Článek
Podobné články

Drogerie DM jede dvojí ceny pro Česko a pro Německo. Češi pěkně zuří. Co DMku vzkazují?

 
Drogerie DM jede stále dvojí ceny. Jedny pro Čechy a druhé pro Němce. Zatímco v Německu je zboží výrazně levnější, Češi se musí spokojit s vyšší cenou. A to se jim samozřejmě nelíbí. Zákazníci opět hrozí, že do DMka už chodit nebudou.
06.10.2016 07:05 |

podobné články

Drogerie DM přišla o dobrou pověst. Zákazníci k ní nemají důvěru kvůli dvojím cenám, pro Německo a pro Česko

 
Když zákazník pan Maska upozornil na to, že drogerie DM má dvojí ceny, pro Německo a pro Česko, strhla se mela. Výsledek? Češi hromadně bojkotují déemko, nechtějí, aby z nich byli děláni idioti. Případ drogerie DM ukazuje, jak rychle se dá přijít o dobrou pověst.
11.05.2016 13:30 |

podobné články

Naštvaní Češi děkují redakci eXtra.cz: Do drogerie DM už chodit nebudeme, díky za otevření očí

 
Drogerie DM jede dvojí ceny - jedny pro Německo a druhé pro Čechy. V Německu je zboží výrazně levnější. Na kauzu upozornil prostřednictvím eXtra.cz pan Martin Maska. Češi nyní děkují redakci, že na problém upozornila, a déemce vzkazují, že se jí vyhnou obloukem. Jak reaguje tiskový mluvčí?
10.05.2016 12:05 |

podobné články

Drogerie DM jede dvojí ceny! V Německu je to levnější než v Česku! Jak to vysvětlují manažeři DM? To musíte vidět!

 
Před pěti měsíci oblétl Českou republiku skandál týkající se cen v drogeriích sítě DM. Češi se začali bouřit a řada z nich tuto drogerii začala bojkotovat. Česká veřejnost se nehodlala smířit s tím, že by měla za drogistické zboží platit více než Němci, přičemž má poloviční platy. Kolem této kauzy byl velký humbuk, jenomže ten odezněl a nestalo se vůbec nic. Dojeli jsme do Německa na další nákup a nic se nemění. Proč jsou dvojí ceny? Přinášíme vám vyjádření vedení DM.
30.09.2016 15:25 |

podobné články

Čechům se kvůli drogerii DM směje půlka Evropy: Opravdu dobrovolně kupujete předražené zboží?

 
Když se vám nelíbí, že drogerie DM jede dvojí ceny, pro Německo a pro Česko, tak tam nechoďte nakupovat, radí ekonomové. Jenže český spotřebitel je hlupák a nakupuje pořád dokola i předražené výrobky. To se pak nemůže divit, že je za hlupáka.
12.05.2016 13:00 |

podobné články

Víte, proč drogerie DM nasadila pro Česko jiné ceny než pro Němce? Protože Čechům to stačí a jsou hloupí!

 
Tisíce Čechů jsou v šoku a bojkotují řetězec drogerie DM. Vyšlo totiž najevo, že v Německu jsou totožné výrobky několikanásobně levnější než v Česku. Co na to říká ekonom? Češi jsou prý hloupí a neumí si dupnout. Proto jim obchodníci servírují stejné zboží za přemrštěné ceny. Jak z toho ven? Vyhnout se drogerii DM obloukem. Až pak začnou obchodníci chápat, že nehrají fér hru.
09.05.2016 07:05 |

podobné články

Víte první: Revoluce v nakupování drogerie!

 
Už se nikdy nebudete tahat s pracími prášky a další těžkou drogerií. Vše totiž výhodně pořídíte přes internet a zboží dorazí do druhého dne až k vašim dveřím. Vybírejte z pestré nabídky kosmetiky, parfémů, drogerie a dalších potřeb do domácnosti za bezkonkurenční ceny!
22.08.2012 09:10 |

podobné články

DM nás podvádí a okrádá, zuří naštvaní Češi a vyhrožují bojkotem drogerie kvůli dvojím cenám u nás a v Německu!

 
Stejná značka, stejný výrobek, ale jiná země a hlavně... Jiná cena! Češi jsou neskutečně vytočení jednáním drogerie DM a dávají jí to pořádně "sežrat". Oficiální vyjádření společnosti je zdaleka neuklidnilo. Naopak spíš přemýšlejí, jak donutit drogerii, aby srovnala ceny.
06.05.2016 18:45 |

podobné články

Co vám jinde neřeknou: Plenky mají dvojí ceny. Jak nakupovat za ty nižší a ještě získat dárek?

