Článek

Poslanci poslali do Rady pro rozhlasové a televizní vysílání sedm nových lidí

 
Do Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) se po dnešní volbě v Poslanecké sněmovně dostalo sedm lidí - Dagmar Zvěřinová, Martin Bezouška, Radka Burketová, Marek Poledníček, Dana Jaklová, Václav Mencl a Daniel Novák. Letos v květnu totiž končí v RRTV funkční období právě sedmi členům rady.
10.04.2015 15:21 |

podobné články

Osobnosti: Václav Mencl (8 článků) , Dagmar Zvěřinová (4 články) , Daniel Novák (15 článků) , Marek Daniel (48 článků)
Podobné články

Víme jako první, koho politici navrhují do Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Na dozor nad TV a rádiem si brousí zuby známá jména

 
ParlamentníListy.cz mají k dispozici jména dvanácti kandidátů na uvolněná místa v Radě pro rozhlasové a televizní vysílání. Ta projde v nejbližším období rozsáhlou obměnou, protože Poslanecká sněmovna bude rozhodovat o nových osmi z celkového počtu třinácti členů. Může dojít k proporční volbě podle zastoupení stran ve sněmovně, ale teoreticky je možné, že by všech osm nových členů vzešlo z návrhů koaličních stran.
01.04.2015 14:02 |

podobné články

Herman si na ministerstvo bere ženu z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání

 
Předsedkyně Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Kateřina Kalistová v úterý na zasedání rady rezignuje na svou funkci. Důvodem je jmenování do funkce první náměstkyně ministra kultury Daniela Hermana, které se uskuteční k 1. únoru. ČTK to dnes řekla Kalistová po schůzce s novým šéfem resortu.
30.01.2014 21:15 |

podobné články

Exsenátor ODS Svoboda by měl jít do Rady pro rozhlasové a televizní vysílání

 
VÍME PRVNÍ Bývalý předseda senátorského klubu ODS Richard Svoboda, který v posledních senátních volbách neobhájil svůj senátorský mandát, by se měl pravděpodobně stát členem Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
05.02.2013 14:55 |

podobné články

Osobnosti: Richard Svoboda (30 článků)

Martin Komárek chce projednat zvláštní bod týkající se Primy a uprchlíků a aby se vyjádřila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

 
Server HlídacíPes.org zveřejnil interní nahrávku z porady redaktorů TV Prima, kde šéfredaktorka zpravodajství Jitka Obzinová a místopředseda představenstva TV Prima Holding Luboš Jetmar instruují redaktory, že mají informovat o uprchlické krizi jako o hrozbě, kdy hrozí, že muslimští migranti si zde prosadí pravidla neslučitelná s demokracií a lidskými právy. Předseda volebního výboru Martin Komárek se chce touto věcí zabývat na zasedání výboru a bude chtít znát stanovisko Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
01.06.2016 13:51 |

podobné články

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se vyjádřila k počínání TV Prima

 
Neodvysílání pořadu Show Jana Krause na Primě s pamětníkem holocaustu Jiřím Bradym a jeho příbuzným, ministrem kultury Danielem Hermanem (KDU-ČSL), zdůvodněné nutností dodržet objektivitu a vyváženost je podle předsedy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Ivana Krejčího čistý alibismus. Na zábavní pořady, kterým je i Krausova talkshow, se totiž tato kritéria nevztahují, řekl serveru Aktuálně.cz. Vyjádření Primy ČTK zjišťuje.
27.10.2016 16:40 |

podobné články

Osobnosti: Jan Kraus (981 článků) , Daniel Herman (809 článků) , Jiří Kraus (47 článků) , Ivan Kraus (84 článků) , Jiří Kraus (47 článků)

Poslanci vybírají nové členy do Rady ČT a Rady ČRo

 
Poslanci v současné době vybírají 18 zájemců na volná místa v Radě ČT a 9 zájemců do míst Rady ČRo. Kandidáty poté čeká ještě jedno rozřazování. Poslanecká sněmovna totiž bude vybírat do televizní rady jen šest nových členů a do rozhlasové rady pouze tři.
28.02.2014 18:40 |

podobné články

Výbuch Duky v rozhlase: Věc bude mít dnes vážnou dohru

 
Incident arcibiskupa Dominika Duky ve vysílání veřejnoprávní rozhlasové stanice Radiožurnál dnes podrobně rozebírají Lidové noviny a sesterská Mladá fronta Dnes. Celá aférka se bude řešit na půdě hned dvou mediálních rad – Rady Českého rozhlasu a Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Prvně jmenovaná rada se má věcí zabývat již dnes. Komentátor Lidových novin pak rozhlas obvinil z „předpodělanosti“.
23.10.2013 07:35 |

podobné články

Za Zemanovy vulgarity v Hovorech z Lán dostal Český rozhlas od vysílací rady upozornění

 
Český rozhlas dostal od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) upozornění na porušení zákona za vulgarity, které ve vysílání pronesl prezident Miloš Zeman. Za obsah vysílání je zodpovědný provozovatel, řekl dnes ČTK předseda rady Ivan Krejčí. Upozornění dostaly také Česká televize a Nova, které prezidentovy výroky, jež zazněly v Hovorech z Lán, zopakovaly. Rozhlas má radě doplnit informace, zda moderátor využil všechny pravomoci, které mu dává Kodex ČRo.
19.11.2014 16:16 |

podobné články

Osobnosti: Miloš Zeman (15957 článků)

