Nechť vás provází kostičková síla! Recenze LEGO Star Wars: The Force Awakens

Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii se odehrála neobyčejná dobrodružství, v nichž se proti sobě utkali ti největší hrdinové z vesmíru s jeho nejkrutějšími padouchy. My jejich osudy viděli nejenom v kině jako jednu z nejlepších filmových sci-fi ság, ale zároveň jsme si je mohli zahrát. A to dokonce v kostičkové podobě. Nyní je tu konečně i LEGO Star Wars: The Force Awakens.
13.07.2016 18:15 |

Star Wars šílenství: Pořiďte si sprchu s hlavou Darth Vadera nebo „hvězdné“ lodičky

Ve vesmíru začíná opět válka! Ano, již sedmý díl filmové série Star Wars míří do kin. V České republice premiéra už proběhla dnes o půlnoci. Hvězdné bláznovství ovládlo naprosto celý svět. Regály obchodů po světě plní „Star Wars“ výrobky. Pořídit si můžete náplast Star Wars, řasenku Star Wars, nebo dokonce Star Wars lodičky! Podívejte se do galerie, co všechno „vesmírného“ můžete koupit svým blízkým pod stromeček!
16.12.2015 23:05 |

Osobnosti: Darth Vader (67 článků)

Filmová recenze Rogue One: Star Wars Story: Slabá hudba, fajn efekty a nic pro nováčky

V roce 1977 natočil režisér George Lucas film Star Wars, který se okamžitě stal legendárním a ovlivnil celý filmový průmysl. Následně vznikla další dvě pokračování a v roce 1999 se Lucas ke Star Wars vrátil a natočil další trilogii, která dějově předcházela původním filmům. Nakonec Lucas prodal licenci společnosti Disney za pohádkovou cenu a minulý rok tak vstoupil do kin další film s označením Epizoda VII: Síla se probouzí. Do českých kin v těchto dnech přichází další film s názvem Rogue One: Star Wars Story. Jak do celé ságy zapadá tento snímek? Potěší skalní fanoušky Star Wars a řekne něco těm, kteří byli tímto fenoménem dosud nedotčeni?
15.12.2016 08:50 |

Osobnosti: George Lucas (41 článků)

Nové video ze Star Wars: Síla se probouzí. Více Hana Sola, Reyi a lodi Falcon

Nový půlminutový spot k filmu Star Wars: Síla se probouzí odhaluje dosud neviděné záběry. Fanoušci tak mohou vidět více Reyi (Daisy Ridley) na planetě Jakku, lodi Falcon a také nové záběry na Hana Sola (Harrison Ford) na zatím neznámé planetě, která je pokryta sněhem. Poprvé také slyšíme hlas herečky Lupity Nyong’o, která ve voice-overu tajemně promlouvá o tom, že tytéž oči pozná v různých lidech. Film zrežíroval J. J. Abrams podle scénáře, který sepsal společně s Lawrencem Kasdanem (Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediho) a Michaelem Arndtem (Hunger Games: Vražedná pomsta). Star Wars: Síla se probouzí dorazí do českých kin 17. prosince.
10.11.2015 09:25 |

Osobnosti: Michael Arndt (2 články)

Soutěžte s LEGO® Movie o 10 unikátních stavebnic z filmu

Společnost LEGO®, jeden z největších světových výrobců hraček opět překračuje své hranice. Svět LEGO nyní dobývá filmové plátno a to ve velkém stylu! LEGO Movie (v českém originále LEGO® Příběh) je vůbec první filmové 3D LEGO dobrodružství, které vás vtáhne do světa stvořeného jen a pouze ze slavných kostiček.
11.02.2014 10:10 |

Fandové Star Wars slaví na Tchaj-wanu i v Česku

V mnoha zemích se scházejí příznivci Star Wars (Hvězdných válek), aby oslavili svůj den. Zvyk vznikl tak, že v angličtině zní May the Fourth Be With You (4. květen s tebou) podobně jako známá věta z filmu May the Force Be With You (Nechť tě provází síla).
04.05.2016 16:20 |

Zemřel fanoušek, který stihl poslední díl Hvězdných válek

Dvaatřicetiletý Američan Daniel Fleetwood trpící rakovinou zemřel necelý týden poté, co se mu splnilo jeho poslední přání - uvidět nejnovější díl filmové ságy Star Wars. Lékaři dali v červenci Fleetwoodovi dva měsíce života a fanoušek Hvězdných válek chtěl ještě zhlédnout díl Star Wars: The Force Awakens, který bude mít premiéru až v prosinci.
11.11.2015 10:20 |

