Odloženo na neurčito. Konec světa se v září nekoná! Tímhle vzkazem nás chce uchlácholit NASA

Tak už jste se báli, že letošní dovolená byla vaše poslední, protože nejrůznější "odborníci" a fanatici plašili, že v září bude konec světa? Klid, do celé situace se vložili opravdoví experti a posílají vám vzkaz.
22.08.2015 18:41 |

Víza do Kanady? Odloženo na neurčito!

Znovuzavedení vízové povinnosti pro Čechy cestující do Kanady se zřejmě odkládá na neurčito. Kanada od výhrůžky odstoupila poté, co se do celé věci zapojila Evropská komise.
12.07.2009 13:05 |

Proces s Mladićem přerušili. Pokračování je odloženo na neurčito

AKTUALIZOVÁNO/VIDEO. Soudce Mezinárodního trestního tribunálu pro bývalou Jugoslávii (ICTY) v Haagu dnes po dvou dnech předčítání obžaloby odložil pokračování procesu s někdejším bosenskosrbským generálem Ratkem Mladičem na neurčito. Rozhodl tak kvůli chybám prokuratury při poskytování důkazního materiálu obhajobě.
17.05.2012 10:45 |

Záhadu ve stepi zkoumá NASA. Jsou tisícileté obrazce vzkazem do vesmíru?

Národní úřad pro letectví a kosmonautiku (NASA) se zapojil do zkoumání záhadných obrazců z Kazachstánu. Na svém webu zveřejnil snímky, na kterých jsou obrovské geometrické tvary jasně vidět uprostřed stepi. Kdo a proč je postavil, nikdo zatím neví, vědci si od jejich objevení v roce 2007 nad otázkou zatím marně lámou hlavu.
03.11.2015 18:25 |

Za billboardovým vzkazem Klausovi stojí občanské sdružení

V hlavním městě se v posledních dnech objevilo množství billboardů a reklamních poutačů s podobiznou prezidenta Václava Klause na pozadí české vlajky. Za vzkazem "Václave, stojíme za tebou" je občanské sdružení Občanská demokratická perspektiva. Podle jeho předsedy Jana Lupoměského chce sdružení poděkovat hlavě státu za "boj o suverenitu ČR" při ratifikaci Lisabonské smlouvy.
10.11.2009 14:20 |

Osobnosti: Václav Klaus (8733 článků)

NASA objevila lebku na planetě Mars

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) zachytil na snímcích pořízených kosmickou sondou objekt připomínající lebku člověka. Vyplývá to ze snímku s vysokým rozlišením, který NASA zveřejnila ve čtvrtek.
11.06.2009 11:25 |

NASA prodloužila provoz raketoplánů

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) prodloužil provoz raketoplánů do roku 2011.  NASA původně hodlal ukončit provoz současné generace raketoplánů ještě letos v listopadu.
01.07.2010 19:01 |

Discovery dostal zelenou k poslednímu startu

Americká vesmírná agentura NASA povolila let raketoplánu Discovery. Bude to labutí píseň vesmírné lodi, která je v NASA nazývána "workhorse" (pracant, dříč), informuje NASA na svém webu.
26.10.2010 03:20 |

Mám důkaz, že NASA kryje existenci UFO, tvrdí Švýcar

O víkendu na internet nahrál jeden uživatel video záhadného objektu v těsné blízkosti Slunce, které pořídila solární sonda. Snímek okamžitě rozvířil debaty o existenci mimozemských civilizací. Jako podivnou shodou okolností navíc den po zpozorování objektu NASA nahlásila poruchu sondy. Zmíněný uživatel to neváhal označit za jasný důkaz, že NASA něco kryje.
12.05.2012 13:20 |

NASA: Gigantická kolize vrhne Slunce na jiné místo

Astronomové amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) předpověděli scénář gigantické kolize naší galaxie se sousední velkou mlhovinou v souhvězdí Andromedy, k níž má dojít za čtyři miliardy let. Nevyhnutelná srážka podle čtvrteční zprávy NASA vrhne Slunce na jiné místo Mléčné dráhy. Dobrou zprávou ale je, že Zemi samu kolize nezničí.
01.06.2012 10:50 |

