Článek

Obchodní a ekonomické výsledky pivovaru Budějovický Budvar za rok 2015

 
Budějovický Budvar, n. p. dnes zveřejnil auditované obchodní a ekonomické výsledky roku 2015. Objem prodaného piva se loni meziročně zvýšil o 9,9% na objem 1 601 938 hektolitrů. Tento nárůst potvrdil dlouhodobý trend: za 10 let se výstav pivovaru zvýšil o 39% a od roku 1991 o 226%. Loňský prodej piva byl zároveň nejvyšší během 120 let existence podniku.
21.07.2016 22:10 |

podobné články

Podobné články

Budějovický Budvar vyhrál spor o značku Budweiser Budvar v Norsku

 
Pivovar Budějovický Budvar po 21 letech vítězně ukončil spor o registraci ochranné známky Budweiser Budvar v Norsku. Zapsání do norského registru ochranných známek bránily od prosince 1993 námitky nadnárodní společnosti Anheuser-Busch InBev (dále jen ABI). Norská Odvolací rada (Klagenemnda for industrielle rettigheter) v říjnu definitivně zamítla odvolání ABI proti předchozímu rozhodnutí norského Úřadu průmyslového vlastnictví z roku 2011, které registraci ochranné známky Budweiser Budvar povolilo. Budějovický Budvar tak ubránil své pozice a na norském trhu může i nadále prodávat pivo pod značkou Budweiser Budvar.
27.11.2014 18:42 |

podobné články

Světlý ležák Czechvar z Budvaru získal zlatou medaili v USA

 
Světlý ležák „Czechvar“ z pivovaru Budějovický Budvar získal zlatou medaili v 19. ročníku soutěže „Great International Beer & Cider Competition“, která se konala v Providence (stát Rhode Island). Prémiový světlý ležák je pro Budějovický Budvar klíčovým druhem piva – na jeho celkové produkci měl loni podíl téměř 60% a na exportu asi 90%. Do USA, Kanady a některých dalších zemí se tento ležák vyváží pod značkou „Czechvar“, ve většině zemí se ale prodává pod značkou „Budweiser Budvar“, případně „Budějovický Budvar“.
04.11.2015 19:51 |

podobné články

Budějovický Budvar odvrátil útok na značku BUDWEISER v Portugalsku

 
Budějovický Budvar zaznamenal další vítězství při obraně svých ochranných známek BUDWEISER. Obchodní soud v Lisabonu odmítl registraci čtyř nových známek s prvkem BUDWEISER společností Anheuser-Busch InBev. Budějovický Budvar očekává v Portugalsku nárůst prodeje značky BUDWEISER BUDVAR.
11.12.2013 13:00 |

podobné články

Budějovický Budvar byl vyhlášen Pivovarem roku 2013

 
Sdružení přátel piva (dále jen SPP) vyhlásilo výsledky tradiční ankety o nejlepší piva, pivovary a pivovarské osobnosti roku 2013. V prestižní kategorii „Pivovar roku“ zvítězil Budějovický Budvar. SPP ocenilo mimo jiné to, že Budějovický Budvar udržuje výrobu klasicky vařeného piva, polovinu produkce vyváží a jako jediný průmyslový pivovar používá sušený hlávkový chmel. V kategorii „Tmavé pivo roku“ uspěl tmavý ležák Budweiser Budvar a získal stříbrnou medaili. Je to již devátá medalie SPP pro tento ležák od roku 2004.
13.11.2013 10:16 |

podobné články

Budějovický Budvar loni vystavil rekordní objem piva

 
Budějovický Budvar vystavil v roce 2016 historicky rekordní objem piva. Celkem to bylo 1 615 000 hektolitrů, což je meziročně o 0,8% více. Loňský prodej piva mohl být ještě vyšší, ale pivovar již v roce 2015 dosáhl horní hranice svých výrobních i logistických kapacit. Proto musel v řadě případů odmítat požadavky zákazníků. Loňské zvýšení prodeje umožnil soubor interních organizačních opatření a maximální úsilí všech zaměstnanců. Další zvýšení prodeje piva bude možné až po dokončení rozsáhlých investic v předpokládané hodnotě 2 miliardy Kč do roku 2020. Očekávaný rozvoj pivovaru však může úplně zastavit zákon o registru smluv. Budějovický Budvar proto usiluje o získání výjimky.
17.03.2017 11:55 |