Daisy Ridley ze Star Wars: Hlavní postava z Rogue One není matka Rey

Britská herečka Daisy Ridley v rozhovoru pro stanici MTV vyvrátila spekulace ohledně rodičů postavy Rey, kterou hrála ve filmu Star Wars: Síla se probouzí (2015). Po zveřejnění traileru k snímku Rogue One: Star Wars Story, který filmu dějově předchází, začali fanoušci spekulovat, že hlavní postava Jyn Erso by mohla být matkou Rey. Herečka však prohlásila: "Jenom proto, že je bílá a má hnědé vlasy, nemusí hned být mou matkou." Dodala, že podle ní není důležité, kdo jsou rodiče Rey nebo Finna, protože "je skvělé, že jsou odnikud a najdou svoje místo". Herečka právě natáčí Epizodu VIII, která dorazí do kin v prosinci 2017. Rogue One: Star Wars Story má premiéru letos 15. prosince.
13.04.2016 13:30 |

Osobnosti: Daisy Ridley (29 článků)

Star Wars 1313 vás zatáhne do světa, kam slunce nevidí

Není Star Wars, jako Star Wars. Chystaná hra s podtitulem 1313 to dokazuje, protože by i dle proklamací tvůrců ráda nabídla něco trošinku jiného, než bychom od této značky čekali. Žádné sithovské a jediovské mindfucky nebo cestování napříč galaxií. Star Wars 1313 vás v kůži bounty huntera(-rů) pěkně šoupne do stejnojmenného podzemního podlaží na planetě Coruscant...
19.12.2010 10:00 |

Síla je silná u síťové hry! Recenze Star Wars Battlefront

Modla Star Wars fandů a online hraní se po letech tužeb a naříkání po pokračování vrátila. Star Wars Battlefront prošla vzkříšením, které jí dalo do vínku nádhernou grafiku, ale obsah hry zúžilo víc než Obi-Wan Anakinovy končetiny. Stojí tedy za to vzít do ruky světelný meč a chopit se blasterů? Ano, ale byť je síla u této hry silná, nejde vždy jenom o její světlou stranu.
25.11.2015 12:45 |

Princové William a Harry navštíví Luka Skywalkera. V Londýně se právě natáčí nové Star Wars

Britští princové navštíví filmová studia Pinewood nedaleko Londýna, kde se právě natáčí osmá epizoda Star Wars. Po lokacích je provede Daisy Ridley, která v sáze ztvárňuje postavu jménem Rey. Princové se setkají s Markem Hamillem, který hraje Luka Skywalkera, a také s režisérem Epizody VIII Rianem Johnsonem. Kensingtonský palác na Twitteru uvedl, že návštěva bude uznáním britského kreativního talentu, který obohacuje produkci filmu. Do kin snímek dorazí v prosinci 2017. O rok dříve však diváci zhlédnou jiný film z univerza Star Wars, který se také točil v Pinewoodských studiích, a to Rogue One: Star Wars Story, který se časově odehrává před Epizodou IV - Novou nadějí.
18.04.2016 16:35 |

Osobnosti: Mark Hamill (12 článků) , Rian Johnson (10 článků) , Daisy Ridley (29 článků)

Disney není spokojený s novými Star Wars. V létě se budou kvůli "odlehčení příběhu" přetáčet

Film Rogue One: Star Wars Story, který se má dějově odehrávat před Epizodou IV - Novou nadějí, čeká v létě přetáčení některých scén. Podle serveru Hollywood Reporter byl film promítnut šéfům studia Disney a připadal jim atmosférou odlišný od Star Wars ságy. Cílem přetáček, které začnou v půlce června, bude celkové "odlehčení nálady, příběhu a obnovení zábavného ducha dobrodružství". Snímek bude vyprávět o tom, jak rebelové získali plány Hvězdy smrti. Režisérem filmu je Gareth Edwards (Godzilla), hlavní roli ztvární Felicity Jones, ve vedlejších se objeví Forest Whitaker, Donnie Yen nebo Diego Luna. Do kin Rogue One: Star Wars Story dorazí v prosinci 2016.
01.06.2016 15:35 |

Osobnosti: Forest Whitaker (23 článků) , Diego Luna (2 články) , Donnie Yen (2 články) , Gareth Edwards (27 článků) , Felicity Jones (4 články) , Gareth Edwards (26 článků) , Star Jones (11 článků)

V Disneylandu vzniká obří park ze světa Star Wars. Nabídne i pilotování lodi Millenium Falcon

