Pánové, nosíte telefon v kapse u kalhot? Vaše spermie trpí a můžete být neplodní

Nová studie přišla se zjištěním, že pokud nosí muži pravidelně telefon v kapse od kalhot, trpí jejich spermie. Stačí mít telefon v kapse hodinu denně a vaši plodnost to ovlivní.
23.02.2016 08:06 |

Pánové, chraňte své spermie před mobilem!

Jedním z důvodů, proč dnes mají muži tak špatnou kvalitu spermií, je používání mobilních telefonů a jejich nošení v kapse u kalhot. Pomoci může kožený obal WaveWall. Ten samozřejmě není určen na varlata ale na telefon. Jeho speciální vložka nebrání přijímání signálu mobilního operátora, ale zadržuje nebezpečné záření poškozující spermie. Muž tak nemusí mít o své pohlavní buňky strach ani v případě, že nosí mobil v kapse kalhot celý den.
06.08.2015 20:00 |

Češi v ohrožení: Zdravé spermie má pouhá polovina českých mužů

S alarmující zprávou přišli čeští lékaři, muži v Česku začínají být neplodní! Až jedna čtvrtina párů se potýká s neplodností. A kvalitní spermie vlastní pouhá polovina mužů do 37 let.
21.08.2014 07:55 |

Newyorčanovi explodoval v kapse iPhone: Vznítil se mu rozkrok!

Erik Johnson z Long Islandu ve státě New York má na levém stehně popáleniny třetího stupně. V kapse kalhot mu totiž explodoval nový telefon iPhone 5C. Výbuch vedl ke vznícení kalhot a k vážným popáleninám, kvůli nimž strávil deset dní v nemocnici. Johnson přitom tvrdí, že výbuch nezavinil a žaluje společnost Apple kvůli odškodnému.
03.03.2015 16:05 |

Osobnosti: Erik Johnson (3 články)

Konec chlapů?! Vědci vypěstovali spermie ve zkumavce!

Vědci z Francie oznámili, že se jim podařilo vypěstovat první zralé spermie in vitro – tedy v laboratorních podmínkách bez použití živého organismu. Hovoří tak o průlomu, který by mohl jednou zajistit produkci spermií těm mužům, kteří jsou neplodní nebo po léčené rakovině varlat. Skeptikové ale dodávají, že k cíli vede ještě mnohaletá cesta a že je navíc nejistá.
22.09.2015 21:00 |

Továrna na život? Vědci sestrojili plně funkční spermii, oplodnila vajíčko

Novou naději mají teď podle vědců neplodní muži. V Číně se totiž poprvé podařilo uměle vytvořit spermie myších samců, z nichž se narodili zdraví jedinci. Do budoucna by se k přeměně na funkční spermie mohly používat i buňky z lidské kůže. Informovala agentura AP.
02.03.2016 18:05 |

Nosíte peněženku v zadní kapse u kalhot? Tak s tím hned přestaňte, jde vám o život!

Peněženku v zadní kapse nosí především muži. Najdou se ale i ženy, které si rády dávají peněženku na zadek. Jenže je to hodně nebezpečné. Nejenže vám někdo může peníze lehce ukradnout, ale škodí to i zdraví!
19.05.2016 10:40 |

Krasavec Hugh Jackman šokuje: S manželkou jsme oba neplodní

Herec Hugh Jackman má s manželkou Debrou dvě děti. Obě jsou adoptované. Vlastní si australský herec nikdy nepořídí, protože jsou oba se ženou neplodní. Představitel svalovce Wolverina se o biologické děti dlouho snažil, po několika pokusech o umělé oplození, náročné léčbě neplodnosti a dvou potratech naději na vlastní potomky vzdali.
17.10.2011 06:30 |

Osobnosti: Hugh Jackman (159 článků)

Elektronická cigareta mu vybouchla v kapse u kalhot: Otis má vážné popáleniny

Vážné popáleniny utrpěl muž v New Yorku poté, co mu v kapse u kalhot explodovala elektronická cigareta. Celé drama zachytila bezpečnostní kamera. Podobných případů se v Americe stalo více.
24.11.2016 20:35 |

Mladé dívce explodoval telefon přímo v kapse. Má popáleniny 2. a 3. stupně!

