Kov lehčí než chmýří pampelišky: Vědci přišli s revolučním objevem

Nejlehčí kov na světě, který je z 99,9 % tvořen jen vzduchem. S tímto nápadem přišli američtí vědci v roce 2011, teď ale dostal reálné obrysy. Využívat se bude například v letadlech, jejichž váhu rapidně sníží a přinese tak úsporu paliva.
12.10.2015 05:55 |

Vědci přišli na to, jak omezit vypadávání vlasů při chemoterapii

Němečtí vědci přišli s revolučním objevem, který zabrání vypadávání vlasů, ke kterému dochází v průběhu chemoterapie. Vědci pacientům nasazují speciální chladící čepice, které snižují teplotu kůže na hlavě. Nemocní díky tomu přijímají méně léků, které společně s rakovinnými buňkami likvidují i buňky vlasových kořínků.
28.05.2015 15:36 |

Justin Bieber »zmužněl«: Demonstrativně si oholil chmýří pod nosem

Zpěvák Justin Bieber konečně pochopil, že chmýří pod nosem nikdy nebude působit dost mužně a už vůbec ne atraktivně. Proto si jej vyfotil, vyvěsil snímek na Twitteru a chloupky pak oholil. Celou proceduru natočil a video vyvěsil na Instagramu, aby se mohl kochat názory svých fanoušků.
24.09.2014 08:55 |

Osobnosti: Justin Bieber (1303 článků)

Zázračný žlutý plevel? 5 důvodů, proč byste si měli jít natrhat pampelišky ještě dnes!

Právě teď je období, kdy je jich všude plno, jsou v nejlepší fázi a mají léčivou sílu. Pokud chcete využít účinky pampelišky, vyrazte na louku dřív, než začnou odkvétat!
07.05.2015 10:31 |

Pampelišky na zahradě neničte, možná budou drahé

ěti a králíci mají rádi pampelišky. Sotvakdo ale očekával, že se o tuto vytrvalou plevelnou bylinu budou zajímat velcí průmysloví bossové a že by se mohla stát důležitou surovinou 21. století.
19.11.2010 10:50 |

Ztracenou Němku našli až v Motole. Trhala tam pampelišky

Nemocnou německou seniorku hledali marně kriminalisté. Objevila ji až neznámá žena. Turistku spatřila, jak trhá v Motole pampelišky.
03.06.2015 14:45 |

Revoluční studie britských vědců: Ibuprofen = lék na rakovinu!

Vědci z univerzity v britském městě Bath přišli s revolučním objevem. Novou nadějí v léčbě rakoviny je podle nich ibuprofen! Ano, ten zářivě růžový prášek, oblíbený spojenec žen v boji proti bolesti hlavy, kloubů, vaječníků a vlastně čehokoli...
28.05.2011 12:15 |

Výzkumníci přišli s revolučním objevem. Antikoncepce pro muže

Skupina amerických výzkumníků je přesvědčena, že bude s to v příštích letech nabídnout antikoncepční pilulky pro muže. Vědci to sdělili ve zprávě, kterou zveřejnil americký vědecký časopis Cell, uvedla dnes na svých internetových stránkách britská zpravodajská stanice BBC.
17.08.2012 12:25 |

Revoluční objev genetiky: Bude vaše dítě homosexuál? Vědci vědí, jak to zjistit

Genetici z Americké společnosti pro humánní genetiku přišli ve čtvrtek s revolučním objevem. Našli prý způsob, jak na základě genetické analýzy zjistit sexuální orientaci mužů. Nyní připravují rozsáhlou studii.
09.10.2015 10:06 |

Mobil Pohotovost zve k nákupu do moderní prodejny v zcela novém a revolučním designu

V centru Prahy, v ulici Na Poříčí 8, naproti bočnímu vchodu do OC Palladium, může zvídavý návštěvník nalézt prodejnu společnosti Mobil Pohotovost, která již na první pohled zaujme naprosto revolučním a velmi moderním designem. Po vstoupení dovnitř naleznete v líbivých vitrínách široký výběr nových i použitých mobilních telefonů, včetně rozličného příslušenství.
16.01.2012 00:15 |

Vědci vyvinuli nejlehčí materiál všech dob: Tisíckrát tenčí než váš vlas!

