Když se i superhrdinové rozloží: Recenze LEGO Marvel’s Avengers

Superhrdiny nic jen tak nesloží a už vůbec ne rozloží. O nejsilnějším týmu Avengers to platí dvojnásob. Jenže v téhle hře lze rozložit a složit úplně všechny. Iron Man, Hulk, Thor, Kapitán Amerika a další z party se totiž vrátili na konzole a počítače v dalším stavebnicovém dobrodružství. A jak platí u všech LEGO her a zpracovávané tematiky, i Marvel’s Avengers si užijí nejvíce milovníci Avengerů a komiksových hrdinů vůbec.
06.02.2016 22:05 |

Trailer: Skupina komiksových superhrdinů bojuje proti zlu

Marvel Studio uvádí „Marvelovské mstitele Avengers“ – super hrdinský tým všech dob, který přestaví ikonické super hrdiny – Iron Mana, Neuvěřitelného Hulka, Thora, Captaina America, Hawkeye a Black Widow. Když se objeví nečekaný nepřítel, který ohrožuje světovou bezpečnost a bezpečí, Nick Fury, ředitel mezinárodní mírové agentury známé také jako S.H.I.E.L.D., zjistí, že potřebuje tým, aby odvrátil světovou katastrofu. Začíná provádět nábor po celém světě. Avengers, které představují Robert Downey Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Jeremy Renner a Samuel L. Jackson, a které režíruje Joss Whedon, jsou založeni na stále populární knižní sérii marvelovských komiksů „Avengers“, která byla poprvé vydána v roce 1963 a od té doby se stala kultovní záležitostí. Připravte se na vzrušující film, nabitý akcí a zvláštními efekty, až se 3. května 2012 shromáždí Avengers.
12.10.2011 15:50 |

Osobnosti: Samuel L. Jackson (8 článků) , Mark Ruffalo (7 článků) , Robert Downey Jr. (39 článků) , Scarlett Johansson (285 článků) , Chris Evans (82 článků) , Jeremy Renner (10 článků) , Joss Whedon (8 článků) , Chris Evans (82 článků) , Chris Evans (82 článků) , Black Widow (4 články) , Robert Evans (5 článků) , Evans Evans (149 článků) , Jeremy Jackson (14 článků) , Mark Downey (1 článek) , Robert Evans (5 článků)

Soutěžte s LEGO® Movie o 10 unikátních stavebnic z filmu

Společnost LEGO®, jeden z největších světových výrobců hraček opět překračuje své hranice. Svět LEGO nyní dobývá filmové plátno a to ve velkém stylu! LEGO Movie (v českém originále LEGO® Příběh) je vůbec první filmové 3D LEGO dobrodružství, které vás vtáhne do světa stvořeného jen a pouze ze slavných kostiček.
11.02.2014 10:10 |

Avengers jsou třetím nejnavštěvovanějším filmem všech dob. Tady je ale 5 jiných, těch pravých důvodů, proč si ho dnes musíte pustit!

Je to právě Marvel a jeho superhrdinové, kteří v posledních letech zcela ovládli plátna kin. A konec je zatím v nedohlednu. Minimálně do roku 2019 má studio pomocí třífázového rozvrhu program už dávno naplánovaný a můžete si být jistí, že bude mít i své pokračování. Passé jsou i klasické snímky. Marvelovské univerzum je propojené (a bezedné) a jednotlivé postavy se tedy potkávají napříč několika filmovými příběhy, či se rovnou objevují v jedné týmovce. Jako třeba Avengers. Družstvo neohrožených bojovníků se premiérově představilo v roce 2012 a rázem zbořilo všechny prodejní statistiky. Dodnes si snímek drží třetí místo v nejnavštěvovanějších filmech všech dob. Dnes večer ho uvede i Nova a my vám přinášíme pět skutečných důvodů, proč si ho nenechat uniknout.
11.04.2015 19:31 |

Avengers i Strážci Galaxie se vrátí: Komiksový gigant Marvel představil 9 filmových novinek!