Vím víc, než bych si přál, řekl poslancům jeden z kandidátů do Rady ČT

 
Poslanci z volebního výboru vyslechli celkem šest desítek kandidátů do Rad České televize a Českého rozhlasu, které si na základě svého výběru pozvali na dvoudenní veřejné slyšení. Výbor příští středu sestaví kandidátku, kterou nabídne poslancům. Do Rady ČT vybere 18 kandidátů a do Rady ČRo devět lidí, tedy trojnásobek počtu uvolněných míst. Z nich bude sněmovna v březnu vybírat šest nových členů televizní rady a tři členy rozhlasové rady.
28.02.2014 18:00 |

podobné články

Svobodní: Předvolební klipy TOP 09 byly ilegální, konstatovala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

 
Odvysíláním předvolebních klipů TOP 09 v komerčním rádiu těsně před volbami do Evropského parlamentu došlo k porušení zákona – konstatovala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Svobodní proto vyzývají TOP 09 k vyvození politické odpovědnosti.
04.07.2014 17:10 |

podobné články

Analýza vysílání o migraci. Vysílací rada našla problémy pouze v případě televize Prima

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zveřejnila novou analýzy toho, jak české celoplošné televizní a rozhlasové stanice pokrývaly migrační krizi. Píše o tom server HlídacíPes.
27.10.2016 17:45 |

podobné články

Prima ve vysílání o uprchlících chybovala. Ale není to ani na pokutu, vzkázala televizní Rada

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní odhalila již na konci minulého roku sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících, na zahájení správního řízení to ale nestačilo. Další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to dnes předseda rady Ivan Krejčí v tiskové zprávě. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Její vyjádření ČTK zjišťuje.
07.06.2016 16:00 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (424 článků)

Rada dala na 12 let licenci Prima family k vysílání přes satelit

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila společnosti FTV Prima licenci k vysílání nového kanálu Prima family prostřednictvím satelitu po dobu 12 let. Na stejnou dobu poskytla licenci programu Televize Barrandov k vysílání v pozemním systému DVB-T. RRTV o tom informovala v tiskové zprávě.
02.11.2011 16:45 |

podobné články

Nova prodlouží vysílání stanic Telka, Fanda a Nova Cinema

 
Televize Nova plánuje rozšířit vysílání u svých stanic Nova Cinema, Fanda a Telka. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vyhověla žádostem na změnu licencí, které na konci května podal provozovatel stanic, společnost CET 21. U všech programů se denní doba vysílání prodlouží na 21 až 24 hodin.
14.06.2013 13:40 |

podobné články

Rada pro vysílání vydala Primě osvědčení o zániku platnosti původní licence. RTA mluví o arbitráži

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) vydala společnosti FTV Prima osvědčení o zániku platnosti licence Primy, kterou od ledna nahradila stanicí Prima family. FTV Prima se tím vyhnula povinnosti sdílet v určitých časech vysílací frekvence s regionálními vysílateli, mimo jiné s Regionální televizní agenturou (RTA), jež kvůli tomu prozatím ukončila vysílání. RTA s postupem FTV Prima nesouhlasí a se svými stížnostmi se již obrátila na RRTV, ČTÚ a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
18.01.2012 22:10 |

podobné články

Na vysílání kolem amerických voleb musela televizní rada reagovat. Jinak by vypadali jako parta hňupů, soudí Ondřej Neff

 
Publicista Ondřej Neff se na serveru Neviditelný pes vyjádřil k práci Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. RRTV vyplísnila veřejnoprávní Českou televizi za to, jak informovala o prezidentských volbách v USA. V souboji Donalda Trumpa a Hillary Clintonové prý redaktoři stojící před televizními kamerami nadržovali Clintonové. Neff má za to, že to členové rady museli říct, pokud nechtěli být za „hňupy“.
13.01.2017 10:25 |

podobné články

Osobnosti: Ondřej Neff (131 článků) , Donald Trump (1917 článků)

Rada pro vysílání se znovu zabývá výměnou licence Primy za Prima family

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) souhlasila s podáním kasační stížnosti proti rozsudku Městského soudu v Praze z konce června, kterým bylo nepravomocně rozhodnuto, že zánik původní licence televizního kanálu Prima je nezákonný. Zánik původní licence u soudu napadla Regionální televizní agentura (RTA), která se do konce loňského roku do vysílání Primy připojovala a kvůli zrušení původní licence o vysílací čas přišla. Vyplývá to ze zápisu z úterního jednání RRTV.
02.08.2012 09:45 |

podobné články

Český rozhlas chce na kmitočtech BBC vysílat 12 hodin denně, rada pro vysílání to zamítla

 
V tuzemské síti rozhlasu BBC měla denně v čase od 7 do 19 hodin znít čeština, konkrétně vysílání veřejnoprávního zpravodajského Rádia Česko. Příslušnou změnu licenčních podmínek dnes ale neodsouhlasila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Médiáři to sdělila předsedkyně rady Kateřina Kalistová. Oficiální písemné odůvodnění se podle ní ještě připravuje.
17.07.2012 13:30 |

podobné články