NASA rekrutuje lenochy, za výzkum ležení zaplatí statisíce

Stačí se stát účastníkem studie zkoumající vliv dlouhodobého pobytu ve stavu beztíže na lidský organismus.
16.04.2015 10:05 |

Práce pro vás: NASA hledá dobrovolníky, kterým zaplatí 100 tisíc měsíčně za ležení v posteli

Také patříte k těm, kteří rádi tráví večery rozvalení na pohovce při sledování televize nebo vám stačí zírat do počítače a "gamesit"? Jestliže jste alespoň na jednu z těchto otázek odpověděli kladně, mohli byste se hodit odborníkům z "NASA":http://www.extra.cz/tema/nasa.
20.09.2013 10:05 |

Nejlepší džob pro lenochy nabízí NASA

Chodíte ze zaměstnání sedřený jako kůň? Na to je dobrá rada: najděte si lehčí a přitom slušně placenou práci. Takový džob je k mání v Americe. Vesmírná agentura NASA nabízí lenochům a vůbec všem, kteří si libují v horizontální poloze těla, práci vleže. Je sice jen na dobu určitou - na 70 dnů, ale vyplatí se.
05.02.2015 12:30 |

Okamura: Sociální programy vyrábí podvodníky a lenochy

"Sociální programy ožebračují chudé. Cíleně vychovávají z lidí lenochy a podvodníky, učí je parazitovat na systému. Pozitivní diskriminace menšin ve školách vede k úpadku kvality školství a v důsledku nijak pozitivně neovlivní společenský úspěch příslušníků menšin. A je fakt, že inteligence různých etnik a ras je různá a žádný vzdělávací program s tím nepohne. A naopak emancipace žen bílé rasy v důsledku přináší duševní úpadek celé rasy, to proto, že talentované a chytré ženy mají čím dál méně dětí, protože se věnují kariéře. Naopak ženy s minimem duševních schopností se živí tím, že rodí stále dokola děti, na které berou sociální dávky."
03.04.2013 09:00 |

Marksová-Tominová (ČSSD): Sociální programy nejsou jen pro lenochy

ČSSD se ostře ohrazuje proti výrokům senátora Okamury v jeho blogu „Sociální programy vyrábí podvodníky a lenochy“. Zejména proti těm o „matkách s nízkým intelektem a bez pracovních návyků, které mají děti jako výdělečný byznys a vychovávají další generaci parazitů“.
15.04.2013 15:35 |

Hubnutí pro lenochy: Stačí zahodit ovladač a smát se

Je vám horko a rozhodně se vám nechce se trápit v posilovně nebo jít běhat do parku? Pro největší lenochy jsme našli deset činností, při kterých mohou bez námahy zhubnout.
26.07.2013 14:10 |

FANTASTICKÝ RECEPT LÁDI HRUŠKY: Fitness guláš pro lenochy je bomba!

Máte rádi guláš, ale připadá vám příliš pracný? Tak vyzkoušejte nový recept Ládi Hrušky. Jeho rychlý "Fitness guláš pro lenochy" je jednoduchý a máte ho hotový za pár minut. Navíc se vyvarujete tuků a jakéhokoliv zahušťování. Ke všemu je ještě lahodný!
14.03.2014 19:45 |

Adrenalin: Nejdrsnější lezení je po ledu!

Nejhustější lezení je po ledu.
01.02.2012 09:25 |

Anorektička vážila jen 18 kg! Z ležení v posteli měla modřiny

Britka Emma O’Neil (22) byla tak hubená, že i z ležení v posteli měla modřiny. Při děsivé váze 18 kilo jí kosti tlačily na kůži, když se pohnula, způsobila si šrámy. Nad poruchou však zvítězila a hrdě říká: „Jsem důkaz, že lze anorexii porazit!“
20.09.2012 14:10 |

Za šest hodin ležení v rakvi nabízí firma tisícovku

Za šest hodin ležení na zádech nabízí jedna firma z polské Vratislavi 150 zlotých, tedy asi tisíc korun. Na první pohled se to jeví jako práce snů. Problém je však v tom, že je potřeba ležet v rakvi umístěné ve výloze pohřební služby, která chce tímto způsobem zvýšit zájem zákazníků o své služby.
18.02.2015 21:40 |

Zapomeňte na posilovnu. Hitem je „lezení po všech čtyřech“!

