Lišácké manévry ve vesmíru: Recenze Star Fox Zero

Lišák Fox McCloud se vrátil se svým týmem, aby se opět vydali bránit vesmír před tyranií. Fanouškům bude toto dobrodružství dobře známé, protože jde o remake kultovních Lylat Wars z Nintenda 64. Jenže hráči se v případě Star Fox Zero dočkají mnohem více než jenom vylepšené grafiky. Přibyly nové mise, planety, alternativní cesty i vozidla. Už žhavíte knipl?
20.04.2016 17:10 |

Recenze: Star Fox 64 3D vás vezme na cestu do 3D vesmíru

Fox McCloud ve svém vesmírném letounu zažil už nespočet dobrodružství a Nintendo nám opět přináší to nejlepší z nich. Na handheld Nintendo 3DS totiž vychází Star Fox 64 3D, remake nejlepšího dílu série. Přináší zcela novou grafiku, trojrozměrný obraz a pohybové ovládání díky gyroskopu!
07.09.2011 00:15 |

Román Zero podává syrové svědectví o vojenské diktatuře v Brazílii

Když brazilský spisovatel a novinář Ignácio Loyola Brandão vydal v roce 1975 v Brazílii svůj román Zero, cenzura jej okamžitě stáhla a Zero se tak objevilo na brazilském "indexu". Syrovým způsobem popisuje životy prostitutek, obyčejných lidí, zločinců, policie i mocenské zvůle, jakož i mučení ve věznicích a demagogii vojenské diktatury.
21.07.2010 12:20 |

Osobnosti: Shimizu Michiya (41 článků)

Mike Zero oživuje ducha rock´n´rollu

Mike Zero sice začínal s punkem, elektronikou a industriálem, nakonec však v sobě odhalil pravověrného rockera. Jeho krédo jasně vyjadřuje název písně Rock´n´Roll Junkie. Od čtvrtku je na turné po Čehách. Mike Zero spojuje rock´n´roll s punkem i hard rockem a glamem.
15.04.2015 08:45 |

Star Wars šílenství: Pořiďte si sprchu s hlavou Darth Vadera nebo „hvězdné“ lodičky

Ve vesmíru začíná opět válka! Ano, již sedmý díl filmové série Star Wars míří do kin. V České republice premiéra už proběhla dnes o půlnoci. Hvězdné bláznovství ovládlo naprosto celý svět. Regály obchodů po světě plní „Star Wars“ výrobky. Pořídit si můžete náplast Star Wars, řasenku Star Wars, nebo dokonce Star Wars lodičky! Podívejte se do galerie, co všechno „vesmírného“ můžete koupit svým blízkým pod stromeček!
16.12.2015 23:05 |

Osobnosti: Darth Vader (67 článků)

Michael J. Fox chce opět natáčet, na parkinsona mu zabírají léky

Jednapadesátiletý Michael J. Fox plánuje návrat na televizní obrazovky. Herec, který se před 11 lety stáhl do ústraní kvůli Parkinsonově nemoci, by měl natáčet nový komediální seriál. Díky novým lékům prý má nemoc pod kontrolou. Další články k tématu: Michael J. Fox slavil 50 a 20 let žije s parkinsonem Michael J. Fox: Nikdy to nevzdám Michael J. Fox se chlubí, že je tatínkem
16.08.2012 14:25 |

Osobnosti: Michael J. Fox (10 článků) , Michael Fox (17 článků) , Michael Fox (17 článků)

Michael J. Fox: Parkinson ze mě udělal lepšího herce

Před dvaadvaceti lety se herec Michael J. Fox dozvěděl nepříjemnou zprávu. Lékaři mu diagnostikovali Parkinsonovu chorobu. Přestože se na čas stáhl do ústraní, opět se vrátil k práci a dokonce se cítí lepším hercem. Další články k tématu: Michael J. Fox natočil seriál o Parkinsonově nemoci, kterou sám trpí Michael J. Fox chce opět natáčet, na parkinsona mu zabírají léky Michael J. Fox slavil 50 a 20 let žije s parkinsonem
18.09.2013 10:40 |

Osobnosti: Michael J. Fox (10 článků) , Michael Parkinson (2 články) , Michael Fox (17 článků) , Michael Fox (17 článků)

Filmová sexbomba Megan Fox přísahala, že nemá plastiky: Tady je důkaz, že je to ulhaná umělotina!

