Potvrzeno: Měli jsme sex s neandertálci!

Nedávno objevené fosilie lidí doby kamenné pocházející z Rumunska dokazují, že se moderní lidé druhu Homo sapiens křížili s neandertálci ještě na území Starého světa. Čelist objevená na dnešním území Rumunska totiž obsahuje 4,8 až 11,3 procenta neandertálské DNA. Kost je přitom stará čtyřicet tisíc let.
19.05.2015 08:05 |

Neandertálcům vděčíme za silnou imunitu. Naše choroby je však zabily

Jedno je jisté, když se potkali moderní lidé s neandertálci v Evropě, znamenalo to pro jeden ze dvou druhů člověka začátek konce. Neandertálci začali pomalu mizet a Starý svět ovládli definitivně lidé druhu Homo sapiens. Teorií o tom, proč neandertálci vymřeli, existuje několik. Mezi ty nejpravděpodobnější patří teorie o selhání imunity. Podle všeho moderní lidé přinesli choroby, kterým neandertálci postupně podlehli. Jenže díky tomu, že se s naším druhem křížili, předali nám část své imunity, díky níž jsme odolní vůči řadě virových chorob.
07.04.2015 18:05 |

Měli jsme sex s neandertálci. Proto máme dnes alergie

Alergie neboli imunitní porucha přehnané reakce na dráždivou látku trápí stále více lidí moderního světa. Ale její kořeny sahají až do doby kamenné, kdy se moderní Homo sapiens potkal s neandertálci. Jejich střety nebyly jen plné násilí a bojů, ale provázely je také soulože a vzájemné křížení obou druhů. Právě za sex s neandertálci podle německých vědců vděčíme dnešnímu zvýšenému výskytu alergií.
13.01.2016 16:05 |

Neandertálci nepřežili, protože neuměli vyrábět kožešinové "kabáty"

Teorií o tom, proč neandertálci nepřežili poslední dobou ledovou, je hned několik. Vědci ze Skotska prý mají důkazy, že za jejich vymření v chladné geologické etapě Země může neschopnost udržet svá těla v teple. Naopak moderní lidé druhu Homo sapiens objevili parky, dlouhé kabáty z kožešin s kapucí, které je v konkurenci s obnaženými neandertálci zvýhodňovaly.
02.08.2016 11:05 |

Nový objev vědců: Neandertálci a moderní lidé se spolu pářili

Neandertálci a moderní lidé se spolu v Evropě pářili a měli společné potomky, vyplývá z analýzy DNA zhruba 40 000 let staré čelistní kosti nalezené v Rumunsku. O výzkumu informovali v časopise Nature vědci pod vedením Svanteho Pääboa z lipského Institutu Maxe Plancka pro evoluční antropologii.
22.06.2015 23:25 |

Neandertálci nevymřeli, spíš se asimilovali s naším druhem

Neandertálci nebyli naši hloupí příbuzní, ani nevymřeli, ani jsme je z Evropy nevytlačili. Nejnovější výzkumy dokazují, že to byli naopak lidé inteligentní, používali složité nástroje a dokázali extrahovat smůlu z kůry stromů. A navíc jsou zřejmě předky řady Evropanů. Podle vědců z USA a Nizozemska totiž nevymřeli ani nebyli vytlačeni druhem Homo sapiens, ale pozvolna se v něm rozptýlili. Jednoduše řečeno asimilovali s námi.
07.05.2014 08:05 |

Neandertálci nebyli masožravci, dokazují jejich výkaly

Většina dospělých prošla školním vzděláváním, v jehož rámci se o neandertálcích učila jako o masožravých příbuzných člověka druhu Homo sapiens. Jenže to byla vize o mohutných pralidech starší doby kamenné dost nepřesná. Stejně jako dnes už víme, že nebyli neandertálci primitivní, používali nástroje i zdobení oděvů, a zřejmě se s námi křížili, budeme od nynějška také vědět, že to nebyli žádní masožravci. Analýza jejich výkalů totiž dokazuje, že byli stejně jako Homo sapiens všežravci a konzumovali také rostlinnou potravu.
07.07.2014 08:00 |

Moderní lidé se křížili s neandertálci

Antropologové už několik posledních let spekulují o tom, že se moderní lidé druhu Homo sapiens křížili s neandertálci. Nové genetické analýzy kosterních pozůstatků nalezených v Rumunsku dokazují, že tomu tak bylo a že ke křížení docházelo až na území Evropy a to asi před čtyřiceti tisíci let.
25.06.2015 10:50 |

Jak získat zpět ztracenou chuť na sex?

