Na činkách v posilovně je 362krát víc bakterií než na záchodě!

Kdo chodí rád a často do posilovny, měl by vědět, že ve chvíli, kdy chytá na rukojeti činek a strojů, dotýká se semeniště bakterií. A to těch fekálních, které se nacházejí v lidských výkalech. Na těchto plochách je jich dokonce 362krát více než na míse veřejného záchodu. Prokázalo to mikrobiologické vyšetření stěrů z posiloven.
12.04.2016 18:05 |

Důležité místo, kam i císař pán chodil pěšky: Rok a půl života na záchodě!

Celý rok a půl života… Přesně tak dlouho strávíme v průměru na záchodě! Mnozí z nás tam však nechodí jen vykonávat svou potřebu. Běžně si na záchodě čteme, telefonujeme nebo brouzdáme na internetu.
03.02.2013 08:45 |

Jessica Biel tráví hodiny v posilovně!

Herečka Jessica Biel vážně nechce přibrat. Kila navíc jsou její noční můrou. Kolik hodin denně stráví cvičením v posilovně? Herečka, která na sebe nedávno prozradila, že dokáže sníst pouze poloviční porce, tráví v posilovně denně pět hodin! „Musím cvičit pět hodin denně, někdy je to víc, když zrovna trénuji na nějakou filmovou roli nebo něco takového,“ říká Jessica. „A je to těžké – je to velmi náročné!“ Nicméně si herečka tu a tam dovolí i nějaké malé zhřešení. Například začátkem tohoto roku během svého pobytu v Londýně do posilovny nemohla. A skončila s horou lívanců na pokoji. „Prostě jsem přestala dělat to, co dělám obvykle. Neměla jsem vůbec čas. Posilovat v Londýně je velmi obtížné, jak jsem zjistila. Není to tak snadné jako v L.A. nebo New Yorku, kde prostě vejdete do posilovny a cvičíte si, co potřebujete,“ říká Jessica. Hvězda v současné době chodí se zpěvákem Justinem Timberlakem. Doslova jsem pocítila, že můj denní stereotyp tady nezvládnu, tak jsem to nechala být. Potom co jsem zjistila, jak jsou vynikající lívance, musela jsem je mít denně. A to pěkně zaútočilo na mou linii.“
30.07.2009 06:35 |

Osobnosti: Justin Timberlake (248 článků) , Jessica Biel (115 článků)

Ženy, víte, kde je víc bakterií než na záchodě? Ve vaší kabelce!

Je to tak. Poslední studie dokazují, že v dámské kabelce je víc breberek než v záchodové míse. Test ukázal, že v jedné z pěti kabelek se vyskytuje bakterie, která je nebezpečná pro lidské zdraví.
15.05.2013 12:00 |

Nechutná realita: Na mobilech máme víc breberek, než je na záchodě!

Tak to je hnus. Podle jedné studie je na tabletech a chytrých telefonech několikanásobně víc bakterií, než je třeba na záchodovém prkénku.
17.08.2015 12:11 |

Sedmdesátiletý hadí muž: Důchodce se narval do malé krabice!

Zatímco jiní v jeho věku spíše pokukují po bačkorách v teple domova, Bohumil »Bob« Divílek (70) čtyřikrát týdně zvedá tuny v činkách. Teď se dokonce nacpal do krabice o rozměrech 40x46x58 cm.
09.10.2014 05:15 |

TEST vědců: Mobily jsou špinavější než záchod! POZOR na bakterie

Mysleli jste si, že toaleta je místem s největším výskytem bakterií? Omyl! Na obrazovkách některých chytrých telefonů a tabletů je totiž podle vědců víc bakterií než na záchodovém sedátku! Co s tím?
18.09.2013 06:20 |

Mobiloví maniaci, pozor! Chytré telefony a tablety obsahují třicetkrát víc bakterií než záchodové prkénko

I když se většina z nás štítí dotknout se záchodového prkénka, málokdo z nás ví, že mnohem více bakterií se nachází na místech, kterých se často a bez ostychu dotýkáme. Více malých potvůrek než na toaletě najdeme totiž na displeji mobilního "telefonu":http://www.extra.cz/tema/telefon.
21.09.2013 15:25 |

6 rad, jak vyčistit kuchyňská prkénka. Je na nich víc bakterií než na tom záchodovém!

V kuchyni se bez něj neobejdeme. Víte ale, na čem krájíte? Průměrné kuchyňské prkénko totiž na sobě má o 200 procent více fekálních bakterií, než to záchodové. Najdete na něm salmonelu, E. coli i listerii. Všechny vám mohou pěkně znepříjemnit život, protože způsobují průjmová a infekční onemocnění. Poradíme vám proto, jak se jich efektivně zbavit.
28.06.2015 06:05 |

Kde je nejvíc bakterií? 6 míst, kde jich je víc než na toaletě

Myslíte si, že nejvíce bakterií na vás čeká na toaletě, klávesnici počítače nebo v použité houbičce na nádobí?  Jsou místa, která jsou na tom daleko hůř.Bakterie číhají všude, kam se jen podíváte. Jsou ale místa, kde je jejich výskyt enormní a možná byste to do nich ani neřekli.
05.03.2013 07:15 |

Hrozba ve firemních kávovarech: Bakterií víc než na záchodě!