Komiksové filmy jsou čím dál tím populárnější, vydělávají stamiliony až miliardy dolarů a do kina na ně chodí stále více Čechů. Komiksový gigant Marvel, který má vlastní filmové studio, představil své plány až do roku 2019, a odhalil tak devět novinek, mezi kterými nechybí ani novinky s těmi nejznámějšími superhrdiny jako Thor, Kapitán Amerika a Avengers.
29.10.2014 20:00 |

Chris Hemsworth z Avengers se stal otcem, dceru pojmenoval India

Australský herec Chris Hemsworth, který zazářil ve filmech Thor nebo Avengers, má první dítě. Jeho žena Elsa Patakyová porodila o víkendu holčičku, které dali jméno India. Další články k tématu: Někdy jsem skutečně jako holka, říká svalovec Chris Hemsworth Hrdinové z Avengers drtí Pottera, v USA vydělali za víkend 4 miliardy Úhlavní padouch z Avengers: Hrát Lokiho je v podstatě masochismus VIDEO: Upírova milenka ze Stmívání bude Sněhurkou v pancíři
14.05.2012 11:00 |

Osobnosti: Chris Hemsworth (47 článků)

RECENZE: V Captain America: Občanská válka stojí superhrdinové proti sobě

Uplynuly pouhé dva roky a opět jsou tu zpátky: komiksoví a následně filmoví superhrdinové studia Marvel se vracejí ve třetím dílu série. Tu zahájil před pěti lety film Captain America: První Avenger, předloni následoval Návrat prvního Avengera a ve čtvrtek vstupuje do kin Captain America: Občanská válka.
05.05.2016 14:00 |

LEGO Grand Theft Auto!? LEGO City Undercover se vrací s kooperací pro dva poldy

Jedna z nejlepších LEGO videoher a dřívější exkluzivita pro konzoli Wii U LEGO City Undercover se po čtyřech letech dostává i na další konzole. Je chytání zločinců, otevřený svět a hratelnost inspirovaná sérií Grand Theft Auto zábavná i po takové době? Ano, je, ale za tu dobu se toho zábavného změnilo pramálo, což rozhodně mělo.
12.04.2017 20:00 |

Z komiksového Thora nakladatelství Marvel Comics se stane žena

I superhrdinové mohou prodělat změnu pohlaví. A přesně to pro jednoho ze svých komiksových hrdinů – severského boha Thora – nachystalo nakladatelství Marvel Comics. Thor, který se v jeho příbězích poprvé objevil v roce 1962, se stane ženou, informovaly tiskové agentury.
16.07.2014 15:30 |

Nová DVD: Avengers, Nadějný rok, Kalifornie a Durhamští Býci

Ve filmu Avengers spojili své síly největší superhrdinové všech dob. Steve Martin, Jack Black, Owen Wilson hrají milovníky ptactva v komedii Nadějný rok. V retro edici vychází psychologické drama Kalifornie, v níž na Brada Pitta a Juliette Lewisovou čeká plno dobrodružství i hrůzy a sportovní Durhamští Býci aneb Kevin Costner a Tim Robbins na baseballovém hřišti i mimo něj.
28.08.2012 07:25 |

Osobnosti: Brad Pitt (1551 článků) , Kevin Costner (83 článků) , Owen Wilson (40 článků) , Juliette Lewis (8 článků) , Steve Martin (7 článků) , Tim Robbins (12 článků) , Jack Black (20 článků)

Entertainment Weekly: Hollywood se učí točit Číně na míru

Až se příště sejdou superhrdinové v pokračování filmu Avengers, nebuďte překvapeni, pokud se v některé části příběhu ocitnou v Číně. Vzhledem k tomu, jak roste místní trh - skoro stejně, jako Hulk na filmovém plátně - režisér Avengers Joss Whedon čeká, že mu jednoho dne někdo zavolá, aby umístil děj alespoň částečně do Číny, napsal server Entertainment Weekly.
01.05.2013 10:00 |

Osobnosti: Joss Whedon (8 článků)

Recenze LEGO Marvel Super Heroes: Stavebnice + komiks + PS4 = Příjemná zábava!

