Na prvním Vlasteneckém večeru promluví kritik islámu Lhoťan

V Ostravě se rozhodli obnovit Vlastenecké večery v restauraci Ostrava.Budou se konat každý druhý pátek od 19.00.hod.
04.03.2015 07:36 |

Obhájci islámu v Česku napsali knihu. Přizvali i odpůrce, ale ti odmítli. Ve skutečnosti je to prý ale úplně jinak

Neúnavný kritik islámu Lukáš Lhoťan býval muslimem, a proto věří, že má pro diskuse v rukou argumenty, s nimiž by mohl v debatě o krutosti islámu porazit i samotné muslimy. Navíc prý není vulgární jako Martin Konvička a argumentuje věcně, takže zastáncům islámu nezbude, než lhát. Tak to alespoň vidí sám Lhoťan.
06.11.2016 20:30 |

Bývalý český muslim: Až zde budou přistěhovalecké komunity a začnou problémy, bude probíhat lokálně polooficiální občanská válka. Jediná cesta je...

ROZHOVOR Muslimský starosta Londýna Sadiq Khan je z pohledu pravověrného islámu vlastně hříšníkem a jeho úspěch ve volbách je spíš znakem vítězství multikulturalismu. Tvrdí to bývalý muslim a kritik islámu Lukáš Lhoťan. V rozhovoru pro server ParlamentníListy.cz také uvádí, že tam, kde budou mít původní obyvatelé problém s imigranty, může lokálně probíhat polooficiální občanská válka.
19.05.2016 21:15 |

Liberální muslim Lhoťan: Bití žen neuznávám. Ani popravy gayů

PŮLNOČNÍ ROZHOVOR Lukáš Lhoťan je český liberální muslim, který se domnívá, že islám je mírumilovné náboženství, které je však fanatiky dezinterpretováno. Kvůli tomu se i rozešel i s některými českými muslimy, kteří podle něj podporují terorismus. Připouští však, že v současnosti je ortodoxní verze islámu v muslimském světě velmi silná.
20.02.2011 00:05 |

Muslimové zaútočí v Evropě každý měsíc. Letos sem přichází mnohem více imigrantů než loni. Z Francie je už nebezpečná muslimská země. Řešení je toto... Odborník promlouvá

ROZHOVOR Bývalý muslim, autor knihy Islám a islamismus v České republice Lukáš Lhoťan, říká, že je třeba z Evropy deportovat všechny muslimy vyznávající ortodoxní islám. „A z těch muslimů, kteří se přihlásí k reformnímu či liberálnímu výkladu islámu, tak z těch učinit skupinu občanů s dočasně omezenými právy (vstupování do policie, armády či do politiky) dokud neprokáží svou důvěryhodnost,“ dodává Lhoťan.
22.07.2016 05:05 |

Film o Gagarinovi budí v Rusech hrdost i posměch

Raketové motory začínají chrlit plameny a dým, zatímco Jurij Gagarin v oranžové kombinéze s úsměvem říká své slavné „Jedem!”. Scéna z roku 1961 se vrací na plátna ruských kin v prvním životopisném filmu o prvním člověku ve vesmíru, natočeném za státní peníze ve vlasteneckém duchu. Tržby za prvních deset dnů promítání však podle agentury AFP nekryjí ani desetinu výrobních nákladů.
24.06.2013 08:25 |

Osobnosti: Jurij Gagarin (33 článků)

Nejslavnější kritik islámu Hedegaard vyvázl z pokusu o atentát

Známý dánský kritik islámu Lars Hedegaard dnes bez zranění vyvázl z pokusu o atentát. Neznámý útočník zazvonil u dveří jeho kodaňského bytu a pokusil se ho zastřelit, střela ale cíl minula, napsala agentura AP s odvoláním na dvě organizace obhajující svobodu tisku, v jejichž čele Hedegaard stojí. Po střelci policie vyhlásila rozsáhlé pátrání. Motiv činu není znám.
05.02.2013 19:40 |

EU není jako Sovětský svaz. Je ještě horší, píše publicista

Lukáš Lhoťan, jenž je české veřejnosti znám jako výrazný kritik islámu, který v minulosti vyznával muslimskou víru, se rázně vyjádřil i k dnešní podobě Evropské unie. Má za to, že v tomto společenství probíhá už jen falešná hra na demokracii. V určitých ohledech je prý ještě horší, než býval Sovětský svaz.
01.07.2016 09:05 |

