Na zítra nic nechystejte: Dneska možná Zemi zničí obří asteroid!

Asteroid kolosálních rozměrů, který by byl schopen po srážce se Zemí vyhladit život, proletí v pátek velmi blízko kolem Země. Vesmírné těleso známé mezi astronomy jako 2014-YB35 je varováním pro lidstvo, že jeho dějiny mohou navždy skončit v řádu několika minut.
27.03.2015 19:05 |

Vědci oznámili datum KONCE SVĚTA! Zemi zničí obří asteroid

Konec světa se neodvratně blíží. Když jeho zkázu nezpůsobí sami lidé, postará se o to gigantický asteroid, který planetu Zemi zničí přesně 16. března 2880!
16.08.2014 15:35 |

Zemi minul „nevypočitatelný asteroid“, přiblížit se mohl až k satelitům

Zemi s odstupem více než desetinásobku vzdálenosti mezi ní a Měsícem bezpečně minul asteroid 2013 TX68, který je pověstný svou nejistou trajektorií. Informovalo o tom Centrum pro planetky při Mezinárodní astronomické unii (IAU). Vědci do poslední chvíle neznali přesný čas největšího přiblížení a také nevěděli, do jaké blízkosti k Zemi se asteroid nakonec dostane. Nebylo totiž vyloučeno, že proletí níž než satelity na geostacionární dráze.
08.03.2016 12:00 |

Obří asteroid těsně minul zemi

Tak to bylo o fous. Zemi v noci na dnešek minul obří asteroid, přiblížil se k nám na vzdálenost 0,85 vzdálenosti Měsíce. Posledních 35 let nebylo žádné vesmírné těleso Zemi tak blízko.
09.11.2011 19:45 |

Tak to bylo těsné: Zemi minul vánoční asteroid

Kolem Země ve čtvrtek odpoledne SEČ proletěl asteroid o délce zhruba dvou kilometrů. Těleso, které dostalo díky načasování přezdívku vánoční asteroid, se dostalo do vzdálenosti 28krát větší, než je Země od Měsíce.
24.12.2015 16:05 |

To bylo o fous... Kolem Země prolétl masivní asteroid

Masivní asteroid dosahující v průměru téměř dvou kilometrů, prolétl včera kolem planety Země. Informovala o tom NASA s tím, že vesmírné těleso se drželo v uctivé vzdálenosti a nepředstavovalo žádnou hrozbu pro život na planetě. Kdyby se ale s naší Zemí asteroid těchto rozměrů srazil, rovnalo by se to detonaci několika stovek jaderných bomb najednou a vedlo ke globální katastrofě a vymírání druhů i zániku civilizace.
09.09.2016 11:05 |

VAROVÁNÍ: Obří asteroid může vyhladit život na Zemi

V roce 2182 se může obří asteroid srazit se Zemí a vyhladit na ní veškerý život. O teorii španělských vědců zveřejněné v odborném časopise Icarus informoval webový portál deníku Daily Mail.
29.07.2010 08:30 |

Podle vědců Zemi zasáhne obří asteroid! Konec světa: 16. 3. 2880!

Na Zemi se řítí obří asteroid, který po dopadu úplně vyhubí lidskou rasu. Nemluvíme o filmu Armageddon, ale o skutečnosti! Podle astronomů z Tennessee konec světa přijde 16. 3. 2880! Ještě, že se toho nikdo z nás nedožije...
18.08.2014 05:10 |

K Zemi letí další obří asteroid! Přinese zkázu na Halloween?

Letošní Halloween si přichystal jedno opravdu strašidelné překvapení! K Zemi se totiž podle amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) řítí rychlostí 125 tisíc km/h další obří asteroid. A tentokrát bude mnohonásobně blíže...
20.10.2015 14:00 |

Vědci v pohotovosti: K Zemi se blíží obří asteroid!

Jmenuje se sice něžně – Florence, ale je chladný jako kámen. Doslova! Jedná se totiž o obří asteroid, který 1. září mine Zemi. A jeho míry nejsou vůbec mírné – v průměru má totiž 5 kilometrů! S rozlohou 20 000 km² je tak 2x větší než třeba Václavské náměstí v Praze.
21.08.2017 05:15 |

Zemi hrozí srážka s obřím asteroidem, tvrdí Rusové. NASA o něm nic neví!

