Obrazem: Tak mladí čeští kosmonauti zachraňovali svět

Při dramatické misi k asteroidu se posádce podařilo odklonit toto kosmické těleso z kolizní dráhy se Zemí a zachránit naši planetu před katastrofou. V rámci Expedice vesmír, lákající děti na vědu.
28.08.2015 14:20 |

OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Cosby Show po letech

Lékař Cliff Huxtable a jeho rodina se poprvé na obrazovkách objevili před 29 lety. Seriál Cosby Show v hlavní roli s Billem Cosbym se těšil veliké oblibě. Za osm let se natočilo 197 dílů a v epizodních rolích se objevili třeba zpěvačka Vanessa Williamsová, modelka Naomi Campbellová nebo herečka Chandra Wilsonová, nyní známá jako lékařka Miranda Baileyová ze seriálu Chirurgové. Podívejte se, jak vypadají hlavní hrdinové Cosby Show po letech. Další články k tématu: OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Chůva k pohledání po 20 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Báječná léta po 25 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Ženatý se závazky po 25 letech OBRAZEM: Kutil Tim po patnácti letech: Děti jsou dospělé, Al zešedivěl OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Přátelé po letech
03.12.2009 12:30 |

Osobnosti: Bill Cosby (77 článků)

OBRAZEM: Nejikoničtější účes je drdol Audrey Hepburnové

Seznamu padesáti nejlepších a nejinspirativnějších účesů všech dob vévodí vyčesaný drdol, jenž měla Audrey Hepburnová ve slavném filmu Snídaně u Tiffanyho. Britské kadeřnictví Tony&Guy; u příležitosti 50. výročí vzniku sestavilo žebříček, v němž nechybí ani vlasová kreace seriálové Rachel, vévodkyně Kate nebo holá hlava Sinéad O'Connor. Další články k tématu: OBRAZEM: Na Twiggy nebo na Rachel? Ikonické účesy podle slavných žen OBRAZEM: Nejpřitažlivější účes měl Cooper, ale zrovna se ostříhal OBRAZEM: Nejhorší účesy? Vyholená Rihanna i Johanssonová „na Jágra“ OBRAZEM: Nejikoničtější účes má princezna Diana, pak Marge Simpsonová Nejvlivnější účesy roku mají Emma Watsonová a Justin Bieber
20.01.2011 14:25 |

Osobnosti: Halle Berry (299 článků) , Justin Bieber (1346 článků) , Gabriel Aubry (24 článků)

OBRAZEM: Nejvýdělečnější celebritou je Madonna, vydělala 2,4 miliardy

Madonna je pořád královna a nejen popu, ale všech celebrit. Dokazují to její výdělky. Za rok si připsala podle časopisu Forbes na konto 2,4 miliardy korun. Loňská jednička žebříčku nejvýdělečnějších celebrit Oprah Winfreyová je až devátá. V první desítce jsou i dva spisovatelé. Další články k tématu: OBRAZEM: Nejvlivnějšími celebritami jsou hlavně ženy. Vyhrála Oprah OBRAZEM: Pittovy ženy vydělávají miliony. Jolie je lepší než Anistonová OBRAZEM: Nejlépe placeným hercům vládne díky superhrdinům Downey Jr. OBRAZEM: Modelky vydělávají až stovky milionů. Kraluje jim Bündchenová
27.08.2013 16:50 |

Osobnosti: Madonna (950 článků) , Oprah Winfrey (148 článků)

Žák 6. třídy vynalezl způsob, jak vařit pivo ve vesmíru! Kosmonauti mají ale smůlu

Jedenáctiletý chlapec z Colorada vymyslel, jak vařit pivo ve vesmíru. Jeho minipivovar se tak už brzy objeví na mezinárodní vesmírné stanici. Kosmonauti si ovšem ve stavu beztíže pivem na zdraví nepřipijí. Na ISS totiž panuje přísná prohibice.
11.10.2013 22:20 |

Kosmonauti a sex: jak to dělají ve stavu beztíže?

