Článek

Nejprodávanějšími značkami vozů jsou letos Škoda, Hyundai a Volkswagen

 
V prvních sedmi měsících roku 2015 bylo prodáno 106 382 osobních a 8 382 užitkových vozů. Nejprodávanějšími značkami osobních aut jsou letos Škoda (40 702), Hyundai (10 721) a Volkswagen (8 311). Z modelů osobních vozů byl největší zájem o modely Octavia (13 607), Fabia (10 028), Rapid (7 389), Hyundai i30 (3 589), Škoda Superb (3 035) a Hyundai ix20 (2 985).
04.08.2015 15:46 |

podobné články

Podobné články

Nejprodávanějšími novými vozy jsou Škoda, Hyundai a Volkswagen

 
Růst prodejů nových osobních a užitkových vozů v Česku si nadále udržuje nárůstové tempo. Za prvních pět měsíců roku 2015 bylo prodáno 71 789 osobních a 5 986 užitkových vozů, to je celkem o 21 procent více, než ve stejném období roku 2014. Nejprodávanějšími značkami osobních aut byly letos od začátku roku Škoda (27 699), Hyundai (7 306) a Volkswagen (5 621). Z modelů osobních vozů byl největší zájem o modely Octavia (9 558), Fabia (5 878), Rapid (5 318), Hyundai i30 (2 291) a Hyundai ix20 (2 284).
03.06.2015 12:06 |

podobné články

Prodeji nových vozidel v prvním pololetí roku 2015 stále dominují Škoda, Hyundai a VolkswagenPraha

 
V prvním pololetí roku 2015 bylo prodáno 89 571 osobních a 7 280 užitkových vozů. Nejprodávanějšími značkami osobních aut zůstávají od začátku roku Škoda (34 057), Hyundai (8 777) a Volkswagen (7 010). Z modelů osobních vozů byl největší zájem o modely Octavia (11 611), Fabia (7 794), Rapid (6 288), Hyundai i30 (2 807) a Hyundai ix20 (2 680).
03.07.2015 12:21 |

podobné články

Prodeje nových aut v Česku zrychlují

 
Prodeje nových osobních a užitkových vozů v Česku výrazně zrychlují. Za první dva měsíce nového roku bylo prodáno 27 468 osobních a 2 203 užitkových vozů, což je o 20,3 procenta více, než ve stejném období roku 2014. Nejprodávanějšími značkami osobních aut byly v lednu Škoda (9 802 vozů s nárůstem o 23,5 %), Hyundai (2 842 aut s nárůstem o 24,8 %) a Volkswagen (2 803 vozů s nárůstem o 34,2 %). Z modelů osobních vozů byl největší zájem tradičně o tři modely Škoda – Octavia (3 633), Rapid (2 013), Fabia (1 645) a Hyundai i30 (1 046).
04.03.2015 14:46 |

podobné články

Prodeje nových aut v Česku pokračují v rychlém růstu

 
Prodeje nových osobních a užitkových vozů v Česku výrazně zrychlují. Za první tři měsíce roku 2015 bylo prodáno 46 015 osobních a 3 804 užitkových vozů, což je o 24 procent více, než ve stejném období roku 2014. Nejprodávanějšími značkami osobních aut byly v prvním kvartále letošního roku Škoda (16 166 vozů s nárůstem o 29,3 %), Volkswagen (4 738 aut s nárůstem o 51,4 %) a Hyundai (4 558 vozů s nárůstem o 17 %). Z modelů osobních vozů byl největší zájem tradičně o tři modely Škoda – Octavia (5 647), Rapid (3 173), Fabia (3 157) a Hyundai i30 (1 616).
02.04.2015 16:16 |

podobné články

Hyundai dosáhl rekordního tržního podílu na českém trhu

 
Tři modely Hyundai jsou nejprodávanějšími vozy ve svých segmentech. Jedná se o modely vyráběné v závodě Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nošovicích.
11.07.2013 20:30 |

podobné články

Prodeje aut v Česku: Podíl účelových registrací neustále roste

 
Společnost MÉDEA RESEARCH zveřejnila detailní statistiky prodejů osobních aut i modelů jednotlivých značek v České republice za prvních osm měsíců roku 2014, očištěné od účelových registrací. Nejprodávanějšími značkami zůstávají Škoda a Hyundai.
09.09.2014 16:06 |

podobné články

Hyundai: Koncept luxusního kupé Hyundai HND-9 představen v Soulu

 
Hyundai Motor Company, nejrychleji rostoucí automobilová značka, představila ve světové premiéře svůj nejnovější koncept luxusního sportovního kupé HND-9, který ukazuje směr budoucího vývoje designu vozů Hyundai.
31.03.2013 11:50 |

podobné články

Srovnávací akce Hyundai funguje. Zájemci o nový vůz se nechávají inspirovat

 
Netradiční forma reklamy, kterou využívá automobilka Hyundai v České republice, přináší své ovoce. Pokračování, v českých poměrech ojedinělé,  akce „Hyundai se srovnání nebojí“, ve které mají čeští řidiči poprvé v historii možnost sami porovnat kvalitu vozů Hyundai s jejich přímou konkurencí od Škody Auto, přilákala za necelý měsíc od svého spuštění více než osm stovek zájemců. Ti v rámci speciální roadshow po českých a moravských městech již celkem absolvovali přes devět set zkušebních jízd. 
13.04.2015 20:06 |