podobné články

Budějovický Budvar používá již dvanáct let Chráněné zeměpisné označení

 
Včera uplynulo již 12 let od okamžiku, kdy se na etiketách piva značky Budweiser Budvar objevilo logo Chráněné zeměpisné označení (CHZO). Toto označení dává zákazníkům garanci, že produkt byl vyroben předepsaným způsobem z přesně definovaných surovin a v jednoznačně určeném místě výroby. Budějovický Budvar byl prvním uživatelem CHZO v České republice a později pomáhal i při získání CHZO „České pivo“. V Evropské unii je v současné době evidováno 1341 označení původu a dalších 169 je v různém stupni registrace. CHZO je jedním z faktorů, které stojí za dynamickým nárůstem exportu piva. Během uplynulých 12 let zvýšil Budějovický Budvar vývoz piva do států EU ze 441 000 hl na 766 000 hl (nárůst o 58 %).
02.05.2016 18:40 |

podobné články

Budvar: Ředitel pivovaru získal Výroční cenu České a moravské pivovarnické akademie za rok 2015

 
Česká a moravská pivovarnická akademie vyhlásila Výroční ceny za rok 2015 celkem v 17 kategoriích. V kategorii pivovarů s ročním výstavem nad 500 000 hektolitrů získal ocenění Ing. Jiří Boček, ředitel pivovaru Budějovický Budvar, n. p.
08.04.2016 08:10 |

podobné články

Budějovický Budvar není ohrožen prodejem Pivovaru Samson

 
„Budějovický Budvar není ohrožen prodejem Pivovaru Samson nadnárodní skupině Anheuser-Busch InBev (ABI). Změna vlastníka nemá vliv na ochranné známky, průběh soudních sporů mezi Budějovickým Budvarem a ABI, ani na obchodní činnost,“ říká Petr Samec, PR manažer Budějovického Budvaru.
02.07.2014 13:30 |

podobné články

Budějovický Budvar uvádí na trh ležák Pardál Echt v plechovkách

 
V únoru 2013 uvedl pivovar Budějovický Budvar do provozu vlastní stáčírnu plechovek. Tato investice mimo jiné umožňuje pružnější reakce na požadavky trhu. V uplynulém roce byl sortiment piva prodávaného v plechovkách rozšířen o tři druhy. I díky tomu Budějovický Budvar loni prodal v plechovkách zhruba dvojnásobný objem piva, než v roce 2012. Pro letošní letní sezónu nasazuje pivovar na trh další novinku v plechu – světlý ležák Pardál Echt.
17.06.2014 09:20 |

podobné články

Budějovický Budvar již pět let úspěšně využívá nevratné sudy na pivo

 
Tento týden uplynulo pět let od okamžiku, kdy Budějovický Budvar uvedl na trh pivo v nevratných sudech KeyKeg. Zásadní technologická inovace se plně osvědčila jako užitečný nástroj pro rozvoj globálního exportu. Budějovický Budvar využívá nevratné sudy tam, kde je drahá nebo komplikovaná sekundární doprava běžných sudů do konkrétních restaurací a zpět – například v Rusku, Austrálii nebo Brazílii. Během pěti let se objem piva dodávaného v nevratných sudech zvýšil na trojnásobek a počet exportních zemí se zvýšil z pěti na 17.
17.03.2016 18:40 |

podobné články

Budvar vyhrál důležitý spor o značku „BUDWEISER“ ve Spojeném království

 
Pivovar Budějovický Budvar, n.p. obhájil svá práva ke značce „BUDWEISER“ ve Spojeném království, které je klíčovým a dlouhodobým (první vývoz v roce 1935) exportním teritoriem pivovaru. Britský Court of Appeal (Odvolací soud) včera pravomocně ukončil důležitý soudní spor a definitivně zamítl návrh společnosti Anheuser-Busch Inbev (dále jen ABI) na výmaz ochranné známky č. 1,389680 „BUDWEISER“, jejímž vlastníkem je Budějovický Budvar.
04.07.2012 21:25 |

