Mánie kolem Hvězdných válek: Mají svou rtěnku i ústní vodu

To, že Hvězdné války daly vzniknout bezpočtu reklamního zboží, hracích figurek nebo třeba kostýmů, je logické. Ovšem s premiérou nejnovější epizody legendární sci-fi ságy s podtitulem Síla se probouzí (v Česku je už dnes) se rozpoutalo šílenství, které nezná hranic.
17.12.2015 12:15 |

Filmový hrob: osudy mnoha představitelů Hvězdných válek skončily hereckou smrtí

Snad jen málokdo od nejnovějšího dílu Hvězdných válek očekává kasovní nebo kritický neúspěch. Síla se probouzí má nastartovat novou trilogii, ale i pomoct vdechnout životu antalogii dalších filmů z předaleké galaxie. Ne vždy byl však sukces Hvězdných válek pro všechny dobrou zprávou. Minimálně řada herců z původní trilogie i prequelů totiž popularitě navzdory skončila kariérně na bodu mrazu. Výjimečně se filmy podepsaly i nad tragickým osudem jejich životů. V předvečer premiéry sedmého filmu z Hvězdných válek je tak dobré si na jejich příběhy po konci Hvězdných válek připomenout, že očekávání mají mnohdy velmi ironická zakončení.
16.12.2015 16:00 |

V Teorii velkého třesku bude planeta z Hvězdných válek, pomůže s tím Lucasfilm

Fiktivní planeta Dagobah z Hvězdných válek bude vytvořena odborníky z firmy Lucasfilm pro seriál Teorie velkého třesku. Ve zvláštní epizodě totiž oblíbené postavy oslaví Den Hvězdných válek, píše The Hollywood Reporter (THR).
03.04.2014 12:05 |

Darth Vader učí německé cyklisty nosit ochranou helmu

Populární padouch z Hvězdných válek teď bude v Německu pomáhat. Jak je to možné? Darth Vader se totiž stal „tváří“ reklamní kampaně německého ministerstva vnitra, která má za cíl naučit zdejší cyklisty nosit ochranou helmu. V Německu totiž není nošení helmy doposud povinné. Kampaň využívá nového šílenství kolem Hvězdných válek, jejichž nový díl by se měl v kinech objevit už letos v prosinci.
19.05.2015 19:06 |

Osobnosti: Darth Vader (67 článků)

Záhadná rudá planeta: Na Marsu prý „zaparkovala“ loď z Hvězdných válek!

Milovníci záhad mají žně! Americká NASA zveřejnila snímek, na kterém vozítko Curiosity vyfotilo objekt připomínající loď z Hvězdných válek!
27.08.2015 22:00 |

Používáte ústní vodu více jak 3krát denně? POZOR! Způsobuje rakovinu úst!

Skotští vědci varují před nadužíváním ústních vod. Podle jejich výzkumů totiž vyplachování dutiny ústní častěji než třikrát denně zvyšuje riziko rakoviny úst a hltanu. Lidé by neměli spoléhat na ústní vody, které navíc nenahradí kvalitní čištění zubů kartáčkem a dentální nití.
08.04.2014 08:50 |

Darth Vader útočí! Disketovka hraje hudbu Hvězdných válek

Neznámý kutil upravil zvuk načítání disketové mechaniky. V páru tak tyto nástroje dokáží zahrát imperiální pochod z Hvězdných válek. Video je jedním z posledních internetových hitů.
02.10.2011 05:10 |

Osobnosti: Darth Vader (67 článků)

Fantastický život ve světě Hvězdných válek

Nová onlinová hra z prostředí Hvězdných válek vás svým dokonalým světem zcela pohltí a jen tak nepustí.
06.01.2012 10:10 |

Kinect Star Wars vám umožní pohybovat se ve světě Hvězdných válek, doslova

Hvězdné války se staly předlohou již desítek videoher. Ty nejpovedenější, jako Knights of The Old Republic nebo Jedi Knight, pak patří k těm nejlepším herním adaptacím filmových předloh. Vesmír Hvězdných válek přitom vyloženě vyzývá k pohybovému ovládání pro moderní konzole, zvláště u duelů světelných mečů. Kinect Star Wars je videohrou pro Xbox 360, která se ovládá výhradně pohyby lidského těla. Září ale tento titul kvalitou jako světelný meč, nebo spíše zapáchá jako Banthovy koblihy?
09.04.2012 18:10 |