Magneto k sobě nepřitahuje kov, ale plast. Když se Hulk rozzuří, naskáčou mu svaly z kostiček. Iron Manovy výtvory zase připomínají stavebnici. Co se to stalo? LEGO přetvořilo k obrazu svému i komiksový svět superhrdinů od Marvelu. A ještěže tak. Nejnovější videohra totiž pojednává o boji hrdinů s padouchy v tom nejvtipnějším a zároveň velmi nápaditém pojetí.
21.12.2013 08:42 |

Marvel chystá film s černošským superhrdinou. Černého pantera natočí režisér Rockyho

Režisér filmu Creed Ryan Coogler natočí nový film Black Panther studií Marvel a Disney. Do hlavní role Černého pantera byl obsazen Chadwick Boseman. Ten se v této postavě objeví už ve filmu Captain America: Občanská válka, který půjde do kin letos v květnu. Film Black Panther, který má mít premiéru v únoru 2018, bude prvním snímkem, v němž se studio Marvel soustředí primárně na černošského superhrdinu. Kolem osoby režiséra filmu panovalo mnoho spekulací. Výběr nakonec padl na teprve 29letého Cooglera, který si už vysloužil ocenění za průlomový snímek Fruitvale a v loňském roce rozvířil vlny sportovním dramatem Creed, které navazuje na sérii Rockyho.
12.01.2016 11:25 |

Osobnosti: Chadwick Boseman (3 články) , Ryan Coogler (2 články)

Spider-Man a Deadpool prožijí homoerotický románek, plánuje Marvel v novém komiksu

Vydavatelství Marvel láká fanoušky komiksů na novinku, ve které se objeví dva zdánlivě nespojitelní hrdinové, Spider-Man a Deadpool. Jde vůbec o první příběh, kterému Marvel dodal lehce homoerotický podtext. Fanoušci jsou z novinky nadšení, otázkou zůstává, jestli vydavatelství svůj záměr s homosexuálním vztahem superhrdinů dotáhne do konce. Existuje totiž smlouva se společností Sony, ve které se vydavatel zavázal, že Spider-Man se na obrazovkách nikdy neobjeví jako homosexuál.
11.02.2016 13:45 |

Avengers

Marvel Studios uvádí super hrdinský tým všech dob Avengers, ve kterém se přestaví ikoničtí super hrdinové – Iron Man, Neuvěřitelný Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye a Black Widow....
30.04.2012 10:45 |

Osobnosti: Black Widow (4 články)

Robert Downey jr. bude Iron Manem v dalších dvou dílech Avengers

Americký herec Robert Downey jr., který sbírá kasovní i divácké úspěchy jako superhrdina Iron Man ve filmu Avengers, podepsal smlouvu na další dvě pokračování tohoto úspěšného snímku. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na studio Marvel.
22.06.2013 09:05 |

Nová posila pro filmové Avengers. Do kin míří Ant-Man

Filmový svět společnosti Marvel se opět rozrůstá a snímkem Ant-Man nám poprvé na filmových plátnech představuje zakládajícího člena týmu Avengers, mravenčího muže Ant-Mana. Jeho filmový debut dorazí na plátna kin už 16. července a jde o jeden z nejočekávanějších hitů letošního léta.
12.07.2015 15:02 |

Komiksový snímek Avengers se v příštím roce vrátí na filmová plátna

Po veleúspěšném prvním díle amerického akčního trháku Avengers přijde v příštím roce do kin díl druhý s názvem Avengers: Age of Ultron. I pokračování tohoto sci-fi filmu bylo svěřeno režiséru Jossovi Whedonovi. Film je natočen na námět stejnojmenného komiksu, kde se stali Captain America, Thor, Iron Man, Hulk či Black Widow neporazitelnými hrdiny.
31.10.2014 09:25 |

Osobnosti: Joss Whedon (8 článků) , Black Widow (4 články)

Recenze: Lego Movie The Videogame je nejnudnější hra podle stavebnice za poslední měsíce

Lego videoher je na konzolích tolik, že spočítat je bez pomoci internetového vyhledávače je věc takřka nemožná. I na nové mašině PlayStation 4 přistála již druhá. Po superhrdinech od Marvelu je zde herní dobrodružství, které kopíruje filmový Lego příběh. Že by však šlo o kdovíjakou zábavu, se říct nedá.
01.04.2014 08:40 |

Od Conana k dětem: Funcom se pouští do LEGO MMO

Trochu překvapivá tisková zpráva přišla od Funcomu, který oznámil zbrusu novou MMO hru. Jestli ale čekáte třeba pokračování Age of Conan, nějaký datadisk pro The Secret World nebo jinou dospěláckou věc, jste na omylu. Funcom jde do LEGO postaviček. Konkrétně to bude MMO podle značky LEGO Minifigures. Ta už má svoji iPhone hru a teď se dočká i velkého MMO. Navíc od lidí,...
14.12.2010 12:40 |