Příkaz k vyklizení Hradčanského náměstí přišel z Hradu, odhalil Michael Žantovský svědectví policisty

Exdiplomat a ředitel Knihovny Václava Havla Michael Žantovský uvedl v rozhovoru pro Blesk.cz, že vyklidit Hradčanské náměstí při návštěvě čínského prezidenta Si Ťin-pchinga v Praze přikázal Hrad. Podle jeho slov mu to řekl jeden z policistů.
16.04.2016 14:55 |

Osobnosti: Václav Havel (4484 článků) , Michael Michael (1020 článků)

Žantovský: Vyklidit Hradčanské náměstí přikázal Hrad, řekl nám policista

Michael Žantovský byl koncem března v čele průvodu, který chtěl dát najevo před Pražským hradem svou nevoli vůči návštěvě čínského prezidenta v Praze. Exdiplomat a ředitel Knihovny Václava Havla v rozhovoru pro Blesk.cz řekl, že jim jeden z policistů prozradil, že rozkaz k vyklizení místa přišel přímo z Hradu.
16.04.2016 05:15 |

George Michael opustil nemocnici, na Vánoce bude doma

Několik týdnů staré titulky hlásající, že britský zpěvák George Michael umírá, přeháněly. Hudebník, který u nás letos zahrál dva symfonické koncerty a natáčel klip, byl před měsícem hospitalizován ve Vídni s těžkým zápalem plic. Podle lékařů se mu už nyní daří mnohem lépe a dnes ho propustili do domácí péče. Další články k tématu: George Michael podle lékařů překonal krizi a jeho stav se lepší George Michael prý může přijít o hlas, v nemocnici ho navštívila rodina George Michael bojuje ve Vídni o život, píše britský tisk Praze George Michael zazpíval, další koncerty však ruší. Musí se léčit Elton John čeká, až se zhroutím, říká George Michael RECENZE: George Michael si užíval, publikum by pro víc hitů vraždilo George Michael: K Vánocům jsem dostal život
16.05.2011 12:25 |

Osobnosti: Johnny Depp (672 článků) , Alžběta II (224 článků) , George Michael (243 článků) , Elton John (451 článků)

George Michael: K Vánocům jsem dostal život

Britský zpěvák George Michael poskytl rozhovor o své hospitalizaci ve Vídni. Poslední měsíc označuje za nejhorší ve svém životě a největším darem letošních Vánoc je, že to přežil. Další články k tématu: George Michael opustil nemocnici, na Vánoce bude doma George Michael podle lékařů překonal krizi a jeho stav se lepší George Michael prý může přijít o hlas, v nemocnici ho navštívila rodina George Michael bojuje ve Vídni o život, píše britský tisk Praze George Michael zazpíval, další koncerty však ruší. Musí se léčit George Michael je zpět v Česku, operu tentokrát vyměnil za halu Elton John čeká, až se zhroutím, říká George Michael
25.12.2011 11:25 |

Osobnosti: George Michael (243 článků) , Elton John (451 článků)

George Michael strávil dva měsíce v luxusní psychiatrické klinice

Zpěvák Geroge Michael předloni unikl o vlásek smrti, když se vyléčil z těžkého zápalu plic. Po nemoci ale začal trpět úzkostí a depresemi a musel vyhledat odbornou pomoc. Dva měsíce se léčil na drahé psychiatrické klinice. Další články k tématu: George Michael zrušil turné. Trpí traumatickou úzkostí a půjde se léčit George Michael si užívá s přítelem, zpívat začne až na podzim George Michael: K Vánocům jsem dostal život George Michael opustil nemocnici, na Vánoce bude doma George Michael podle lékařů překonal krizi a jeho stav se lepší George Michael prý může přijít o hlas, v nemocnici ho navštívila rodina George Michael bojuje ve Vídni o život, píše britský tisk
08.04.2013 11:20 |

Osobnosti: George Michael (243 článků)

D´Artagnan po 40 letech: Michael York je k nepoznání

Sedmdesátiletý Michael York je uznávaným hercem a recitátorem. Proslavily ho filmy jako Tři mušketýři, Kabaret nebo Vražda v Orient expresu. Když se herec tento týden ukázal v New Yorku, byl téměř k nepoznání. Další články k tématu: Klavír ani housle mi nešly, říká filmový d’Artagnan Michael York Mušketýr Michael York bude v Praze recitovat Shakespeara Struny podzimu: Bittová zavzpomíná, Michael York zarecituje, Švýcaři zajódlují Michael York se popral s Tros Sketos Michael York dostal dar od primátora Michael York - první host festivalu
01.02.2013 11:15 |

Osobnosti: Michael York (114 článků)

