Článek
Podobné články

Účinné cviky na zadek a stehna

 
Nemusíte mít zrovna dokonalé míry modelky, aby váš zadeček a stehna byly k nakousnutí. I plnější tvary totiž mohou vypadat dobře, jsou-li krásně zpevněné a tvarované – a s tím vám pomohou účinné cviky na zadek a stehna, díky kterým si s trochu trpělivosti a velkou dávkou vytrvalosti vypracujete přitažlivou dolní partii těla, za kterou se nejedny mužské (a klidně i závistivé ženské) oči na ulici otočí. S blížícím se létem a nepsanou povinností odhalovat díky vysokým teplotám a spalujícím slunečním paprskům holou kůži se stále více z vás začíná zaobírat myšlenkou, jak si zpevnit problematické partie, abyste se za ně v létě nemuseli stydět. Chcete-li vědět jak na to, pak vyzkoušejte naše cviky na zadek a stehna! Cviky na zadek a stehna, aneb likvidujeme problematické partie! Pro vzhled svého zadečku i stehen se trápí mnoho žen. Ne každé totiž byl do vínku naděleno dokonalé pozadí, pro jehož pevný vzhled by nemusely hnout ani prstem. Jestliže ani vám příroda příliš nepřála (a při rozdávání pevných zadečků jste stáli až na konci fronty), pak jsou naše cviky na zadek a stehna ideální volbou. Zkuste je a uvidíte, určitě se díky nim dostanete do léta do formy! Cvik první: Výstupy stranou Postavte se bokem k vyvýšené podložce, na kterou položte jednu nohu, zatímco ta druhá bude stát na zemi. Cvik začíná tak, že přenesete tlak na nohu na vyvýšené podložce. Proveďte výstup a vraťte se zpátky do výchozí pozice. Pohyb opakujte 20x na jednu nohu a 20x na druhou nohu. Cvik druhý: Široký podřep Postavte se do širokého postavení, špičky nohou vytočte směrem ven a pomalu sedejte dolů do dřepu. Soustřeďte se na to, aby vaše pánev během cviku byla kolmo k zemi a kolena se pohybovala ve směru vašich špiček a svírají pravý úhel. Cvik opakujte 20x. Cvik třetí: Pánevní most... Čtěte více Příspěvek Účinné cviky na zadek a stehna pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
19.06.2016 04:10 |

podobné články

Jak zpevnit ochablé břišní svaly

 
Krásně ploché bříško je tajným snem snad každé ženy, která se nechce stydět za povolené partie, jenž se nevzhledně přelévají přes lem džín a vytváří tam dojem, že se dotyčná nehlídá v jídle a nekontrolovatelně se přejídá. Jak zpevnit ochablé břišní svaly, které nás nutí nosit volnější kousky oblečení? Na to se můžete společně s námi podívat v dnešním článku! Také toužíte po pevném bříšku, které budete moci v létě hrdě vystavovat v plavkách? Pak jste na správném místě! Poradíme vám, jak zpevnit ochablé břišní svaly a získat tak postavičku jako lusk, o které se vám až do dnešního dne ani nezdálo. Jdeme na to! Jak zpevnit ochablé břišní svaly? Bříško patří mezi nejproblémovější partie, které nedají spát nejedné ženě či dívce. Nezáleží na tom, zda vaše bříško vypadá špatně vlivem porodu, přejídání se o loňských Vánocích nebo jste zkrátka zakulacená od přírody. S našimi cviky si k pevnějšímu bříšku může dopomoci každý – stačí jen chtít a mít dostatek pevné vůle, abyste to nevzdali po prvních dnech! Co funguje na jednotlivé břišní svaly? Břišní partie se skládají z několika svalů. Najdeme zde svaly přímé, šikmé i hluboké, přičemž přímé a šikmé svaly se ještě dělí na spodní a horní. Chcete-li mít krásné bříško rovné jako prkno, pak je zapotřebí posilovat všechny jeho partie. Nestačí se zaměřit pouze na přímé břišní svaly, neboť v takovém případě ty šikmé začnou zaostávat a výsledek nebude tak efektivní. Kdo chce mít ploché bříško, ten se mu musí věnovat jako celku. Jak? To vám poradíme v následujících řádcích! Co platí na jednotlivé břišní partie: 1. Přímé břišní svalstvo: horní: cviky cílené na pohyb trupu směrem k bokům dolní: cviky cílené na pohyb bojů směrem k hrudníku 2. Šikmé břišní svalstvo: horní: cviky cílené na pohyb ramene směrem k protilehlému boku dolní: cviky cílené a... Čtěte více Příspěvek Jak zpevnit ochablé břišní svaly pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
19.09.2016 06:00 |

