Konec roku byl doprovázen částečným kolapsem dopravní sítě. Mediálně propírán byl především stav dálnice D1, kde řidiči někdy strávili i desítky hodin. Řešilo se, kdo za to vlastně může, nejvíce hněvu veřejnosti se svalilo na bedra ministra dopravy Dana Ťoka. Tomu nepomohlo ani zveřejnění zprávy o výsledku výstavby nových dálnic v roce 2018, loni se totiž podařilo dostavět jen 4 kilometry dálnic. Konkrétně na kritiku ohledně prosincového kolapsu D1 reagoval na sněmovním jednání i sám ministr Dan Ťok. Bránil se, že počasí a nevhodné chování řidičů nemůže ovlivnit. Někdejší poslanec za TOP 09 František Laudát si z nemohoucnosti ŘSD dělal legraci na Facebooku. Napsal: „Ministr Ťok a ŘSD se rozhodlo pro ‚indickou‘ cestu rekonstrukce – nechali to na Indy.“ My jsme se Františka Laudáta zeptali, jak vidí práci ministerstva dopravy v posledních letech jako celek.
Osobnosti:
František Laudát
(288
článků)