Dva ruští astronomové Andrej Orješko a Timur Krjačko objevili obří asteroid YQ1. Podle nich by se měl srazit se Zemí. Jde o asteroid o průměru 230 metrů a po jeho dopadu by se uvolnila energie 25 tisíc jaderných bomb.
13.02.2013 07:00 |

Konspirátoři zase plaší: Dneska kolem nás proletí asteroid, který by mohl vyhladit lidstvo. Víme, kde sledovat, jestli nás ťukne

Vážený čtenáři, nechceme tě plašit, ale dneska prý kolem Země proletí asteroid, který by mohl vyhladit celé lidstvo. Tak a teď se zase uklidníme a vrátíme se nohama zpět na zem.
17.06.2015 11:51 |

Do Země zřejmě udeří obří asteroid a vyhladí na ní život: Víme, kdy přesně!

K zemi se řítí obří asteroid, po jehož srážce dojde ke katastrofickým událostem, změně klimatu a zániku většiny živých organismů. To není šíření poplašné zprávy, to je vědecká prognóza. Ovšem všichni současní lidé a desítky generací po nich můžou zůstat klidné. Ke srážce nedojde dříve než v roce 2880.
20.08.2014 12:00 |

Blíží se konec světa? Na Halloween se k Zemi řítí obří asteroid!

NASA vydala závažné prohlášení. Podle něho nás o letošním Halloweenu těsně mine obří asteroid.
21.10.2015 18:50 |

Kolem Země proletěl asteroid blíže, než je Měsíc. NASA o něm do poslední chvíle netušila

Rádi věříme sebevědomým astronomům v jejich předpovědích, že planetě Zemi nehrozí ve viditelné budoucnosti srážka s větším asteroidem. Jenže v neděli prolétl kolem naší planety obří asteroid ve vzdálenosti bližší, než obíhá Měsíc, a NASA o něm do poslední chvíle netušila. Teprve den před průletem její pracovníci obří kus skály odhalili. Je to důkazem, že na srážku s tímto vesmírným tělesem se lidstvo nemůže připravit.
05.09.2016 17:05 |

Děsivý objev: Vědci našli obří asteroid, který může za pár let zničit Zemi!

Astronomové z Krymské astrofyzikální observatoře objevili nový, téměř půlkilometrový asteroid, který by se za 19 let mohl srazit se Zemí. V takovém případě by rozmlátil planetu.
17.10.2013 11:15 |

Pozor! K Zemi se řítí obří asteroid. Hrozí katastrofa...

Automatický robotický dalekohled na Kavkazu objevil obrovský asteroid, který znepokojil vědce napříč světem. Ukazuje se, že těleso by v budoucnu mohlo změnit dráhu tak, že by se srazilo se Zemí. A to by byla katastrofa.
04.11.2014 12:05 |

Rusové varují: K Zemi se řítí velmi nebezpečný OBŘÍ ASTEROID!

Potenciálně nebezpečný asteroid, alespoň dvacetkrát větší než meteorit, který předloni zasáhl ruské město Čeljabinsk, se přiblíží k Zemi už 26. ledna.
07.01.2015 06:56 |

K Zemi se řítí obří asteroid! Vyplní se apokalyptické proroctví krvavého měsíce?

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) potvrdil, že k Zemi se řítí obrovský asteroid. Planetka proletí kolem Země v sobotu rychlostí asi 60 tisíc kilometrů za hodinu.
09.10.2015 18:35 |

Kolem Země dnes proletí obrovský asteroid! Hrozí nějaké nebezpečí?

Kolem deváté kolem Země proletí obří asteroid, který má délku 2,7 kilometru. Pokud by se se Zemí srazil, podle vědců by vyhladil veškerý život. Astronomové však uklidňují, že nic nehrozí, protože jeho vzdálenost od Země bude patnáctkrát větší než nás dělí od Měsíce.
31.05.2013 06:10 |