No a co teď? Islámský stát má buňky v Evropě. Míchá své lidi mezi uprchlíky a touží přenést válku k nám

Vůdce Islámského státu Abú Bakr al-Bagdádí stvořil před rokem chalífát na území Sýrie a Iráku. Nyní provádí novou strategii: systematicky pašuje bojovníky IS do zemí Evropské unie. Chce totiž svou válku přenést do Evropy. Informuje o tom server Novinky.cz.
01.07.2015 08:31 |

Osobnosti: Abú Bakr (12 článků)

„ISIS prohrává, válku žene do Evropy. Kvůli poslední bitvě,“ říká český expert

Prohrávají, jsou však o to nebezpečnější. Jako poraněná šelma. Islámský stát ztrácí v Sýrii a Iráku pevnou půdu pod nohama. Přichází o území, a tak se pokouší přenést válku jinam. Do ulic Evropy. Stále častějšími útoky provokuje, jeho stoupenci již zabili i katolického kněze přímo v kostele. Džihádistům jde o konfesijní válku, říká doktor Miloš Balabán, bezpečnostní analytik. Chtějí vyprovokovat ještě větší konflikt.
30.07.2016 05:10 |

Islámský stát nám vyhlásil válku, říká expert pro Blízký východ

Teroristickými útoky v Tunisku, Kuvajtu a Francii vyhlásila radikální organizace Islámský stát (IS) válku západní civilizaci. V rozhovoru poskytnutém německé stanici WDR to dnes uvedl blízkovýchodní expert Michael Lüders. Atentátem v Tunisku se IS prý pokouší především o ochromení tamního hospodářství, které do značné míry závisí na cestovním ruchu.
27.06.2015 18:36 |

Osobnosti: Michael Michael (1019 článků)

Česko špatně vyhošťuje uprchlíky? Brusel míchá hrušky a jablka, míní Chovanec

Česko čelí další výtce z Bruselu. Evropská komise na základě statistik tvrdí, že nedokáže vyhošťovat nelegální imigranty. Podle ministra vnitra Milana Chovance (ČSSD) však Brusel míchá hrušky a jablka. Statistiky mu příliš nesedí, sestavili je prý „experti“ z tepla svých kanceláří.
20.10.2015 10:40 |

Policie míchá hrušky s jablky, říká znovu Julínek k obvinění

Někdejší ministr zdravotnictví, dnes poradce premiéra Tomáš Julínek (ODS) stále opakuje, ¨že se nedopustil žádného protiprávního jednání, když do letecké záchranné služby výrazněji zapojil soukromé firmy. Pokud to dnes policie přesto tvrdí, tak míchá hrušky s jablky a opomíjí přičíst řadu vedlejších nákladů, které by s provozováním záchranné služby stát také měl. Své řekl i k zavedení zdravotnických poplatků u nás.
27.05.2013 21:10 |

Osobnosti: Tomáš Julínek (142 článků)

Soukromníci: Stát míchá smrtelný koktejl pro restaurace a venkovské hospody

Strana soukromníků České republiky varuje před zákony, které připravuje dnešní „agrolevicová“ vláda a které podle jejího názoru povedou k likvidaci malých restaurací, venkovských hospod a dalších živností. Vládní koalice totiž míchá jedovatý koktejl, který bude smrtelný pro tisíce podniků v České republice, což se projeví na zvýšené nezaměstnanosti i dramatickém růstu mandatorních výdajů státního rozpočtu.
23.04.2015 13:21 |

ISIS školí teroristy v Evropě: Nasaďte křížek a zlatý prsten, plnovous oholte

Do rukou médií se dostala příručka takzvaného Islámského státu, která radí fanatikům v Evropě, jak pozabíjet co nejvíce místních. A vyhnout se při tom dopadení. Publikace o 62 stranách nese název Bezpečnostní pokyny pro osamělé vlky-mudžahedíny a malé buňky. Podívejte se, co radí Islámský stát teroristům v Evropě, kteří čekají na „svou příležitost“.
14.01.2016 14:55 |

Porazit Islámský stát? Musíme ho odstřihnout od financí. Džihádisté jsou ale kámoši našich spojenců!

