Nová fotka z Marsu vám vyrazí dech: Co to proboha číhá ve skalách?

Nejnovější snímek, který z Marsu přinesla sonda Curiosity, budí rozpaky na sociálních sítích. Schválně, co vidíte?
07.08.2015 17:01 |

Ve skalách Českého ráje se zřítil horolezec, vážně se zranil

Na skále v Českém ráji se v úterý odpoledne zřítil z výšky přibližně deseti metrů horolezec. Neštěstí se stalo pod Pantheonem v obci Malá Skála, která leží nedaleko Turnova. Muž se ve skalách nezranil poprvé.
27.01.2010 15:30 |

V Suchých skalách na Jablonecku se zřítil 26letý horolezec

V Suchých skalách na Jablonecku spadl dnes odpoledne horolezec. Šestadvacetiletého muže s mnohačetnými poraněními v kritickém stavu museli záchranáři kvůli nepřístupnému terénu transportovat v podvěsu vrtulníku. Dnes o tom informovala mluvčí Zdravotnické záchranné služby Libereckého kraje Lenka Markovičová.
09.05.2013 16:45 |

Pejsek uvízl ve skalách: Zachránili ho hasiči!

Ve skalách Lužických hor, na jihozápadní straně čtvrté tamní nejvyšší hory Klíč, uvízl pes. Aby ho z těžko přístupného terénu hasiči vyprostili, museli využít lezeckou techniku.
10.03.2014 12:20 |

Z vyhlídky v Prachovských skalách spadl chlapec (6) i muž (42), který se ho snažil zachytit

Šestiletý chlapec a dvaačtyřicetiletý muž dnes po poledni utrpěli zranění po pádu z Hakenovy vyhlídky v Prachovských skalách na Jičínsku. Záchranáři je po pádu ze zhruba 17 metrů převezli do nemocnice, oba byli mimo ohrožení života. ČTK to řekl mluvčí královéhradeckých záchranářů Ivo Novák.
01.08.2014 17:30 |

Osobnosti: Ivo Novák (11 článků) , Ivo Novák (11 článků)

Hejtman Havel: Chceme udržet v provozu stezku ve Svatošských skalách

Karlovarský kraj pomůže městu Loket s nutnou opravou visuté lávky ve Svatošských skalách. Pokud to schválí krajské zastupitelstvo, poskytne kraj ze svého rozpočtu prostředky ve výši 100 tisíc korun.
10.08.2016 22:25 |

Pes uvízl ve skalách: Dolů musel s hasičem na laně...

Ve výšce několika desítek metrů uvízl v čedičových skalách poblíž Brniště na Českolipsku německý ovčák. Dolů se sám nemohl dostat, pomoci mu nedokázal ani jeho majitel. O záchranu proto požádal hasiče.
17.10.2016 05:15 |

Nejhorší módní přehlídka historie? Tyto české modelky a jejich hadříky vám vyrazí dech

Jsou situace, kdy nezaujatý divák musí bezradně kroutit hlavou a ptát se, jak je něco takového vůbec možné. Podobné myšlenky se mohly honit i v mozcích návštěvníků módní přehlídky, při níž byla prezentována hodně podivná kolekce. A i dámy, které s výrazy nezaujatých voskových figurín předváděly tak nadčasovou módu, že by se jeden začal modlit, aby snad pro ni nikdy nenastala vhodná doba, nepatřily k výkvětu českého modelingu. Podívejte se (raději nalačno) do fotogalerie na snímky, které vám vyrazí dech!
13.04.2013 11:10 |

Tyhle fotky vám vyrazí dech: Svůdná kráska Táňa Kuchařová dráždí svou dokonalostí!

Šestadvacetiletá modelka Taťána Kuchařová sama sobě posunula laťku. Snímky, které nafotila pro nový kalendář, kterému se právem přezdívá „český Pirelli“, vám totiž vyrazí dech!
06.11.2014 23:00 |

Osobnosti: Taťána Kuchařová (908 článků)

Američan objevil záhadnou strukturu na Marsu. Může to být vesmírná stanice?

Američan David Martines objevil neobvyklou strukturu na povrchu Marsu tím, že si prohlížel planetu pomocí aplikace Google earth. Jeho video záhadné „stanice“ na Marsu přilákalo na internetu stovky diváků.
10.06.2011 15:10 |

Misi k Marsu už se nepovede zachránit, ruská astronautika zažívá další neúspěch

Navázat spojení s ruskou meziplanetární sondou Fobos-Grunt, která po úterním startu do vesmíru nedokázala nabrat kurz k Marsu, se nepovedlo. Oznámila to dnes agentura Interfax s odvoláním na nejmenovaný zdroj z kosmodromu Bajkonur. "Šance, že se sondu podaří oživit a přimět letět k Marsu, je podle odborníků krajně nízká," dodal.
10.11.2011 09:50 |

Průzkumné vozítko vytvořilo na Marsu neslušný obrazec

Vozítka Spirit a Opportunity amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) se dostala po devíti letech od přistání na Marsu opět do popředí zájmu. Není to ovšem díky převratnému objevu, ale kvůli obrazci, který jedno z vozítek na povrchu Marsu vytvořilo. Připomíná totiž mužské přirození.
26.04.2013 13:35 |

Šokující foto z rudé planety: Žijí na Marsu mimozemské ještěrky?

Marťani z Marsu mají podle všeho být zelená stvoření s tykadly. Pokud je ale objev bloggera z Japonska pravdivý, mají obyvatelé Marsu stejnou písčitou barvu jako povrch planety. Muž tvrdí, že na fotce od NASA nalezl mimozemskou ještěrku. Věříte tomu?
30.05.2013 23:40 |

Sonda Maven je u Marsu. Bude pátrat proč zmizela atmosféra

Americká vesmírná agentura NASA po desetiměsíčním letu brzy ráno SELČ navedla sondu MAVEN na oběžnou dráhu kolem Marsu. Aparát, který cestou k rudé planetě urazil 711 milionů kilometrů, bude získávat informace, jež by vědcům mohly pomoci pochopit, proč a jak zmizela většina atmosféry Marsu.
22.09.2014 14:55 |