Party s instalatérem může být bžunda. Recenze Mario Party: Star Rush

Jako instalatér zvládá Mario práce všeho druhu. Kromě zachraňování princezen, kterým proslul, ochrany světů i galaxií a samozřejmě utahování kohoutků jsou to party, na kterých válí. Nekonečná série Mario Party se vrací na Nintendo 3DS a hon na hvězdy může opět začít.
06.10.2016 18:00 |

Návrat do 2D v New Super Mario Bros 2

Nintendo dnes oznámilo New Super Mario Bros 2. Půjde o tradiční plošinovku pro 3DS, v níž si zahrajete za Maria, Luigiho a další oblíbené postavičky ze série Mario. Obtížnost má být nastavená tak, aby nový Mario automaticky padl do ruky i tomu největšímu začátečníkovi s 3DS. Vizuálně se hra vrátí ke svým 2D kořenům. Na prvních obrázcích je vidět tzv. Raccoon Mario...
23.04.2012 14:55 |

Mario Kart 8 Deluxe recenze: Ty nejzábavnější závody motokár pod sluncem

Pokud Mario zrovna nezachraňuje princezny z hradů a nehopsá skrz naskrz galaxiemi, rozdává si to s kamarády i svými nepřáteli na závodní dráze v motokárách. Série Mario Kart, která proslavila tento podžánr, se vrací s portem osmého dílu z Wii U. Mario Kart 8 Deluxe je kompletní verze pro Nintendo Switch se vším všudy včetně stahovatelného obsahu a dalších vylepšení.
15.05.2017 19:05 |

Osobnosti: Mario Mario (4 články)

Strašidelné až k pokálení trenek: Recenze Until Dawn: Rush of Blood

PlayStation VR je periferie ukazující nejmodernější technologii virtuální reality. Hra Until Dawn: Rush of Blood ji využívá umně a přináší strašidelný horor plný lekaček. Jenže žánrově nejde o vůbec nic nového. Naopak! Spin-off k interaktivnímu hororu Until Dawn je klasickou kolejovou střílečkou, které připomíná zlatou herní éru z počátku 90. let.
28.10.2016 19:05 |

Gravitace je legrace: Recenze Gravity Rush 2

Ovládnout gravitaci se lidstvu ještě nepodařilo. Naštěstí jsou tu videohry, v nichž je možné provádět věci jinak nemožné. Blonďatá hrdinka Kat z novinky Gravity Rush 2 ovládá gravitaci natolik, že díky ní dokáže létat jako pták, lézt po stěnách jako pavouk nebo levitovat jako motýl. Tuto hru byste si neměli nechat ujít, protože jde o jednu z nejlepších exkluzivit pro PlayStation 4.
20.01.2017 16:50 |

Kooperace v New Super Mario Bros U nevypadá zle

Mario, aneb fanatický instalatér s nelibostí ke zvířeně patří mezi rodinné stříbro Nintenda a při vydání nové konzole, tedy Wii U, prostě nemůže chybět. Protože Mario vždy bavil, baví a bavit bude. Každopádně, titul New Super Mario Bros U by měl zajistit dostatečný přísun italských imigrantů i na tuto konzoli. !-- video embed start -- !-- video embed end -- Trailer...
22.12.2010 10:55 |

Osobnosti: Shania Twain (14 článků)

Mario Kart 7 baví závody, jízdou i zbraněmi

Mario je nejenom zručný instalatér, král plošinovek a zachránce princezen. Tento sympatický Ital v montérkách je taktéž skvělý závodník! A o tom už nás nejednou přesvědčil ve své vlastní sérii motokárových her Mario Kart. Nejnovější díl přijíždí na handheld Nintendo 3DS se stereoskopickým 3D obrazem. A nebyl by to Mario, aby si s sebou do motokáry nevzal nějakou tu novinku. Moc jich ale tentokrát není.
16.01.2012 21:10 |

Star Wars šílenství: Pořiďte si sprchu s hlavou Darth Vadera nebo „hvězdné“ lodičky