podobné články

Cvičení pro nesportovce : 15 minut denně stačí

 
Chcete víc cvičit, vytvarovat si postavu a zlepšit fyzickou kondici. Mnohem lepší než se jednou týdně „zničit“ ve fitku, je cvičit raději málo, ale pravidelně. Stačí jen 15 minut denně, ale opravdu každý den… Jednoduché cviky pro každou část těla Jak na krásná ramena – kliky Klasické kliky jsou vynikajícím prostředkem pro posílení tricepsu a bicepsu (celých ramen). Ruce jsou opřené o podložku v šíři ramen, váha není na špičkách ale na kolenou. Cvik cvičte pomalu, nespěchejte. Jak na krásná stehna – výpady Postavte se vzpřímeně a pravou nohou proveďte výpad vpřed. Lýtko a stehno vytvářejí pravý úhel, zadní noha se kolenem téměř dotkne podložky. Váha těla zůstane na zadní noze. Nohy po několika sériích vystřídejte. Jak na krásný zadek – zanožování Postavte se vzpřímeně před stěnu nebo před jinou oporu. Levou nohu pokrčte v koleni do pravého úhlu, špička směřuje k podložce. Pomalu pritahujte levé chodidlo k natažené noze. Celé nohy jsou v napětí, pohyb provádějte tahem, ne švihem. Vydržte několik sekund a vraťte se do výchozí polohy. Nohy opět vystřídejte. Jak na krásné nohy – upravený sed leh Lehněte si na podložku a anatažené nohy zvedněte kolmo na podložku. V kolenou je mírně pokrčte a pozici fixujte překřížením v kotnících. Ruce dejte za hlavu a zvedejte horní část těla směrem ke kolenům. Hlava je rovněž fixována, nehýbejte s ní. Jak na krásné bříško – šlapání na kole Lehneme si na podložku a ruce dejte za hlavu, kolena přitáhneme k hrudníku, zvedneme hlavu a ramena od země. Narovnáme levou nohu a tělo natočíme tak, abychom se loktem dotkli pravého kolena. Takto opakujeme cvik 20x po 4 sériích. Jedná se o velice intenzivní cvičení, díky kterému procvičujete všechny břišní svaly! Začátečníci by měli tento cvik opakovat 15x po 2 sériích. Důležité upozornění – nepřehánějte to Ve snaze shodit za krátkou... Čtěte více Příspěvek Cvičení pro nesportovce : 15 minut denně stačí pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.06.2015 09:12 |

