Myš na Marsu! NASA na rudé planetě vyfotila vesmírného hlodavce

Má uši i ocásek. Pobíhá po planině a skoro nikdo by nepochyboval o tom, že jde o myš. Jenže tuhle myš vyfotila NASA na Marsu! Hlodavec je navíc o poznání větší než jeho pozemské příbuzné.
23.11.2015 18:40 |

Domek Marťanů! NASA vyfotila na Marsu záhadné obydlí

Našlo se na Marsu obydlí mimozemšťanů? Speciální robot využívný odborníky NASA vyfotil na rudé planetě mrňavé těleso, které ve světě lovců UFO vzbudilo poplach. Jakmile se snímek objevil na internetu, fandové do vesmíru začali tvrdit, že se jedná o domov marťanů!
03.07.2016 22:20 |

Vesmírná ňadra: NASA vyfotila na Marsu prsatou mimozemšťanku

Zda existuje život mimo planetu Zemi, je stále nezodpovězenou otázkou, nad kterou si láme lidstvo hlavu už od pradávna. Teď to skoro vypadá, že mimozemšťané žijí blíže, než jsme čekali. Na Marsu nedávno NASA vyfotila něco, co vypadá jako mimozemšťanka. A to dosti prsatá.
06.08.2015 12:55 |

První fotky z Marsu: Sonda vyfotila Bolta a Marťany, baví se internet

Přistání sondy Curiosity (zvídavost) bylo velkou událostí nejenom pro NASA, ale i celý svět. Americký Ústav pro letectví a kosmonautiku vzápětí po jejím přistání uvolnil několik snímků přímo z ní. Byla na nich vidět krajina rudé planety, ale jinak tradičně zhola nic. Sociální sítě tak okamžitě zaplavily humorné koláže toho, co sonda na Marsu vyfotila.
08.08.2012 13:10 |

Sonda Maven je u Marsu. Bude pátrat proč zmizela atmosféra

Americká vesmírná agentura NASA po desetiměsíčním letu brzy ráno SELČ navedla sondu MAVEN na oběžnou dráhu kolem Marsu. Aparát, který cestou k rudé planetě urazil 711 milionů kilometrů, bude získávat informace, jež by vědcům mohly pomoci pochopit, proč a jak zmizela většina atmosféry Marsu.
22.09.2014 14:55 |

Objev na Marsu: Sonda našla další důkazy života na rudé planetě

Několik týdnů po tom, co sonda Curiosity objevila na Marsu stopy metanu, které by mohly svědčit o biologické aktivitě na rudé planetě, objevili astronomové další zajímavý důkaz o možném životu.
13.01.2015 11:16 |

NASA zveřejnila podrobnosti trasy robota Curiosity na Marsu

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) v noci na sobotu zveřejnil plány první cesty vozítka Curiosity na Marsu, kde má pátrat po možných podmínkách pro existenci života na rudé planetě. Už příští týden by měl robot vyzkoušet i svůj laser.
18.08.2012 11:55 |

Skafandry stranou. Kolonizaci Marsu umožní obří magnety, plánuje NASA

NASA přišla s odvážným plánem na přeměnu rudé planety. Na Marsu by mohla vzniknout obyvatelná atmosféra díky obřím magnetům. Díky nim by na planetě měla vzniknout atmosféra, ve které by mohli přežít i lidé. Informoval o tom web časopisu Newsweek.
13.03.2017 15:55 |

NASA chce začít od roku 2020 produkovat na Marsu kyslík

Americká NASA má veliké plány s kolonizací Marsu v tomto století. Už za tři roky by chtěla poslat k rudé planetě misi, která by zahájila produkci kyslíku na čtvrté oběžnici Sluneční soustavy. Právě dostatečný zdroj kyslíku je nezbytný pro možnou kolonizaci planety člověkem.
24.08.2017 16:30 |

Chtěli jste někdy prozkoumat Mars? Aplikace NASA vám to umožní

Americký úřad pro letectví a kosmonautiku (NASA) uveřejnil na svých internetových stránkách dvě aplikace, které umožňují interaktivní průzkum Marsu. NASA zveřejnila aplikace u příležitostí třetího výročí přistání vozítka Curiosity na rudé planetě.
08.08.2015 09:50 |

Hon na myš: Ani po devíti hodinách se zaměstnancům letiště nepodařilo chytit malého hlodavce

Myš na palubě se dnes postarala o zrušení letu ze Stockholmu do amerického Chicaga. Hlodavce pod sedadly Airbusu A330 objevili před příchodem cestujících.
16.08.2011 21:30 |

Život na Marsu? Curiosity vyfotila záhadné světlo!

Na začátku dubna vyfotilo vesmírné vozidlo plnící misi na Rudé planetě zajímavý snímek. Je na něm v dáli svítící světlo, které ihned zaujalo nejen vědce, ale i lidi, kteří se zabývají konspiračními teoriemi a údajným životem na Marsu.
08.04.2014 22:40 |

Osobnosti: Matt Damon (168 článků) , Ridley Scott (79 článků)

Šokující foto z rudé planety: Žijí na Marsu mimozemské ještěrky?

Marťani z Marsu mají podle všeho být zelená stvoření s tykadly. Pokud je ale objev bloggera z Japonska pravdivý, mají obyvatelé Marsu stejnou písčitou barvu jako povrch planety. Muž tvrdí, že na fotce od NASA nalezl mimozemskou ještěrku. Věříte tomu?
30.05.2013 23:40 |

50 let od prvního průletu kolem Marsu. Jak dobýváme rudou planetu?

První informace o rudé planetě se na Zemi donesly v červenci 1965. Vědělo se toho méně než málo. Jediné, co bylo k dispozici, byly rozmazané snímky. Od té doby ale vědci výrazně pokročili. V pondělí oznámili, že na Marsu teče slaná voda a existujte šance, že na planetě je i život.
28.09.2015 20:45 |