Morfujeme! Chcete vidět, jak vypadají Strážci vesmíru dnes? Jeden z herců je bohužel po smrti!

Morfujemeeee! Pokud jste vyrůstali v devadesátkách, tak tuhle hlášku určitě znáte! Dračí zord, Šavlozubý tygr, Tyranosaurus... Prostě klasika ze Strážců vesmíru. Dětství ale skončilo a stejně tak seriál. Co se s jeho šesti hrdiny stalo poté?
25.04.2016 08:46 |

OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Cosby Show po letech

Lékař Cliff Huxtable a jeho rodina se poprvé na obrazovkách objevili před 29 lety. Seriál Cosby Show v hlavní roli s Billem Cosbym se těšil veliké oblibě. Za osm let se natočilo 197 dílů a v epizodních rolích se objevili třeba zpěvačka Vanessa Williamsová, modelka Naomi Campbellová nebo herečka Chandra Wilsonová, nyní známá jako lékařka Miranda Baileyová ze seriálu Chirurgové. Podívejte se, jak vypadají hlavní hrdinové Cosby Show po letech. Další články k tématu: OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Chůva k pohledání po 20 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Báječná léta po 25 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Ženatý se závazky po 25 letech OBRAZEM: Kutil Tim po patnácti letech: Děti jsou dospělé, Al zešedivěl OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Přátelé po letech
03.12.2009 12:30 |

Osobnosti: Bill Cosby (73 článků)

OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Báječná léta po 25 letech

Seriál Báječná léta se na obrazovkách poprvé objevil před 25 lety. Třicátník Kevin Arnold v něm vzpomíná na své dětství na předměstí amerického města 60. let. Vzniklo celkem 115 dílů a poslední odvysílali v roce 1993. Kevin se ve svých vzpomínkách vrací do období květinových dětí, války ve Vietnamu, dobývání Měsíce a hlavně ke své dětské lásce Winnie. Nesmí chybět kamarád Paul i spolužití se svými rodiči a sourozenci. Podívejte se, jak vypadají hvězdy oblíbeného seriálu po letech. Další články k tématu: OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Přátelé po letech Seriál Plný dům slavil 25. výročí, sestry Olsenovy chyběly OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Ženatý se závazky po 25 letech OBRAZEM: Jak vypadají obyvatelé Melrose Place po dvaceti letech
30.07.2013 11:25 |

Ve vesmíru jednoduše nemůžeme být sami! Podívejte se na fascinující video z jiné galaxie

I dnes se bohužel najdou (na)dutí jedinci, kteří jsou stále přesvědčeni, že jenom "my a naše úžasná a inteligentní lidská rasa":http://www.extra.cz/facebookova-stupidita-dosahla-vrcholu-lide-se-v-ramci-vyzvy-zapaluji-a-bohuzel-i-umiraji jsme jedinými žijícími tvory v celém vesmíru. Nekonečného vesmíru, jehož zatím nemáme prozkoumaný ani zlomek a těžko kdy budeme.
24.01.2015 08:02 |

OBRAZEM: Kutil Tim po patnácti letech: Děti jsou dospělé, Al zešedivěl

Seriál Kutil Tim se natáčel osm let od roku 1991. Rodinka televizního kutila, který je ve skutečnosti nešika, si získala i české diváky. Podívejte se, jak vypadají herci po letech. Další články k tématu: OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Chůva k pohledání po 20 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Báječná léta po 25 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Ženatý se závazky po 25 letech
15.08.2013 16:55 |

Justin Bieber poletí do vesmíru, za letenku dal miliony

Idol teenagerů Justin Bieber se připojí k hvězdám jako Leonardo DiCaprio nebo Ashton Kutcher, kteří si zaplatili letenku do vesmíru se společností Virgin Galactic. Na svém twitterovém účtu to oznámil majitel kosmické cestovky Richard Branson. Další články k tématu: Turistická vesmírná loď SpaceShipTwo poprvé zažehla raketové motory Letenku za miliony korun si koupilo už 500 zájemců o let do vesmíru Pamela z kultovního seriálu Dallas poletí do vesmíru
07.06.2013 12:50 |

Osobnosti: Ashton Kutcher (431 článků) , Richard Branson (87 článků) , Justin Bieber (1303 článků)

