Článek

OUR MEDIA, a. s., podává tuto stížnost na pořad Newsroom veřejnoprávní ČT

 
Stížnost na obsah pořadu Newsroom ČT24, který Česká televize odvysílala v neděli 10. června 2018 ve 22 hodin.
13.06.2018 09:55 |

podobné články

Podobné články

Společnost OUR MEDIA a.s. rozšířila své portfolio o tištěný týdeník

 
Společnost OUR MEDIA a.s. na počátku letošního roku vstoupila do společnosti PROMPT SERVIS, spol. s r.o., ta je mimo jiné vydavatelem Týdeníku Kroměřížska. OUR MEDIA a.s. ve společnosti získala celkem 60 procentní podíl. Dalšími vlastníky s podíly dvacet a dvacet procent zůstávájí RUDOLF JELÍNEK a.s. a EKOPPA, s.r.o.
19.01.2018 10:45 |

podobné články

Vydavatel ParlamentníchListů.cz podává stížnost na Českou televizi ve věci pořadu Newsroom ČT24

 
Česká televize odvysílala v neděli v rámci pořadu Newsroom ČT příspěvek o serveru ParlamentníListy.cz. V předtočené reportáži ale uvedla zastaralé a aktuálnímu stavu neodpovídající informace. ParlamentníListy.cz podají vůči postupu České televize stížnost Radě ČT i RRTV.
11.06.2018 16:40 |

podobné články

A zase špatně. Na pořad Newsroom se vyvalila nová stížnost

 
Rádio Impuls se ostře ohradilo proti informacím z pořadu Newsroom ČT24, který často a důrazně kritizuje mluvčí prezidenta Zemana Jiří Ovčáček. 22. dubna prý pořad veřejnoprávní televize sáhl ke srovnání, které podle Rádia Impuls nedává smysl. O týden později se ČT pokusila o nápravu, ale prý to dopadlo neslavně.
02.05.2018 19:25 |

podobné články

Osobnosti: Jiří Zeman (1111 článků)

Pořad Newsroom pravidelně informuje o nás. Teď jsme se zeptali my: Pracoval někdy moderátor Rosí v soukromé sféře? A ČT ztichla

 
Pořad, který uvádí bývalý moderátor Dobrého rána Luboš Rosí, je svým zaměřením orientován na média. To znamená, že Rosí a jeho tým každý týden přináší informace o tom, co se v nich děje. A je jakýmsi nepsaným zákonem těchto veřejnoprávních novinářů, že s železnou pravidelností zmiňují také ParlamentníListy.cz či další média, která spadají do holdingové struktury akciové společnosti OUR MEDIA.
13.04.2018 16:25 |

podobné články

OUR MEDIA a.s. posílila na Slovensku, stala se majitelem nejčtenějšího názorotvorného deníku Pravda

 
Novým vlastníkem společnosti PEREX, a.s., která vydává deník Pravda a provozuje webové portály pravda.sk, varecha.sk, birdz.sk, avizo.sk, moment.sk, je společnost OUR MEDIA SR a.s.
05.03.2018 16:05 |

podobné články

Pakáž a prostitutky? Newsroom ČT naříkal, jak jsou politici zlí na novináře. A Plesl dodal...

 
ZE SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Šéfredaktor MF Dnes Jaroslav Plesl v reakci na upoutávku na nedělní pořad Newsroom České televize se na facebooku pokusil odhadnout, jakým směrem by mohla vést obrana generálního ředitele veřejnoprávní televize Petra Dvořáka.
05.03.2018 14:10 |

podobné články

Osobnosti: Jaroslav Plesl (223 článků) , Petr Dvořák (560 článků) , Petr Dvořák (555 článků)

ČSSD podává ústavní stížnost na církevní resituce

 
Sociální demokracie podává ústavní stížnost na církevní restituce. "Máme k nim několik výhrad. Má být vydán majetek, který podléhal veřejnoprávní regulaci, a chceme, aby soud prověřil argument, zda nemá být vydán majetek, který církvím nepatřil," řekl iDNES.cz předseda sociální demokracie Bohuslav Sobotka. Konkrétní body kritiky představil na tiskové konferenci šéf poslaneckého klubu ČSSD Jeroným Tejc.
18.02.2013 11:10 |

podobné články

Osobnosti: Jeroným Tejc (659 článků) , Bohuslav Sobotka (9487 článků)

Koudelka (ČSSD): Energetický regulační úřad byl podroben mocenskému zásahu

 
Energetický regulační úřad jednající za stát jako právnickou osobu podal 22. 7. 2015 ústavní stížnost proti příkazu Okresního soudu v Jihlavě k prohlídkám jeho prostor. Stížnost podala i předsedkyně úřadu Alena Vitásková. Ústavní soud již připustil, že stát může podat ústavní stížnost na ochranu svého vlastnictví a také v pozici zaměstnavatele. Stížnost ERÚ podává, protože jako uživatel prohlížených prostor byl podroben mocenskému zásahu.
04.08.2015 09:21 |

podobné články

Začtěte se do další kapitoly povídky Blood of Our Fathers

 
Kolegové z fanstránky WoWfan, která je součástí programu Games Fanatics, pokračují, krom jiného, v překladu krátké oficiální povídky Varian Wrynn: Blood of our Fathers z Battle.netu do češtiny. V týdnu vyšel na WoWfanu překlad desáté části, ale začíst se do povídky můžete samozřejmě od začátku. Pokud si ale nejste jistí, jestli je to váš šálek čaje či kávy,...
28.07.2012 08:25 |

podobné články

KONS: Sounáležitost s ostatními zeměmi západní civilizace

 
"There was a very bad relationship between China and the former government of the Czech Republic… Because this government has been very submissive to pressure from the United States and the European Union. Now we are again an independent country and we form our foreign policy which is very based on our own interests." Prezident České republiky Miloš Zeman
03.04.2016 16:25 |

podobné články

Osobnosti: Miloš Zeman (20945 článků)