Walt Disney koupí od tvůrce Hvězdných válek studia Lucasfilm

George Lucas bude v podniku, který založil v roce 1971, působit jako tvůrčí poradce pro nové epizody Hvězdných válek.
30.10.2012 23:50 |

Osobnosti: Walt Disney (75 článků) , George Lucas (41 článků)

3D verze Hvězdných válek odloženy

Premiéra 3D verzí starých dílů Hvězdných válek se jen tak konat nebude. Fanoušci si budou muset počkat pár let, protože filmaři se teď soustředí na nový díl v režii J. J. Abramse.
29.01.2013 14:10 |

Zemřel maskér Freeborn, který tvořil postavy z Hvězdných válek

Ve věku 98 let zemřel v úterý v Londýně filmový maskér Stuart Freeborn, který vytvořil známé postavy, jako jsou Yoda a Chewbacca z Hvězdných válek nebo lidoopové ze snímku 2001: Vesmírná odysea. Freebornovo úmrtí ve středu oznámila jeho vnučka.
07.02.2013 11:30 |

Osobnosti: Stuart Freeborn (1 článek)

Další Hvězdné války půjdou do kin v prosinci 2015

Sedmý díl filmové sci-fi ságy Hvězdné války půjde do kin 18. prosince 2015. Oznámilo to v noci na pátek filmové studio Disney, které loni koupilo za čtyři miliardy dolarů (přes 80 miliard korun) produkční společnost Lucasfilm tvůrce Hvězdných válek George Lucase. Současně přislíbilo, že natočí nejméně další tři díly Hvězdných válek.
08.11.2013 06:11 |

Osobnosti: George Lucas (41 článků)

Epizoda 7 Hvězdných válek se už natáčí

Napětí z budoucnosti série legendárních Hvězdných válek, jejichž další pokračování vznikne pod taktovkou Disney, stoupá. Šéf filmových studií Alan Horn prozradil, že se už začalo natáčet.
07.04.2014 15:10 |

Rodiče splnili poslední přání umírajícího chlapečka (†4): Pohřeb ve stylu Hvězdných válek!

Malý Brit Jack Robinson (†4), který měl nevyléčitelný mozkový nádor, zažil ve svém krátkém životě hodně utrpení, rodiče a okolí se mu ale snažili jeho poslední dny ulehčit. Plnili mu všechna přání a nepřestali, ani když chlapeček zemřel. Rodina mu vystrojila pohřeb ve stylu Hvězdných válek, které z filmu tolik miloval.
19.04.2014 12:05 |

Princezna Leia z Hvězdných válek je znovu ve formě, zhubla 18 kilo

Herečka Carrie Fisherová (57) se na staronovou roli vesmírné princezny Leiy pečlivě připravuje. Kvůli novému filmu Hvězdných válek zhubla 18 kilo, což potvrdila její matka Debbie Reynoldsová (82).
12.05.2014 14:40 |

Potvrzeno. Natáčení Hvězdných válek právě začalo

Natáčení nových Hvězdných válek právě začalo, oznámila produkční společnost Bad Robot na Twitteru. Jejím zakladatelem je režisér filmu J.J. Abrams.
16.05.2014 16:50 |

OBRAZEM: Městečko z Hvězdných válek vyhrabávají z písku! Proč?

Naplnit hotely a oživit turistický ruch díky Jediům z Hvězdných válek - takový je cíl tuniského jihu, který doufá, že místa, kde se natáčely epizody ságy, probudí sektor prožívající krizi.
07.06.2014 11:10 |

Harrison Ford se zranil při natáčení Hvězdných válek

Harrison Ford, slavný hollywoodský herec, se zranil při natáčení nejnovější epizody Hvězdných válek. Ve čtvrtek byl kvůli tomu hospitalizován. Informovala o tom agentura AP.
13.06.2014 09:15 |

Osobnosti: Harrison Ford (132 článků)

Harrison Ford se zranil při natáčení Hvězdných válek: Natáčení ale pokračuje!

Natáčení sedmého dílu Hvězdných válek postihla nehoda jednoho z hlavních hrdinů. Harrison Ford, představitel Hana Sola, si poranil kotník, když na něj spadly dveře jedné z vesmírných lodí. I přesto ale natáčení pokračuje bez přerušení!
14.06.2014 10:45 |