Nová DVD: Díra u Hanušovic, Pojedeme k moři a Strážci Galaxie

Miroslav Krobot natočil jako svůj první celovečerní hraný snímek Díra u Hanušovic s hereckým ansámblem Dejvického divadla. Jeden z nejpopulárnějších českých herců současnosti Jiří Mádl představuje svůj režijní debut, rodinný film Pojedeme k moři. Studio Marvel přináší dobrodružství zcela nového hvězdného týmu ve filmu Strážci Galaxie.
02.12.2014 07:06 |

Osobnosti: Jiří Mádl (361 článků) , Miroslav Krobot (100 článků)

Jak vypadat mladší? Tři tipy, které zvládnete i vy

Toužíte po mladším vzhledu? Pokud ano, podívejte se s námi na tipy, se kterými to zaručeně zvládnete. Dá se říci, že nejsou ani tak složité. První rada se týká vaší váhy. Není nic neobvyklého, že lidé s nadváhou vypadají často starší, než ve skutečnosti jsou. I proto se snažte zhubnout. Jak na to? Ideální je: eliminovat tučná a nezdravá jídla, mít vyvážený jídelníček, začít s pohybem. Pokud máte obavy, jak všechno zvládnete, můžete samozřejmě začít i postupně. Pomoci dnes mohou i oblíbené tablety na hubnutí. Ty umí nejenom snížit chutě k jídlu, ale dokážou také zrychlit váš metabolismus a díky tomu zajímavým způsobem podpořit spalování. Čemu se naopak při hubnutí raději vyhněte, to jsou různé drastické diety, které jsou založeny na odmítání jídla. Nadělají více škody, než užitku. Omlazujte svou pleť Vrásky se dnes u žen objevují stále častěji a tak je třeba s nimi bojovat. Pokud se vám to povede, budete zaručeně vypadat o několik let mladší. Kromě toho, že na ně má vliv třeba prostředí, vaše strava, nebo i mimika, hraje velkou roli také kvalita vaší pleti. Pokud budeme konkrétní, můžeme doporučit omlazující kolagen. Ten je rozhodně volbou číslo jedna, pokud chcete nejenom odstranit vrásky, ale pokud je vaším cílem také zvýšit pružnost a elasticitu pokožky, nebo pokud chcete zmírnit další projevy stárnutí. Oblékejte se stylově Zapomeňte na outfit, který byl hitem před deseti lety. Pokud chcete vypadat mladě, přizpůsobte tomu svůj šatník. Dnes není problém najít mnoho zajímavých kousků, ve kterých budete vypadat skutečně dokonale. K tomu nezapomeňte zvolit i elegantní lak na nehty, stejně jako zajímavé doplňky, které vaši krásu jenom podpoří. K tomu všemu patří i spíše světlejší a decentní líčení, nebo moderní a stylový účes. I toto je cesta, pomocí které můžete i vy sama ovládnout jednoduše i o několik let. A to během pár hodin. Příspěvek Jak vypadat mladší? Tři tipy, které zvládnete i vy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
24.02.2017 02:50 |

Jeden z nejmenších českých herců pyká: Jiřího Krytináře kvůli intimním fotkám zavrhla rodina!

Jeden z nejmenších českých herců "Jiří Krytinář":http://www.extra.cz/tema/jiri-krytinar (66) zůstal sám. Poté, co jeho bývalá kamarádka "Olivie Žižková":http://www.extra.cz/tema/olivie-zizkova (38) zveřejnila "fotografie, které neměl nikdo vidět":http://www.extra.cz/tohle-nemel-nikdo-videt-krytinarovi-vyfotili-jeho-lachtanka-a-poslali-ho-do-medii-mame-jeho-exkluzivni-vyjadreni, jej zavrhla rodina. Herec, který celému národu ukázal svého "lachtánka", teď smutní.
11.09.2013 17:30 |

Osobnosti: Jiří Krytinář (139 článků)

