené soutěže. ČTK to dnes řekl předseda ÚOHS Petr Rafaj. Praha pokutu už zaplatila, přesto se proti ní může ještě bránit u Krajského soudu v Brně.
20.09.2013 10:40 |

podobné články

Osobnosti: Petr Rafaj (158 článků)

Praha dostala od ÚOHS pětimilionovou pokutu, chybovala v tendru

 
Praha dostala od Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) pětimilionovou pokutu. Chybovala v tendru na jednotný ekonomický systém. Veřejnou zakázku v celkové hodnotě 643,32 milionů korun zadala bez otevřené soutěže, řekl předseda ÚOHS Petr Rafaj. Praha pokutu už zaplatila, přesto se proti ní může ještě bránit u Krajského soudu v Brně.
20.09.2013 12:30 |

podobné články

Osobnosti: Petr Rafaj (158 článků)

Rada dala na 12 let licenci Prima family k vysílání přes satelit

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila společnosti FTV Prima licenci k vysílání nového kanálu Prima family prostřednictvím satelitu po dobu 12 let. Na stejnou dobu poskytla licenci programu Televize Barrandov k vysílání v pozemním systému DVB-T. RRTV o tom informovala v tiskové zprávě.
02.11.2011 16:45 |

podobné články

Prima uvede na jaře show Aréna národů a spustí videotéku Prima Play

 
Hlavním tahákem jarního vysílání televize Prima má být nová rodinná show Aréna národů. Prima ji uvede na kanálu Prima family od 11. února. Od března Prima uvede také zábavní pořad Česká 30 s Martinem Dejdarem a seznamovací reality show Hotel Paradise. V březnu Prima spustí novou videotéku Prima Play.
24.01.2012 16:40 |

podobné články

Osobnosti: Martin Dejdar (379 článků)

Rada pro vysílání musí znovu řešit pokutu za reklamu na Fernet s lízáním chilli papriček

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) neuspěla u Nejvyššího správního soudu (NSS) ve sporu o pokutu za reklamu na alkoholický nápoj Fernet 8000. Soudci zamítli kasační stížnost radních. Potvrdili tak loňský verdikt, jímž Městský soud v Praze zrušil pokutu 500 tisíc Kč uloženou reklamní společnosti LineArt. Televizní spot znázorňoval skupinu mladíků lízajících drcené chilli papričky, zjistila ČTK z rozsudku na webu soudu.
09.10.2012 14:35 |

podobné články

Z televize Prima bude od příštího roku Prima Family

 
Televizní stanice Prima se od 1. ledna příštího roku přejmenuje na Prima Family. V pondělí to uvedl Marek Winkler ze společnosti FTV Prima, která je držitelem vysílacích licencí pro kanály Prima Cool, Prima Love a Prima Family.
31.10.2011 18:20 |

podobné články

Čtvrtý kanál FTV Prima se bude jmenovat Prima Zoom

 
Čtvrtý kanál FTV Prima se bude jmenovat Prima Zoom. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) společnosti udělila licenci k jeho provozování prostřednictvím pozemního digitálního vysílání a družice. Prima Zoom nabídne dokumenty, filmy, seriály či magazíny.
01.11.2012 08:30 |

podobné články

Rada pro vysílání se znovu zabývá výměnou licence Primy za Prima family

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) souhlasila s podáním kasační stížnosti proti rozsudku Městského soudu v Praze z konce června, kterým bylo nepravomocně rozhodnuto, že zánik původní licence televizního kanálu Prima je nezákonný. Zánik původní licence u soudu napadla Regionální televizní agentura (RTA), která se do konce loňského roku do vysílání Primy připojovala a kvůli zrušení původní licence o vysílací čas přišla. Vyplývá to ze zápisu z úterního jednání RRTV.
02.08.2012 09:45 |

podobné články

Česká BBC dostala pokutu 200 tisíc korun za porušení licenčních podmínek

 
Společnost BBC Radiocom dostala od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) pokutu ve výši 200 tisíc korun. Společnost, která provozuje vysílání české BBC, měla podle RRTV vkládat do rádiového vysílání hudbu v rozporu s licenčními podmínkami. Jedná se již o druhou pokutu, kterou společnost BBC Radiocom za porušení licenčních podmínek dostala.
02.09.2014 18:20 |

podobné články

Prima dělá vše, aby její reklama zněla hlučně, zjistila vysílací rada

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) prověřovala, zda české televizní stanice nevkládají reklamu záměrně do tichých částí pořadů, aby byla oproti ostatnímu vysílání soustavně hlasitější. Při měření zjistila, že televize Prima to dělá záměrně a opakovaně. Naopak ČT 2, Nova a TV Barrandov se takového prohřešku nedopouštějí. Televize Prima se proti tvrzením ohradila.
03.03.2015 15:16 |

podobné články

Prima novinka na síti: Spouštíme nový, ještě lepší portál Prima PLAY!

 
Weby z rodiny Prima ONLINE trhají rekordy a po letošní smršti novinek (Prima STYLE, Prima FRESH, Prima ŽENY) přichází další překvapení. Spouštíme od základu proměněné stránky videoarchivu Prima PLAY (prima-play.cz).
17.09.2013 20:30 |

podobné články

Prima dostala od televizní rady třímiliónovou pokutu

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila tento týden televizi Prima pokutu ve výši tří milionů korun za odvysílání reportáže o skupině Jackass Praha, která podle RRTV mohla ohrozit mravní vývoj mládeže.
23.06.2010 16:40 |

podobné články

ČT a Nova dostaly pokuty od vysílací rady

 
Nova chybovala, když díl seriálu Expozitura s podtitulem Sedmý den nasadila loňského června od 20.20 hodin. Děj obsahoval velmi drastické a násilnické scény, které by mohly ohrozit fyzický, psychický nebo mravní vývoj dětí a mladistvých. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (vysílací rada) za to dala Nově pokutu 300 tisíc korun.
05.02.2015 16:20 |

podobné články

Za reportáž o Jackass Praha potvrdil Ústavní soud televizi Prima třímilionovou pokutu

 
Ústavní soud s konečnou platností potvrdil společnosti FTV Prima pokutu 3 miliony Kč za pět let starou reportáž o skupině Jackass Praha na tehdejší stanici Prima. V reportáži šlo o tři mladíky, kteří se zabývali různými šokujícími a nebezpečnými kousky. Podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání mohla reportáž zařazená do pořadu Top 10 ohrozit mravní vývoj mládeže.
06.04.2012 13:25 |

podobné články

Ústavní soud potvrdil společnosti FTV Prima pokutu tři milióny za reportáž

 
Ústavní soud (ÚS) s konečnou platností potvrdil společnosti FTV Prima pokutu tři milióny korun za pět let starou reportáž o skupině Jackass Praha na tehdejší stanici Prima. V reportáži šlo o tři mladíky, kteří se zabývali různými šokujícími a nebezpečnými kousky. Podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání mohla reportáž zařazená do pořadu Top 10 ohrozit mravní vývoj mládeže. Ústavní soudci nyní označili stížnost společnosti za zjevně neopodstatněnou.
06.04.2012 14:25 |

podobné články

Konec hlasitých reklam. Rada pro vysílání je může pokutovat

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) má ode dneška nový nástroj na kontrolu hlasitosti televizních reklam. Účinnosti nabývá novela zákona a vyhláška, která příliš hlasité vysílání umožňuje regulovat. Za porušení zákona rada může uložit pokutu až pět milionů korun.
01.06.2013 11:30 |

podobné články