Určitě vás už někdy napadlo, jak se kosmonauti během svého pobytu v kosmu vypořádávají s nedostatkem sexu.
23.01.2010 08:30 |

„Naši kosmonauti sex ve vesmíru nikdy neměli.“

Ruští ani sovětští kosmonauti prý nikdy od počátku výprav do vesmíru nezkoušeli, jak by fungoval mimozemský sex.
27.04.2011 11:05 |

Kosmonauti opravovali ISS, vystoupili do volného vesmíru

Dva ruští kosmonauti vystoupili ve vesmíru do volného prostoru, aby přestrojili Mezinárodní vesmírnou stanici novým přístojem na propojení s raketoplány a Sojuzy.
16.02.2012 15:15 |

Kosmonauti vystoupili do vesmíru, oprava ISS se podařila

Dva ruští kosmonauti vystoupili ve čtvrtek z Mezinárodní vesmírné stanice (ISS) do volného vesmíru.
17.02.2012 07:05 |

Kosmonauti se vrátili z vesmírné stanice, přistáli v kazašské stepi

Ruští kosmonauti Gennadij Padalka a Sergej Revin, vrátil se také Američan Joseph Acaba jsou opět nohama pevně na zemi. V návratovém modelu kosmické lodi Sojuz TMA-04M dnes ráno bezpečně přistáli v Kazachstánu. Na vesmírné stanici ISS strávili 125 dnů
17.09.2012 11:30 |

Kosmonauti z ISS se radují. Letí k nim jahody a čisté ponožky. Doveze jim je Albert Einstein

Z kosmické základny Kourou ve Francouzské Guayaně včera odstartovala loď ATV-4 Albert Einstein. Nákladní člun Evropské kosmické agentury (ESA) dopraví na Mezinárodní vesmírnou stanici (ISS) přes sedm tun zásob. S orbitálním komplexem se má spojit 15. června. Mimo jiné dostanou kosmonauti jahody a čisté ponožky.
06.06.2013 07:10 |

Osobnosti: Albert Einstein (63 článků)

Ruští kosmonauti se vydali na vesmírnou procházku!

Ruští kosmonauti dnes opět pracují na vnější straně Mezinárodní vesmírné stanice (ISS). Mimo jiné odstraňují z modulu Zvezda laserový komunikační systém a instalují polohovací plošinu pro budoucí teleskop.
22.08.2013 14:25 |

PŘÍMÝ PŘENOS Z VESMÍRU: Kosmonauti si předávají olympijskou pochodeň

Ruští kosmonauti Oleg Kotov a Sergej Rjazanskij si ve volném kosmu na oběžné dráze kolem Země předávají olympijskou pochodeň. Očekává se, že si událost v televizi nenechají ujít miliony diváků.
09.11.2013 15:41 |

Ruští kosmonauti si ve volném kosmu předali olympijskou pochodeň

Ruští kosmonauti Oleg Kotov a Sergej Rjazanskij si dnes během historického výstupu do volného kosmu na oběžné dráze kolem Země předali olympijskou pochodeň.
09.11.2013 18:56 |

Poprvé v historii: Olympijská pochodeň zamířila do vesmíru, předali si ji tam ve volném prostoru ruští kosmonauti

V sobotu odpoledne zažilo lidstvo své historické poprvé, olympijskou pochodeň si předali ve volném vesmíru dva ruští kosmonauti Oleg Kotov a Sergej Rjazanskij, kteří jsou nyní na "mezinárodní vesmírné stanici (ISS)":http://www.extra.cz/tema/iss.
11.11.2013 09:36 |

Kosmonauti opravují ve volném prostoru chladící systém

Kosmonauti na vesmírné stanici ISS dnes zahájili opravu chladícího čerpadla. Museli kvůli tomu vystoupit do volného prostoru. Další dvě části opravy jsou naplánovány na 23. a 25. prosince.
21.12.2013 13:12 |

Ruští kosmonauti po návratu z vesmíru: Relaxují ve Varech!

Jak odpočívají ruští kosmonauti po náročné vesmírné misi? No přece v českých lázních. Jeden z hotelů v Karlových Varech se na jejich pobyt přímo zaměřuje.
22.12.2013 05:17 |

Kosmonauti na ISS opravili kamery, ve skafandru strávili 6 hodin!

¨Ruští kosmonauti Oleg Kotov a Sergej Rjazanskij dnes po šestihodinové operaci v otevřeném vesmíru úspěšně připevnili dvě komerční videokamery na plášť jednoho z modulů Mezinárodní vesmírné stanice (ISS). Oznámilo to ruské řídící letové středisko. Kamery se podařilo oživit a fungují normálně.
27.01.2014 22:55 |

Kosmonauti se baví stavem beztíže. Takhle "deformují" vodu

Kosmonauti zkoumají na vesmírné stanici tření vody ve stavu beztíže. U zábavného pokusu se natočili kamerou.
16.11.2014 09:00 |

Ruští kosmonauti se dnes vypravili do kosmu, v Mezinárodní vesmírné stanici povečeřeli salát

Ruští kosmonauti Gennadij Padalka a Michail Kornijenko dnes podnikli několikahodinovou výpravu do otevřeného vesmíru, aby zkontrolovali vnější plášť Mezinárodní vesmírné stanice (ISS) a instalovali tam několik přístrojů.
10.08.2015 23:00 |