Chcete zhubnout? Přinášíme tipy, jak to zvládnete i vy

Teplé počasí je tady, což je také doba dovolených. Pokud chcete co nejrychleji vylepšit vaši postavu do plavek, je nezbytným krokem dieta. Aby byla co nejúčinnější, je třeba zaměřit se nejenom na správnou stravu, ale i na několik pomocníků. Jedním z takových jsou i účinné prášky na hubnutí. Ideální je kombinovat dva hlavní typy. A to prášky, které dokážou eliminovat vaše zvýšené chutě k jídlu, nebo varianty, které dokážou velmi výrazně zrychlit i váš metabolismus. Přidáte-li k tomu i dostatek sportovní aktivity, je úbytek v řádech několika kilogramů týdně více než reálný! Důležité je postupovat pozvolna Je jasné, že každá žena chce zhubnout co možná nejrychleji. V tomto ohledu ale musíme říci, že metody rychlého hubnutí mohou být spojeny nejenom se zdravotními problémy, ale i s takzvaným jo-jo efektem. Je proto mnohem lepší cestou postupovat pomalu a zvolna. Zde pomůže výživový poradce, který i vám sestaví detailní dietní plán. Tedy kompletní jídelníček, který už stačí jenom dodržovat. A už to samo o sobě dokáže přinést výsledky. A čím je takový jídelníček vlastně charakteristický? Nabídne dostatek jídla během celého dne Obsahuje správné a zdravé potraviny Eliminuje vše špatné Dodává našemu tělu všechno, co během dne potřebuje Kombinace s tabletami není na škodu V úvodu jsme zmínili možnosti tablet, ke kterým se ještě vrátíme. Ty správné totiž nemusí být na škodu, jelikož proces redukce váhy dokážou tablety na hubnutí podpořit. Pokud v nich nebudete vidět zázrak, ale naopak v nich budete chtít vidět prostředek k tomu, jak zhubnout lépe a rychleji, pomohou vám. Zapomínat však nesmíte ani na dostatečnou dávku cvičení. Nejlépe se hodí takzvané aerobní aktivity. A jaké to vlastně jsou? Především se jedná o běh, jízdu na kole, stejně jako plavání, nebo i rychlejší chůzi. To vše dokáže náš metabolismus a spalování tuků výrazně urychlit. Příspěvek Chcete zhubnout? Přinášíme tipy, jak to zvládnete i vy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.07.2015 08:46 |

Snímky z vesmíru nabízí fascinující podívanou na bouři nad Afrikou

Pouze hrstka smrtelníků měla tu možnost vidět planetu Zemi v celé své kráse, možná právě proto záběry z vesmíru neustále tak fascinují. V tomto týdnu zveřejněné časosběrné video Mezinárodní vesmírné stanice ISS tento zájem jen utvrzuje. Jsou na něm totiž vidět blesky, jak nad Afrikou řádila bouře.
20.01.2012 18:15 |

Snímky z vesmíru nabízí fascinující podívanou na bouři nad Afrikou

24.01.2012 17:22 |

Ve škole ji šikanovali, teď sklízí za svou výšku obdiv. Podívejte se, jak vypadají nejdelší nohy USA!

Chcete vidět, jak vypadají ty nejdelší americké nohy? Tak ale pozor, ať se vám z té výšky nezatočí hlava!
20.10.2015 09:21 |

Osvětlení kuchyňské linky – proč je tak důležité?

