Krásy a útrapy na planetě Zemi. 10 pohlednic z centrály kosmonautů

Je to jediná trvale obydlená vesmírná stanice. Kosmonauti z ní přitom pořídili za uplynulý rok 2015 řadu dechberoucích snímků Země. Jde o pohledy z vesmíru na různé přírodní úkazy, lidské hospodaření, ale třeba i záplavy.
31.12.2015 20:25 |

Senátoři zamítli novelu poštovního zákona, nechtějí venkov bez pohlednic

Senát ve středu překvapivě zamítl novelu o dokončení liberalizace tuzemského poštovního trhu, která by měla připravit Českou poštu o její poslední monopol na doručování pohlednic a obyčejných zásilek.
25.04.2012 11:55 |

Česká pošta: Počty zakoupených pohlednic stoupají

Jen za první pololetí letošního roku se na pobočkách České pošty prodalo 886 460 kusů pohlednic. V roce 2013 to bylo celkem 1 767 784 kusů, což bylo o 31 tisíc více než v roce předchozím.
24.08.2014 19:15 |

Co jedí ruští kosmonauti? Vejce za 9 tisíc!

Stravování kosmonautů je pěkně náročná věc. A drahá. Podle Viktora Dobrovolskije, jehož úřad má v Rusku zásobování kosmonautů na starosti navíc za poslední rok dramaticky podražilo.
21.10.2010 22:15 |

Část zřícené ruské družice dopadla na dům v ulici Kosmonautů

Ironie jako hrom. Páteční pád ruské vojenské a navigační družice Meridian na území Sibiře měl značně komickou dohru. Část zříceného aparátu totiž dopadla na dům v ulici Kosmonautů, napsal v sobotu na svém webu list Herald Sun.
24.12.2011 13:55 |

Koule s obrovským padákem dopadla na Zem: Vrátila se trojice čínských kosmonautů

Po 15 dnech v kosmu se vrátila trojice čínských kosmonautů. V kulatém návratovém modulu zavěšeném na obrovském padáku dopadli dnes úspěšně na Zem.
26.06.2013 08:20 |

Dalších 6 záhadných míst na planetě Zemi, kde byste nechtěli trávit noc

Taky se rádi bojíte a milujete ten mrazivý prstíček, co vám přejíždí po páteři, když sedíte sami doma ve tmě a koukáte na horor? A co kdybychom vám řekli, že spousta filmů je založena na skutečných místech, která se vyskytují na naší planetě? Kolikrát ani nemusíte jezdit daleko, pořádnou porci hrůzy vám naženou i místa, kam by i kamenem dohodil, stačí si jen udělat výlet třeba do Jihlavy. Už minule jsme vám přinesli "pár tipů na hodně strašidelné výlety, na něž by se vydali jen odvážlivci":http://www.extra.cz/6-nejzahadnejsich-mist-na-planete-zemi-dovolena-jen-pro-otrle-dobrodruhy, ale záhadných míst je daleko více.
01.06.2013 19:05 |

Stálá expozice Národní protidrogové centrály byla aktualizována

U příležitosti dvacátého pátého výročí založení Národní protidrogové centrály služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR byla v polovině února 2016 aktualizována stálá expozice výstavy „Národní protidrogové centrály“ v Muzeu Policie ČR v Praze, Ke Karlovu 1. Původní výstava „Boj policie proti drogám“ byla pro veřejnost otevřena v rámci oslav dvacátého výročí vzniku útvaru dne 4. listopadu 2011.
27.02.2016 16:55 |

Ekonom: Není pravda, že by nás, nebohé Čechy, bezuzdně ždímali zlí západní kapitalisté. A věštit hlubokou krizi a přetěžké útrapy...