Vyřazení pořadu s Bradym má Michael Žantovský za skandální ukázku cenzury

Středeční vyřazení avizovaného pořadu s pamětníkem holokaustu Jiřím Bradym z vysílání považuje bývalý diplomat a ředitel Knihovny Václava Havla Michael Žantovský za skandální porušení práva na svobodný projev. Žantovský se spolu s třicítkou dalších hostů zúčastnil úterního natáčení dalšího dílo pořadu Show Jana Krause, kde na začátku asi třetina z nich vystoupila na Bradyho podporu. Namísto natočeného pořadu ale televize Prima odvysílala archivní díl.
27.10.2016 11:35 |

Osobnosti: Václav Havel (4484 článků) , Jan Kraus (995 článků) , Jiří Havel (313 článků) , Jiří Kraus (48 článků) , Michael Krause (8 článků) , Jiří Havel (313 článků) , Michael Michael (1020 článků) , Jiří Kraus (48 článků)

Squatteři demonstrovali proti vyklizení Milady

V Praze na Palackého náměstí v sobotu demonstrovalo proti vyklizení vily Milada asi 100 squatterů a jejich příznivců. Ta byla v úterý vyklizena na základě požadavku Ústavu pro informace ve vzdělávání, který je jejím správcem. Ministr pro lidská práva Michael Kocáb ve spolupráci s podnikatelem Petrem Svinkou nabídl squatterům dům v pražské Truhlářské ulici.
04.07.2009 15:15 |

Osobnosti: Michael Kocáb (631 článků) , Michael Petr (66 článků)

Havel nebyl idiot. Nikdy neřekl, že chce humanitárně bombardovat Bělehrad, odhalil Michael Žantovský. A překvapil slovy o roli USA v listopadu 89

„Nejlepší průpravou pro dráhu diplomata byla má desetiletá praxe v blázinci, kde jsem pracoval jako klinický psycholog. V politice jsem se totiž potom setkával s podobnými typy lidí,“ prohlásil hned v úvodu své besedy Michael Žantovský, někdejší tiskový mluvčí prezidenta Havla, ale i velvyslanec v USA, ve Velké Británii či v Izraeli. Známý politik z devadesátých let je však také excelentním překladatelem z angličtiny i publicistou a do Ostravy přijel představit svá díla Havel a Ochlazení.
11.05.2016 09:55 |

Osobnosti: Michael Michael (1020 článků)

George Michael bojuje ve Vídni o život, píše britský tisk

Informace o zdravotním stavu George Michaela, jedné z nejzářivějších hvězd, jsou rozporuplné. Z jedné strany se nese neověřená zpráva, že vzdoruje AIDS. Druzí tvrdí, že zápal plic, kvůli kterému zrušil závěr evropského turné, má za sebou. Britský tisk hlásí, že ve Vídni bojuje o život a zachraňuje ho drahá postel. Další články k tématu: Praze George Michael zazpíval, další koncerty však ruší. Musí se léčit RECENZE: Michael se nesmí bát umazat se od muziky, Armani to přežije RECENZE: George Michael si užíval, publikum by pro víc hitů vraždilo Elton John čeká, až se zhroutím, říká George Michael George Michael prý může přijít o hlas, v nemocnici ho navštívila rodina George Michael podle lékařů překonal krizi a jeho stav se lepší
28.11.2011 15:10 |

George Michael prý může přijít o hlas, v nemocnici ho navštívila rodina

Zpěvák George Michael už několik dní leží ve vídeňské nemocnici se zápalem plic. Podle některých médií je jeho stav stabilizovaný a zlepšuje se. Jiné zdroje tvrdí, že bojuje o život, a proto za ním přijela rodina. Zpěvák údajně také může přijít o hlas. Další články k tématu: George Michael bojuje ve Vídni o život, píše britský tisk Praze George Michael zazpíval, další koncerty však ruší. Musí se léčit George Michael je zpět v Česku, operu tentokrát vyměnil za halu Elton John čeká, až se zhroutím, říká George Michael Milenec George Michaela pózuje magazínu, který sesadil Topolánka George Michaela opět přistihli při sexu na veřejnosti George Michael podle lékařů překonal krizi a jeho stav se lepší
29.11.2011 14:10 |

Zpěvák Michael Bublé se pochlubil fotkou syna z porodnice

Zpěvák Michael Bublé se stal otcem. V úterý 27. srpna ráno mu manželka Luisana Lopilato porodila syna Noaha. Kanadský zpěvák byl u porodu a krátce poté se nechal s chotí i synem vyfotit. Snímek vyvěsil na Instagram, aby světu oznámil, že se stal rodičem. Další články k tématu: RECENZE: Ctitel idyly Michael Bublé se zalíbí mamince i babičce Poslechněte si ještě před vydáním celé album Michaela Bublého VIDEO: Chci zpívat nejlépe, jak to bílej chlápek dokáže, tvrdí Bublé Michael Bublé: Jednou mě chtěl fanoušek uškrtit strunou od piana VIDEO: Je krásný den, zpívá v novince popová superstar Michael Bublé Michael Bublé zvoní Rolničkami a sní o Bílých vánocích Michael Bublé se nevyvíjí. Ale on vážně nemusí
29.08.2013 14:50 |