Lidovec, který se stal muslimem. A chtěl by být prezidentem. Pozoruhodný příběh jednoho českého intelektuála

David Macek byl 19 let členem KDU-ČSL. V letech 2007 a 2008 varoval před znovuzvolením Václava Klause prezidentem. Ostrými slovy nešetřil ani na adresu někdejšího předsedy lidovců KDU-ČSL Miroslava Kalouska, dnes předsedy TOP 09. Nakonec utkvěl v paměti veřejnosti jako důrazný kritik islámu. V tu chvíli patřil do stejné skupiny s Lukášem Lhoťanem, jenž muslimskou víru opustil. Právě Lhoťan dnes Macka tvrdě odsuzuje.
18.09.2016 11:10 |

Osobnosti: Václav Klaus (8387 článků) , Miroslav Kalousek (5867 článků) , David Mack (1 článek)

Šokující vyjádření ČSSD k Zemanovi. Jaroslav Foldyna vstává ze židle

Důrazný kritik islámu Lukáš Lhoťan, jenž v minulosti vyznával muslimskou víru, ale jednoho dne přešel ke křesťanství, našel na sociální síti Facebook informaci, že ČSSD nepodporuje prezidenta Zemana. Sociální demokraté údajně doufají, že sté narozeniny této země už oslaví s někým lepším v prezidentské funkci. Toto prohlášení zvedlo ze židle poslance Jaroslava Foldynu, dlouholetého podporovatele Miloše Zemana.
29.10.2016 15:25 |

Osobnosti: Miloš Zeman (15952 článků) , Jaroslav Foldyna (329 článků)

Islám v něčem připomíná nacismus, varuje bývalý muslim. Čtěte pozorně, co nás může čekat

ROZHOVOR Bývalý český muslim Lukáš Lhoťan v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz uvedl, že je třeba zastavit přistěhovalectví z muslimských zemí a ustoupit od současné politiky Evropské unie v tomto směru. Muslimové se podle něj nebudou přizpůsobovat. Naopak budou chtít, abychom se my přizpůsobili jim, což může vést i k ozbrojenému konfliktu. Lhoťan také přirovnal islám k nacismu a varoval před tím, co hrozí v České republice, projdou-li návrhy ministra pro lidská práva Jiřího Dienstbiera (ČSSD), týkající se volebního práva pro cizince.
24.08.2014 05:35 |

Expert na islám: Uvrhneme české lidi do bídy, jen aby se mohli muslimové dál množit a vyvražďovat Evropany. Nesmíme je sem pustit – je třeba nová železná opona

ROZHOVOR Bývalý muslim, autor knihy Islám a islamismus v České republice, Lukáš Lhoťan říká, že současná politika EU je, že uvrhneme naše lidi do bídy, jen aby se mohli muslimové v klidu dál množit a Evropa vymírat. Podle něho imigranty do Evropy nesmíme pustit i za cenu vybudování nové železné opony na našich hranicích. „Je už třeba jasně říci, že my, občané České republiky, nejsme povinni platit a živit ty, kteří se množí bez ohledu na to, jestli se dokážou uživit, anebo na ty, jež se ve své domovině mezi sebou vraždí a chovají barbarsky a pak si myslí, že si v Evropě odpočinou v našem sociálním systému,“ říká Lhoťan.
28.04.2015 16:36 |

Je to šílené. Kardinál Vlk hájí šíření nenávisti. Zabíjení za porušení Alláhových zákonů je prý v pořádku. Exmuslim varuje

ROZHOVOR Lukáš Lhoťan patřil mezi nejznámější české muslimy, ale před lety se z něj stal křesťan a varuje před islamizací. Nyní se vyjadřuje k případu bývalého předsedy Muslimské obce v Praze Vladimíra Sáňky, který stane před soudem kvůli šíření islamistické knihy Základy tauhídu. Sám Lhoťan kvůli této knize vloni podal trestní oznámení.
24.02.2016 12:46 |

Chtějí naředit Evropu a zničit její kulturu, to je účel imigrace. Lukáš Lhoťan má vážné podezření