KOMENTÁŘ: Islámský stát se stále rozrůstá, verbuje nové a nové džihádisty a šíří strach. Už si troufá i na velké akce v Evropě. Kdo Islámský stát zastaví? A je vůbec možné odstřihnout tyto radikální islamisty od financí? Upozorňujeme, že toto nebude příjemné čtení.
28.06.2015 09:26 |

Německému biologovi se podařilo omladit nervové buňky lidí

Německý biolog Hans Schöler zmanipuloval lidské nervové buňky tak, že se začaly chovat jako kmenové buňky embryí, takže nervovou tkáň bylo možné „omladit“. Informuje o tom časopis Nature.
29.08.2009 08:30 |

Micha a jeho pýcha! Tenhle borec si do penisu píchal silikonové injekce a teď se diví, že s ním nikdo nechce mít sex!

Micha Stunz (45) je takový sympatický chlapík z Německa, který si hodně potrpí na to, aby vypadal mužně. Takže si do penisu střílel jednu silikonovou injekci za druhou. Dnes jeho chlouba váží neskutečných 4,3 kilogramu.
11.04.2015 09:31 |

Muže s 3kilovým penisem nikdo nechce na sex (VIDEO)

Pětačtyřicetiletý Micha Stunz z Berlína šel na plastickou operaci se svým pyjem. Chtěl ho mít gigantický. A tak mu medik pomocí silikonu vyrobil pohlavní úd vážící tři kilogramy. Teď, když takové monstrum nikdo nechce, Micha chodí a stěžuje si veřejně. Upozornit na sebe chce i prostřednictvím médií.
15.04.2015 18:05 |

Vondráčková si míchá koktejly mládí? Ve svých 65 letech stále sexy!

Za postavu Heleny Vondráčkové (65) by se nemusela stydět žádná "třicítka". Své sexy tělo v plavkách předvedla nestárnoucí zpěvačka na dovolené v Americe, kde tráví volno s manželem Martinem Michalem (53). Míchá si snad nápoje mládí?
24.04.2013 12:45 |

Osobnosti: Helena Vondráčková (832 článků) , Martin Michal (288 článků)

Německý biolog omladil nervové buňky!

Další obrovský úspěch vědců! Německý biolog Hans Schöler zmanipuloval lidské nervové buňky tak, že se začaly chovat jako kmenové buňky embryí, takže nervovou tkáň bylo možné »omladit «.
30.08.2009 06:35 |

Úžasný objev vědců: Růstové buňky vás zbaví pleše. Pánové jásají

Tak už vypěstovali růstové buňky. Mužům a ženám, kterým vypadávají vlasy ve velkém, svítá na lepší časy. Vědcům se vůbec poprvé podařilo získat vlasové buňky, které se dají jednoduše transplantovat na pleš.
23.10.2013 15:30 |

Průlom v léčbě nákazy HIV! Vědcům se podařilo dostat viry z buněk, ty žijí dál

Němcům na východě Německa se podařil průlomový krok v léčbě nákazy virem HIV. Virové částice, které napadají imunitní buňky a postupně je likvidují, vědci dosud nebyli schopni z buněk dostat ven, bez toho aniž by to znamenalo smrt celé buňky. V Drážďanech se to ale podařilo. Viry z buňky odstranili a ta žila dál.
20.12.2013 08:12 |

Připravte se na přepisování učebnic: Viry jsou živé a pamatují první buňky!

Viry jsou pro biology oříškem už od chvíle svého objevu před více než sto lety. Nahnuté to s nimi bylo od začátku. Na rozdíl od bakterií je kvůli jejich malé velikosti nebylo snadné přímo zpozorovat a příznaky virových onemocnění proto mnoho lékařů i přírodovědců po dlouhá léta mělo za pouhou otravu – dokonce i samotný latinský výraz virus znamená jed. Když později vyšlo najevo, že ani nemají buňky, ale tvoří je jen jakési "zdivočelé" úseky genetické informace doplněné bílkovinným obalem, řada biologů nad nimi mávla rukou. Vždyť ani nemohou být živé, zněl ještě donedávna převládající názor – vždyť se samy bez hostitelské buňky ani nenamnoží.
08.10.2015 18:31 |

