Článek

Konec pomalého mučení. Do formy vás dostane pouhá minuta cvičení

 
Konečně skvělá zpráva pro všechny odpůrce zdlouhavého cvičení, které snad nemá konce, milovníky "gaučingu" a extrémně vytížené lidi, kteří věčně nemají čas - k tomu, abyste se dostali do formy, stačí pouhá minuta cvičení. Pochopitelně to má jeden háček.
15.05.2016 15:50 |

podobné články

Podobné články

Tipy na skvělá skupinová indoor cvičení

 
Pravidelná fyzická aktivita by měla být nedílnou součástí života každého z nás, neboť je velmi důležitá pro naše zdraví. Pohyb venku v ulicích nebo přírodě ale není pro každého. Naštěstí se u nás rozmáhá trend indoor cvičení, díky kterým se můžete pohybu věnovat v příjemném prostředí tělocvičen. A proč cvičit o samotě, když se můžete do pohybu zapojit společně s dalšími lidmi? Skupinová indoor cvičení jsou skvělá právě v tom, že můžete poznat nové lidi a navíc se můžete motivovat jejich pílí a úsilím. A která skupinová indoor cvičení vám můžeme doporučit? Skupinová indoor cvičení, která stojí za to! Indoor Walking Indoor walking představuje skupinové cvičení, které si můžeme volně přeložit jako chůzi uvnitř. Cvičení probíhá na speciálních trenažerech připomínajících běžící pásy. Od klasických pásů se ale liší v tom, že se dají různě polohovat, díky čemuž se na nich dá nejen chodit, ale rovněž i provádět různorodé cviky. Celé cvičení je tak založené na přirozené chůzi doplněné o cvičební prvky, kdy jedna lekce trvá 45-60 minut a je složena z vícero částí. Nejdříve se zahřejete v mírném tempu, poté přejdete do hlavní části s finální nejtěžší zátěží a celou lekci zakončíte opět volným tempem pro vydýchání. Indoor cycling Dalším skupinovým cvičením je indoor cycling, které se cvičí na stacoinárních kolech za doprovodu emotivní hudby. Během cvičení si vytvarujete oblast hýždí, můžete se zbavit celulitidy a i vaše kondice se výrazně zlepší. Kromě intenzivní jízdy se do lekcí zahrnují i posilovací cviky pro horní část těla. Jedna lekce indoor cyclingu trvá zpravidla jednu hodinu, během které vás povede zkušený instruktor, který vás bude motivovat a povzbuzovat. Indoor rowing Mezi intenzivní skupinová indoor cvičení patří i cvičení na veslařských trenažerech, neboli indoor rowing. Věnovat se mu můžete jak solo, tak i ve skupině, což je mnohem zábavnější. Cvičení je určené pro... Čtěte více Příspěvek Tipy na skvělá skupinová indoor cvičení pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
11.09.2016 17:50 |

podobné články

Cvičení v těhotenství

 
Cvičení v těhotenství není přímo zakázáno, ale přesto existují jistá pravidla, kterých by se měla nastávající maminky držet. Uvědomte si, že těhotenství není nemoc, která by vás omezovala ve fyzických aktivitách, a proto pokud jste se sportu či nějakému pohybu věnovali již před otěhotněním, nemusíte na to teď úplně zanevírat. Obecně platí, že cvičení v těhotenství může být i nápomocné a to nejen při celkovém zvládání těhotenství, ale i při usnadnění porodu. Pojďme se společně prostřednictvím dnešního článku blíže podívat na cvičení v těhotenství. Prozradíme si, co je vhodné a čemu je lepší se naopak vyhnout. Jdete s námi do toho? Vhodné cvičení v těhotenství Ještě než se podíváme na cvičení vhodná v těhotenství, ujasněme si základní pravidlo, na které nesmíte zapomenout: naslouchejte vlastnímu tělu a v žádném případě se nepřetěžujte. Mezi aktivity, kterým se v těhotenství s klidným srdcem můžete věnovat jsou procházky, plavání, tanec, šlapání na rotopedu, těhotenská jóga nebo pilates. Nevhodné cvičení v těhotenství A teď z druhého soudku. Jak už jsme vám naznačovali v samotném úvodu dnešního článku, existuje i takový druh cvičení a fyzických aktivit, kterým byste se jako těhotná měla vyvarovat. V první řadě jsou to jakékoli silové sporty, které by pro vaše tělo mohly představovat obrovskou zátěž. Rovněž není dobré věnovat se takovým sportům, u kterých vám hrozí úraz. Cvičte v pohodlí vašeho domova Abyste se mohli věnovat cvičení v těhotenství, nemusíte nutně docházet do nejrůznějších center či posiloven. Klidně můžete cvičit v pohodlí vašeho domova, kde se cítíte nejpříjemněji. Alespoň půlhodinka denně Nemusíte cvičit několik hodin denně, to vůbec ne. Nejenže by to nebylo dobré vzhledem k vašemu stavu, ale zároveň byste si ani nepomohli. Bohatě stačí, když se fyzické aktivitě budete věnovat půl hodiny denně, ať už to bude procházka, plavání či jakákoli jiná aktivita. Nesnažte se překonat rekordy, spíše dbejte na pravidelnost. Příspěvek Cvičení v těhotenství pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.12.2015 22:06 |