podobné články

Budvar po 13 letech prodává v Itálii pivo pod značkou Budweiser

 
Pivovar Budějovický Budvar začal po 13 letech v Itálii prodávat pivo opět pod značkou Budweiser Budvar. Umožnilo mu to nedávné rozhodnutí italského Nejvyššího soudu, který zakázal nadnárodní pivovarnické skupině Anheuser-Busch InBev (ABI) používat jejich značku Budweiser. Přestože soud mimo jiné nařídil ABI pivo pod klamavou značkou z trhu stáhnout, firma tak neučinila. Budvar se teď domohl nápravy u obchodního soudu v Miláně, řekl dnes mluvčí pivovaru Petr Samec.  
18.12.2013 14:02 |

podobné články

Budějovický Budvar loni uvařil rekordní množství piva

 
Budějovický Budvar loni uvařil 1,424 milionu hektolitrů piva, což je o 6,2 procenta meziročně více a zároveň rekordní množství v jeho 118leté historii. Rekordních výsledků dosáhl i export. Do 65 zemí putovalo 763.000 hektolitrů piva, o 106.000 meziročně více. Tržby za pivo meziročně vzrostly o 94 milionů korun a dosáhly tak dosavadního maxima 2,223 miliardy korun. Pivovar očekává, že obchodní výsledky roku 2013 se pozitivně promítnou do nárůstu zisku i dalších ekonomických parametrů podniku. Dnes to řekl mluvčí pivovaru Petr Samec. 
08.01.2014 11:00 |

podobné články

Zájem turistů o Budějovický Budvar se loni zvýšil o 10%

 
Zájem turistů o prohlídky pivovaru Budějovický Budvar se loni meziročně zvýšil o 10%. Výrobní prostory pivovaru si prohlédlo 51 749 lidí. Nejvíce lidí bylo tradičně z České republiky, Rakouska a Německa.
23.02.2016 14:51 |

podobné články

Světlý ležák Budweiser Budvar je opět na pultech italských obchodů

 
Nedávné historické vítězství ve sporu o značku BUDWEISER BUDVAR v Itálii začíná českému pivovaru Budějovický Budvar přinášet obchodní výsledky.
18.12.2013 10:36 |

podobné články

Budějovický Budvar má za sebou úspěšný obchodní rok

 
Budějovický Budvar, n. p. dosáhl v roce 2014 velmi dobrých obchodních výsledků. Prodal celkem 1 457 000 hektolitrů piva, což je meziročně o 2,5% více. Jedná se o nejvyšší roční výstav během 119 let existence pivovaru.
13.01.2015 11:27 |

podobné články

Budějovický Budvar má za sebou úspěšný rok

 
Budějovický Budvar, n. p., má za sebou obchodně vydařený rok. Celkově loni vyrobil 1 424 000 hektolitrů piva, což je o 6,2 % více než v roce 2012. Je to nejvyšší roční výstav během 118 let existence pivovaru.
08.01.2014 10:50 |

podobné články

Zájem o pivo z Budějovického Budvaru dlouhodobě roste

 
Pivovaru Budějovický Budvar se dlouhodobě daří zvyšovat prodej piva doma i v zahraničí. Během posledních 10 let se jeho produkce zvýšila o 39%. Pozitivní trend pokračoval i v roce 2015. Výstav piva se loni zvýšil na 1,6 miliónu hektolitrů, to je meziročně o 10% více. Podniku se dařilo v zahraničí, kde se objem navýšil o 10,5%. Velkým úspěchem pak je nárůst na tuzemském trhu o 9%. Tržby pivovaru se v roce 2015 meziročně zvýšily o 8% a přesáhly hodnotu 2,55 miliardy Kč. Pro další rozvoj pivovaru jsou proto nezbytné investice do rozšíření logistických a výrobních kapacit.
07.01.2016 16:25 |

podobné články

Budějovický Budvar, n.p. odstupuje od smlouvy s BPA sport marketing a.s.

 
Budějovický Budvar, n.p. ukončuje reklamní aktivity spojené s propagací značky Budweiser Budvar v rámci české hokejové extraligy.
26.09.2012 09:00 |

podobné články