Už si nedovedete představit pracovní den bez kávy, pro kterou si do firemního automatu chodíte několikrát denně? Po přečtení tohoto článku vám možná přestane tolik chutnat…
09.01.2016 12:05 |

Hrozba ve firemních kávovarech: Bakterií víc než na záchodě!

13.01.2016 09:35 |

Jak nakupují Češi? V posteli i na záchodě!

Víc než polovina lidí, kteří na internetu nakupují prostřednictvím svých mobilů, při nákupu leží v posteli. Pětina pak sedí na záchodě.
04.08.2013 09:00 |

Zásah v Uherském Brodě: Policisté svědka na záchodě zachránit nemohli

Je to už více než měsíc od šíleného krveprolití v Uherském Brodě. Místní obyvatel naběhl do restaurace Družba a zastřelil osm lidí. A všichni se stále ptají – nemohla policie udělat víc? Proč například nezachránili Petra Gabriela, který se skrýval na záchodě, jen kousek od vchodu do restaurace?
31.03.2015 19:40 |

Vousy hipstera mají více bakterií než záchodové prkénko!

Mikrobiologové z Nového Mexika loni na jaře přišli se zprávou, že plnovous tolik oblíbený mezi hipstery či slavnými a všemi módou posedlými muži je semeništěm bakterií. V průměrném plnovousu je jich prý více než na záchodovém prkně veřejné toalety. Britští vědci teď ale přišli s tím, že je to vlastně dobře. Mnohé druhy totiž produkují látky podobné antibiotikům a eliminují jiné nebezpečné druhy. Svého „chlebodárce“ tak chrání před chorobami.
22.01.2016 18:05 |

Jak na bakterie v kuchyni

Proč nemáme krájet maso na stejném prkénku jako zeleninu? Proč je lepší nechat nádobí oschnout, než ho vysušit utěrkou? Záměr těchto rad je jasný, udržet hygienicky čistou a zdravou domácnost. Jak se můžete bránit nežádoucím breberkám v kuchyni? Kuchyň je místnost s nejvyšším rizikem bujení bakterií v důsledku nedodržování hygienických návyků. Správnou hygienu bychom neměli podceňovat. Mohli bychom ohrozit mnoha nepříjemnými onemocněními jak sebe, tak i své děti, u nichž bývá průběh těchto nemocí závažnější. Důležitá je čistá pracovní plocha Jedním z častých bakteriálních onemocnění, se kterým se můžeme v kuchyni setkat, je salmonelóza. Pochází nejčastěji z vajec, syrového masa či mléčných výrobků. Mezi hlavní příznaky patří akutní průjem, bolesti břicha a časté zvracení. Dalším podobným bakteriálním onemocněním je kampylobakter. Bakterie tohoto typu se vyskytují v syrovém mase, drůbeži, v nepasterovaném mléce a ve vodě. Následkem je opět akutní průjem, křeče v břiše, ale i bolesti hlavy a horečka. Šíření bakterií v kuchyni vzniká především fyzickým kontaktem, kdy dochází ke křížení potravin. Děje se tak jak v důsledku kontaminace z našich rukou, kdy si je neumyjeme při kontaktu s různými druhy potravin, tak i v důsledku kontaminace z pracovní plochy, na které připravujeme různé druhy potravin bez toho, abychom plochu průběžně omývali. Pokud tedy krájíme maso a pak se chystáme krájet zeleninu, měli bychom si vždy mezitím umýt ruce i pracovní plochu. Čistá pracovní plocha je velice důležitá, ale bohužel často opomíjená. Měli bychom správně využívat více pracovních prkének. Na jednom krájet pouze maso a na druhém zeleninu a vše ostatní. Pokud se ovšem rozhodneme využívat pouze jedno prkénko na veškeré potraviny, pak je důležité zvolit správný materiál, ze kterého bude prkénko vyrobeno. Mnoho domácností dnes stále využívá klasická dřevěná prkénka. Tento materiál však není moc vhodný. Na prkénku se mohou vlivem užívání objevit rýhy či třísky, ve kterých se... Čtěte více Příspěvek Jak na bakterie v kuchyni pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
18.02.2015 17:45 |

Všichni máme v břiše kilo bakterií

V lidských střevech žije skoro 1 kg bakterií. To zní neuvěřitelně!
21.04.2009 15:12 |

Brad Pitt trpí strachem z bakterií, všude si vozí záchodové prkénko

Slavný herec Brad Pitt trpí lehkou formou germofobie, takzvaného strachu z bakterií, a nikdy do světa nevyráží bez potřebných dezinfekčních přípravků. Nejvíc se však děsí toho, že by potřeboval na toaletu, a musel by tak použít prkénko na kterém už před ním seděla jiná cizí osoba. Kvůli tomu si hollywoodský idol všude s sebou vláčí záchodové prkénko.
11.08.2009 09:30 |

Osobnosti: Brad Pitt (1523 článků)

Vědci objevili bakterii způsobující rakovinu tlustého střeva

Angličtí vědci nalezli bakterii, která způsobuje rakovinu střeva. Jde o revoluční objev. Potlačením její přítomnosti ve střevech lze totiž snížit riziko vzniku rakoviny až o 40 procent.
25.08.2009 10:55 |

Obličej plný bakterií? Můžeme si za to sami

Saháte si během dne na obličej? Při každém dotyku na pokožku obličeje přenesete obrovské množství nejrůznějších bakterií, špínu a také mastnotu.
18.12.2009 00:35 |