podobné články

Tipy na domácí cvičení

 
Ačkoli jen málokdo z nás je skutečně spokojený se svou postavou a nenašel by na sobě snad žádnou vadu na kráse, většina lidí i přesto odmítá začít s nějakou fyzickou aktivitou. Nejčastější překážkou je pocit nejistoty a strach z toho, jak by na naše pokusy o cvičení zareagovali například ve fitness centru nebo v posilovně. Co když vám ale řekneme, že do žádných veřejných posiloven chodit nemusíte? Máme tipy na domácí cvičení, u kterého budete jediným divákem! Cvičit doma? Ale co když mi bude chybět ta správná motivace a nebudu dodržovat cvičení plán? To už si budete muset vyřídit se svým svědomím, ale pokud se sebou skutečně chcete něco udělat, nenecháte se zlákat lenivostí. Domácí cvičení je skvělé v tom, že vás u něho nikdo nevidí, ale že si jej zároveň můžete korigovat dle svých vlastních potřeb a možností. A to zní dobře, nemyslíte? Domácí cvičení vás bude bavit Chcete začít cvičit, protože nemáte vůbec žádnou fyzičku? Nebo je vaší hnací silou snaha zhubnout nějaké to kilo navíc, které se vám na těle usadilo už před Vánoci? Ať už máte jakýkoli důvod proč začít, chce to hlavně vydržet a nevzdávat se. A teď už si společně pojďme představit naše tipy na domácí cvičení, o kterém si troufneme tvrdit, že vás bude bavit! Švihadlo Není nic jednoduššího, nežli vzít do ruky švihadlo a zavzpomínat si na dětská léta, kdy jste s touto pomůckou cvičili ve škole nebo s ním odpoledne hráli různé hry na hřišti s kamarády. Skákání přes švihadlo vám dokonale rozpumpuje svaly a nabije vás energií, tak to zkuste! Rotoped Máte doma na půdě zaprášený rotoped, na který jste neměli čas? Nebo u vás tento posilovací stroj slouží jako věšák na prádlo? Pak honem dolů s hadrama a šupem cvičit! Byla by škoda, aby tento cvičební pomocník stál někde... Čtěte více Příspěvek Tipy na domácí cvičení pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.01.2017 08:45 |

podobné články

Jak se dostat do formy po porodu

 
Porod je velký zásah do ženina těla a většina touží, aby vypadalo jejich tělo pokud možno, co nejdříve stejně, jako před otěhotněním. Hubnout po porodu je zcela něco jiného než běžné hubnutí. Je to především proto, že tělo si prochází řadou hormonálních změn. Toto období může trvat až několik měsíců. Během této doby se pozvolna začne měnit i vaše postava. Rozhodně zapomeňte na drastické diety, které slibují postavičku, jako proutek. Mohla byste ublížit nejen sobě, ale i děťátku v případě, že stále kojíte. Jistě, že existuje mnoho žen, které záhy po porodu byly opět štíhlé. Cesta však vede jedině přes vyvážený jídelníček a pravidelné cvičení. Stravování po porodu Poporodní období je doba, kdy byste měla zcela upravit svůj jídelníček. Během těhotenství se dají omluvit půlnoční svačinky, ale nyní nastává čas, kdy tomu učinit konec. Pravidelná a vyvážená strava je velmi důležitá jak pro vaše tělo, tak pro miminko. Již během kojení spaluje vaše tělo značné množství kalorií. Tělo si po porodu klade vysoké nároky na příjem živin – bílkoviny, vláknina, minerály a vitamíny. V případě, že jídlo odbýváte a nejíte hlavně v klidu, nebude váš denní režim zahrnovat dostatek živin a můžete si tak snížit i tvorbu mateřského mléka. Což určitě nechcete! Cvičení by se nemělo uspěchat, ale co vám rozhodně prospěje, jsou procházky a jednoduché cviky. Ty pomohou opět zpevnit povolené svalstvo. Kdy je vhodná doba začít cvičit? Cvičit můžete doma nebo v tělocvičně a začínejte pozvolna od konce druhého měsíce po porodu. Do té doby vystačí zdravé stravování a pohyb jen tolik, co vám tělo dovolí, včetně zdravotních procházek. Nedoporučuje se zbytečně přepínat! Svému tělu dopřejte potřebný čas pro regeneraci. Zdřímněte si klidně i během odpoledne a odpočívejte, jak můžete. Pravdou je, že se v šestinedělí přirozeně hubne i bez pohybové aktivity, ale do skvělé kondice se dostanete jen vyváženou stravou a pomalým... Čtěte více Příspěvek Jak se dostat do formy po porodu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
26.09.2015 09:35 |