podobné články

Jak zhubnout břicho

 
Hubnutí představuje pro mnoho lidí noční můru a opakovaně se snaží držet různé diety. Nezřídka se povede hezky zredukovat svou tělesnou hmotnost a kila jdou dolů. Jenže bříško zůstává i přes veškerou snahu. Mnoho žen se snaží právě bříško zhubnout pomocí úporných cviků. My pro vás máme však informaci a to, že hubnutí břicha je z větší části otázka stravování. Cvičení je bezesporu výtečné a celý proces navíc umocní, ale nejedná se jen o cviky pro posílení břišního svalstva. Možná vás to udiví, ale posílení hýžďových a zádových svalů má rovněž velký vliv na břicho. Posilovat se musí kompletně Pokud máte třeba ochablá záda, budete mít snahu se naklánět a vystrkovat břicho. Jestliže tuto část zpevníte, bude váš postoj vzpřímenější a tím se zatáhne i bříško. V případě, že proléváte denně pot nad cviky břicha, není to zcela špatně, ale určitě to nestačí.  Výtečným cvikem pro zpevnění bříška, je cvik zvaný deska. Pokud ho budete cvičit denně pouhých 5 minut, budete schopni vidět za měsíc poměrně velký rozdíl. Ten, kdo desku už někdy cvičil tak ví, že je to poměrně náročný cvik. Pět minut nemusíte vydržet v celku, ale můžete si to rozvrhnout. Přičemž jeden cvik by měl trvat minimálně po dobu 30 až 40 sekund. Proč dá břicho tak zabrat? Především u žen se tuk v této oblasti drží nejdéle. Na břicho mají největší vliv potraviny, které konzumujeme. Je dobré vysledovat příčiny, které se podílejí na plnosti bříška, a teprve pak můžeme pracovat na jejich odstranění. Bříško mnohdy potrápí i jinak štíhlé ženy. V pozadí problémů může stát stres (syndrom podrážděného střeva), konzumace sladkostí, velká zátěž na záda, potíže s trávením, nepravidelná strava a mnoho dalšího. Nejdůležitější je poznat dokonale své tělo, jak reaguje na některé potraviny a jak pracuje. Příspěvek Jak zhubnout břicho pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
26.09.2015 21:30 |

podobné články

Cviky na krční páteř

 
S bolestí v oblasti krční páteře se minimálně jedenkrát za život setkal snad úplně každý z nás. Ačkoli se ve většině případů nejedná o nic závažného, bolesti právě v této oblasti mohou být hodně nepříjemné a dokážou nám pokazit celý den či dokonce znemožnit vykonávání běžných denních činností. Bolesti krční páteře se nejčastěji objeví ve chvílích, kdy například dlouho sedíme před počítačem nebo nesprávně držíme tělo. Jestliže i vás trápí bolesti krční páteře, pak se vám jistě budou hodit cviky na krční páteř, kterým se můžete věnovat i v práci. Bolavá krční páteř není nic, po čem bychom toužili. Proto je důležité věnovat se pravidelnému cvičení, s jehož pomocí lze těmto nepříjemnostem předejít nebo si díky správným cvikům ulevit ve chvíli, kdy nás již bolesti postihnou. A jaké cviky na krční páteř jsou vhodné? Cviky na krční páteř Většina cviků se provádí v sedě na židli, díky čemuž se jim můžete věnovat prakticky kdykoli a kdekoli – v práci, během polední pauzy, na lavičce v parku nebo na nádraží, až budete čekat na spoj. Necháte-li svou krční páteř zlenivět, sami sebe tak odsoudíte ke zvýšenému riziku vzniku nechtěných bolestí. Věděli jste, že váš od krční páteře mohou brnět ruce, bolet hlava nebo dokonce pálit oči? O důvod navíc, proč se věnovat pravidelnému cvičení! Ruce si dejte za hlavu a vzpřímeně se posaďte, přičemž se snažte držet trup v rovině. Následně hlavu co nejvíce předkloňte a otáčejte jí kolem osy páteře střídavě na jednu a druhou stranu. Ruce si dlaněmi položte na ramena tak, aby vaše prsty směřovaly k lopatkám a lokty jste měly vytočené směrem ven. Pak velmi opatrně vysunujte hlavu vodorovně dopředu a dozadu, přičemž myslete na to, že jí nesmíte předklánět. Jakmile hlavu vysunete, vydechněte a cestou zpátky se zase nadechněte. Rovně se postavte a s nádechem se předkloňte... Čtěte více Příspěvek Cviky na krční páteř pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.04.2016 02:45 |

podobné články

VIDEO: Štíhlá stehna za pár dní: Tyhle cviky pomůžou i vám!