Islámský stát prý mění taktiku. Teď chce světu místo řezání hlav ukázat, jak krásně se tam žije

Islámský stát se snaží Západu ukázat, že umí být nemilosrdný a trestá jeho údajnou zpupnost. Muslimům v okolních zemích ale posílají jiný vzkaz. Snaží se co nejvíce mužů, žen a dětí přesvědčit, že je Islámský stát takřka ideálním místem k životu, kde muži v poklidu pěstují melouny a děti se baví na kolotočích.
10.10.2015 20:36 |

Babišův „Agrofert-striptýz“ opozici nepřesvědčil. Míchá prý hrušky s jablky

Ministr financí Andrej Babiš (ANO) se naštval a na neutuchající kritiku opozičních stran v Poslanecké sněmovně zareagoval po svém. Na sociálních sítích zveřejnil, kolik Agrofert získal na dotacích z EU i ČR a kolik Babišova firma odvedla na dani z příjmů a na sociálním a zdravotním pojištění. Šéf ODS Petr Fiala se mu ale vysmál, ministr financí podle něj míchá hrušky s jablky.
27.01.2016 12:25 |

Osobnosti: Andrej Babiš (9026 článků) , Petr Fiala (1028 článků)

Šílený německý experimentátor Micha Stunz: Jeho penis váží 4,5 kg!

Měří 23 centimetrů a váží 4,5 kila! Tak tuhle větu si nevyslechla maminka v porodnici, jde o proporce »nádobíčka«, které nosí v kalhotách Němec Micha Stunz (45)! Se svým mastodontním penisem je spokojený, v posteli mu však přináší i komplikace.
15.03.2016 05:05 |

Přiznat nevěru – ano či ne?

Dlouholeté vztahy často dospějí do fáze, kdy alespoň jeden z partnerů začne být vedle své drahé polovičky nespokojený. Najednou mu v jejich vztahu začne něco chybět – ať už to bude porozumění, kvalitní sex nebo ono pověstné mravenčení v břiše, které zažíváme na začátcích našich vztahů. Velmi často nedostatky ve vztahu začnou řešit jediným způsobem: nevěrou.  Uklouznout může každý. Vůbec nezáleží na tom, zda k nevěře dojde jednou nebo opakovaně. Tak či onak je to přímý zásah do důvěry a ne každý tuto skutečnost dokáže strávit. Nabízí se tedy otázka: přiznat nevěru – ano nebo ne? Vyplatí se přiznat nevěru? Nevěra ze strany milovaného partnera dokáže srazit na kolena i toho nejsilnějšího z nás. Nejenže jeho nevěru vůbec nečekáte, ale zároveň to dokonale nabourá vaši důvěru. Pokud jste vašemu partnerovi zahnuli, pak si určitě říkáte, zda mu svou nevěru máte přiznat či nikoli. Uvědomte si, že tuto skutečnost nedokáže skousnout každý. Jedině vyrovnaný člověk umí přijmout tuto nepříjemnou skutečnost, dokáže se přes ní přenést a své polovičce odpustit. Bohužel ale většina z nás nevěru neodpouští, a proto se dnes a denně rozpadají vztahy i manželství právě díky tomuto zaškobrtnutí. Přiznání nevěry pro vlastní úlevu Byli jste nevěrní a nyní se chystáte k přiznání? Pak se zkuste zamyslet nad tím, zda tak nechcete učinit jen kvůli obrovské tíze vašeho svědomí, které vám v noci nedá spát a které vás nutí štítit se sami sebe. Jenže pozor – vám se možná po sdělení kruté pravdy skutečně uleví, ale jak na tom bude ten druhý? Není nefér přenést vaše černé myšlenky na někoho jiného jen proto, aby vám bylo lépe, zatímco on bude trpět? Jedno uklouznutí nebo opakovaná chyba? Názory lidí na přiznání nevěry se hodně liší. Někdo dokonce říká, že hodně záleží na tom, zda šlo o jednu nevěru, nebo zda oněch... Čtěte více Příspěvek Přiznat nevěru – ano či ne? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení