Článek

Martin Komárek chce projednat zvláštní bod týkající se Primy a uprchlíků a aby se vyjádřila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

 
Server HlídacíPes.org zveřejnil interní nahrávku z porady redaktorů TV Prima, kde šéfredaktorka zpravodajství Jitka Obzinová a místopředseda představenstva TV Prima Holding Luboš Jetmar instruují redaktory, že mají informovat o uprchlické krizi jako o hrozbě, kdy hrozí, že muslimští migranti si zde prosadí pravidla neslučitelná s demokracií a lidskými právy. Předseda volebního výboru Martin Komárek se chce touto věcí zabývat na zasedání výboru a bude chtít znát stanovisko Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
01.06.2016 13:51 |

podobné články

Podobné články

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se vyjádřila k počínání TV Prima

 
Neodvysílání pořadu Show Jana Krause na Primě s pamětníkem holocaustu Jiřím Bradym a jeho příbuzným, ministrem kultury Danielem Hermanem (KDU-ČSL), zdůvodněné nutností dodržet objektivitu a vyváženost je podle předsedy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Ivana Krejčího čistý alibismus. Na zábavní pořady, kterým je i Krausova talkshow, se totiž tato kritéria nevztahují, řekl serveru Aktuálně.cz. Vyjádření Primy ČTK zjišťuje.
27.10.2016 16:40 |

podobné články

Osobnosti: Jan Kraus (1001 článků) , Daniel Herman (965 článků) , Jiří Kraus (48 článků) , Ivan Kraus (84 článků) , Jiří Kraus (48 článků)

Rada pro vysílání se znovu zabývá výměnou licence Primy za Prima family

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) souhlasila s podáním kasační stížnosti proti rozsudku Městského soudu v Praze z konce června, kterým bylo nepravomocně rozhodnuto, že zánik původní licence televizního kanálu Prima je nezákonný. Zánik původní licence u soudu napadla Regionální televizní agentura (RTA), která se do konce loňského roku do vysílání Primy připojovala a kvůli zrušení původní licence o vysílací čas přišla. Vyplývá to ze zápisu z úterního jednání RRTV.
02.08.2012 09:45 |

podobné články

Rada pro vysílání vydala Primě osvědčení o zániku platnosti původní licence. RTA mluví o arbitráži

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) vydala společnosti FTV Prima osvědčení o zániku platnosti licence Primy, kterou od ledna nahradila stanicí Prima family. FTV Prima se tím vyhnula povinnosti sdílet v určitých časech vysílací frekvence s regionálními vysílateli, mimo jiné s Regionální televizní agenturou (RTA), jež kvůli tomu prozatím ukončila vysílání. RTA s postupem FTV Prima nesouhlasí a se svými stížnostmi se již obrátila na RRTV, ČTÚ a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
18.01.2012 22:10 |

podobné články

Vysílání Primy o uprchlících není objektivní, tvrdí rada. Televize osloví své experty

 
Na sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících upozornila Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní, které odhalila už na konci minulého roku. Na zahájení správního řízení to ale nestačilo, další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to v úterý předseda rady Ivan Krejčí. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Prima v reakci zmínila, že počká na výsledky další analýzy a zadá i vlastní šetření.
07.06.2016 17:50 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (615 článků)

Bod G: skutečně existuje, nebo je to obyčejný mýtus?

 
Místo rozkoše a nepopsatelné slasti – pověstný bod G – je často rozporuplným tématem k debatě. Zatímco některé ženy nedají na jeho existenci dopustit, jiné by se zapřisáhly, že nic takového neexistuje. S touto novinkou, které zprvu nikdo moc nevěřil, přišel muž jménem Ernst Grafenberg, který v roce 1994 rozpoutal obrovskou aférku s ženským místečkem slasti. To se mělo nacházet na přední straně pochvy a mělo údajně navozovat nepopsatelnou rozkoš. V tu chvíli to všem přišlo absurdní a směšné, ovšem o pár let později bylo tohle tvrzení lékaři připuštěno jako „možná pravdivé“. I o tolik let dopředu představuje bod G kontroverzní téma, o kterém někdo hrdě hlásá, že existuje a jiný naopak zarytě tvrdí, že je to hloupost. A jak jste na tom vy? Co si představit pod pojmem „bod G“ ? Zaujala vás představa objevení místa, které by vás vyneslo až do sedmého nebe? Jestliže máte chuť vydat se na menší osobní průzkum, pak vás jistě zajímá, jakým směrem byste se tedy měli vydat. Pod bodem G si můžete představit jakýsi shluk nervových zakončení a žlázek, jež dosahují velikosti většího hrášku a nachází se někde v oblasti močové trubice. Rada pro vás: bod G možná objevíte snáze, budete-li jej hledat ve chvíli, kdy budete vzrušená. Zpravidla totiž v takové chvíli nabývá na svém objemu, tak proč toho nevyužít? Co vám přinese stimulace bodu G? Dalším velkým otazníkem je bezesporu otázka, co vám objevení a následná stimulace tohoto bodu může přinést. Zvědavost je lidská a rozhodně se není za co stydět. Jestliže si budete po onom tajemném místečku přejíždět či kroužit prstem, sama nejlépe poznáte, co vám tento kousek vašeho těla dokáže nabídnout. Odměnou tohoto sebepoznávání vám může být čirá tekutina, kterou muži milují – podle nich je to to nejhezčí, co jim žena během milování může nabídnout.  Nenechte se odradit typickým... Čtěte více Příspěvek Bod G: skutečně existuje, nebo je to obyčejný mýtus? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
06.01.2016 14:55 |

podobné články

Svobodní: Předvolební klipy TOP 09 byly ilegální, konstatovala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

 
Odvysíláním předvolebních klipů TOP 09 v komerčním rádiu těsně před volbami do Evropského parlamentu došlo k porušení zákona – konstatovala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Svobodní proto vyzývají TOP 09 k vyvození politické odpovědnosti.
04.07.2014 17:10 |

podobné články

Analýza vysílání o migraci. Vysílací rada našla problémy pouze v případě televize Prima

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zveřejnila novou analýzy toho, jak české celoplošné televizní a rozhlasové stanice pokrývaly migrační krizi. Píše o tom server HlídacíPes.
27.10.2016 17:45 |

podobné články

Prima ve vysílání o uprchlících chybovala. Ale není to ani na pokutu, vzkázala televizní Rada

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní odhalila již na konci minulého roku sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících, na zahájení správního řízení to ale nestačilo. Další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to dnes předseda rady Ivan Krejčí v tiskové zprávě. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Její vyjádření ČTK zjišťuje.
07.06.2016 16:00 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (615 článků)

Rada dala na 12 let licenci Prima family k vysílání přes satelit

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila společnosti FTV Prima licenci k vysílání nového kanálu Prima family prostřednictvím satelitu po dobu 12 let. Na stejnou dobu poskytla licenci programu Televize Barrandov k vysílání v pozemním systému DVB-T. RRTV o tom informovala v tiskové zprávě.
02.11.2011 16:45 |

podobné články

Poslanci poslali do Rady pro rozhlasové a televizní vysílání sedm nových lidí

 
Do Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) se po dnešní volbě v Poslanecké sněmovně dostalo sedm lidí - Dagmar Zvěřinová, Martin Bezouška, Radka Burketová, Marek Poledníček, Dana Jaklová, Václav Mencl a Daniel Novák. Letos v květnu totiž končí v RRTV funkční období právě sedmi členům rady.
10.04.2015 15:21 |

podobné články

Osobnosti: Václav Mencl (8 článků) , Dagmar Zvěřinová (4 články) , Daniel Novák (16 článků) , Marek Daniel (50 článků)

Komárek se pustil zhurta do České Televize. Prý pouští porno

 
Předseda sněmovního volebního výboru Martin Komárek (ANO) se na svém blogu pustil do kritiky nového seriálu České televize Čtvrtá hvězda. Veřejnoprávní televizi mimo jiné vyčítá, že uváděním díla s náznaky pornografie porušuje pravidla a zvyklosti, která mají ochránit především dětské diváky. ČT se hájí tím, že seriál vysílá po deváté hodině, kdy je většina dětí pod dozorem rodičů. Případné výhrady Rady pro rozhlasové a televizní vysílání je ale připravena řešit.
12.02.2014 17:50 |