Ve vesmíru začíná opět válka! Ano, již sedmý díl filmové série Star Wars míří do kin. V České republice premiéra už proběhla dnes o půlnoci. Hvězdné bláznovství ovládlo naprosto celý svět. Regály obchodů po světě plní „Star Wars“ výrobky. Pořídit si můžete náplast Star Wars, řasenku Star Wars, nebo dokonce Star Wars lodičky! Podívejte se do galerie, co všechno „vesmírného“ můžete koupit svým blízkým pod stromeček!
16.12.2015 23:05 |

Osobnosti: Darth Vader (68 článků)

Do Rock'n'rollové síně slávy byli uvedeni Rush, Public Enemy i Donna Summer

Do Rock'n'rollové síně slávy bylo v Los Angeles slavnostně uvedeno osm jmen: skupiny Heart, Rush a Public Enemy, královna diska Donna Summer, bluesman Albert King, zpěvák Randy Newman a producenti Quincy Jones a Lou Adler.
19.04.2013 12:20 |

Osobnosti: Donna Summer (7 článků) , Randy Newman (2 články) , Quincy Jones (22 článků) , Lou Adler (2 články) , Donna King (2 články) , Albert Jones (2 články) , Randy Jones (2 články)

Královna diskoték 80. a 90. let vypadá v jednapadesáti lépe, než zamlada na vrcholu kariéry!

Návrat na výsluní díky porotcování v talentové soutěži American Idol zažila Paula Abdul (51), jejíž hity jako Straight Up nebo Rush, Rush musí znát i dnešní mladá generace. Rodačka z Kalifornie zažila snovou kariéru i přesto, že začínala jako roztleskávačka basketbalového klubu Los Angeles Lakers a byl to právě tanec, co hudební vydavatele zaujalo více, než její zpěv. Jenže sázka na exoticky vyhlížející krásku s rytmem v těle, se vyplatil.
10.12.2013 20:00 |

Osobnosti: Paula Abdul (6 článků)

Vzpomínáte na diskotékovou královnu 80. let? Paula Abdul vypadá po padesátce fantasticky

Její hity Rush, Rush či Straight Up mají pamětníci stále v mysli a Paula Abdul díky nim patří k ikonám hudební scény 80. let. Před téměř 30 lety ovšem nevypadala zdaleka tak atraktivně jako dnes.
23.07.2014 22:00 |

Osobnosti: Paula Abdul (6 článků)

Českou pornohvězdu Danču Rush znal celý svět. Nyní je na invalidním vozíčku a neuhádnete, čím se dnes živí!

Všichni milovníci filmů pro dospělé musí vědět, kdo je Daniella Rush. Tisícům mužů nedala spát a představovali si ji v erotických snech. Jenže téhle hvězdě pornoprůmyslu život změnila o sto osmdesát stupňů tragická autonehoda, která ji upoutala na invalidní vozík. Jenže ona se nevzdala a budete koukat, co po sexuálních scénách ještě v životě dokázala.
31.05.2016 21:00 |

Osobnosti: Daniella Rush (3 články)

Filmová recenze Rogue One: Star Wars Story: Slabá hudba, fajn efekty a nic pro nováčky

V roce 1977 natočil režisér George Lucas film Star Wars, který se okamžitě stal legendárním a ovlivnil celý filmový průmysl. Následně vznikla další dvě pokračování a v roce 1999 se Lucas ke Star Wars vrátil a natočil další trilogii, která dějově předcházela původním filmům. Nakonec Lucas prodal licenci společnosti Disney za pohádkovou cenu a minulý rok tak vstoupil do kin další film s označením Epizoda VII: Síla se probouzí. Do českých kin v těchto dnech přichází další film s názvem Rogue One: Star Wars Story. Jak do celé ságy zapadá tento snímek? Potěší skalní fanoušky Star Wars a řekne něco těm, kteří byli tímto fenoménem dosud nedotčeni?
15.12.2016 08:50 |

Osobnosti: George Lucas (41 článků)

Mario Kart 7 - recenze

Je to jeden z charakteristický rysů Nintenda, který jedna skupina nenávidí a druhá miluje. Každé vydání nového hardwaru s sebou přináší vlnu nových dílů profláknutých sérií. Můžete si o nich myslet, co chcete, ale je těžké se ubránit faktu, že kvalitu a vysokou míru zábavy se daří udržovat v mnoha z nich. Mario Kart patří ke stálicím již od doby Super Mario...
01.12.2010 11:35 |