podobné články

Tanky, obrněné vozy i pandury. Češi odjeli na důležité cvičení NATO

 
Připravit se a demonstrovat, že vojáci NATO si s možným nepřítelem poradí - to je cíl velkého vojenského cvičení. Mezinárodního cvičení NATO v německém výcvikovém centru v Hohenfelsu se zúčastní 4500 vojáků. Velet mu bude český plukovník Josef Kopecký. Armáda vyslala na cvičení 1400 vojáků a 430 kusů techniky. Na západ odjely tanky, obrněné vozy i transportéry Pandur. Cvičení potrvá do 24. srpna.
06.08.2015 15:05 |

podobné články

Proč a jak vám pomůže pravidelný pohyb?

 
Pravidelný pohyb by měl být nedílnou součástí života každého z nás, bez ohledu na pohlaví nebo věkovou skupinu. Bohužel stále větší procento lidí od jakékoli fyzické aktivity upouští, protože jsou zlenivělí a zhýčkaní současnou dobou – drtivá většina lidí má auto, kterým se všude dopraví, místo schodů používáme eskalátory nebo výtahy a velkou část volného času prosedíme za počítačem nebo před televizí. Dříve byl pravidelný pohyb jakousi samozřejmostí. Nejen v přírodě, ale i v uličkách města jsme mohli vídat běžce, lidé pracovali na polích, obstarávali svůj pozemek, trávili s dětmi čas na čerstvém vzduchu. Pod pravidelným pohybem si nemusíte nutně představit pouze cvičení a mučení sebe sama v posilovně, je to jakákoli aktivita, při které rozhýbete tělo. Pravidelný pohyb je radost, nikoli nutnost Budete-li k pravidelnému pohybu přistupovat jako k povinnosti, která vás nebaví a naopak vás nudí, nikdy se pro něj dostatečně nenadchnete. My vás nechceme nutit do několika hodin týdně strávených za dveřmi fitness centra, nebudeme po vás chtít pořízení permanentky do bazénu ani vás nezlákáme k vytvoření domácí posilovny. Místo toho vám řekneme, proč je pro vás a vaše zdraví pravidelný pohyb důležitý a proč byste jej ze svého života neměli vynechávat. V čem vám pravidelný pohyb pomůže? Pravidelná fyzická aktivita, ať už bude jakákoli, má na vaše zdraví výrazný a především pozitivní vliv. Mezi největší kladné stránky a výhody pravidelného pohybu patří následující: spalování nadbytečné energie stimulace krevního oběhu posilování srdce čištění plic prokrvení pokožky zvýšení pružnosti šlach vyplavování endorfinů neboli hormonů štěstí podpoření lymfatického systému Budete se cítit lépe Začnete-li se pravidelně hýbat, nejenže tak zvýšíte svou fyzickou kondici, ale navíc můžete i zhubnout – a to je určitě velkým lákadlem pro mnohé z vás. Nečekejte překotné výsledky do několika dní, zvláště v případě, pokud jste až do dnešního dne zaujímali roli pecivála a pohyb... Čtěte více Příspěvek Proč a jak vám pomůže pravidelný pohyb? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.02.2017 09:25 |