podobné články

„Volba šéfa Českého rozhlasu je zpolitizovaná,“ varuje Komárek

 
Ve volbě nového ředitele Českého rozhlasu přituhuje. A jednou z hlavních postav je šéf sněmovního volebního výboru Martin Komárek (ANO). Po kauze hacknutých mailů premiéra Bohuslava Sobotky (ČSSD) se Komárek obává politického tlaku na předsedu rozhlasové rady Petra Šafaříka. Uvedl to v rozhovoru pro Blesk.cz, kde zároveň odmítl, že by ho před středeční volbou ředitele chtěl zdiskreditovat.
20.01.2016 05:05 |

podobné články

Osobnosti: Martin Šafařík (32 článků)

S ČT a Primou začalo správní řízení kvůli prezidentské volbě

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahájila správní řízení s Českou televizí a Primou kvůli možnému porušení zákona při vysílání před prezidentskou volbou. Rada má podezření, že ve zpravodajských či publicistických pořadech mohla být porušena zásada objektivity a vyváženosti. Informovala o tom dnes předsedkyně rady Kateřina Kalistová. O vysvětlení k některým pořadům týkající se prezidentské volby rada požádala také televizi Nova. Vyjádření televizí se zatím nepovedlo získat.
12.04.2013 12:55 |

podobné články

Konec hlasitých reklam. Rada pro vysílání je může pokutovat

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) má ode dneška nový nástroj na kontrolu hlasitosti televizních reklam. Účinnosti nabývá novela zákona a vyhláška, která příliš hlasité vysílání umožňuje regulovat. Za porušení zákona rada může uložit pokutu až pět milionů korun.
01.06.2013 11:30 |

podobné články

Nova prodlouží vysílání stanic Telka, Fanda a Nova Cinema

 
Televize Nova plánuje rozšířit vysílání u svých stanic Nova Cinema, Fanda a Telka. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vyhověla žádostem na změnu licencí, které na konci května podal provozovatel stanic, společnost CET 21. U všech programů se denní doba vysílání prodlouží na 21 až 24 hodin.
14.06.2013 13:40 |

podobné články

Český rozhlas chce na kmitočtech BBC vysílat 12 hodin denně, rada pro vysílání to zamítla

 
V tuzemské síti rozhlasu BBC měla denně v čase od 7 do 19 hodin znít čeština, konkrétně vysílání veřejnoprávního zpravodajského Rádia Česko. Příslušnou změnu licenčních podmínek dnes ale neodsouhlasila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Médiáři to sdělila předsedkyně rady Kateřina Kalistová. Oficiální písemné odůvodnění se podle ní ještě připravuje.
17.07.2012 13:30 |

podobné články

Babišův Komárek: Kdyby v Číně zrušili cenzuru, mohla by tam vypuknout občanská válka

 
Z PROFILŮ Rozhodnutí soudu, který přiznal Davidu Rathovi vyplacení poslaneckých náhrad i za dobu, kterou strávil ve vazbě, označil poslanec Martin Komárek (ANO) za šílené. Komárek to uvedl v odpovědi na dotaz čtenáře, který mu byl položen na jeho profilu na serveru ParlamentníListy.cz. Poslanec také odpověděl na dotazy týkající se toho, proč je v Číně silná cenzura nebo kauzy Čapí hnízdo.
08.04.2016 19:55 |

podobné články

Osobnosti: David Rath (4319 článků)

Exsenátor ODS Svoboda by měl jít do Rady pro rozhlasové a televizní vysílání

 
VÍME PRVNÍ Bývalý předseda senátorského klubu ODS Richard Svoboda, který v posledních senátních volbách neobhájil svůj senátorský mandát, by se měl pravděpodobně stát členem Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
05.02.2013 14:55 |

podobné články

Osobnosti: Richard Svoboda (30 článků)

Herman si na ministerstvo bere ženu z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání

 
Předsedkyně Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Kateřina Kalistová v úterý na zasedání rady rezignuje na svou funkci. Důvodem je jmenování do funkce první náměstkyně ministra kultury Daniela Hermana, které se uskuteční k 1. únoru. ČTK to dnes řekla Kalistová po schůzce s novým šéfem resortu.
30.01.2014 21:15 |

podobné články