Chuť na sex se tu a tam vytratí ze života snad každé ženy. Ne vždy je ale na místě svádět tento stav na stres v práci, únavu ze všech povinností či nepříznivé počasí. Faktorů, díky kterým doslova ze dne na den ztratíte chuť na sex či jakékoli jiné intimní aktivity, je daleko více a pokud tuto situaci chcete řešit, je potřeba jim přijít na kloub. Pokud i vy postrádáte chuť na sex, určitě si nenechte ujít následující řádky. Prostřednictvím dnešního článku vám poradíme, jak ztracenou chuť na intimnosti s přítelem, partnerem, manželem či milencem znovu objevit a třeba se i po dlouhé době konečně oddat nekonečné rozkoši. Jdete s námi do toho? Co nejčastěji zabije chuť na sex? Antikoncepce! Antikoncepce by se jinak dala nazvat i největší zabiják jakýchkoli sexuálních chutí. V dnešní době je užívání pilulek velice moderní a tento způsob ochrany před nechtěným početím volí nespočet žen či dívek. Pokud chuť na sex postrádáte, vaše pozornost by se měla v první řadě ubírat směrem antikoncepčního platíčka. Podívejte se na nežádoucí účinky a pokud vás nechuť k sexu trápí již delší dobu, rozhodně nebude od věci poradit se s gynekologem o jiné variantě. Sex jako políčko na seznamu Napsat si sex na seznam? Jasně, proč ne! Samozřejmě po vás nechceme, abyste si tuto příjemnou povinnost zaznamenali jako upozornění do mobilu či diáře – co kdyby si toho někdo všiml – ale určitě není špatné na něj pamatovat. Zkuste se jeden den dostat do postele o něco dříve – nebudete tak unavené a možná, že si s partnerem užijete tolik očekávané chvilky ve dvou. Nestresujte se O chuť na sex můžete přijít i tehdy, kdy se vystavíte zbytečnému stresu. Nejlepší, co můžete udělat, je dopřát si příjemný relax před sexem s partnerem. Ať už to bude vana plné horké vody, chvilka strávená... Čtěte více Příspěvek Jak získat zpět ztracenou chuť na sex? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.11.2015 07:25 |

Stojí nezávazný sex skutečně za to?

Nezávazný sex je častým snem nejen mužů, ale i žen. Stojí ale sex na jednu noc skutečně za to? Možná se i vám tu a tam zdá o sexu s mužem, kterého sotva znáte – ráno se probudíte plná rozpačitých dojmů a s myšlenkou v hlavě, zda byste se odvážila podobnou zkušenost zažít. Pravdou je, že nezávazný sex má něco do sebe, ale ne v případě, kdy se k němu přistoupí zodpovědně. Jestliže máte nutkavou chuť tento zážitek okusit na vlastní kůži, pak si rozhodně nenechte ujít dnešní článek! Troufnete si na nezávazný sex? Mnoho žen o sexu na jednu noc sní, často o něm mluví s kamarádkami, ale pokud by mělo dojít na věc, vystrašeně by vycouvaly. A teď ruku na srdce: našla byste v sobě dostatek odvahy odvázat se s neznámým mužem, jehož jméno byste ani nemusela znát, nebo byste vyplašeně zařadila zpátečku? Nezávazný sex totiž není pro každého a byť se to zdá banální, ne každý na to dokáže najít dostatek odvahy… Chce to myslet na zodpovědnost I přesto, že se s dotyčným uvidíte jen jeden večer případně s ním strávíte jen jednu noc a ráno se oba dva rozejdete bez svých domovů, neměla byste zapomínat na zodpovědnost. Váš vyvolený se může jevit jako solidní muž, ale i zdání mnohdy klame. Jestli se k nezávaznému sexu rozhodnete, myslete na ochranu – bez kondomu nespěte s mužem, o kterém nic nevíte. Mohla byste na to šeredně doplatit… I nezávazný sex má svá pravidla Nezávazný sex razí jasné heslo: nezávazně! To znamená, že do této zkušenosti nesmíte vkládat city, na to se v tomto případě rozhodně nehraje. Uvědomte si, že jde jen o pokušení a ukojení tělesných potřeb, láska zde nemá co dělat. Jestliže si nejste jistá sama sebou, že se zvládnete do dotyčného muže nezakoukat, pak do nezávazného... Čtěte více Příspěvek Stojí nezávazný sex skutečně za to? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
06.12.2015 06:35 |

VIDEO: Sex s ex? Marek Ztracený říká ano

Sex, sex, sex, rozchod, sex, alkohol, alkohol, sex, sex... To je stručný přehled hlavních témat posledního alba Marka Ztraceného V opilosti. Potvrzuje to i jeho nový videoklip ke skladbě Sex s ex .
02.04.2013 14:05 |

Osobnosti: Marek Ztracený (177 článků)

Sex po porodu – znáte nejdůležitější pravidla?