 
Už tu máme pomalu plavkovou sezónu a asi nikdo z nás nechce na pláži působit jako obří velryba. Problémové partie jako boky, stehna a zadek se tvarují nejhůř. My pro vás máme ovšem efektivní cviky na stehna, které z vašich nohou vykouzlí sexy podívanou.
22.04.2016 14:25 |

podobné články

Kojící modelka Markéta Divišová po porodu předvedla ploché břicho a štíhlá stehna

 
Modelka Markéta Divišová je devět měsíců po narození dcery Natálky opět hvězdou módních mol. To, že už má za sebou nějaké focení, nic neznamená. Zdatný retušér udělá Twiggy i z Oprah. V reálu se ale žádný špíček neschová. A Markéta co schovávat nemá. Kojící maminka předvedla ploché bříško a nádherná stehna bez známky celulitidy i v ultrakrátkých šortkách.
10.11.2011 10:40 |

podobné články

Osobnosti: Markéta Divišová (95 článků)

Paroubek radí Jágrovi, jak na omlazovací cviky: Jaromíre, cvičte roky!

 
Omlazovací cviky čínských císařů si podle Jiřího Paroubka (59) vyzkoušel i hokejista Jaromír Jágr. „Cvičil jsem podle toho, a nic. Vyřiď Jirkovi, že to nefunguje,“ smál se v pondělí čtyřicátník »Džegr«. Šéf politické strany NS-LEV 21 teď prostřednictvím Aha! vysvětluje, jak se má správně cvičit, aby se dostavily účinky.
25.07.2012 12:10 |

podobné články

Osobnosti: Jaromír Jágr (2183 článků) , Jiří Paroubek (3080 článků)

Sexy stehna za pár dní: Tipy na jednoduché cviky

 
Ještě je čas začít s pravidelným cvičením a díky pár jednoduchým pohybům si zařídit postavičku jako lusk. Máme pro vás jednoduché a účinné cviky, které si můžete zacvičit kdykoli během dne.
02.07.2013 15:10 |

podobné články

Ploché bříško za 3 dny? Stačí změnit jídelníček!

 
Mít bříško ploché jako přistávací dráha, to je sen nejedné z nás. Málokterá, přestože je štíhlá, se jím ale může pyšnit. Svému snu se můžete přiblížit správnou životosprávou, stačí si osvojit pár dietních tipů.
06.11.2013 12:35 |

podobné články

Velká debata vlivných osobností z českého sportu. Řeč byla o novém ministerstvu či ministrovi

 
„Sportovci potřebují především stabilitu a dlouholetou předvídatelnost finančních prostředků,“ prohlásil ve čtvrtek na akci kulatý stůl na téma „Kam kráčí český sport“ senátor Ivo Valenta. Kromě něho zde bylo přítomno mnoho vlivných osob z oblasti sportu a někteří zástupci ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Kulatý stůl se shodl na tom, že je potřeba, aby sport v České republice měl jakéhosi lídra, nejlépe ministerstvo sportu, nebo alespoň ministra sportu. Kulatý stůl se pořádal pod záštitou předsedy Výboru pro sport Senátu ČR Jozefa Regece a místopředsedy téhož výboru senátora Ivo Valenty.
05.06.2015 08:51 |

podobné články

Cviky na krásné bříško

 
Krásné, ploché bříško je přáním mnoha žen i dívek. Důležité je ale vědět, že bez cvičení to prostě nepůjde. Dieta a pravidelný pitný režim jsou stejně tak nevyhnutelné jako posilování břišních svalů. Dnes si několik ...
28.01.2011 06:05 |