podobné články

Sexy zadek v 5 krocích

 
Mít sexy zadek by si přál nejspíš každý, právě proto vám v dnešním článku přinášíme několik cviků, které vám ho pomůžou zpevnit. Jako u každého cvičení je důležité setrvat a nepovolit. U cvičení je dobré využít buďto závaží nebo vlastní váhu. Začínat je však vhodné s nižší váhou, osvojit si správnost provádění cviků a poté váhu navýšit. Výpady Vzpřímený postoj a lehce rozkročené nohy jsou základním postojem. Vykročte jednou nohou dopředu tak, že stehno vykročené nohy se dostane do vodorovné polohy. Nohy vždy prostřídejte a cvik provádějte, co nejníže. Opakujte po 15 cvicích na každou nohu po tři série. Dřepy se závažím Vezměte si do každé ruky závaží, pokud doma nemáte činky, poslouží i plné PET láhve. Udělejte 20 dřepů a protřepejte si nohy. Opakujte dřepy po dvaceti opět po třech sériích. Celkem uděláte 60 dřepů. Dřepy se židlí Židli si postavte před sebe a vždy udělejte podřep a nohou mihněte nad opěradlo židle. Nohu při každém podřepu vyměňte. Zase opakujte 20 x po třech sériích. Během cvičení nezapomínejte pít, a když pocítíte pnutí a bolest nohy protřepejte. Kroužení Klekněte si na měkkou podložku a opřete dlaněmi o zem. Natáhněte nohu do výšky a napodobujte malé kroužky, alespoň 30x. Poté nohy vyměňte a snažte se u cviku nekolébat. Tento cvik je vhodný i pro zádové svalstvo. Zvedání pánve Podložku ještě neschovávejte a lehněte si na záda, kdy nohy pokrčíte v kolenou. Ruce dejte podél těla, dlaně se dotýkají podložky. Opět je vhodné použít nějaké závaží, které si položíte do podbřišku a zvedáte pánev nahoru, dokud trup není v rovině se stehny. Při pokládání trupu postupujte pomalu a nikoli až na podložku. Pohyb ukončete pár centimetrů nad ní a opakujte cvik 20x. Cviků na posílení nejen zadečku existuje samozřejmě celá škála, a pokud se vám zdá toto cvičení brnkačka, zkuste výzvu 1000 dřepů. Sama jsem... Čtěte více Příspěvek Sexy zadek v 5 krocích pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.10.2015 21:15 |

podobné články

CIA prý zbytečně mučila lidi

 
V polovině uplynulého měsíce bezúspěšně vyzvala Rada OSN pro lidská práva Spojené státy americké, aby jí předaly zprávu senátního výboru pro zpravodajské služby o mučení. Senát Spojených států nicméně přiznává, že mučení bylo zbytečné. Přitom však nechce znát důvody, které při vyšetřování CIA k mučení vedly, a ani nežádá potrestání odpovědných činitelů.
02.04.2014 13:40 |

podobné články

Kruté mučení malého chlapce, pálení cigaretou, únosy a bití. Drsné zprávy o zvěrstvech na východní Ukrajině

 
Amnesty International zveřejnila zprávu popisující konkrétní případy únosů a mučení, kterých se dopouštějí obě strany konfliktu na Ukrajině. Podle neověřitelných údajů ukrajinského ministerstva vnitra došlo mezi dubnem a červnem letošního roku k více než 500 únosům a následnému mučení.
15.07.2014 10:35 |

podobné články

Zpráva o mučení na Ukrajině: Nic pěkného

 
Amnesty International zveřejnila zprávu popisující konkrétní případy únosů a mučení, kterých se dopouštějí obě strany konfliktu na Ukrajině. Podle neověřitelných údajů ukrajinského ministerstva vnitra došlo mezi dubnem a červnem letošního roku k více než 500 únosům a následnému mučení.
15.07.2014 11:00 |

podobné články

Minuta není vždy totéž co 60 sekund, tvrdí studie

 
Šedesát sekund není pro náš mozek totéž, co jedna minuta. Když si totiž rozdělíte nějaký konkrétní časový úsek na menší části, bude se vám zdát, že budoucnost je mnohem blíž. Tvrdí to vědci ve studii, která byla publikovaná v odborném časopise Psychological Science. 
23.05.2015 11:15 |

podobné články

V noci nás čeká nejdelší minuta! Bude mít 61 vteřin

 
Poslední červnová minuta bude kvůli nepravidelné rotaci Země delší o jednu vteřinu. Země totiž ve svém otáčení není tak přesná jako atomové hodiny. Lidé samozřejmě změnu nepoznají, hůř na tom ale budou přístroje.
30.06.2015 18:45 |

podobné články

Sexy blondýnka dokáže oloupat banán svými chodidly!