Nejtenčí pevný materiál na světě je z kovu a může se klidně umístit na hlavičku odkvetlé pampelišky. A neodletí z něj jediné »paraplíčko«! Unikátní substanci, která vznikla v kalifornské laboratoři, tvoří duté kovové trubičky.
20.11.2011 12:05 |

Britští vědci objevili pod mořem šestou největší řeku světa

Britští vědci přišli s objevem mořského proudu, jenž srovnávají s řekou, která by byla šestou nejmohutnější na světě. Stejně jako ty na souši má mít několik přítoků, projevuje se na ní příliv i peřeje a dokonce má také vodopády. Jev dosahuje v některých místech hloubky až 35 metrů a šířky okolo 900 metrů.
02.08.2010 19:45 |

Vědci mají agresivní houbu. Zabije kůrovce na ŠUMAVĚ

Vědci z Jihočeské univerzity přišli s objevem, který pomůže v boji proti kůrovci.
22.10.2010 18:50 |

Lék na rakovinu? Kafe! Vědci přišli s převratným objevem

Nejnovější studie potvrdila, že je pití kávy zdraví prospěšné a funguje jako prevence proti rakovině. Vědci doporučili, kolik šálků denně pomáhá.
25.10.2013 13:25 |

Čeští vědci: Psi vnímají magnetické pole země

Psi vnímají magnetické pole Země. S tímto objevem přišli čeští vědci z České zemědělské univerzity společně s kolegy z německé University Duisburg-Essen, výsledky jejichž práce vyjdou v renomovaném vědeckém časopise Frontiers in Zoology. Když je magnetické pole klidné, natáčejí se psi při vyměšování severojižním směrem. O objevu informoval mluvčí univerzity Josef Beránek. Natočení těla v severojižní orientaci už čeští badatelé dříve zjistili třeba u kaprů nebo kachen.
03.01.2014 13:30 |

Osobnosti: Josef Beránek (11 článků)

Psi vyměšují severojižním směrem, zjistili čeští vědci

Psi vnímají magnetické pole Země. S tímto objevem přišli čeští vědci z České zemědělské univerzity společně s kolegy z německé University Duisburg-Essen. Výsledky jejich práce vyjdou v renomovaném vědeckém časopise Frontiers in Zoology. Když je magnetické pole klidné, natáčejí se psi při vyměšování severojižním směrem. ČTK o objevu informoval mluvčí univerzity Josef Beránek.
03.01.2014 18:05 |

Osobnosti: Josef Beránek (11 článků)

Čeští vědci vyřešili jednu ze záhad evoluce: Jak se hmyz naučil létat

S překvapivým objevem přišli jihočeští a němečtí vědci. Tvrdí, že rozluštili, jak se u hmyzu vyvinula křídla. Pomohla jim k tomu zkamenělina stará 309 miliónů let.
16.05.2014 13:50 |

Dokážeme, aby lidem dorůstaly končetiny jako ještěrkám ocasy, tvrdí vědci

Vědci z amerického Pittsburghu přišli s neuvěřitelným objevem. Podle jejich výzkumů bude i člověk schopen toho, aby mu dorůstaly končetiny. Jako je tomu např. u ještěrek nebo mloků. Mají za sebou první úspěšný pokus!
28.03.2016 05:15 |

Konečně! Na světě je čokoláda, ze které se hubne

Pětadvacetiletý Aneesh Popat přišel s revolučním objevem! Bývalý student matematiky vynalezl čokoládu, která má jen dvacet kalorií a mohou si ji v klidu dopřát i ti, kteří trpí nadváhou.
03.07.2013 22:35 |

Zabiják cukr jako účinný lék? Polský profesor přišel s revolučním objevem, možná zachrání lidstvo!

Polský profesor Tomasz Ciach z Varšavské polytechniky vypracoval "novou unikátní metodu na účinnou léčbu rakoviny":http://www.extra.cz/desetilety-chlapec-ma-obri-nador-na-krku-lekari-ho-leci-viagrou.
14.06.2014 07:41 |