Osvětlení kuchyňské linky by se v žádném případě nemělo podceňovat. Pokud svou kuchyni denně využíváte k vaření a přípravě pokrmů pro sebe nebo svou rodinu, pak na svou práci určitě chcete dobře vidět. Osvětlení kuchyňské linky má hned několik opodstatnění – nejenže potřebujete vidět na to, co děláte, ale zároveň si během přípravy jídla jistě nechcete ublížit. S tímto úkolem si můžete poradit dle svých vlastních představ. Zatímco někdo sází na klasiku v podobě jednoho hlavního osvětlení, jiný naopak dává přednost kouzlu bodového osvětlení, dalšímu se zase líbí osvětlení umístěné do spodních skříněk. Pojďte se společně s námi podívat na důležitost osvětlení kuchyňské linky – možná pro vás dnešní článek bude příjemnou inspirací! Osvětlení kuchyňské linky má své důvody Jak již bylo řečeno – dostatečné osvětlení vaší kuchyňské linky neberte na lehkou váhu. Chcete-li si vaření usnadnit a zároveň se postarat o to, aby bylo co možná nejpříjemnější, pak na něj musíte vidět. Zvláště v zimních měsících se velmi brzo stmívá, což vaření v odpoledních i večerních hodinách značně komplikuje. O to důležitější je zajistit si dostatek umělého osvětlení, na které se nejen pozdě odpoledne, ale i večer nebo v noci budete moci s klidným srdcem spolehnout. Jak pojmout osvětlení kuchyňské linky? V úvodu jsme se zmínili o několika možnostech, jakými lze osvětlení kuchyňské linky pojmout. Jestliže dáváte přednost jednoduchosti, možná vám ke štěstí postačí jedno hlavní světlo uprostřed místnosti. Dáváte-li přednost modernímu vzhledu, bez rozmyslu si do spodních skříněk vaší kuchyňské linky nechte nainstalovat LED osvětlení. Tím dokonale osvítíte pracovní desku a zároveň zvýšíte vzhled vaší kuchyňské linky. LED osvětlení je navíc maximálně úsporné, díky čemuž jej mnoho lidí nechává v lince rozsvícené i přes noc – pro případ, když oni nebo děti dostanou v noci žízeň, nebudou tak muset jít potmě. Příspěvek Osvětlení kuchyňské linky – proč je tak důležité? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
10.12.2015 10:00 |

Trus tučňáků je vidět až z vesmíru

Antarktidu je zajímavé pozorovat z vesmíru nejen kvůli tání ledovců. Pozorovatelům se tento kontinent doslova vybarvuje před očima. Mají to na svědomí tučňáci, kteří se moc nerozmýšlejí, kde vykonají svou potřebu. A protože tito ptáci žijí v koloniích až osm měsíců v roce, antarktický led pod jejich nohama rychle ztrácí svou běloskvoucí barvu. Jejich trus lze pak vidět i z vesmírných satelitů.
05.06.2009 07:10 |

Rusové si mohou připsat bod: Olympijský oheň je tak velký, že je vidět i z vesmíru!

Olympijský oheň planoucí nad stadionem Fish v Soči je tak velký, že je vidět i z vesmíru. Důkazem budiž snímek, který před několika dny pořídili astronauti z Mezinárodní kosmické stanice.
16.02.2014 08:15 |

Podívejte se, jak dnes vypadají a jak dopadly dětské hvězdy z filmu Obecná škola. Jeden skončil jako feťák

V roce 1991 natočili dnes již legendární film Obecná škola a národ je miloval. Dvacet let poté se z malých rošťáků stali dospělí muži s velmi pohnutým osudem. Jeden z herců skončil ve Švýcarsku, druhý ve vazbě kvůli vaření pervitinu, třetí hraje volejbal a přiznal, že je alkoholik. Podívejte se na aktuální fotky bývalých dětských hvězd v rozsáhlé fotogalerii.
06.06.2011 06:45 |

První Číňan ve vesmíru přiznal, že astronauti jedli psí maso

Kosmonaut Jang Li-wej je prvním Číňanem, který se dostal do vesmíru. V roce 2003 stál v čele skupiny Šen-čou 5 a Čína se tak stala třetí zemí na světě, která uskutečnila samostatnou cestu do vesmíru. Podle jeho slov jsou lidé často zvědaví, co astronauti na vesmírných cestách jedí. Li-wej po letech uvedl, že konzumovali „normální“ jídlo - kuřata, ryby... a psy.
14.05.2010 10:55 |

Popel ruského vesmírného experta bude rozprášen ve vesmíru

Rusko provede další pohřeb ve vesmíru. Popel veterána ruského vesmírného průmyslu Vitalije Fedorova, který minulý týden zemřel ve věku 44 let po dlouhé nemoci, bude v srpnu rozprášen ve vesmíru, informuje v úterý deník The Moscow Times.
13.07.2010 18:25 |

Harry (26) chce do vesmíru: Nechce zůstat ve stínu bratra

Gagarin, Remek, Krteček a nyní i princ Harry (26). Ptáte se, co mají společného? První tři jmenovaní už se podívali do vesmíru, ten čtvrtý se tam chystá. Člen britské královské rodiny se rozhodl, že až se příští rok vrátí z mise v Afghánistánu, zapojí se do tréninkového programu NASA a odletí jako první člověk s modrou krví do vesmíru.
16.08.2011 23:15 |