PŮLNOČNÍ ROZHOVOR Hlavní ekonom finanční skupiny Roklen Lukáš Kovanda říká, že věštit hlubokou krizi a přetěžké útrapy je vždy mediálně vděčnější než prorokovat celkem normální vývoj. Varovná je dle něj příjmová stagnace střední třídy. Ta je v mnoha vyspělých zemích „obětována“. Korporace a oligarchie politiky financují, takže ti proti nejbohatším nejdou. Chudší vrstvy, závislé na sociálních dávkách, pak představují spolehlivou voličskou základnu. ČR má určitě na to, aby byla něčím více než jen levnou montovnou a subdodavatelskou ekonomikou Německa. Bohužel, řadě vlivných zájmových skupin, například exportní lobby, současný stav vyhovuje.
27.03.2016 00:05 |

3 tajemství krásy, která musíte znát

Vidíme-li nádhernou ženu, která na nás působí dojmem, že je absolutně spokojená a nic jí nechybí, lámeme si hlavu nad tím, jaká jsou její tajemství krásy. Odjakživa se držíme představy, že krásné ženy taková tajemství mají, protože kdyby ne, vypadaly by asi tak nějak, jako my – obyčejné smrtelnice, jež mají dle svého názoru do dokonalého vzhledu hodně daleko… Možná i vy chcete znát ona tajemství krásy, díky kterým byste si mohla zvýšit sebevědomí, cítit se lépe ve vlastním těle, líbit se sama sobě a zároveň i lidem ve vašem okolí. Každá z nás chce být krásná a je jedno, zda zrovna vynáší pytel plný odpadků, nakupuje v obchodním centru, chystá se na pracovní pohovor nebo sedí doma na pohovce u oblíbeného seriálu. Pojďme si prozradit tajemství krásy Jak to sakra dělá? Je tak krásná, přímo dokonalá! Vypadá spokojeně, určitě musí mít nějaký fígl! Pokud i vám podobné fráze proběhnou hlavou ve chvíli, kdy spatříte krásnou ženu, pak jste tu správně. Teď společně s námi můžete odhalit tajemství, která stojí za dokonalým vzhledem žen, jež vídáme na ulici, v televizi nebo v módních časopisech. Jste připravené? Jdeme na to! Tajemství č. 1: Arašídy vám zajistí krásné a lesklé vlasy! Mít krásné vlasy, plné lesku, života a zdraví – no řekněme si, milé dámy, která z nás po tom netouží. Ne všem byla dána do vínku bohatá hříva, která i bez kdovíjaké péče vypadá dobře, má objem a nechybí jí lesk. Jestliže ani k vám nebyla příroda štědrá, ba přímo naopak, doporučujeme vám vsadit na arašídy. Ty jsou známé pro vysoký obsah vitamínů B a vlákniny, které vám zajistí bujné vlasy hýřící zdravím a krásou. Tajemství č. 2: Pevný zadeček díky špenátu? Zkuste to! Ačkoli se traduje, že se za pěkným a pevným ženským zadečkem otočí jen muži, není to vůbec... Čtěte více Příspěvek 3 tajemství krásy, která musíte znát pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.03.2017 03:15 |

Muž, unesený mimozemšťany, tvrdí: Příští rok je konec

Rok 2012 bude znamenat konec lidstva na planetě Zemi. Tvrdí to muž, který byl údajně unesen mimozemšťany a podal o tom velmi podrobnou zprávu (viz nový seriál). Rok 2012 bude znamenat konec lidstva na planetě Zemi. Tvrdí to muž, který byl údajně unesen mimozemšťany a podal o tom podrobnou zprávu (viz seriál).
27.07.2011 01:05 |

7 naprosto božích míst, kam se nikdy nepodíváte: Tady panuje přísný zákaz vstupu!