NASA má vážné problémy: Vesmírný teleskop Kepler nelze zaměřit na cíl

Vesmírný teleskop Kepler amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) je ochromen technickou poruchou, která by mohla vést až k předčasnému ukončení jeho pátrací mise po obyvatelných planetách mimo sluneční soustavu. Závadu vykazuje nepostradatelný mechanismus, který slouží k nasměrování teleskopu na cíl, oznámil podle světových agentur šéf vědeckého týmu NASA John Grunsfeld.
16.05.2013 10:40 |

Vesmírný teleskop Kepler končí! NASA ho nedokáže rozhýbat

Dny, kdy vesmírný teleskop Kepler amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) pátral ve vesmíru po planetách, skončily. Informovali o tom ve čtvrtek činitelé NASA, podle nichž není možné opravit porouchaný mechanismus sloužící k nasměrování teleskopu na cíl, napsala v noci na dnešek agentura Reuters.
16.08.2013 08:05 |

NASA našla tři kandidáty na misi zachytit a přesměrovat asteroid

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) našel tři malé asteroidy, které by mohly vyhovovat plánované budoucí robotické misi. Jejím cílem by mělo být zachytit a přesměrovat některý z těchto objektů nacházející se v blízkosti Země. Informovala o tom agentura AFP s odvoláním na oficiální činitele NASA.
12.09.2013 16:25 |

Práce pro vás: NASA hledá dobrovolníky, kterým zaplatí 100 tisíc měsíčně za ležení v posteli

Také patříte k těm, kteří rádi tráví večery rozvalení na pohovce při sledování televize nebo vám stačí zírat do počítače a "gamesit"? Jestliže jste alespoň na jednu z těchto otázek odpověděli kladně, mohli byste se hodit odborníkům z "NASA":http://www.extra.cz/tema/nasa.
20.09.2013 10:05 |

O krok blíž k Marsu! NASA vyzkouší novou loď pro vesmírnou cestu

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) uskuteční 4. prosince první zkušební let nové vesmírné lodi Orion, která by jednou měla dopravovat astronauty na Měsíc a na Mars. Zkušební let bude bez lidské posádky. "Půjde o první krok na naší cestě na Mars," prohlásil před novináři William Hill z vedení NASA.
07.11.2014 08:20 |

Osobnosti: William Hill (5 článků) , William Hill (5 článků)

Nová vesmírná absolvovala úspěšně první let: Měla by dopravit lidi na Měsíc i Mars

Nová vesmírná loď Orion amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) dnes úspěšně provedla svůj první testovací let. Jak NASA průběžně informovala na svém webu, zdárně proběhly všechny naplánované operace a modul se bezpečně snesl na padácích do vln Tichého oceánu. Přistání vysílala v přímém přenosu TV NASA.
05.12.2014 13:55 |

Chtěli jste někdy prozkoumat Mars? Aplikace NASA vám to umožní

Americký úřad pro letectví a kosmonautiku (NASA) uveřejnil na svých internetových stránkách dvě aplikace, které umožňují interaktivní průzkum Marsu. NASA zveřejnila aplikace u příležitostí třetího výročí přistání vozítka Curiosity na rudé planetě.
08.08.2015 09:50 |

Do 200 let se zvýší hladina oceánů minimálně o metr, varuje NASA

Vědci z NASA varují, že se během 100 až 200 let zvýší hladina oceánů nejméně o metr. V ohrožení budou města jako Tokio nebo Singapur. NASA sleduje hladinu oceánů už od roku 1992.
27.08.2015 09:51 |

Návrat na planetu Zemi: NASA zveřejnila video z přistání rakety

Videí se startem raket do vesmírů je spousta, NASA ale nedávno zveřejnila klip, který ukazuje, jak se přistává z vesmíru na zem. NASA na projektu spolupracuje s americkou soukromou vesmírnou společností SpaceX vizionáře a miliardáře Elona Muska (44).
28.05.2016 19:30 |