Pokémon Go recenze: Zábavná i nebezpečná návykovost

Pokémoni strhli před 20 lety – tehdy ještě na Game Boyi s černobílým displejem – mánii a hysterii. Zdánlivě dětská, ale ve skutečnosti i pro dospělé hráče obtížná hra nabídla propracovanou, návykovou a komplexní RPG hratelnost plnou roztodivných tvorů. Možnost lovit je, sbírat a utkávat se soupeřovými stvořeními byla a je báječná. I když vycházejí Pokémoni od té doby prakticky každý rok, pravé vzkříšení a návrat do kurzu série prožívá až nyní s novinkou Pokémon Go pro chytré telefony.
12.07.2016 06:00 |

Pokémon GO zvedla svět ze židlí a vytřela zrak ekonomům

Pokud vás ještě nezasáhla vlna  historek , vtipů, obrázků a zpráv na sociálních sítích ohledně mobilní hry  Pokémon GO , hádám, že jste právě vylezli z protiatomového krytu, nebo vás zachránili z pustého ostrova. Pokémon GO hraje celý svět i přes to, že hra zatím vyšla jen v USA, Austrálii a na Novém Zélandu. Díky návodu, jak hru zprovoznit i v jiných regionech, jde o celosvětový trend, k němuž se přidávají jak hardcore hráči, tak i lidé, kteří na mobilu moc nehrají. To se muselo promítnout na hodnotě Nintenda, které značka částečně patří. Málokdo čekal, že za dva dny se díky Pokémon GO  zvedne  tržní hodnota firmy o 7,5 miliardy dolarů...
12.07.2016 15:45 |

Kam se hrabe Pikachu! V Číně se po dvaceti letech ukázala vzácná pišťucha kazašská

Vypadá to jako pokémon, jmenuje se to jako pokémon, ale není to pokémon. Co je to? Nemusíte se vůbec stydět, jestli tuhle chlupatou kouli neznáte. Už dvacet let ji nikdo neviděl!
24.03.2015 10:11 |

Pokémon! Všechny v*jet máš! Pokémon! Tahle pornoparodie vám naprosto zničí vzpomínky na dětství!

Ať už jste sbírali samolepky, hráli počítačové hry nebo na něj prostě jen koukali v televizi, japonský animovaný seriál Pokémon znáte všichni. A možná právě proto přišla nyní společnost Woodrocket s pornoparodií, která má potenciál zničit celé dětství každému, kdo se na ni podívá.
25.06.2015 21:11 |

Nechutný Pokémon Go: V památníku holokaustu byl pokémon z jedovatého plynu

Americký památník holokaustu vyzval příznivce hry pro chytré telefony Pokémon Go, aby přestali nový druh zábavy provozovat v jejích budovách. Lovit virtuální postavičky na místě, které připomíná miliony obětí vyvražďování za druhé světové války, označila instituce za „krajně nevhodné“.
13.07.2016 07:30 |

V muzeu holocaustu se objevil plynový Pokémon: To je teda soda!

Hra Pokémon Go rozpoutala doslova davové šílenství. Hraje ji snad každý a na každém kroku. Jenže hráči se při lovení svých imaginárních postaviček stávají i terčem kritiky. Problém s nimi má například muzeum holocaustu ve Washingtonu, kde se totiž objevil plynový Pokémon.
13.07.2016 15:30 |

Smrt kvůli Pokémon Go! Mladík (†18) zemřel při lovení fiktivních tvorů

O tom, že je Pokémon Go nebezpečná hra, jsme vás již varovali. Kromě toho, že vás může na silnici přejet auto, když nedáváte pozor, vám hrozí v extrémním případě i zastřelení. Na vlastní kůži to bohužel poznal Guatemalec Jerson Lopez de Leon (†18). Pokémony se totiž vydal lovit v noci, což se mu stalo osudné.
22.07.2016 11:50 |

První útok kvůli Pokémon Go v Česku: Ženu v Kněževsi napadla na lovu skupina chlapců

Na to, že hra Pokémon Go pro chytré telefony může být nebezpečná, jsme upozorňovali od samotného počátku. Jenže člověk může přijít k úhoně, nejenom když nedává při hraní pozor. Kvůli sbírání Pokémonů a nadvládě nad tělocvičnami, kde spolu bojují, si lidé už i v Česku vjíždějí do vlasů. Kromě nadávek na sociálních sítích i na ulicích však došlo i k prvnímu napadení.
30.07.2016 12:05 |

Recenze: Pokémon Go je návyková hra. Hledání pokémonů je hitem a donutí vás více se hýbat

Hra Pokémon Go je založená na rozšířené realitě a k jejímu hraní stačí obyčejný telefon.
11.07.2016 09:05 |

Kouření je ještě nebezpečnější: Chemií zvyšují výrobci návykovost!

Kouření je mor. A dnes je ještě nebezpečnější než před 50 lety! Mohou za to tabákové koncerny, které do tabáku ilegálně přidávají látky, které z kuřáků dělají mnohem rychleji a spolehlivěji závisláky!
26.06.2014 22:05 |

Jak na zácpu přírodní cestou

Z medicínského hlediska může mít zácpa nespočet příčin. Počínaje žaludečními vředy, vředů na dvanácterníku, karcinomu slinivky a další. Časté střídání průjmu a zácpy se objevuje také u lidí, jež trpí na dráždivý tračník. Ale proč strašit sněhulákem v létě. Nejčastěji trpí na zácpu lidé, kteří chybují ve svém jídelníčku a přijímají pramálo vlákniny a mají tudíž v nepořádku zažívací ústrojí. Pomáhat si od zácpy chemickými projímadly příliš situaci neřeší a jde skutečně pouze o krajní řešení. Lékaři stále častěji upozorňují na návykovost některých volně dostupných prostředků i na další nepříjemné vedlejší účinky. V některých případech mohou chemická projímadla zácpu ještě zhoršit, jelikož střeva přestanou vyvíjet vlastní napětí hladkého svalstva střevní stěny. Stejně tak doktoři varují před používáním nápojů z listu senny či ricínového oleje – oba jmenované prostředky škodí střevním stěnám. Nejčastější příčiny zácpy Málo vlákniny v jídelníčku Nedostatečný pitný režim Stres Nemoci a medikamenty Genetické dispozice Jak na zácpu přírodní cestou Ihned po probuzení vypijte sklenici vlažné vody případně Mlýnský pramen či Šaratici. Jak už jsme uvedli výše, zařaďte do svého jídelníčku dostatek vlákniny: ovoce a zelenina. Proti zácpě pomáhá i konzumace dvou jablíček večer – než jdete spát. Podobně fungují i meruňky, hrušky, křížaly či sušené ovoce. Kartáčem na střeva jsou i sušené datle. Výtečnou babskou radou neprohloupíte – dejte si vařené sušené švestky a rovněž vypijte vodu, ve které jste švestky uvařili. Pokud vás zácpa trápí opravdu často, vypijte 3x denně před jídlem neslazený domácí jablečný mošt. Doprovází-li zácpu nepříjemná bolest břicha, pořiďte si směs kmínového oleje a masírujte si jim břicho – používá je nejen u malých dětí, ale i dospělých. Pomoci může i teplá sedací lázeň s kostivalem, čekankou a jitrocelem. Doplnit můžete tuto proceduru ještě o popíjení čaje rooibos proti zácpě. Zařaďte do svého jídelníčku luštěniny a ovesné vločky. Se zácpou pomohou i namočená lněná semínka ve vodě – po pár... Čtěte více Příspěvek Jak na zácpu přírodní cestou pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
25.04.2016 02:55 |

Proč jsme tlustí? Náš západní jídelníček vytváří návykovost

Západní jídelníček má zhoubný vliv na lidské zdraví. O tom už není možné polemizovat, důkazů jsou miliony v podobě obézních a chronicky nemocných lidí na Západě. Ale vědci se pořád pokoušejí přijít na to, proč je jídlo této části lidstva tak návykové. A to jednoduše proto, že mění chemismus v těle a v mozku působí na stejné obvody, které souvisejí se závislostí na konopných drogách.
16.01.2017 16:30 |

