Kolik přijde pojišťovnu nehoda vesmírné lodě?

Když se vybouráte s autem, plnění havarijního pojištění může jít i do stovek tisíc korun. Pokud vám havaruje vesmírná loď, jde o úplně jiné částky. Když řeknete, že o astronomické, nebudete daleko od pravdy...
11.08.2015 11:15 |

Start vesmírné lodě Dragon se nezdařil: Nosná raketa explodovala

Start nákladní lodě Dragon soukromé společnosti SpaceX z Mysu Canaveral na Floridě k Mezinárodní vesmírné stanici (ISS) se dnes odpoledne SELČ nezdařil. Podle sdělení americké vesmírné agentury NASA nosná raketa Falcon 9 z dosud neznámých příčin explodovala zhruba dvě minuty po vypuštění.
28.06.2015 17:25 |

Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Nově máte šanci do konce září

Lidé se dočkají pozitivní změny v českém pojišťovnictví. Dosud mohli zdravotní pojišťovnu změnit jen jednou ročně. Letos 1. září ale vstoupí v platnost novela, která umožňuje změnit pojišťovnu hned dvakrát v roce. Čekací doba je čtvrt roku, takže změna musí být ohlášena do konce září.
21.08.2015 05:45 |

Změnit zdravotní pojišťovnu lze ode dneška

Ode dneška lze změnit svou zdravotní pojišťovnu. Přihlášku lze podat až do konce března; klientem nové pojišťovny se pak člověk stane od 1. července. Vloni se v prvním pololetí rozhodlo změnit svou zdravotní pojišťovnu bezmála 50 000 lidí.
01.01.2017 20:55 |

Nejdražší pacient v Česku: Víme, kolik stojí pojišťovnu

Léčba "nejdražšího pacienta" stála loni Všeobecnou zdravotní pojišťovnu neuvěřitelných 54 milionů korun. Muž (57) z Prahy trpí poruchou krvetvorby.
01.06.2013 09:35 |

První soukromé kosmické letiště: Už ho stavějí!

To, co se doteď zdálo jen jako sci-fi či ulítlý nápad několika nadšenců, se stává skutečností. V rozlehlých pustinách amerického státu Nové Mexiko začali stavět první soukromé vesmírné letiště na světě. Už za pár let tam mají startovat a přistávat soukromé vesmírné lodě s lidmi, kteří si jen tak pro potěšení vyberou výlet ke hvězdám.
19.07.2009 05:20 |

Soukromá společnost provedla úspěšné testy vesmírné rakety

Společnost Virgin Galactic britského miliardáře Richarda Bransona v pondělí provedla první úspěšný letový test vesmírné lodě VSS Enterprise.
23.03.2010 07:50 |

Osobnosti: Richard Branson (93 článků)

V Číně postavili budovu ve tvaru vesmírné lodě ze Star Treku. Stála miliardy

V Číně postavili unikátní kancelářskou budovu ve tvaru slavné USS Enterprise, vesmírné lodi ze Star Treku. Jde o sídlo čínského herního studia NetDragon Websoft. Jeho zakladatel, třiačtyřicetiletý Liou Te-ťien patří mezi takzvané " trekkies ", fanoušky světa Star Treku. Na svůj splněný sen utratil 600 milionů jüanů (v přepočtu téměř 2,4 miliardy korun).
25.05.2015 15:20 |

Nehoda lodě v Kongu si vyžádala 138 obětí

Policie Demokratické republiky Kongo ve čtvrtek oznámila, že nehoda lodě v západní provincii Bandundu si vyžádala 138 lidských životů. Informuje o tom agentura Reuters. K nehodě došlo ve středu.
29.07.2010 14:40 |

Start ruské nákladní lodě Progress poprvé v historii ISS odložen

Poprvé v historii Mezinárodní vesmírné stanice (ISS) byl odložen start ruské nákladní lodě Progress.
08.09.2010 14:05 |

Kosmické lodě začíná ovládat umělý mozek

Kosmické lodě začínají používat vlastní umělý mozek k navádění a přistávání u Mezinárodní vesmírné stanice.
15.02.2011 00:40 |

