Obíhají kolem superchladné hvězdy sestry Země?

Velikostí jsou srovnatelné se Zemí, ale o podmínkách panujících na jejich povrchu zatím víme velmi málo a obíhají kolem hvězdy dramaticky odlišné od našeho Slunce – to jsou tři planety, jejichž objev vzbudil velkou pozornost vědecké obce i široké veřejnosti. Jak je budeme moci zkoumat a zjistit, nakolik jsou Zemi skutečně (ne)podobné?
05.05.2016 19:50 |

Levné hypotéky zpřísní: Češi místo dovolených obíhají banky

Hypotéky v poslední době lámaly rekordy. Za půl roku získalo peníze na bydlení celkem 54 tisíc lidí, rozdělili si 102 miliard korun, uvedlo ministerstvo pro místní rozvoj. Chystá se však zpřísnění kritérií na poskytování půjček. A tak se někteří snaží využít co nejdříve podmínky stávající. „Lidé místo dovolených obíhají banky, ve spěchu by neměli zapomenout na důkladné prověření nemovitosti,“ upozorňuje expert.
06.08.2016 13:15 |

Vědci zřejmě našli důkaz mimozemské civilizace: Hvězdu u souhvězdí Labutě obíhají záhadné objekty

Vědci možná objevili mimozemskou civilizaci! U hvězdy KIC 8462852 vzdálené 1481 světelných let od Země objevil kosmický teleskop Kepler anomálie, které by mohly svědčit o vyspělé a inteligentní civilizaci.
19.10.2015 12:40 |

FOTO: Tančící galaxie, ve kterých vznikají hvězdy

NASA v polovině ledna zveřejnila unikátní snímek gravitací svázaných galaxií, které kolem sebe obíhají. Astronomové přitom nevylučují, že se postupem času tyto útvary plné hvězd srazí.
25.01.2011 00:40 |

Nová kniha o Třech sestrách pění jak pivo!

Radek Diestler a Tři sestry: Tři sestry – 25 let ve 25 obrazech právě vychází! „Dostává se vám do ruky „pěnivá kniha“, koncentrovaný extrakt z desítek, ba stovek večírků, bujarých pitek, oslav a zneužívání alkoholu obecně. Husarské kousky hrdinů těchto historek by zřejmě přežily pouze pár týdnů v ústním podání nebýt okolnosti, že věhlas hudebního souboru Tři sestry je veliký a hudebníci jsou zároveň oním „ku popití“ náchylným bratrstvem - či spíše sesterstvem? Historie jednoho tělesa je zaznamenána v úseku pětadvaceti let – to je v lidském životě podstatná etapa, v životě souboru, který pije jak o život, je to téměř zázrak, že slaví čtvrtstoletí převážně úspěšné existence. Za Soubor kreténů mohu říct, že radostně hledí do dalších let populárské a kalící existence s vírou v základní hodnoty, jako je pivo, kytara, buben, zelená, hotel, opačné pohlaví a Ford Tranzit," tolik píše ve své předmluvě lídr kapely Tři sestry, Lou Fanánek Hagen.
03.05.2010 23:25 |

Osobnosti: Lou Fanánek Hagen (52 článků)

Nová kniha o Třech sestrách pění jak pivo!

06.05.2010 16:30 |

Osobnosti: Lou Fanánek Hagen (52 článků)

Modelkám v rodině vyrůstá konkurence, mají krásné sestry

Známé modelky by měly být ve střehu. Jejich mladší sestry jim můžou konkurovat a v některých případech jsou dokonce krásnější. Mladičká Lottie Mossová všechny okouzlila na svatbě své sestry Kate, stejně jako Eliška Šeredová v případě starší sestry Aleny. Krásu dostala do vínku i sestra modelky Laetitie Casta Marie-Ange.
11.10.2011 00:25 |

Osobnosti: Laetitia Casta (14 článků) , Kate Moss (575 článků) , Alena Šeredová (587 článků)

Mimozemšťané existují: Vědci potvrdili, že okolo téhle hvězdy krouží celá flotila!

Nachází se sice 1 481 světelných let od nás, přesto je nám teď hvězda KIC 8462852 tak nějak nejblíže. Obíhají okolo ní totiž objekty, které by tam vůbec neměly být. Objekty, které měla dle vědců vytvořit inteligentní mimozemská civilizace.
19.10.2015 13:11 |

OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Báječná léta po 25 letech

Seriál Báječná léta se na obrazovkách poprvé objevil před 25 lety. Třicátník Kevin Arnold v něm vzpomíná na své dětství na předměstí amerického města 60. let. Vzniklo celkem 115 dílů a poslední odvysílali v roce 1993. Kevin se ve svých vzpomínkách vrací do období květinových dětí, války ve Vietnamu, dobývání Měsíce a hlavně ke své dětské lásce Winnie. Nesmí chybět kamarád Paul i spolužití se svými rodiči a sourozenci. Podívejte se, jak vypadají hvězdy oblíbeného seriálu po letech. Další články k tématu: OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Přátelé po letech Seriál Plný dům slavil 25. výročí, sestry Olsenovy chyběly OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Ženatý se závazky po 25 letech OBRAZEM: Jak vypadají obyvatelé Melrose Place po dvaceti letech
30.07.2013 11:25 |

Vědecky dokázáno a potvrzeno! Ve vesmíru může být další život!

