Pánové, chraňte své spermie před mobilem!

Jedním z důvodů, proč dnes mají muži tak špatnou kvalitu spermií, je používání mobilních telefonů a jejich nošení v kapse u kalhot. Pomoci může kožený obal WaveWall. Ten samozřejmě není určen na varlata ale na telefon. Jeho speciální vložka nebrání přijímání signálu mobilního operátora, ale zadržuje nebezpečné záření poškozující spermie. Muž tak nemusí mít o své pohlavní buňky strach ani v případě, že nosí mobil v kapse kalhot celý den.
06.08.2015 20:00 |

Ben Affleck má zázračné spermie, tvrdí jeho manželka Jennifer Garner

Ben Affleck (40) má prý zázračné spermie. A děsí se jich jeho manželka Jennifer Garner (40). Ta už mu porodila tři děti, přičemž otěhotněla ihned poté, co se o to s manželem pokusili. Hollywoodský herec by možná chtěl mít další děti, ona už by si se třemi potomky vystačila, obává se však, že Benovy zázračné spermie opět neomylně zasáhnou její vajíčko.
27.09.2012 22:15 |

Osobnosti: Ben Affleck (202 článků) , Jennifer Garner (83 článků)

Vědci našli spermie staré 50 milionů let. Patří příbuzným žížal

Mezinárodní vědecký tým objevil na Antarktidě ve zkamenělém kokonu opaskovce spermie staré 50 milionů let. V žebříčku nejstarších dochovaných semen tak nahradili spermie chvostoskoka, které jsou staré "jen" 40 milionů let.
19.07.2015 18:51 |

Proč mají octomilky větší spermie než sloni?

Myslíte si, že čím větší zvíře, tím má větší spermie? Chyba lávky, platí tu naopak nepřímá úměra. A navíc, ne všechny spermie mají tvar pulce.
26.11.2015 17:35 |

Pánové, spočítejte si své spermie

Máte problémy s početím? Nevěšte hlavu. Brzy si budete moci své spermie spočítat i doma.
09.04.2010 08:45 |

Pánové, pozor! Pravidelným saunováním zabíjíte svoje spermie!

Muži, kteří často navštěvují saunu, si ničí spermie, tvrdí nejnovější studie italských vědců.
27.03.2013 14:00 |

Pánové, máte kvalitní spermie? Neváhejte a prodejte je. Obdarujete "chudší" a vyděláte si

"Počít dítě":http://www.extra.cz/tema/tehotenstvi přirozenou cestou je pro stále větší množství párů problém. To, že se životnost a mrštnost spermií s věkem i počtem vykouřených cigaret a vypitých panáků rapidně snižují, není nic objevného. Naštěstí tu máme takové vymoženosti, jako jsou spermobanky, které jsou schopné uchovat spermie v použitelném stavu až po dobu 300 let. Toho se dá využít nejen pro uchování vlastního genetického materiálu dotyčných reprodukce schopných samců, ale také zajistit oplodnění osamělým ženám.
08.01.2014 20:25 |

Pánové, nosíte telefon v kapse u kalhot? Vaše spermie trpí a můžete být neplodní

Nová studie přišla se zjištěním, že pokud nosí muži pravidelně telefon v kapse od kalhot, trpí jejich spermie. Stačí mít telefon v kapse hodinu denně a vaši plodnost to ovlivní.
23.02.2016 08:06 |

Chůze s mobilem v ruce? V USA se máte zařadit do speciálního pruhu!

Pokud vyrazíte v americkém Washingtonu ven s mobilem v ruce, konkrétně na Osmnácté ulici, budete se muset zařadit do speciálního pruhu. Chodník je tam totiž rozdělen na dvě části, z nichž jedna patří těm, kteří po něm pochodují s mobilem v ruce, zatímco ta druhá patří lidem bez telefonu.
24.07.2014 23:45 |

Elton John: Vždy jsem toužil po dceři

Zpěvák Elton John považuje své syny za největší dar života. Oba chlapci jsou počati jeho a manželovými spermiemi. Prý ani jeden z nich netuší, čí pohlavní buňky nakonec daly vzniknout zárodku, z něhož se vyvinuli Zachary a Elijah. Nicméně vyhrály v obou případech spermie Y, zatímco britský hudebník doufal, že alespoň v jednom z pokusů bude úspěšná při oplození spermie X a on bude mít dceru.
10.02.2016 20:05 |

Osobnosti: Elton John (450 článků) , John Elton (81 článků)

Lesbičky se dočkaly miminka. Jejich kamarád do jedné aplikoval své spermie dost zvláštním způsobem!