podobné články

Škoda představí na Wörthersee designové novinky

 
Škoda představí na celosvětově největším setkání fanoušků tuningu vozů koncernu Volkswagen zajímavé studie. Na ploše více než 600 m2 budou mít svou premiéru studie ‚ŠKODA Citigo Rally’ a ‚ŠKODA Citigo DJ Car‘. Večer vystoupí na centrálním pódiu koncertního areálu značky ŠKODA špičkový světový DJ. Už zítra vyrazí sedm posádek ve vozech značky ŠKODA z Prahy k rakouskému jezeru Wörthersee.
15.05.2012 18:20 |

podobné články

Volkswagen bude mít nové autosalony

 
Společnost NH Car v Praze na Strahově otevřela nový autosalon Volkswagen. Značka Volkswagen osobní vozy tím rozšiřuje svou síť o osmého prodejce v Praze a celkem 37. v celé České republice. Nový autosalon NH Car je navíc prvním v České republice, který je postaven v nové architektonické podobě tzv. „Modulárního konceptu Volkswagen“, která platí pro obchodníky Volkswagen po celém světě od roku 2010.
24.02.2012 05:55 |

podobné články

Volkswagen uvání praktickou servisní aplikaci pro chytré telefony

 
Volkswagen nabízí českým zákazníkům značek Volkswagen osobní vozy a Volkswagen Užitkové vozy od poloviny října praktickou bezplatnou aplikaci Volkswagen Service App pro přenosná zařízení s nabídkou celé řady služeb týkajících se provozu a údržby vozidel s logem VW.
27.10.2013 12:10 |

podobné články

Hyundai představil model HB20 určený pro Brazílii

 
Hyundai Motor Brasil (HMB), 100% dceřiná společnost Hyundai Motor Company, představila svůj model určený exkluzivně pro Brazílii. Značka Hyundai tak oficiálně vstoupila do největšího a nejkonkurenčnějšího segmentu na brazilském automobilovém trhu.
28.09.2012 19:10 |

podobné články

Hyundai představil model HB20 určený exkluzivně pro Brazílii

 
Hyundai Motor Brasil (HMB), 100% dceřiná společnost Hyundai Motor Company, představila svůj dlouho očekávaný model určený exkluzivně pro Brazílii. Značka Hyundai tak oficiálně vstoupila do největšího a nejkonkurenčnějšího segmentu na brazilském automobilovém trhu.
05.10.2012 10:10 |

podobné články

Hyundai představuje vyšší úroveň propojení chytrého telefonu a automobilu

 
Hyundai prezentuje na Ženevském autosalonu 2013 svou vizi větší propojenosti mezi komunikační a automobilovou technikou. Koncept Hyundai ukazuje přínosy větší integrace chytrých telefonů a vozidel Hyundai pro majitele a řidiče.
08.03.2013 16:55 |

podobné články

Paroubek: Další tisíc pracovních míst díky Hyundai v Nošovicích

 
Dnes jsem se z HN dozvěděl, že v průmyslové zóně Ostrava – Mošnov nejspíše zakotví nový investor Hyundai Mobis, který nabídne práci až jednomu tisíci lidí. Hyundai Mobis, výrobce modulů a automobilových součástek pro automobily Hyundai a Kia, který dodává díly i automobilce v Nošovicích, už zde jeden závod má, a to právě v Nošovicích.
11.06.2014 12:11 |

podobné články

Volkswagen zahájil výrobu nového Golfu

 
Německá automobilka Volkswagen dnes oficiálně zahájila výrobu nové verze populárního modelu Golf. Vůz má firmě pomoci v boji s konkurencí, a to zejména s asijskými značkami Toyota a Hyundai.
06.08.2012 09:55 |

podobné články

Jarní akce pro majitele vozů Hyundai

 
Značka Hyundai připravila pro všechny majitele vozů Hyundai v termínu od 1.4 do 30.6 speciální akci s názvem „Vyjeďte za zážitky v perfektní kondici“.
16.04.2013 16:45 |

podobné články

Hyundai v Evropě udržuje svůj tržní podíl

 
Nové statistické údaje evropské asociace výrobců automobilů ACEA ukazují, že Hyundai udržel svůj tržní podíl během prvního čtvrtletí na hodnotě 3,5 %, což představuje nárůst z 3,4 % oproti prvnímu čtvrtletí roku 2012. Zatímco celkový objem trhu během prvních tří měsíců letošního roku poklesl o 9,7 %, zmenšil se počet registrací vozů Hyundai jen o 4,7 % na 109 693 vozů.
19.04.2013 12:10 |

podobné články

FOTO: Hyundai představil MINI auto. Kdy bude v prodeji a za kolik?

 
Jihokorejská automobilka Hyundai chce příští rok v Evropě prodat zhruba 74.000 vozů modelu i10 nové generace, a získat tak více než šestiprocentní podíl v segmentu mini vozů. Na frankfurtském autosalonu to řekl výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe Allan Rushforth. V rekordním roce 2009 firma prodala 107.000 aut i10.
11.09.2013 15:00 |

podobné články