Podle nejnovější studie je ve vesmíru 8,8 miliardy hvězd, které obíhají planety podobné velikosti Země a stejně jako naše planeta se nachází ve vhodné teplotní zóně pro život.
05.11.2013 08:45 |

Objeveno 1000 nových planet. V kosmu nejsme nejspíš sami

Astronomové objevují nové planety, které obíhají kolem cizích hvězd, stále rychleji a rychleji. Zatímco loni jsme jich znali asi 500, dnes k nim můžeme přidat neuvěřitelných 1000 dalších.
03.02.2011 00:40 |

Pomozte astronomům vybrat jména pro mimozemské světy

47 Ursae Majoris, HD 149026, PSR 1257+12... tohle všechno jsou současná označení hvězd, kolem kterých obíhají jedny ze stovek objevených exoplanet. Až k nim ve vzdálené budoucnosti dorazí lidé, nebude od věci mít pro tyto světy nějaké praktičtější jméno.
04.05.2015 13:20 |

OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Cosby Show po letech

Lékař Cliff Huxtable a jeho rodina se poprvé na obrazovkách objevili před 29 lety. Seriál Cosby Show v hlavní roli s Billem Cosbym se těšil veliké oblibě. Za osm let se natočilo 197 dílů a v epizodních rolích se objevili třeba zpěvačka Vanessa Williamsová, modelka Naomi Campbellová nebo herečka Chandra Wilsonová, nyní známá jako lékařka Miranda Baileyová ze seriálu Chirurgové. Podívejte se, jak vypadají hlavní hrdinové Cosby Show po letech. Další články k tématu: OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Chůva k pohledání po 20 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Báječná léta po 25 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Ženatý se závazky po 25 letech OBRAZEM: Kutil Tim po patnácti letech: Děti jsou dospělé, Al zešedivěl OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Přátelé po letech
03.12.2009 12:30 |

Osobnosti: Bill Cosby (73 článků)

PŘEVRATNÝ OBJEV: Naši galaxii obíhají stovky jiných

Blízké okolí Mléčné dráhy není tak prázdné, jak si dosud vědci mysleli. Naopak je plné stovek, možná až tisíců dalších galaxií, které mohou hostit život.
17.01.2011 00:50 |

Středoafrická republika: Tady je granát levnější než Coca Cola!

Obíhají tu zbraně různých typů z celého světa. A je jich tam takové množství, že granát seženete levněji než lahev Coca Coly! Některé zbraně jsou kradené, jiné pašované. A zabíjí se jimi každý, kdo se postaví na špatnou stranu – i ženy a děti. Vítejte ve Středoafrické republice!
20.01.2015 21:41 |

Osobnosti: Coca Cola (107 článků)

Šokující plastika 15leté dívky: Operace brady, očí a nosu, aby získala zpět přítele

Sociální sítě obíhají fotografie teprve patnáctileté čínské dívky, která vypadá po několika plastických operacích jako plastová panenka z hračkářství. Dívka, která prý podstoupila operaci, aby získala zpět svého přítele, se stala idolem tisíců náctiletých.
13.04.2015 12:05 |

Tři sestry slaví 25 let: Fanánek děkoval Magorovi

Kapela Tři sestry letos slaví 25. výročí existence. Otcové zakladatelé, inženýr Magor a Lou Fanánek Hagen, při té příležitosti zapátrali v archivech a divoké fotografie mapující jejich vystupování publikovali ve vzpomínkové knize Tři sestry – 25 let ve 25 obrazech.
13.05.2010 06:45 |

Sestry Jamie Lynn a Britney Spears se budou vdávat

Slavné sestry Britney a Jamie Lynn Spears se budou vdávat. A jelikož chtějí přitáhnout pozornost médií, rozhodly se, že se budou vdávat společně a svatba bude opravdu pohádková… Slavné sestry Britney a Jamie Lynn Spears se rozhodly pro dvojnásobnou svatbu. Britney totiž touží zformalizovat svůj vztah s Jasonem Trawickem a její sestra Jamie Lynn se k [...]
31.08.2010 20:05 |

Osobnosti: Britney Spears (769 článků) , Jamie Lynn Spears (7 článků) , Jamie Lynn (11 článků)

Sestry Kardashianovy nosí stejné šaty

Tomu se říká pěkné módní faux pas. Sestry Kardashianovy, které jsou považovány za v módě zběhlé ženy, si na sebe vzaly stejné šaty… O pěkné módní faux pas se postaraly sestry Kardashianovy. Khloe a Kim klidně vyrazily ve stejných šatech jen tři dny po sobě! Khloe si vyšla do společnosti v minišatech 21. září a 24. [...]
27.09.2010 21:15 |

Osobnosti: Kim Kardashian (1131 článků) , Kim Kim (1080 článků)

Odveta zhrzených sester: Lékaři už se v práci nevyspí

Lékaři sice odborovou akcí Děkujeme, odcházíme dosáhli zvýšení platů, jejich pracovní podmínky jim však okoření zdravotní sestry, které podobný růst nevybojovaly. Některé sestry nyní údajně odmítají dělat práci za lékaře jako dosud. Lépe placení lékaři ať si svou práci dělají sami, tvrdí sestry. Lékaři se na růstu platů dohodli s vládou, hrozili hromadným odchodem k 1. březnu.
25.02.2011 17:20 |