Podle MfD je zrušení buňky ČSSD v Ostravě–Výškovicích neplatné

Zrušení místní organizace ČSSD v Ostravě–Výškovicích je neplatné. Strana musí buňku obnovit, rozhodl pravomocně odvolací soud. Informovala o tom dnešní Mladá fronta Dnes (MfD). Podobné spory týkající se sociálních demokratů řeší podle deníku také soudy v Plzeňském, Pardubickém a Olomouckém kraji. Chystá se i žaloba v Praze.
11.06.2015 07:06 |

Zrušení buňky ČSSD v Ostravě-Výškovicích je neplatné, rozhodl soud

Zrušení místní organizace ČSSD v Ostravě-Výškovicích je neplatné. Strana musí buňku obnovit, rozhodl pravomocně odvolací soud. Podobné spory týkající se sociálních demokratů řeší podle deníku také soudy v Plzeňském, Pardubickém a Olomouckém kraji. Chystá se i žaloba v Praze, napsal list MF Dnes.
11.06.2015 07:25 |

Dusno u ČSSD: Vlastní straníci ji ženou k soudu a dokonce i vyhrávají

11.06.2015 07:31 |

Muž v Ostravě skočil před složkami IZS z mostu, dopadl mimo nafukovací matraci hasičů

Záchranáři ZZS MSK a hasiči HZS Moravskoslezského kraje ze stanice Ostrava-Zábřeh zasahovali u vážně zraněného v Ostravě-Výškovicích. Operátoři záchranné služby přijali na tísňové lince oznámení o muži, který se nalézá na silničním mostě a jeho chování budí podezření, že se z něj chystá skočit. Na místo vyjela posádka rendez-vous a skupina rychlé zdravotnické pomoci ze stanoviště v Ostravě-Zábřehu. Záchranáři o situaci ihned informovali také ostatní složky Integrovaného záchranného systému.
18.08.2014 15:05 |

Přepadený muž v Ostravě zemřel

Devětapadesátiletý muž bránil svůj majetek, během zápasu na mostě v Ostravě-Výškovicích ale utrpěl vážná zranění, kterým později v nemocnici podlehl. Policie nyní hledá násilníka, kterému za loupež s tragickými následky hrozí až osmnáctiletý pobyt ve vězení. O případu informovala mluvčí moravskoslezské policie Soňa Štětínská.
19.08.2011 10:30 |

Strážníci se v Ostravě potýkali s agresivními podomními prodejci, jeden jim vyhrožoval právníky a finančními postihy

Dne 13. února 2014 přijal operátor tísňové linky městské policie oznámení o podomních prodejcích, kteří obcházejí nájemníky domu v Ostravě-Výškovicích a nabízejí výhodnější odběr elektřiny. Oznamovatel ještě s dalším obyvatelem domu čekali na strážníky před domem. Ukázali na vozidlo, v němž seděli dva muži, s tím, že toto jsou ti prodejci a jeden že je stále v domě. V té chvíli jeden z mužů (29 let) z vozidla vystoupil. Strážníci jej vyzvali k vysvětlení a také k prokázání totožnosti.
14.02.2014 17:05 |

Soud zastavil zrušení buňky ODS v Praze 12

Soud podle informací Novinek předběžným opatřením zastavil únorové rozhodnutí výkonné rady ODS o zrušení stranické buňky v Praze 12. Strana tehdy zrušila i organizace v Praze 4 a na Praze-západ. Důvodem byl prý netransparentní nábor nových členů.
25.04.2013 15:50 |

Slovenské referendum o imunitě je neplatné, volilo málo lidí

Referendum na Slovensku o omezení poslanecké imunity nebo zrušení koncesionářských poplatků je neplatné. Hlasovat přišlo jen 23 procent oprávněných voličů, potřebná byla nadpoloviční většina.
19.09.2010 10:20 |

Kuba se v ODS postavil proti rušení Topolánkovy buňky

V ODS se rozhořel spor o zrušení místního sdružení Ostrava-centrum, jehož členem je expremiér Mirek Topolánek. Proti zrušení buňky se postavil první místopředseda ODS a ministr průmyslu Martin Kuba.
10.04.2013 08:30 |

Osobnosti: Mirek Topolánek (1782 článků) , Martin Kuba (391 článků)

ČSSD zrušila buňku v Ostravě-Výškovicích

Vedení ostravské ČSSD zrušilo v pondělí místní organizaci (MO) soc. dem. v městské části Výškovice. Jedním z hlavních důvodů bylo, že dnes již bývalý sociální demokrat Radim Lauko měl prostřednictvím části členů ovlivňovat dění uvnitř místní organizace.
20.06.2013 07:25 |

Starosta Jirkova: Se zrušením místní buňky ČSSD v Duchcově souhlasím

Je to trochu folklór dneška vše napadat, i když není důvodu, tak si ho vymyslíme, říká starosta Radek Štejnar (ČSSD) v reakci na opakovaný pokus Michala Batrina napadnout volby v Jirkově. V rozhovoru, který poskytl naší redakci, zhodnotil nejen uplynulé volby a prozradil nám své plány do budoucna. Vyjádřil se ale také ke zrušení místní buňky ČSSD v Duchově: ,,Já to beru jako vztyčený ukazováček současné občanskoprávní vládní a evropské politice. Nicméně celá Evropa se začíná radikalizovat a byli bychom naivní si myslet, že se nám to vyhne.“
30.12.2014 12:46 |

Německému biologovi se podařilo omladit nervové buňky lidí

Německý biolog Hans Schöler zmanipuloval lidské nervové buňky tak, že se začaly chovat jako kmenové buňky embryí, takže nervovou tkáň bylo možné „omladit“. Informuje o tom časopis Nature.
29.08.2009 08:30 |

Německý biolog omladil nervové buňky!