 
Tahle roztomilá blondýnka v plavkách vypadá sama o sobě dost sexy. Nemluvě o tom, když zaujme tuto neobvyklou polohu a začne loupat banán. Nikoliv však rukama, ale svými šikovnými chodidly. Stačí ji k tomu pouhá jedna minuta.  Všimněte si vypracovaného bříška a neustálého úsměvu ve tváři. S čím přijde slečna příště?
24.02.2010 05:05 |

podobné články

Mazaným zlodějům z Číny stačila na krádež počítače pouhá minuta

 
Dva sehraní zloději během necelé minuty ošálili prodavačku a přímo před nosem jí z prodejny v čínském městě Chaočou odnesli nový notebook. Navzdory záznamu bezpečnostní kamery jsou muži stále ještě na svobodě.
11.05.2011 20:40 |

podobné články

Pouhá minuta na úkryt. Česká scenáristka z Izraele mluví o ČT, Rusku i raketových útocích

 
PŮLNOČNÍ ROZHOVOR Televizní scenáristka Lenka Szántó už víc než rok žije na Blízkém východě, kde je její manžel jediným českým válečným zpravodajem. Zde spolu rovněž vychovávají dva syny a vždycky to není procházka růžovým sadem: Máte plus minus minutu na úkryt, oznámí-li siréna raketový útok. ParlamentnímListům.cz Češka mimo jiné prozradila, proč nemá stejný názor jako kritici veřejnoprávního zpravodajství, co si myslí o chování Rusů a proč bychom si měli vážit práce všech zahraničních reportérů.
31.08.2014 00:05 |

podobné články

Expander aneb Jaké cvičení nabízí

 
Cvičení s expanderem je vhodné pro obě pohlaví a všechny věkové skupiny. Jedná se o cvičení proti stálému odporu, který se zvětšuje se vzdáleností od uchycení. Díky různorodosti pohybů se při cvičení zapojuje více svalových ...
12.10.2010 07:05 |

podobné články

Začíná vojenské cvičení Ample Strike 2014

 
Příletem letounů na základnu v Náměšti nad Oslavou dnes začne mezinárodní armádní cvičení Ample Strike 2014. Kromě českých vojáků se ho zúčastní příslušníci armád 11 členských států NATO. Cílem cvičení je sladit výcvik předsunutých leteckých návodčích, kteří určují pozemní cíle pro letectvo, s posádkami letadel a vrtulníků. Cvičení bude největším společným výcvikem aliančních jednotek na českém území.
03.09.2014 06:30 |

podobné články

Středočeští záchranáři vyhráli první místo v soutěži Záchrana 2014

 
Ve dnech 2.–5. října se ve Vysokých Tatrách konalo mezinárodní odborné metodické cvičení složek IZS Záchrana 2014. Již tradičně se cvičení zúčastnila také posádka zdravotnické záchranné služby z Benešova ve složení lékař Pavol Kačenga, záchranář Adam Svoboda a řidič Rudolf Kotek. Cvičení se celkem zúčastnilo 26 záchranářských posádek, z nichž čtyři byly z České Republiky. Dvě posádky do bojů o pomyslné zlato vyslala i italská horská záchranná služba z oblasti Bolzana. V obrovské mezinárodní konkurenci a nelehkém terénu slovenských velehor obsadila posádka zdravotnické záchranné služby z Benešova první místo a již potřetí suverénně ovládla toto metodické cvičení.
07.10.2014 15:55 |

podobné články

Osobnosti: Adam Svoboda (9 článků)

Čeští vrtulníkaři byli na cvičení NATO v Turecku

 
Na turecké letecké základně Konya se konalo jedno z největších leteckých cvičení v Evropě NATO Tiger Meet. Do letošního ročníku 2015 se kvůli své vytíženosti a účasti na cvičení Lion Effort pořádané 21. základnou taktického letectva v Čáslavi nezapojila 221. „Tygří“ letka z Náměště se svými vrtulníky Mi-24/35 a Mi-171š, ale pouze pozorovateli, kteří ale svojí účastí potvrdili důležitost a význam tohoto cvičení pro Vzdušné síly Armády ČR.
15.05.2015 12:56 |

podobné články