Společnost Disney zveřejnila první obrazový návrh Star Wars zábavního parku, který vznikne v kalifornském Disneylandu. Atrakce budou rozmístěné na 5,6 hektaru a jedná se o největší rozšíření parku za posledních 60 let. Na návštěvníky bude čekat legendární loď Millenium Falcon, kterou budou moci pilotovat. Návrh zahrnuje také velkou vodní plochu, tržiště, budovy a přistávací plochy. Výstavba začala letos v dubnu, dokončení zatím nebylo oznámeno. Web The Verge připomíná, že je na každý rok naplánován nový film ze světa Star Wars, což parku zajistí ještě větší zájem. Nejbližší premiéru má snímek Rogue One: Star Wars Story, který dorazí do českých kin 15. prosince.
13.07.2016 08:50 |

J. J. Abrams pustil nové Star Wars šéfům studia. Byly to hrozné nervy, říká režisér

Režisér J. J. Abrams promítnul film Star Wars: Síla se probouzí třem vysokým představitelům studia Disney, které v roce 2012 koupilo Lucasfilm za čtyři miliardy dolarů. V pořadu The Howard Stern Show se svěřil, že to byly "nepopsatelné nervy". Promítala se nehotová verze, u které se budou ještě vylepšovat triky. V kině seděli pouze čtyři lidé včetně režiséra, který brzy pocítil dle svých slov "největší úlevu ve svém životě". Vedoucí pracovníci studia film zhodnotili pozitivně, ale Abrams si pak v duchu říkal, že když za to utratili tolik peněz, film se jim zkrátka musí líbit, jak prozradil posluchačům pořadu. Star Wars: Síla se probouzí dorazí do českých kin 17. prosince.
02.12.2015 10:20 |

Proč jsou Hvězdné války mnohem víc než jen film

V zábavním průmyslu nenajdete mocnější značku než Star Wars. Komerční síla jí prostupuje skrz na skrz a pokud dojde na odhady některých optimistů, nový film by mohl pokořit i Avatara. Ten se chlubí doposud největšími tržbami z kin ve výši 2,8 miliardy dolarů. Ať už se to Star Wars: Síla se probouzí povede nebo ne, jedno je jisté: nejen v kinech vydělá ohromné peníze a moc se u toho nezapotí. Mánie kolem Star Wars se totiž šíří sama jako virus.
16.12.2015 16:30 |

Kotek válcuje česká kina. Jeho komedie Padesátka porazila i Star Wars

Komedie debutujícího režiséra Vojty Kotka Padesátka předčila ve víkendové návštěvnosti tuzemských kin americký velkofilm Star Wars: Síla se probouzí. V 84 kinech snímek plný "horského humoru" o víkendu zhlédlo bezmála 51 tisíc lidí. Celkem film vidělo přes 180 tisíc diváků. Sedmé pokračování Hvězdných válek, které se v tuzemských kinech promítá již třetí týden, skončilo druhé. Snímek Star Wars: Síla se probouzí již vidělo celkem 504 377 návštěvníků a jeho tržby v ČR se blíží částce 80 milionů korun. Třetí je koprodukční film Bod zlomu, který vychází ze stejnojmenného snímku s Keanu Reevesem a Patrickem Swayzem z roku 1991.
04.01.2016 15:00 |

Osobnosti: Keanu Reeves (57 článků) , Patrick Swayze (205 článků) , Vojtěch Kotek (277 článků)

The Force Unleashed je nová naděje pro fanoušky Star Wars

Podívejte se na výbornou upoutávku na hru Star Wars: The Force Unleashed.
14.06.2010 08:55 |

Stormtroopeři z Hvězdných válek zaútočili: Obsadili Velkou čínskou zeď

Pořádné překvapení připravila společnost Disney svým čínským fanouškům. Uvedení čínské verze traileru Star Wars: The Force Awakens totiž přišly sledovat stovky imperiálních stormtrooperů.
21.10.2015 18:45 |

Zemřel fanoušek, kterému se splnilo poslední přání. Viděl nové Star Wars

Dvaatřicetiletý Američan Daniel Fleetwood trpící rakovinou zemřel necelý týden poté, co se mu splnilo jeho poslední přání: uvidět nejnovější díl filmové ságy Star Wars. Lékaři dali v červenci Fleetwoodovi dva měsíce života a fanoušek Hvězdných válek chtěl ještě zhlédnout čerstvý díl seriálu - Star Wars: Síla se probouzí -, který bude mít premiéru až v prosinci. Díky internetové kampani #ForceForDaniel podporované tvůrci filmu dostal Fleetwood možnost podívat se na film minulý čtvrtek ve svém domě v Texasu. Jeho žena na Facebooku oznámila, že manžel zemřel klidně ve spánku. Rozloučení s ním se bude konat 21. listopadu.
11.11.2015 10:50 |