O tom, že "Megan Fox":http://www.extra.cz/tema/megan-fox (28) je jednou z "nejkrásnějších hollywoodských hereček":http://www.extra.cz/tak-jde-cas-s-megan-fox-11-fotek-soucasneho-sexsymbolu-podivejte-jak-se-vyloupla#utm_source=facebook.com&utm;_medium=FBpage&utm;_campaign=st, není pochyb. Horší je, že stejně jako spousta jejích kolegyň propadla po čase kouzlu botoxu a dalších úprav a i když jí ještě není ani třicet, má náběh stát se "za pár let umělotinou":http://www.extra.cz/megan-fox-si-zase-nechala-pozmenit-oblicej-stava-se-z-ni-plastikova-prisera-vime-jak-dopadne, kterou si budou plést s voskovou figurínou.
27.10.2014 19:21 |

Osobnosti: Megan Fox (293 článků) , Megan Fox (292 článků)

Megan Fox je podruhé těhotná: Podívejte se na 10 sexy fotek nejkrásnější herečky ve vesmíru!

Kdo by to byl řekl, kam to ten Brian Austin Green (40) alias David Silver z Beverly Hills 90210, co zoufale miloval "Donnu Martinovou":http://www.extra.cz/tema/tori-spelling a jeho nagelované vlasy byly vyšší než "Justina Biebera":http://www.extra.cz/tema/justin-bieber, dotáhne. Sbalil nám tu nejkrásnější herečku na zemi a taky ve vesmíru - "Megan Fox":http://www.extra.cz/tema/megan-fox (27) a namísto sexbomby z ní udělal sexy MILF.
02.08.2013 13:05 |

Osobnosti: Brian Austin Green (18 článků) , Megan Fox (293 článků) , David Silver (9 článků) , Megan Fox (292 článků)

Filmová recenze Rogue One: Star Wars Story: Slabá hudba, fajn efekty a nic pro nováčky

V roce 1977 natočil režisér George Lucas film Star Wars, který se okamžitě stal legendárním a ovlivnil celý filmový průmysl. Následně vznikla další dvě pokračování a v roce 1999 se Lucas ke Star Wars vrátil a natočil další trilogii, která dějově předcházela původním filmům. Nakonec Lucas prodal licenci společnosti Disney za pohádkovou cenu a minulý rok tak vstoupil do kin další film s označením Epizoda VII: Síla se probouzí. Do českých kin v těchto dnech přichází další film s názvem Rogue One: Star Wars Story. Jak do celé ságy zapadá tento snímek? Potěší skalní fanoušky Star Wars a řekne něco těm, kteří byli tímto fenoménem dosud nedotčeni?
15.12.2016 08:50 |

Osobnosti: George Lucas (41 článků)

Project Zero 2: Wii Edition - recenze

Dvě mladé dívky (dvojčata), opuštěná vesnice, spousta duchů a strach o život budou vašimi hlavními společníky v Project Zero 2: Wii Edition. Žánrově jde o survival horor, viděný z perspektivy třetí osoby, v němž sledujete velice pomalu se odvíjející příběh zmíněných dvou dívek. Brzy po startu hry se dvojice rozdělí a vámi ovládaná osoba musí zachránit svou sestru,...
17.12.2010 14:10 |

Osobnosti: Petr Nečas (9177 článků)

Proč Voříškovou ve filmech svlékají? Stačí se podívat na tyto fotky, kde herečka ukázala úplně vše!