Další obrovský úspěch vědců! Německý biolog Hans Schöler zmanipuloval lidské nervové buňky tak, že se začaly chovat jako kmenové buňky embryí, takže nervovou tkáň bylo možné »omladit «.
30.08.2009 06:35 |

Úžasný objev vědců: Růstové buňky vás zbaví pleše. Pánové jásají

Tak už vypěstovali růstové buňky. Mužům a ženám, kterým vypadávají vlasy ve velkém, svítá na lepší časy. Vědcům se vůbec poprvé podařilo získat vlasové buňky, které se dají jednoduše transplantovat na pleš.
23.10.2013 15:30 |

Průlom v léčbě nákazy HIV! Vědcům se podařilo dostat viry z buněk, ty žijí dál

Němcům na východě Německa se podařil průlomový krok v léčbě nákazy virem HIV. Virové částice, které napadají imunitní buňky a postupně je likvidují, vědci dosud nebyli schopni z buněk dostat ven, bez toho aniž by to znamenalo smrt celé buňky. V Drážďanech se to ale podařilo. Viry z buňky odstranili a ta žila dál.
20.12.2013 08:12 |

Připravte se na přepisování učebnic: Viry jsou živé a pamatují první buňky!

Viry jsou pro biology oříškem už od chvíle svého objevu před více než sto lety. Nahnuté to s nimi bylo od začátku. Na rozdíl od bakterií je kvůli jejich malé velikosti nebylo snadné přímo zpozorovat a příznaky virových onemocnění proto mnoho lékařů i přírodovědců po dlouhá léta mělo za pouhou otravu – dokonce i samotný latinský výraz virus znamená jed. Když později vyšlo najevo, že ani nemají buňky, ale tvoří je jen jakési "zdivočelé" úseky genetické informace doplněné bílkovinným obalem, řada biologů nad nimi mávla rukou. Vždyť ani nemohou být živé, zněl ještě donedávna převládající názor – vždyť se samy bez hostitelské buňky ani nenamnoží.
08.10.2015 18:31 |

V Ostravě se rozpadla čerstvá koalice, ČSSD jedná o nové

Jednání o podobě nové koalice v třetím největším městě republiky, v Ostravě se znovu mění. ČSSD totiž považuje za neplatné memorandum z minulého týdne, podle něhož měli sociální demokraté na velké radnici spolupracovat s hnutím Ostravak a s KSČM. Důvodem jsou rozpory v ostravské městské části Poruba, kde hnutí Ostravak podle lídra ČSSD Lumíra Palyzy obešlo při koaličním vyjednávání sociální demokraty.
29.10.2014 12:40 |

Nová odhalení o Vítu Bártovi: Divné peníze pro VV

AKTUALIZOVÁNO Další pokračování v aférách Věcí veřejných možná poskytla Mladá fronta Dnes (MfD). Ta totiž získala smlouvu mezi Bártovou firmou ABL a stavební společností Navatyp . Podle ní vyplývá, že ABL inkasovala za 19 dní práce. 8,8 milionu korun. Podle MfD by tak mohlo jít o skryté financování politické strany. S financováním VV se pak překrývá i kauza Jaroslava Škárky. Ten v rozhovoru pro MfD mimo jiné naznačil, že ho Bárta držel pod krkem, neboť podepsal s Bártou bianko směnku na deset miliónů korun.
07.04.2011 06:55 |

Osobnosti: Vít Bárta (2821 článků)

Pověření Moravčíkové řízením kraje je neplatné, tvrdí Nwelati

Kandidát ODS na středočeského hejtmana Raduan Nwelati zpochybnil pověření Zuzany Moravčíkové (ČSSD) řízením kraje. To, že nahradila vazebně stíhaného Davida Ratha v čele krajského úřadu, je podle zákona o krajích neplatné, míní Nwelati. Pravomoci odvolaného nebo odstoupivšího hejtmana má podle zákona převzít náměstek určený zastupitelstvem. Názor krajského úřadu ČTK zjišťuje.
23.05.2012 17:15 |

Osobnosti: David Rath (4272 článků) , Raduan Nwelati (43 článků)

Paroubek: Vysvědčení hejtmanů podle Mladé fronty Dnes

Jak už před pár dny avizovala Mladá fronta Dnes (MfD), bude tento Babišův deník před krajskými volbami známkovat jednotlivé krajské hejtmany. To by bylo v pořádku, kdyby se jednalo o zcela nezávislý deník. Typu Guardianu nebo Le Mondu. Ovšem nezávislost novin je zejména v českých podmínkách u mainstreamových médií něco zcela neznámého. Tak jak jsme to poznali i v minulosti, před Babišovou akvizicí tohoto deníku, kdy MfD byla věstníkem české pravice. Takže i tehdy mluvit o nějaké její objektivitě nebylo možné. A. Babiš koupil MfD proto, aby o něm média „začala říkat pravdu“.
02.09.2016 21:05 |