Zemřel mladý herec z filmů Star Trek Anton Yelchin

Washington 1- Ve věku 27 let tragicky zemřel americký herec ruského původu Anton Yelchin. Proslavil se zejména rolí Pavla Čechova ve filmech na motivy seriálu Star Trek. Yelchin se v neděli stal obětí tragické dopravní nehody, uvedl bez bližších podrobností hercův manažer. Yelchin se narodil jako Anton Viktorovič Jelčin v roce 1989 v Leningradu, dnešním Petrohradu. Spolu se svými rodiči emigroval v dětství do USA. Kromě filmů Star Trek (2009) a Star Trek: Do temnoty (2013) se objevil například ve sci-fi snímku Terminátor Salvation z roku 2009. V červenci půjde v USA do kin film Star Trek: Do neznáma, v němž si Yelchin zahrál jednu ze svých posledních rolí.
19.06.2016 22:15 |

Osobnosti: Anton Yelchin (6 článků)

Trailer na New Super Mario Bros 2 je skákací a zase skákací

Původně jsem si chtěl postěžovat, že občas je potřeba dát traileru šťávu, nějaký drajv... a pak jsem si uvědomil, co bych asi tak mohl chtít od upoutávky na New Super Mario Bros 2. Akční střih? Předěly skrze animované scény? Momenty, kdy Mario deklaruje, že tohle musí zvládnout, jinak svět, jaký jej známe, skončí? Blbost. Po dlouhá léta chceme od Maria víceméně...
16.12.2010 09:30 |

Fajmon (ODS): Zachrání Super Mario euro?

Kdo je Super Mario? Přece hrdina počítačových her. V poslední době se tak ale začlo říkat také novému italskému premiérovi Mario Montimu.
16.02.2012 15:15 |

Dokonale vysportovaný Mario Lopez prohrál sázku. Jen ve slipech a helmě běhal po Los Angeles

Americký herec a moderátor Mario Lopez (39) se rád sází se svou kolegyní z pořadu Extra! Mariou Menounos o to, kdo vyhraje finálový zápas dvou nejlepších týmů amerického fotbalu Super Bowl. Loni se podařilo uhodnout vítěze Mariovi a Maria se musela projít po mrazivém New Yorku jen v bikinách. Letos se ale štěstí usmálo na ni, a tak si svou exhibicionistickou chvilku užil Mario.
07.02.2013 12:05 |

Osobnosti: Maria Menounos (1 článek)

Hrajete na mobilu? Pak musíte mít Super Mario Run. Mrkněte na tuto novinku

Super Mario je herní legenda. Do povědomí ji na podzim vrátil Apple, když Maria ukázal na tiskové konferenci chvíli po světové premiéře iPhonu 7. Od prosince si můžete zahrát na iPhonech, koncem března přišel Super Mario Run také na Android.
11.04.2017 16:15 |

Osobnosti: Mario Mario (4 články)

Daisy Ridley ze Star Wars: Hlavní postava z Rogue One není matka Rey

Britská herečka Daisy Ridley v rozhovoru pro stanici MTV vyvrátila spekulace ohledně rodičů postavy Rey, kterou hrála ve filmu Star Wars: Síla se probouzí (2015). Po zveřejnění traileru k snímku Rogue One: Star Wars Story, který filmu dějově předchází, začali fanoušci spekulovat, že hlavní postava Jyn Erso by mohla být matkou Rey. Herečka však prohlásila: "Jenom proto, že je bílá a má hnědé vlasy, nemusí hned být mou matkou." Dodala, že podle ní není důležité, kdo jsou rodiče Rey nebo Finna, protože "je skvělé, že jsou odnikud a najdou svoje místo". Herečka právě natáčí Epizodu VIII, která dorazí do kin v prosinci 2017. Rogue One: Star Wars Story má premiéru letos 15. prosince.
13.04.2016 13:30 |

Osobnosti: Daisy Ridley (29 článků)