Dlouho očekávaný uzlíček štěstí už máte konečně u sebe a stejně jako si zvykáte na nové povinnosti a starosti, přichází mezi vámi a partnerem i řeč na sex po porodu. Mnoho čerstvých maminek má s touto manželskou povinností tak trochu problémy. Přeci jen se jejich tělo během dlouhých devíti měsíců značně změnilo a co si budeme nalhávat – sexuální aktivita během tohoto období ženy u mnoha párů značně poklesne. Sex po porodu má svá určitá pravidla, kterých je třeba se držet, aby vaše opětovné znovuzrození sexuchtivé ženy, která dokáže vyslyšet své potřeby a která se nestydí za své tělo. Pojďte si je společně s námi představit! Pravidlo první: Předehra Sex po porodu má jednu nevýhodu: dítě spící ve vedlejší místnosti. Nejedna maminka si prostě neumí představit, že by se s manželem či přítelem v jedné místnosti snažila navodit tu správnou atmosféru, zatímco by miminko plakalo ve vedlejší místnosti. Proč tedy na předehře nezapracovat přes den? Jedna SMS zpráva či příjemně naladěný email a půjde to samo! Pravidlo druhé: Plán Sex po porodu nezná slovo jako „nahodilost“ nebo „náhoda“. Jestliže si chcete společně užít pár příjemných chvilek, pak si to budete chtě nechte muset naplánovat. Ano, na jednu stranu je to zvláštní dávat si erotiku na plán dne, ale jestliže budete spoléhat jen na souhru náhod a budete doufat, že během dne dostanete příležitost jen tak, pak váš sexuální život bude stejně vyhaslý, jako během těhotenství. Pravidlo třetí: Forma sexu Jestliže jste během těhotenství ztratila veškerou chuť na sex, nezlobte se sama na sebe. Hormony dokážou hotové divy. Podobné je to i s ženskou lubrikací, která po porodu není taková, jaká bývala dříve. Sex po porodu proto může být nepříjemný, ovšem vy se rozhodně nemusíte omezovat pouze na klasiku. Nežli se situace uklidní, užívejte si navzájem orálního sexu, který bude pro... Čtěte více Příspěvek Sex po porodu – znáte nejdůležitější pravidla? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.12.2015 22:06 |

Úchylná poradna: Slíbil jsem přítelkyni sex až po svatbě

Otázka: Má přítelkyně po mě strašně sex, i když jsme si před dvěma lety, jak jsme se dali dohromady, slíbili, že sex bude až po svatbě. je to ale pořád horší. Pořád dotírá a tvrdí, že chce sex a dál už to nevydrží. Bojím se, že když budu dál trvat na tom, že sex až po svatně, tak jí ztratím. Mohl bys mi poradit, jak jí vyhovět a neporušit slib, který jsme si dali? Jiří, Praha
06.12.2010 03:55 |

Sex s neandertálci nám poskytl imunitu vůči virům

Pravěcí lidé moc neřešili, s kým souloží.
29.08.2011 23:35 |

4 věci, které očekává muž od ženy v posteli

Každý člověk je jiný, a zatímco jeden by mohl mít sex denně, druhému stačí jednou za týden či dva. Ale byl omyl se domnívat, že si po dobu vaše vztahu vystačíte pouze s jednou či dvěma polohami. Muži mají své erotické představy, touhy a potřeby stejně, jako ženy. Pokud si myslíte, že jim jde pouze o jedno a je fuk, jak se to odehraje, pak se mýlíte. I muži si touží hrát, experimentovat a většinou očekávají, že jim to jako jejich partnerka splníte. Kratší předehra Milostná předehra je bezesporu důležitou součástí, ale hlavně pro ženy. Muž nepotřebuje tak dlouho ladit strunu. Předehru určitě nezapuzujte, ale uvědomte si, že hodina je až příliš. Za předehru lze považovat společná koupel, hlazení, líbání, příjemná masáž a mnoho dalšího. Jestliže však předehru občas úplně vynecháte, nic hrozného se nestane. I vášnivý, bouřlivý a žhavý sex má něco do sebe. Více aktivity Občas je líný sex fajn, ale všeho moc škodí. Sem tam převezměte aktivitu a ukažte mu, že nejste žádná puťka. Muži nemají rádi, když musí partnerku k milování přemlouvat nebo jen nečinně čekáte, co zase vymyslí. Zkuste praktikovat nějakou novou polohu, zahrajte si erotickou hru, pořiďte si „rajcovní“ sporní prádlo, erotické hračky. Možná vás to ze začátku bude stát velké úsilí, ale uvidíte, že se vám to vyplatí. Orální sex Tak k tomuto tématu není snad nutné psát dlouhé story. Jestliže si přejete, aby si i váš milý užil sexuální hrátky, dopřejte mu orální sex. Pokud se stále zdráháte, odhoďte zábrany a vyjděte partnerovi vstříc. Nejeden muž má orální sex raději než klasické milování. Nikdo vás nenutí dělat to proto své vlastní vůli a nejlépe uděláte, když si tuto sexuální aktivitu něčím zpříjemníte. Zkusit můžete šlehačku, med a jiné pochutiny, které vám pomohou odbourat zábrany. Pojměte to, jako zábavnou hru. Odhoďte stud Co má sebevědomí společného... Čtěte více Příspěvek 4 věci, které očekává muž od ženy v posteli pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.10.2015 09:06 |