Na světě je spousta míst, kam byste se chtěli v životě podívat a o kterých víte, že to nikdy nejspíš nestihnete, a je vám to líto. Pak jsou tu místa "přímo strašidelná":http://www.extra.cz/6-nejzahadnejsich-mist-na-planete-zemi-dovolena-jen-pro-otrle-dobrodruhy, kam byste možná rádi, ale jejich "děsivá pověst návštěvníky odrazuje":http://www.extra.cz/dalsich-6-zahadnych-mist-na-planete-zemi-kde-byste-nechteli-travit-noc. A nakonec je pár míst, kam by bylo velmi zajímavé se vydat, ale to se nikdy nestane.
13.12.2013 23:00 |

Trio kosmonautů z ISS: Po 172 dnech na Zemi...

Celých 172 dní strávili ve vesmíru, teď už jsou ale zase zpátky na Zemi. Včera totiž návratový modul vesmírné lodi Sojuz TMA-20M s ruskými kosmonauty Alexejem Ovčininem (44), Olegem Skripočkou (46) a jejich americkým kolegou Jeffreym Williamsem (58) přistál v Kazachstánu. A pořádně se z nich kouřilo!
08.09.2016 09:10 |

Na planetě podobné Zemi je život, říká její objevitel

Šance, že na nově objevené planetě ve vzdálenosti dvaceti světelných let od Země existuje cizí život, je stoprocentní, tvrdí objevitel tohoto tělesa Steven Vogt.
01.10.2010 00:40 |

Výsmek (Svobodní): Singapurský zdravotní a sociální systém

Singapur je podle indexu ekonomické svobody druhé ekonomicky nejsvobodnější místo na planetě. Díky tomu má vysoké HDP na jednotlivce, jednu z nejlepších zdravotních péčí na světě, dlouhodobě nízkou nezaměstnanost kolem 2-3% a stále pokračující ekonomický růst. The Economist Inteligence Unit dokonce označil Singapur jako zemi s vůbec nejvyšší kvalitou života na planetě.
28.04.2013 19:10 |

Šokující objev: Nové planetě říkají "ZEMSKÁ GODZILLA"!

Astronomové nalezli planetu zemského typu, která má oproti Zemi více než 17násobnou hmotnost, přitom je proti naší planetě jen zhruba dvakrát tak větší.
03.06.2014 08:05 |

Led z Pluta byste si do pití nedali

Na Zemi známe led víc než dobře: bruslíme na něm, odstraňujeme ho ze silnic, dáváme si ho v parném létě do nápojů… Máme však přímou zkušenost jen s jedinou z rozličných forem ledu, které však na naší rodné planetě většinou nenajdeme. Musíme za nimi do podmínek, panujících například na trpasličí planetě Pluto.
10.07.2015 19:06 |

50 let od prvního průletu kolem Marsu. Jak dobýváme rudou planetu?

První informace o rudé planetě se na Zemi donesly v červenci 1965. Vědělo se toho méně než málo. Jediné, co bylo k dispozici, byly rozmazané snímky. Od té doby ale vědci výrazně pokročili. V pondělí oznámili, že na Marsu teče slaná voda a existujte šance, že na planetě je i život.
28.09.2015 20:45 |

Šesté masové vymírání druhů probíhá v plném proudu

Vědci z kalifornského Stanfordu ve spolupráci s kolegy z Mexico City přinesli další nezvratné důkazy o tom, že šesté masové vymírání druhů na planetě Zemi je v plném proudu. Zatímco v minulosti byly spouštěči těchto druhových apokalyps vždy vlivy vnějšího vesmíru či geologické pochody na planetě, tentokrát je původcem člověk a to svou činností. Přemnožením a svou nenasytností způsobí celkový kolaps ekosystému, který ho bude nakonec stát život.
16.07.2017 16:30 |

Judi Dench recykluje vánoční pohlednice a sází stromečky

Herečka Judi Denchová se přidala k charitativní organizaci Woodland Trust podporující recyklaci papíru a výsadbu nových stromů. Britská hvězda se stala slavnou tváří nadace, která podporuje zalesňování její značně bezlesé vlasti. A v lednu rozmístí po celé zemi speciální kontejnery na sběr pohlednic.
26.12.2009 12:00 |