Dvojice mužů plánovala útok na světové hráče videohry Pokémon

Na víkendový světový šampionát ve videohře Pokémon v Bostonu plánovala zaútočit dvojice mužů. Policie je zadržela v autě plném zbraní a nábojů poté, co se svými úmysly chlubili na sociálních sítích. Podle policie ale nic nenasvědčuje tomu, že šlo o teroristy.
24.08.2015 18:35 |

Pokémon GO láme rekordy: Hodnota firmy stoupla za dva dny o 183 miliard korun

Akcie japonského výrobce herních konzolí a her Nintendo pokračují v silném růstu. Může za to naděje, že vysoký zájem o novou videohru Pokémon GO pro chytré telefony zvýší zisk firmy. Dnes již akcie stouply o více než 20 procent a od pátku zpevnily o 36 procent. Tržní hodnota firmy tak za dva dny vzrostla o 7,5 miliardy USD (183,5 miliardy Kč), uvedla agentura Reuters.
11.07.2016 15:20 |

Hra Pokémon Go pobláznila svět. Lidé našli omylem mrtvoly, aplikaci zneužívají i zloději

Mobilní aplikace Pokémon Go se stala novým herním hitem. Lidé po celém světě loví oblíbená kreslená stvoření a sbírají zkušenosti za návštěvy důležitých herních míst. To vše v reálném světě, kam se pokémoni díky GPS a mobilním telefonům přenesli. Přečtěte si, jak si hru zahrát v Česku, jak ušetřit baterii telefonu nebo na co si dát při lovu pozor.
12.07.2016 16:30 |

Pokémon Go pronikl už i do Sněmovny. První úlovky hlásí Kalouskovi lidé

Fenomén nové hry pro mobily Pokémon Go se rozšířil už i do Poslanecké sněmovny v Česku. A zatímco středou zákonodárcům startuje letní volno, kreslená stvoření si hledají cestu do sněmovních kanceláří. První úlovky tu ohlásili lidé z TOP 09 Miroslava Kalouska. Fotkou se pochlubil jeho mluvčí Ondřej Jakob, uloveným pokémonem pak poslanec Michal Kučera.
13.07.2016 14:25 |

Osobnosti: Miroslav Kalousek (5867 článků)

Muzeum holocaustu zakázalo hru Pokémon Go. Co vzkázali hráčům?

Hra Pokémon Go rozpoutala doslova davové šílenství. Hraje ji snad každý a na každém kroku. Jenže hráči se při lovení svých imaginárních postaviček stávají i terčem kritiky. Problém s nimi má například muzeum holocaustu ve Washingtonu.
13.07.2016 15:05 |

Pokémoni zamíří do kin. Hollywoodské studio chce práva na film

Mobilní hra Pokémon Go je k dispozici teprve týden a již se mluví o filmové adaptaci. Podle serveru Deadline jedná hollywoodské studio Legendary Pictures o práva na filmové zpracování, která vlastní společnost Nintendo - tvůrce desítek her s Pokémony na různých platformách. Detaily zatím nejsou známé, hovoří se však o tom, že scénář by mohl napsat Max Landis, který za sebou má například sci-fi Kronika (2012). Snímek by měl být hraný, na rozdíl od předchozích pokémonských filmů, které byly animované stejně jako seriál Pokémon, který u nás od roku 2000 vysílala televize Nova.
13.07.2016 16:00 |

DĚSIVÝ NÁLEZ: Dívka hrála Pokemon Go a místo virtuální postavy našla lidské tělo

Oblíbená hra pro smartphony Pokemon Go teď pohltila úplně všechny. Někteří se do ní vžili natolik, že jim jde rovnou o život. Dokonce má i své první oběti. Mladá Američanka z Wyomingu totiž při hraní hry místo Pokémona objevila mrtvolu.
13.07.2016 18:40 |

Šílenství Pokémon Go: Chcete být nejlepší hráčem? Vyzkoušejte těchto 5 zaručených tipů

Kolem hry Pokémon Go vypuklo doslova šílenství. Hrají ji děti i dospělí a pořád jsou nalepení na displeji svého smarthphonu. A každý chce samozřejmě vyhrávat! Pokud chcete být lepší než váš kamarád, máme pro vás pár tipů, jak na to.
13.07.2016 20:40 |