Herečka "Tereza Voříšková":http://www.extra.cz/tema/tereza-voriskova-herecka (24) patří bezesporu k nejhezčím ženám na filmovém plátně. Možná právě proto ji režiséři často zásobují rolemi, ve kterých je nutno se svléknout. Kráska, která oslňuje půvaby a "jistou podobností s Megan Fox":http://www.extra.cz/nejvetsi-sexbomba-v-karlovych-varech-tereza-voriskova-vypada-jako-megan-fox-a-nosi-drazdive-modely-ze-kterych-ji-koukaji-prsa ("na rozdíl od ní":http://www.extra.cz/megan-fox-je-podruhe-tehotna-podivejte-se-na-10-sexy-fotek-nejkrasnejsi-herecky-ve-vesmiru je ale Tereza naprosto přírodní), se objevila před kamerou nahá už několikrát.
22.07.2014 22:50 |

Osobnosti: Tereza Voříšková (199 článků)

Zemřel mladý herec z filmů Star Trek Anton Yelchin

Washington 1- Ve věku 27 let tragicky zemřel americký herec ruského původu Anton Yelchin. Proslavil se zejména rolí Pavla Čechova ve filmech na motivy seriálu Star Trek. Yelchin se v neděli stal obětí tragické dopravní nehody, uvedl bez bližších podrobností hercův manažer. Yelchin se narodil jako Anton Viktorovič Jelčin v roce 1989 v Leningradu, dnešním Petrohradu. Spolu se svými rodiči emigroval v dětství do USA. Kromě filmů Star Trek (2009) a Star Trek: Do temnoty (2013) se objevil například ve sci-fi snímku Terminátor Salvation z roku 2009. V červenci půjde v USA do kin film Star Trek: Do neznáma, v němž si Yelchin zahrál jednu ze svých posledních rolí.
19.06.2016 22:15 |

Osobnosti: Anton Yelchin (6 článků)

Venezuela zakázala Coke Zero, prý škodí zdraví

Venezuelská vláda prezidenta Hugo Cháveze, vášnivého kritika Spojených států, nařídila ve středu společnosti Coca-Cola, aby z prodeje stáhla svůj nápoj Coke Zero.
11.06.2009 08:20 |

Osobnosti: Hugo Chávez (68 článků) , Coca Cola (99 článků) , Shimizu Michiya (41 článků)

Mešita u Ground Zero bude, rozhodla komise

Na jihu newyorského ostrova Manhattanu, poblíž místa známého pod katastrofickým názvem Ground Zero, bude postavena mešita.
03.08.2010 17:20 |

Osobnosti: Shimizu Michiya (41 článků)

Vášně v USA nebudí jen mešita na Ground Zero, ale i další mešity

Americké veřejné mínění v posledních týdnech zčeřila chystaná stavba islámského centra a mešity nedaleko takzvaného Ground Zero, kde až do teroristických útoků v září 2001 stály dvě věže Světového obchodního centra. Podle odpůrců záměru jde o znevážení památky obětí útoku.
12.08.2010 07:55 |

Osobnosti: Shimizu Michiya (41 článků)

Světelný památník na Ground Zero v New Yorku zmátl ptáky

Neobvyklý úkaz v podobě dvou sloupců světla namířených k zemi viděli v sobotu někteří pozorovatelé dočasného památníku, který se každoročně 11. září rozsvěcuje na newyorském Ground Zero na památku obětí teroristického útoku.
16.09.2010 09:05 |

Osobnosti: Shimizu Michiya (41 článků)

Projektanti odhalili první návrhy muslimské mešity na Ground Zero. Designéři se snažili vytvořit abstraktní futuristický projekt.
04.10.2010 11:20 |

Osobnosti: Shimizu Michiya (41 článků)

Strike Suit Zero vás nechá prožit bitvy jako z Homeworldu

Jednou z her, které si na letošním Gamescomu prohlédneme a popovídáme si s jejich tvůrci, bude i Strike Suit Zero. Vesmírná střílečka s modulárními mecha jednotkami japonského střihu, které tak trošku připomínají transformery. Schopností proměnit se z robota do podoby vesmírné stíhačky však jakákoli podobnost s výše uvedenou značkou končí, protože Strike Suit...
16.12.2010 15:40 |

Pietní Ground Zero konečně získává novou tvář. Rodila se velmi těžce

Po teroristických útocích, při nichž islamisté z Al-Káidy narazili unesenými letadly do věží WTC, zemřelo téměř 3000 lidí. Ground Zero (ve vojenské terminologii epicentrum výbuchu jaderné nálože) se stalo pietním místem, zpočátku alespoň s provizorním památníkem.
04.09.2011 10:55 |

Osobnosti: Shimizu Michiya (41 článků)