Osobnosti: Michael Bublé (35 článků) , Luisana Lopilato (5 článků)

Michael Douglas o své rakovině lhal, poradil mu to lékař

Devětašedesátiletý Michael Douglas přiznal, že o své zákeřné nemoci nemluvil úplnou pravdu. Když v roce 2010 onemocněl, prohlásil, že má rakovinu krku. Nyní ale upřesnil, že trpěl rakovinou jazyka. Další články k tématu: Michael Douglas: Rakovinu krku jsem mohl dostat z orálního sexu Za rakovinu krku nemůže jen orální sex. Douglase by ochránilo očkování Michael Douglas překonal rakovinu krku a už zase kouří Nádor je pryč, říká půl roku po odhalení rakoviny Michael Douglas Michael Douglas se zotavuje, s rodinou objíždí zábavní parky, Lékaři mi dávají velké šance, tvrdí Douglas bojující s rakovinou Michael Douglas kvůli rakovině ruší cesty do Evropy Bojuji s rakovinou v nejpokročilejším stadiu, přiznal herec Douglas
11.10.2013 09:30 |

Osobnosti: Michael Douglas (415 článků)

Při požáru v bytě nedaleko Pražského hradu zemřela žena

Při dnešním požáru v bytě nedaleko Pražského hradu zemřela žena. ČTK to řekla mluvčí pražských hasičů Pavlína Adamcová. Hořelo v Kanovnické ulici u Hradčanského náměstí. Příčiny vzniku požáru a výše škod zatím nejsou známy.
06.04.2015 20:00 |

Václav Havel již před třiceti lety věděl, co říci k běžencům. Jeho slova připomíná knihovník Žantovský

„Co by Václav Havel řekl o migraci, řekl už před třiceti lety,“ uvedl v rozhovoru pro server Neovlivní.cz diplomat a ředitel Knihovny Václava Havla Michael Žantovský. Podle autora rozhovoru Davida Binara je Žantovský nesmírně pokorný a s pokorou mluví i o lidech a dění kolem sebe, v zemi a ve světě.
18.06.2016 15:15 |

Osobnosti: Václav Havel (4484 článků) , Michael David (75 článků) , Michael Michael (1020 článků)

Zemanova bezohlednost nezná hranic. Nezastaví se ani před propíráním osmdesátiletého pana Srpa. Havlův knihovník Žantovský je zhnusen

Ředitel Knihovny Václava Havla Michael Žantovský je znechucen tím, jakou hru to zase prezident Zeman hraje se soudy, s politiky i s veřejností. Aby Miloš Zeman ukázal, jaký je nadsamec, nebojí se dokonce využít ani kauzu zakladatele Jazzové sekce Karla Srpa. Prezident přitom není žádný polobůh, který může dělat, co se mu zlíbí. Prezident sám nemůže prakticky nic, zdůrazňuje Žantovský.
01.02.2017 21:20 |

Osobnosti: Václav Havel (4484 článků) , Miloš Zeman (17016 článků) , Michael Michael (1020 článků)

VIDEO Úklid buldozerem: Francie se s uprchlíky v Calais nemaže

Vyklízení ilegálního běženeckého tábora ve francouzském Calais začíná získávat dost dramatickou dynamiku. V pondělí musela do akce nastoupit policie, když přítomní běženci napadli osoby zajišťující vyklizení. Nakonec začali házet kameny i na policisty, ti neváhali odpovědět slzným plynem.
01.03.2016 07:35 |

Squatteři protestují proti vyklizení squatu Milada

01.07.2009 11:55 |

Stovky lidí demonstrují v Praze proti vyklizení Cibulky

Tři stovky sympatizantů squattingu v neděli odpoledne pochodují Prahou na protest proti nedávnému vyklizení zchátralé usedlosti Cibulka. Doprovázejí je vozy s hudbou a také desítky policistů, kteří budou případně odklánět dopravu. Průvod vyrazil z Václavského náměstí k symbolu pražských squatterů - vile Milada v Praze 8 - vedlejšími ulicemi. Akce je nahlášena do 22:00.
17.05.2015 15:51 |

Sympatizanti squattingu protestovali proti vyklizení Cibulky

Tři stovky sympatizantů squattingu prošly dnes odpoledne Prahou na protest proti nedávnému vyklizení zchátralé usedlosti Cibulka. Doprovázely je vozy s hudbou a také desítky policistů. Průvod vyšel po 16:00 z Václavského náměstí k symbolu pražských squatterů - vile Milada v Praze 8 - vedlejšími ulicemi. U Vltavy na dohled od bývalého squattu pak zhruba dvě stovky demonstrantů po 19:00 zůstaly a bavily se hudbou. Akce má skončit nejpozději v 22:00.
17.05.2015 17:20 |