podobné články

Krásná s kyprými tvary aneb móda XXL

 
Trápíte se nějakými těmi kilogramy navíc? Bojíte se, že nebudete na oslavě či večírku vypadat hezky? Máme pro vás pár triků, které dají vyniknout vašemu půvabu a kráse, přesto, že si myslíte opak. Zapomeňte na diety, které slibují zázraky do týdne. Místo toho se soustřeďte na svůj šatník a kousky, které vám budou zaručeně slušet. Možná už se vám v obchodním domě stalo, že vás doslova hypnotizuje nějaký módní kousek. Ale nevybírejte oblečení jen podle toho, co diktuje poslední móda. Nesouměrná postava umí hodně potrápit a ne každý typ oblečení musí vyhovovat. To však neznamená, že se musíte oblékat, jako z dob „Krále Klacka“. Módní hity naleznete také ve velikostech XL či XXL. Jak ukrýt bříško Věnujte pozornost atypickým svetrům a topům. Zapomeňte na přiléhavé věci, které obepnou a zvýrazní nedostatky. Baculkám výborně sedí střihy, které zvýrazní horní díl a jsou splývavé. Ideální je délka do půli stehen. Pozornost obratně svedete na nohy pomocí vyšších kozaček. Nezapomínejte také výrazné doplňky, kterými podpoříte celý outfit. Nejlépe je na tyto modely zavítat rovnou do obchodu hlásající módu pro větší velikosti – nakupovat můžete i online. Vůbec se nebojte volnějšího svetříku, topu, trička. Nepůsobí zvětšovacím dojmem, ale naopak. Obratně maskují přesně to, co mají. Jak ukrýt silnější stehna Vsaďte na optické klamy a starou osvědčenou pravdu. Tmavá barva zužuje! Stehna skvěle zamaskujete pomocí džínů tmavě modré či černé barvy. Vždy volte správnou konfekční velikost. V jiném případě se budou cpát faldíky z utažených kalhot a praskat ve všech. Rozhodně zapomeňte na široké kalhoty. Ty baculkám vůbec nesluší! V tomto ohledu platí stará dobrá klasika a kalhoty tak akorát. Jestliže máte tmavé kalhoty, zvolte světlejší vršek, ať nepůsobíte usedle a smutně. Vsaďte na stahovací prádlo Je jen málo žen, které by nahlas připustily, že si na sebe obléknou stahovací spodní prádlo. Přitom se jedná o šikovnou pomůcku, která opticky... Čtěte více Příspěvek Krásná s kyprými tvary aneb móda XXL pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.10.2015 08:55 |

podobné články

Hvězda Ordinace Jirešová vystrčila dokonalý zadek! O tomhle spousta žen jen sní

 
Herečka Ivana Jirešová (38) chodí zbytečně moc zahalená. Její jógou zocelená postava by si zasloužila víc pozornosti. Zadek jako kámen a ploché břicho by jí mohly závidět všechny účastnice Miss, kterým se při promenádě v plavkách zadek klepe jako sulc.
02.05.2016 17:55 |

podobné články

Osobnosti: Ivana Jirešová (319 článků)

Co nosí krásky z Cest domů? Jana Adamcová předvedla ploché bříško a dokonalé nohy v šortkách

 
Jak se obléknout, když se párty koná na parníku, je opravdu velký oříšek. Krásky spojené se seriálem Cesty domů to pojaly opravdu rozdílně. Manželka režiséra Jiřího Adamce  (64) Jana zvolila spíš námořnický styl a předvedla ploché bříško v krátkém obtaženém tílku a dokonalé opálené nohy v šortkách.
24.08.2012 16:15 |

podobné články

Chcete ploché bříško? Projezte se k němu

 
Kdo z nás by nechtěl mít ploché bříško, zvláště teď když je léto za dveřmi. K bříšku jako prkno vám mohou dopomoci jednoduché triky i některé potraviny, stačí o nich jen vědět.
13.05.2013 06:10 |

podobné články

Ploché břicho a dokonalý zadek: Verešová se ukázala v další odvážné róbě. Jako dvacítka vypadá díky józe

 
Další párty a opět královnou večera. Když je na karlovarském filmovém festivalu Andrea Verešová  (35) , ostatní dámy jsou bez šance. Tentokrát Andrea nepředvedla dekolt, ale ploché bříško i zadní část těla v luxusní róbě některého z italských módních domů.
06.07.2015 15:55 |

podobné články

Osobnosti: Andrea Verešová (1033 článků)

5 nečekaných způsobů, jak si každý den zkracovat život

 
Cvičte 150 minut týdně a budete žít o 3,4 let déle. To tvrdí nová studie z Harvardu. Jasně, klasika, cvičte, jezte zeleninu, přestaňte kouřit a dočkáte se možná i pravnoučat.
02.05.2013 15:10 |

podobné články