Bývalý muslim a konvertita ke křesťanství Lukáš Lhoťan se na svém blogu vyjádřil k multikulturalismu. Podle něj je tato filozofie rasistického původu a má také stejné plody.
12.05.2016 06:35 |

Utekl od islámu a říká: Vůči pronikání muslimů do politiky musíme být opatrní

ROZHOVOR Islám není moc mírumilovný a jeho reforma je považována za zločin a zradu. Pozor na pronikání islamistů do vysoké politiky v Česku! Na druhou stranu se zde začíná formovat dost silná protiislámská skupina, která aktivity muslimů v Česku sleduje. Lukáš Lhoťan konvertoval k islámu, ale letos tuto náboženskou zkušenost ukončil. Teď říká, že je třeba se mít před muslimy na pozoru.
10.11.2012 14:05 |

Odvrhl islám a žádá Zemana: Neměňte pohled na muslimy, budete symbolem vlastenců

ROZHOVOR Tajné služby jako BIS uvádějí ohledně islámského extremismu v Česku nepravdivé informace. Hlavně v mešitě v Brně se hlásá extremismus zcela otevřeně. Nakonec může dojít i k tomu, že se muslimové začnou se zbraněmi chystat na boj proti nevěřícím. Proto je drsný postoj nastupujícího prezidenta Miloše Zemana proti islámu správný a mohl by se tak stát symbolem pro vlastence a milovníky svobody. To si myslí Lukáš Lhoťan, autor knihy Islám a islamismus v České republice, jenž konvertoval k islámu, ale loni toto náboženství odvrhl.
11.02.2013 18:40 |

Osobnosti: Miloš Zeman (15952 článků)

Fašisté a estébáci. Takoví lidé stáli u zrodu českého muslimského hnutí, přednášel na venkově odrodilec od islámu. Pak předčítal z oblíbené knihy českých muslimů o vhodných technikách vraždění

Na pozvání římskokatolické farnosti přijel do malé obce na Olomoucku debatovat bývalý český muslim Lukáš Lhoťan o islámu. Místní občany varoval mimo jiné také před šířením „islámského samizdatu“: „Knížka vydaná v Egyptě, která vysloveně hlásá, že muslimové mají povinnost zabíjet homosexuály. Není tam spor, zda, ale o tom, jakým způsobem. Tato kniha se šíří mezi českými muslimy,“ uvedl na besedě. Z publika zazněl vůči Lhoťanovi pouze jeden oponentní názor.
06.06.2015 10:46 |

Detenční tábory budou, vláda je v koncích. Drsná debata o „zlém“ islámu

V boji s radikálním islámem se o lidských právech snadno káže, situaci to ale neřeší. V olomouckém programu festivalu Jeden svět se po americko-pákistánském filmu „Mezi věřícími“ debatovalo o radikálním islámu, jeho kořenech a zázemí v Pákistánu, kde působí známý duchovní radikál Abdul Azíz Ghází. Na dotazy diváků reagoval autor knihy Islám a islamismus v ČR Lukáš Lhoťan a arabistka Lenka Hrabalová.
31.03.2016 15:05 |

Osobnosti: Abdul Azíz (1 článek)

Lukáš Lhoťan: Osud velkého bojovníka proti islámu z řad KDU-ČSL, který dnes hájí islám a podporuje sluníčkáře. Určitě ho znáte...

Zaujal mne životní osud velkého bojovníka proti islámu z řad KDU-ČSL, který dnes hájí islám a podporuje neomarxisty z Žít Brno.
17.09.2016 18:20 |

S Janem Rejžkem do sraček. Kritik se pustil do Kláry Samkové, a tu vážně dráždit neměl. Čtěte, co schytal

Divadelní kritik Jan Rejžek tvrdě zkritizoval server ParlamentníListy.cz, herce a poslance Vítězslava Jandáka nebo advokátku Kláru Samkovou. V Lidových novinách tuto ženu označil za „hysterku“ dnes bojující proti islámu. Advokátka Samková však brzy přišla s pádnou odpovědí. K Rejžkovu článku přidala svůj vlastní komentář.
08.10.2016 20:20 |

Osobnosti: Vítězslav Jandák (349 článků) , Jan Rejžek (31 článků)