Jade Richards (36) a Ann Grad (32) z Brisbane se moc milují a přály si miminko. Jenže nemohly najít otce, který by jim oběma vyhovoval, a nechtěly platit za umělé oplodnění. Nakonec jim spermie daroval jejich kamarád gay. A to dost zvláštním způsobem.
05.10.2016 18:30 |

Osobnosti: Ann Richards (1 článek) , Ann Richards (1 článek)

Mužská antikoncepční pilulka je za dveřmi. Paralyzuje spermie

O tom, zda je mužská antikoncepční pilulka vůbec smysluplná – když to není muž, kdo se před početím přímo chrání – se vedou spory. Bez ohledu na tyto debaty ale mnoho pracovišť na celém světě hledá antikoncepci, která by po požití dočasně muže učinila neplodnými. A tým z britského Wolverhamptonu tvrdí, že už jednu takovou látku má. Dokáže několik minut po polknutí zdravé spermie ochromit tak, že neplavou.
27.10.2016 13:00 |

Britští vědci vytvořili spermie z kmenových buněk

Neplodným mužům svitla naděje z laboratoře britských vědců. Těm se totiž podařilo jako prvním na světě vypěstovat spermie z kmenových buněk. Není to ale začátek konce „užitečnosti“ mužů?
09.07.2009 07:15 |

Naděje pro neplodné! Spermie lze pěstovat

Vědci prokázali, že v laboratoři mohou vyrůstat zcela zdravé savčí spermie. "Jde o malý, ale velmi důležitý krok v léčbě mužské neplodnosti," uvádí japonská studie.
28.03.2011 00:25 |

Češi zatím Williamovi a Kate místo koně posílají jeho spermie

Kabinet premiéra Petra Nečase (ODS) ve středu schválil svatební dar pro britského prince Williama a jeho manželku Kate. Novináře o tom informoval předseda vlády. Zatím je do Británie vyslán na vyžádání alespoň genetický vzorek, zřejmě spermie hřebce pojmenovaného Favory Alta XXI-30.
18.05.2011 18:50 |

Osobnosti: Petr Nečas (9204 článků)

Výzkum argentinských vědců: Záření wifi sítě poškozuje spermie!

Bezdrátové wifi připojení k internetu používáme nejčastěji o notebooků, ale dnes je naprosto běžné i u tabletů a chytrých telefonů. Tým argentinských vědců, vedený doktorem Conradem Avendanem, nyní podrobil záření z wifi sítě testům, jejichž výsledky se nebudou líbit zejména těm mužům, kteří plánují založit rodinu. Wifi síť totiž může vážně poškodit spermie!
30.11.2011 00:05 |

Jakým stylem plavou spermie? Vědci zmapovali jejich pohyb

Biologové použili zcela novou mapovací metodu na to, aby zjistili víc o podivném způsobu, jímž se pohybují spermie.
03.10.2012 00:05 |

Je čas počít dítě: Na jaře mají muži kvalitnější spermie

Jestli se chystáte založit rodinu, pak je teď ten nejlepší čas. Muži mají totiž na jaře nejzdravější a nejrychlejší spermie, jak vyplynulo ze studie izraelských vědců.
19.03.2013 07:15 |

Velrybí spermie dokážou zadržet dech na 90 minut! Vědci odhalili jejich tajemství

Zatímco lidé dokážou zadržet dech maximálně na 19 minut, velrybí spermie to dokážou na více než čtyřikrát delší dobu. Vědci nyní objevili jejich tajemství!
15.06.2013 11:45 |

Češi v ohrožení: Zdravé spermie má pouhá polovina českých mužů

S alarmující zprávou přišli čeští lékaři, muži v Česku začínají být neplodní! Až jedna čtvrtina párů se potýká s neplodností. A kvalitní spermie vlastní pouhá polovina mužů do 37 let.
21.08.2014 07:55 |