Při návštěvě Číny může našince občas zarazit jedinec či dokonce skupinka obyvatel této země, kteří se po ulicích, stezkách či parcích plahočí na všech čtyřech. Nejsou to žádní chudáci trpící těžkým defektem páteře, ale milovníci fitness, kteří podlehli novému trendu. Lezení po čtyřech je totiž náročné a spálí se při něm mnohem víc energie než při běhu. Trend se začal šířit světem a populární je třeba také v Austrálii.
18.11.2015 16:05 |

Starosta z TOP 09 a neonacistický prapor z Ukrajiny. Po "lezení do čínské zadnice" přišla z Hradu ostrá odpověď

Starosta Prahy 6 Ondřej Kolář z TOP 09 je pobouřen vyvěšováním českých a čínských vlajek na pražské Evropské třídě, kudy bude z letiště projíždět autokolona s prezidentem Čínské lidové republiky. Kolář to bere jako „lezení do zadnice“. Mluvčí Hradu Jiří Ovčáček na starostovo prohlášení reagoval nebývale ostře. Podle něho TOP 09 poškozuje české zájmy a dělá naší zemi ostudu doma i v zahraničí.
23.03.2016 18:46 |

Osobnosti: Jiří Kolář (26 článků)

Stalin přichází s venkovním lezením za tmy: Sport v halách už je passé

Lezení v hale už není dostatečně zajímavé. Letní kulturní centrum Stalin přichází s pravidelným lezením pro širokou veřejnost. Po nedělní akci 22. května by pořadatelé rádi zavedli každoměsíční lezení. Slaňování do budoucna plánují i za tmy při reflektorovém osvětlení stěny.
23.05.2016 15:40 |

NASA objevila lebku na planetě Mars

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) zachytil na snímcích pořízených kosmickou sondou objekt připomínající lebku člověka. Vyplývá to ze snímku s vysokým rozlišením, který NASA zveřejnila ve čtvrtek.
11.06.2009 11:25 |

NASA prodloužila provoz raketoplánů

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) prodloužil provoz raketoplánů do roku 2011.  NASA původně hodlal ukončit provoz současné generace raketoplánů ještě letos v listopadu.
01.07.2010 19:01 |

Discovery dostal zelenou k poslednímu startu

Americká vesmírná agentura NASA povolila let raketoplánu Discovery. Bude to labutí píseň vesmírné lodi, která je v NASA nazývána "workhorse" (pracant, dříč), informuje NASA na svém webu.
26.10.2010 03:20 |

Mám důkaz, že NASA kryje existenci UFO, tvrdí Švýcar

O víkendu na internet nahrál jeden uživatel video záhadného objektu v těsné blízkosti Slunce, které pořídila solární sonda. Snímek okamžitě rozvířil debaty o existenci mimozemských civilizací. Jako podivnou shodou okolností navíc den po zpozorování objektu NASA nahlásila poruchu sondy. Zmíněný uživatel to neváhal označit za jasný důkaz, že NASA něco kryje.
12.05.2012 13:20 |

NASA: Gigantická kolize vrhne Slunce na jiné místo

Astronomové amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) předpověděli scénář gigantické kolize naší galaxie se sousední velkou mlhovinou v souhvězdí Andromedy, k níž má dojít za čtyři miliardy let. Nevyhnutelná srážka podle čtvrteční zprávy NASA vrhne Slunce na jiné místo Mléčné dráhy. Dobrou zprávou ale je, že Zemi samu kolize nezničí.
01.06.2012 10:50 |

NASA má vážné problémy: Vesmírný teleskop Kepler nelze zaměřit na cíl

Vesmírný teleskop Kepler amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) je ochromen technickou poruchou, která by mohla vést až k předčasnému ukončení jeho pátrací mise po obyvatelných planetách mimo sluneční soustavu. Závadu vykazuje nepostradatelný mechanismus, který slouží k nasměrování teleskopu na cíl, oznámil podle světových agentur šéf vědeckého týmu NASA John Grunsfeld.
16.05.2013 10:40 |