Chytrý telefon je jistě dobrý pomocník, ale občas může také napáchat pořádnou neplechu. Osmnáctileté Fanny vybouchl její chytrý telefon přímo v kapse. S ošklivými popáleninami skončila v nemocnici.
10.07.2013 16:55 |

Drastické záběry: Muži se vznítil telefon v kapse, proměnil se v lidskou pochodeň

Málem ho zabil telefon! Muži v Pákistánu explodoval telefon v kapse a rázem ho zachvátily plameny. Děsivý výjev zachytil náhodný kolemjdoucí. Upozorňujeme, že přiložené video obsahuje drastické záběry a není vhodné pro děti a slabší povahy.
21.03.2016 11:25 |

Ben Affleck má zázračné spermie, tvrdí jeho manželka Jennifer Garner

Ben Affleck (40) má prý zázračné spermie. A děsí se jich jeho manželka Jennifer Garner (40). Ta už mu porodila tři děti, přičemž otěhotněla ihned poté, co se o to s manželem pokusili. Hollywoodský herec by možná chtěl mít další děti, ona už by si se třemi potomky vystačila, obává se však, že Benovy zázračné spermie opět neomylně zasáhnou její vajíčko.
27.09.2012 22:15 |

Osobnosti: Ben Affleck (191 článků) , Jennifer Garner (78 článků)

Vědci našli spermie staré 50 milionů let. Patří příbuzným žížal

Mezinárodní vědecký tým objevil na Antarktidě ve zkamenělém kokonu opaskovce spermie staré 50 milionů let. V žebříčku nejstarších dochovaných semen tak nahradili spermie chvostoskoka, které jsou staré "jen" 40 milionů let.
19.07.2015 18:51 |

Proč mají octomilky větší spermie než sloni?

Myslíte si, že čím větší zvíře, tím má větší spermie? Chyba lávky, platí tu naopak nepřímá úměra. A navíc, ne všechny spermie mají tvar pulce.
26.11.2015 17:35 |

Pánové, mobil v kapse vám devastuje sperma!

Revize jednadvaceti rozsáhlých studií z celého světa zabývajících se vlivem záření mobilních telefonů na produkci spermií ve varlatech má nezvratné důkazy o tom, že muži nosící mobil v kapse u kalhot mají výrazně nižší počet spermií v ejakulátu a navíc mají více poškozených spermií. Jinými slovy, záření z mobilů – pokud je blízko pánského rozkroku – způsobuje neplodnost mužů.
12.09.2016 19:05 |

Muži explodoval v kapse iPhone 5C: Skončil s popáleninami třetího stupně!

Nosíte mobil v kapse? Tak pozor! Američanovi prý explodoval iPhone 5C schovaný v kalhotách a způsobil mu popáleniny 3. stupně!
02.03.2015 19:15 |

Pozor na peněženku v kapse: Poškozuje pánev a kyčle!

Taky nosíte peněženku v zadní kapse? Neměli byste! Sezení na ní způsobuje podle amerických lékařů asymetrii, a může vám dokonce poškodit pánev a kyčle!
30.04.2016 05:05 |

Chlapi budou na odpis?! Vědci vypěstovali SPERMIE!

Zcela neplodným mužům, jimž chybí zárodečné spermatické buňky ve varlatech, svitla nová naděje. Úsvit přichází z Kalifornie, kde se vědcům podařilo vypěstovat zárodečné spermatické buňky ze zárodečných buněk kůže. Zcela neplodní jedinci by pomocí této techniky mohli jednou zplodit biologicky vlastní potomky.
12.05.2014 08:05 |

Co o vás prozradí vaše kabelka?

Pokud nenosíte peněženku v kapse a klíče připevněné k pásku, je pro vás určitě kabelka nepostradatelným doplňkem. Mimo to funguje také jako úkryt pro vaše poklady. Styl kabelky vypovídá o vašem vkusu a způsob, jakým ji nosíte, říká, jaká jste.
20.03.2013 07:10 |

Pánové, spočítejte si své spermie

Máte problémy s početím? Nevěšte hlavu. Brzy si budete moci své spermie spočítat i doma.
09.04.2010 08:45 |