Total War: Rome II nabídne lodě i vojska na jedné mapě

Možná ten nadpis nezní tak bombasticky, ale zamyslete se, co to znamená. Ano, konečně se na jedné bitevní mapě spolu objeví lodě a pozemní jednotky, což znamená, že se (snad) budou lodě zapojovat do pozemních střetů i svými palubními zbraněmi jako jsou balisty a zřejmě bude hrát roli i případné opevnění na pobřeží. Potvrdil to Rob Bartholomew, který na Rome II pracuje:...
02.08.2012 14:55 |

Přistěhovalci umírají po stovkách: Evropa chce potápět jejich lodě, tvrdí turecký prezident

Otázka přistěhovalectví do Evropy je žhavější než kdy předtím. Ve Středozemním moři mají velké problémy lodě, které přistěhovalce přivážejí. Umírají stovky lidí a kvůli imigrantům dnes začne i summit EU. Turecký prezident Erdogan však má jasno: Evropa podle něj chce lodě s přistěhovalci potápět.
23.04.2015 06:10 |

Potopit nebo prodat? Francie se pořád nerozhodla, co s 'ruskými' Mistraly

Francie by mohla prodat Číně lodě Mistral vyrobené pro Rusko, píše portál Want China Times. Do Šanghaje dorazily dvě francouzské lodě, Mistral a Aconit. Francouzská letadlová loď přitom zavítala do čínského přístavu vůbec poprvé. Před několika dny se přitom objevila informace, že by Paříž mohla lodě zaplacené ruskou vládou potopit.
11.05.2015 14:01 |

Francie zaplatí Rusku odškodnění za nedodané lodě

Na výši odškodnění za nedodané vrtulníkové lodě Mistral, které Paříž odmítla ruskému námořnictvu vydat, se po dlouhém jednání dohodla Moskva a Paříž. Francie zmíněné lodě nedodala, přestože kontrakt byl uzavřen a částka uhrazena. Oznámila to ruská agentura RIA Novosti s odvoláním na kremelské poradce.
31.07.2015 07:06 |

Další cíle ISIS? Výletní lodě ve Středozemním moři

Výletní lodě ve Středozemním moři – to je prý další cíl džihádistů, kteří by mohli zaútočit na nic netušící Evropany. Další možné cíle jsou ropné plošiny nebo nákladní lodě převážející ropu. Informaci zveřejnil britský viceadmirál Clive Johnstone. Ruské tajné služby dnes navíc varovaly, že speciálně vycvičení džihádisté chystají útoky v Evropě.
29.01.2016 19:00 |

Od tureckých břehů: Ankara odmítá vpustit do svých vod lodě NATO

NATO se odhodlalo k činům. Chtělo vyslat od Egejského moře lodě, jejichž cílem by byla pomoc se zvládáním migrační krize a boj proti pašerákům. Jenže podle posledních informací se plán zasekl. Čeká se totiž, až k celé akci dá svolení Turecko, členská země NATO, v jejíchž vodách se mají lodě pohybovat. Informuje agentura AFP.
02.03.2016 18:46 |

Víte, kolik zlata bylo dosud na světě vytěženo a kolik vážil největší zlatý nuget?

Víte, kolik zlata bylo dosud na světě vytěženo? Kolik vážil největší zlatý nuget? Kde se odehrála první zlatá horečka? Kolik zlata obsahují moře a oceány a kolik celý vesmír? Která zlatá mince je sběratelským skvostem? Jak fungují novodobé zlaté doly?
03.12.2014 17:12 |

Nešťastné seniorky: změnily pojišťovnu, teď bolestí nespí

Důchodkyně z Panských Dubenek podlehly naléhání dealera a změnily zdravotní pojišťovnu.
04.11.2009 18:05 |

Muž léta předstíral, že je nemocný. Připravil pojišťovnu o miliony

Devětatřicetiletý muž z Mladoboleslavska podle policie připravil zdravotní pojišťovnu podvodem o více než dva miliony korun, když předstíral, že je nemocný.
11.01.2010 15:50 |