Neandertálci nebyli hlupáci: Měli vysoce organizovanou domácnost

O našich nejbližších příbuzných – lidech neandertálského typu – máme tendenci uvažovat jako o primitivnějších bratráncích, které evoluce eliminovala z povrchu zemského.
16.12.2013 07:50 |

Porod neandertálských dětí bylo peklo. Měly obří hlavy

Porod malého neandertálce byl velmi obtížný pro samotné neandertálské matky, které měly ve srovnání s člověkem druhu Homo sapiens širší a robustnější pánve. Novorozenec našeho blízkého příbuzného měl hlavu nejen větší, ale především širší. Celkově bylo tělíčko neandertálského novorozence robustnější než tělíčko novorozence současného člověka. Zřejmě proto ale moderní lidé nad neandertálci převážili. Porody měli snazší a množili se rychleji.
26.05.2016 18:10 |

Proč jen lidé trpí schizofrenií?

Schizofrenie je zřejmě daní za jazykové schopnosti a představivost moderního člověka. Odlišuje nás totiž od neandertálců, nejbližších příbuzných, s nimiž jsme se křížili. Podle nejnovějších genetických výzkumů ale neandertálci zřejmě neměli geny, které s rozvojem tohoto psychiatrického onemocnění souvisejí. Přišly až s rozvojem řeči a fantazie u moderních lidí druhu Homo sapiens.
18.08.2016 20:05 |

Vyzkoušely jsme: Hubnutí s jídelníčkem na míru

S různými dietami se dnes setkáváme nejenom na internetu, ale i v mnoha časopisech, nebo v rámci různých televizních rad. Samozřejmě ti, kteří jsou v této oblasti zkušenější, jasně vědí, že to není drastické hubnutí, které pomůže. Cílem k trvalému úspěchu je totiž změna našeho stravování. Především zdravá výživa, správně naplánovaná strava, eliminace všeho nezdravého, ale i dostatečné množství pohybu. To vše dnes hraje roli. A protože zhubnout jsme chtěli i my, vyzkoušely jsme službu Pestryjidelnicek.cz. Pojďte se podívat, jak nám to šlo. Jídelníček do dvou minut v emailu Samozřejmě aby mohla být naše strava skutečně kvalitní a správná, je třeba mít k dispozici jídelníček. Dnes však už není nutné navštívit dietologa nebo výživového poradce, protože vše lze získat online. Právě daná služba nám tuto možnost nabídla. V první řadě bylo třeba vyplnit několik základních údajů, a to především o tom, kolik chceme zhubnout. Následovalo jejich upřesnění, a to ve formě těchto informací: Naše aktuální hmotnost Naše výška Rok našeho narození Naše pohlaví To vše doplnily specifikace našeho zaměstnání, stejně jako informace o tom, jaký je náš zdravotní stav a jak často sportujeme. Poté už stačilo zadat několik kontaktních údajů a jídelníček odchází do naší mailové schránky. S možností osobních konzultací Co nás poměrně pozitivně potěšilo, to byl i fakt, že kromě jídelníčku bylo možné objednat se i na konzultaci zdarma. A to za účelem možnosti konkrétní specifikace našeho osobního dietního plánu, ale i za účelem podpory naší snahy přírodními produkty. Tuto službu jsme nevyužily a zůstaly jsme pouze u základní služby, kterou je dieta jídelníček. Přece jenom chceme zhubnout pouze pár kilo. Pro ty ženy, které však hledají cestu k výraznějšímu úbytku, váhy může být daná služba určitě plusem. A to třeba i pro podporu a potřebnou motivaci. Jak jídelníček vypadá? Za pár minut od odeslání jsme měli jídelníček v našem emailu a tak jsme začaly s jeho studováním. Rozhodně nás... Čtěte více Příspěvek Vyzkoušely jsme: Hubnutí s jídelníčkem na míru pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
19.06.2015 09:06 |

Neandertálci vedli velmi pestrý sexuální život

Člověk neandertálský měl podle studie britských vědců velice pestrý sexuální život. Co do počtu partnerů se choval velmi promiskuitně.
03.11.2010 05:30 |