MZV: Ministr Stropnický na konferenci „Shaping Our Future“ v Bruselu

 
Ministr zahraničních věcí Martin Stropnický vystoupí 9. 1. 2018 v Bruselu na konferenci na vysoké úrovni k budoucí podobě rozpočtu EU po roce 2020 „Shaping Our Future – Designing the Next Multiannual Financial Framework“.
07.01.2018 15:25 |

podobné články

Osobnosti: Martin Stropnický (1690 článků)

Přečtěte si, co mnozí nechtějí, aby spatřilo světlo světa: Nejnovější Newsroom Tomáše Kňourka. Žvásty hrstky novinářů, CIA, dobroděj Bakala, ČT, „mejnstrýmová stoka“…

 
NEWSROOM TOMÁŠE KŇOURKA Třicátá léta minulého století v Německu začíná připomínat nynější atmosféra dehonestací a nálepkování těch, kteří mají jiný názor než ti, jež používají krásná slůvka o demokracii, svobodě slova, západních hodnotách, kritickém myšlení. Nutí lidi povinně se klanět jejich ideologii, a kdo je nemíní poslouchat, toho budou zatím jen mediálně špinit. Místopředseda Rady Českého rozhlasu Tomáš Kňourek vybírá aktuální příklady myšlenkové totality i absolutně selektivní aktivistické novinařiny a ptá se, kdo potom informuje a kdo dezinformuje.
25.02.2018 07:40 |

podobné články

KSČM podává stížnost na Změnu pro Liberecký kraj. Kvůli průzkumu

 
Předsedkyně krajské KSČM v Libereckém kraji Dana Lysáková podává stížnost na konkurenční Změnu pro Liberecký kraj. Hnutí totiž podle ní porušilo zákon, když těsně před volbami zveřejnilo ve svých novinách předvolební průzkum.
19.10.2012 12:40 |

podobné články

Analýza, která zapadla. Budete koukat, z jakých zdrojů čerpají veřejnoprávní novináři informace. Zmíněn i velvyslanec Schapiro

 
NEWSROOM TOMÁŠE KŇOURKA K informování o válečném konfliktu v Sýrii používal Český rozhlas převážně zdrojů ze západní Evropy a Severní Ameriky, zatímco po ruských či syrských sáhl jen výjimečně. Na analýzu konstatující tento stav upozorňuje místopředseda Rady Českého rozhlasu Tomáš Kňourek, jemuž vadí i to, že veřejnoprávní médium se pravidelně věnuje tématu údajných dezinformačních webů, ale nějak se zdráhá dát jejich zástupcům prostor. Protože dnes máme silvestr, tak vybral příhodu americké diplomatky, která chtěla prověřit ruskou intervenci do voleb na ostrově, který vůbec neexistuje.
31.12.2017 08:20 |

podobné články

Průšvih veřejnoprávní ČTK. Poslanec Huml podává stížnost za lživou zprávu

 
Podle ČTK měl čistku na čelných postech ministerstva obrany, zahraničí a průmyslu a obchodu žádat poslanec Stanislav Huml (ČSSD). „ČTK vyrábí kachny,“ ohradil se Huml a podal stížnost na adresu předsedy Rady ČTK s tím, že byl poškozen on, autor textu, ze kterého ČTK vycházela, a tři ministři.
20.02.2015 14:06 |

podobné články

Osobnosti: Stanislav Huml (465 článků)

Podle Sobotky by veřejnoprávní média měla být financována poplatky

 
Veřejnoprávní média Česká televize a Český rozhlas by měla být i nadále financována koncesionářskými poplatky. Řekl to premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) novinářům po dnešním setkání s prezidentem Milošem Zemanem. Ten v posledních dvou týdnech několikrát kritizoval Českou televizi, že neplní veřejnoprávní funkci.
18.03.2015 14:26 |

podobné články

Osobnosti: Bohuslav Sobotka (9487 článků) , Miloš Zeman (20945 článků)

Rath podává z vazby již třetí stížnost k Ústavnímu soudu

 
Poslanec David Rath (dříve ČSSD), jenž čelí podezření z korupce, podal třetí ústavní stížnost. Směřuje proti postupu Poslanecké sněmovny na červnové schůzi, kdy poslanci rozhodli o přípustnosti Rathova stíhání. První Rathovu stížnost už ústavní soudci odmítli, druhá dosud čeká na rozhodnutí. Třetí stížností se zřejmě bude zabývat plénum Ústavního soudu, řekla mluvčí soudu Jana Pelcová.
13.08.2012 12:40 |

podobné články

Osobnosti: David Rath (4401 článků)

Rath podává stížnost proti své 14 milionové kauci

 
Poslanec a bývalý hejtman David Rath (dříve ČSSD) podal stížnost proti čtrnáctimilionové kauci, kterou mu v pondělí stanovil Okresní soud Praha-východ. Dnes to řekl soudce Jiří Wažik. Stížnost proti přípustnosti kauce podalo už ve středu také středočeské státní zastupitelství.
24.08.2012 09:45 |

podobné články

Osobnosti: David Rath (4401 článků) , Jiří David (100 článků)