 
Domácnosti s malými dětmi řeší každodenně stejný problém – ceny plenek jsou stále vyšší a vyšší a jejich nákupy výrazně zasahují do rozpočtu. Milí rodiče, zjistili jsme, že existují dvojí ceny plenek. A poradíme vám, jak je pořídit za tu nižší!
09.10.2014 14:05 |

podobné články

Sehnalová (ČSSD): Nechuť Evropské komise řešit dvojí kvalitu potravin je nepřijatelná

 
Dnes prezentované výsledky průzkumu dvojí kvality jsou dalším potvrzením dřívějších testů, že praxe dvojí kvality výrobků na první pohled stejných existuje.
11.07.2017 20:05 |

podobné články

Islám nehlásá nic hodnotného, jen oškubávání slabších, lži a podvody. I nacismus byl přijatelnější. Kdo toto hájí, nezaslouží si šetřit, vzkazuje docent Konvička

 
ROZHOVOR Když budeme sami vystrašeně chodit po špičkách, strach bude narůstat. Řekl v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz zakladatel iniciativy Islám v České republice nechceme a Bloku proti islámu Martin Konvička. Podle něj by problém s imigrací do Evropy přišel stejně, jen mnohem pomaleji. Příčinou je podle něj hloupá západní politika ze všech stran. Ani život muslimů ale prý není jednoduchý. Bojí se i islamista jdoucí v čele, aby ho neoznačili za špatného věřícího.
12.10.2015 04:51 |

podobné články

VIDEO: Drogerie vykradená za 11 vteřin

 
Loupeživý gang pořádal nájezdy na drogerie. V desítkách případů nakradl zboží za stovky tisíc korun. Zloděje zadržela policie.
24.12.2009 15:05 |

podobné články

Prodavačka drogerie se ubránila přepadení, lupič utekl s prázdnou

 
Prodejnu drogerie v Liberci přepadl ve středu vpodvečer lupič, ale odešel s prázdnou. Policejní mluvčí Ludmila Knopová agentuře Mediafax ve čtvrtek sdělila, že policie hledá svědky události.
26.01.2012 13:35 |

podobné články

Útočníka z drogerie v centru Prahy chytila policie: Při krádeži byl zfetovaný a opilý

 
Od poloviny března hledali policisté muže, který brutálně napadl prodavačky v prodejně drogerie v centru Prahy kvůli dvěma parfémům. Koncem března jej následně zatkli na Smíchově přímo v bytě. Muž se k činu přiznal a také potvrdil, že byl v tu chvíli zfetovaný a zřejmě i podnapilý. Za čin mu hrozí tři roky vězení, je ale možné, že kvůli jeho kriminální minulosti, kdy byl trestně stíhán už sedmnáctkrát, si odsedí další rok navíc. V tuto chvíli je ve vazbě.
04.04.2017 20:35 |

podobné články

Ceny zemědělských výrobců začaly růst

 
Meziměsíčně klesly ceny průmyslových výrobců o 0,2 %. Ceny zemědělských výrobců se zvýšily o 3,3 %, ceny stavebních prací o 0,1 % a ceny tržních služeb o 0,3 %. Meziročně byly nižší ceny průmyslových výrobců o 3,9 % a tržních služeb o 0,1 %. Ceny zemědělských výrobců byly vyšší o 3,2 %, stavebních prací o 1,3 %.
18.11.2015 09:46 |

podobné články

Ceny průmyslových výrobců klesly na úroveň ledna 2011

 
Meziměsíčně klesly ceny průmyslových výrobců o 0,4 %, ceny zemědělských výrobců o 1,5 %. Ceny stavebních prací a tržních služeb se shodně zvýšily o 0,1 %. Meziročně byly nižší ceny průmyslových výrobců o 3,7 %, ceny tržních služeb se nezměnily. Ceny zemědělských výrobců byly vyšší o 1,1 %, stavebních prací o 1,3 %.
19.12.2015 12:16 |

podobné články

Geis: Dobírku využívá jen třetina internetových zákazníků

 
Zájem zákazníků hradit doručené zásilky dobírkou v posledních letech klesá. Zatímco ještě v roce 2010 ji podle nejnovějších údajů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) jako nejčastější platební metodu uvádělo 44 % internetových zákazníků, loni tento podíl poklesl na 32 %.
28.03.2014 12:05 |

podobné články

V 1. pololetí ztratilo nejvíce zákazníků O2, 3. kvartál bude krizový pro Vodafone

 
V prvních dvou kvartálech letošního roku zaznamenal celkově největší odliv zákazníků poskytovatel mobilních služeb O2. Ze všech výpovědí podaných v prvním kvartále činil podíl této společnosti celkem 46 %, ve druhém pak 29 %. Vyplývá to z aktuálních statistik nezávislé srovnávací společnosti Tarifomat, které analyzují tok zákazníků na trhu mobilních operátorů v Česku. Podle odborníků stojí za výrazným odchodem klientů změna smluvních podmínek O2, která jim začátkem roku umožnila odejít bez nutnosti vyplacení závazku.
29.08.2014 10:35 |

podobné články

Tesco Mobile překonal hranici 200 tisíc zákazníků

 
Od března letošního roku dokázal virtuální operátor Tesco Mobile získat 120 tisíc nových zákazníků. Díky tomu překonal aktuální magickou hranici 200 tisíc zákazníků. Letošní rok pro Tesco Mobile představoval veliký zlom. Díky kompletní změně image, zjednodušení a zkvalitnění služeb, ale v neposlední řadě také díky zajímavé nabídce volání, akcím typu Zlatá SIM a efektivnímu využití komunikačních kanálů, je nejrychleji rostoucím virtuálem, který určuje vývoj na českém trhu.
23.09.2014 09:50 |

podobné články