Kdepak revoluce, pouze rozehnané povstání: Recenze Homefront: The Revolution

Jako pokračování nevýrazné akce, které navíc změnilo vydavatele, neměla střílečka z pohledu první osoby Homefront: The Revolution lehký zrod. A ze hry, která zaváněla průšvihem, se skutečně dle očekávání nevyklubalo nic výjimečného. Pokud ale máte rádi střílečky, vize temné budoucnosti a naopak nesnášíte demokracii utlačující okupanty, mohla by vás tato akce zaujmout. Tedy pokud máte pevné nervy. Revoluce se prostě tentokrát nekoná.
01.06.2016 09:20 |

Hrůzy války v nové upoutávce na střílečku Homefront

Nový trailer na Homefront ukazuje, že invaze Severní Koreje a jejich spojenců do Spojených států se neobejde bez obětí.
15.12.2010 17:50 |

Cenzura hry Homefront. Vadí mrtvý Kim Čong-il

Japonská verze střílečky Homefront musí být oproštěna od negativně laděných narážek na KLDR.
05.02.2011 16:00 |

Osobnosti: Kim Kim (1097 článků)

Senátoři chtějí přejmenovat květnové povstání na České národní

Senátoři se rozhodli ocenit zásluhy účastníků povstání v květnu 1945 a zákonem je chtějí postavit na roveň účastníků národního boje za osvobození. Povstání pak chtějí přejmenovat na České národní povstání.
24.05.2012 07:10 |

KSČM navrhla měsíc po senátorech uznat aktéry květnového povstání

Komunisté navrhli podobné ocenění účastníků protifašistického povstání z května 1945, které před měsícem předložili senátoři ČSSD, ODS nebo KDU-ČSL v rámci zákona o Českém národním povstání. Komunisti v čele s Josefem Šenfeldem chtějí doplnit zákon o válečných veteránech z roku 2002 tak, aby za ně byli považováni všichni účastníci povstání, kteří získali potřebné potvrzení od ministerstva obrany.
10.06.2012 13:55 |

Osobnosti: Josef Šenfeld (9 článků)

Mezi poslanci není shoda na přejmenování povstání z května 1945

Poslanci dnes postoupili do závěrečného schvalování senátní novelu, která by přejmenovala protifašistické povstání z května 1945 na České národní povstání a ocenila jeho účastníky. Nad přejmenováním tehdejších událostí není ve Sněmovně shoda. Zákonodárci budou v závěrečném schvalování hlasovat i o návrhu, podle kterého by zůstal nynější název Květnové povstání českého lidu.
20.03.2013 12:30 |

Zaměstnanci DPP se podíleli na květnovém povstání v roce 1945, jejich oběť připomínají památníky

Odpoledne 5. května 1945 se v rozhlase ozvalo volání o pomoc, které je považováno za začátek květnového protifašistického povstání. Zapojili se do něj také zaměstnanci Elektrických podniků hlavního města Prahy, předchůdce dnešního Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP). Podle dobových dokumentů šlo o 1480 provozních zaměstnanců Elektrických drah a 239 pracovníků Elektráren. Někteří z nich během povstání padli. Tyto hrdinné oběti povstání dodnes připomínají četné pamětní desky a památníčky.
04.05.2017 18:20 |

Mirko Raduševič: Revoluce a studenti

Maďarské povstání – revoluce v roce 1956 začalo jako demonstrace studentů, kteří se vydali pochodem do centra Budapešti před parlament. Studentská delegace se vypravila do státního rozhlasu a dožadovala se odvysílat své požadavky. Když neuspěla a vycházela z budovy rozhlasové stanice, ozvaly se výstřely a jeden student byl zabit. Jeho tělo bylo zabaleno do státní vlajky a tím začala revoluce – Maďarské povstání.
17.11.2016 11:55 |

Den romského povstání v Brně připomene i odvahu nájemníků na Kuncovce

Mezinárodní Den romského povstání si 16. května poprvé připomenou i obyvatelé Brna scénickým čtením, které propojí historické události s aktuálním děním v Brně. Na povstání Romů v osvětimském koncentračním táboře bylo se doposud vzpomínalo pouze na komorním pietním aktu v Letech u Písku.
15.05.2017 10:40 |

Infiltrace v novém videu z Deus Ex: Human Revolution

Podívejte se na novou upoutávku na Deus Ex: Human Revolution.
19.11.2010 14:50 |

Vývojářský deník Worms Revolution představuje povolání

Ano, i červi mohou mít povolání! Zvlášť, když se kolem potulují už nějakou tu řádku let a všechny ty roky strávili brutálním bojováním, z nějž nevynechávají ani atomovky a nebo nebezpečné ovce. Takže se nám nakonec červíci ve Worms Revolution začali kastovat. Válečníci jsou takovými těmi klasickými červy, průzkumníci jsou malí, rychlí a jimi vykopané chodby...
15.12.2010 15:00 |

Worms Revolution potáhne nový engine

Další díl série Worms s podtitulem Revolution se nese především ve znamení zbrusu nového enginu. Ten do hry vnese třeba dynamické vodní plochy, které se červíčkům mohou stát v mnoha ohledech osudné. Třeba vodní kapsy ukryté uvnitř krajinky fungují jako záludné pasti, které se pak při odpálení okolního terénu vylijí na protivníka a pomalu jej utopí. Nejinak tomu bude...
21.05.2012 17:20 |

CBS získali práva na film podle Deus Ex: Human Revolution

Po včerejší zprávě, že se pozvolna připravuje snímek podle populární série Assassin's Creed s Michaelem Fassbenderem v hlavní roli, tu máme další přírůstek do tohoto filmově herního tématu. Společnost CBS Films získala práva na filmovou adaptaci vynikajícího akčního RPG Deus Ex: Human Revolution. Součástí dohody by měl být i fakt, že se na produkci snímku bude podílet...
10.07.2012 14:45 |

Osobnosti: Michael Fassbender (43 článků)

Filmové premiéry - Let´s dance: Revolution a Klip

Tento týden vstupuje do kin čtvrté pokračování Let´s dance s podtitulem Revolution a vítěz rotterdamského festivalu, film Klip o dospívající mládeži v současném Srbsku.
30.08.2012 08:10 |

Kapela Green Day se po sedmi letech vrací do Prahy. V lednu představí nové album

Na koncertu 22. ledna v pražské Tipsport Aréně představí americká kapela Green Day v pořadí dvanácté studiové album s názvem Revolution Radio. Kolekce dvanácti písní vyjde 7. října. "Svět samozřejmě ztratil svoji kolektivní povahu... a já, Mike a Tré jsme také ztracené duše. Deska Revolution Radio se stane tím důvodem, aby se všechny ztracené duše daly dohromady...tančily spolu...zpívaly spolu... a především našly jedna druhou. Na tomto poselství byli a jsou Green Day od začátku založeni," uvedl frontman Billie Joe Armstrong. Jako předkapela vystoupí během evropské části turné ska-punková kapela The Interrupters.
13.09.2016 12:00 |

Osobnosti: Joe Armstrong (25 článků) , Green Day (59 článků) , Mike Day (17 článků) , Mike Armstrong (17 článků) , Mike Day (17 článků)

Na koncertu 22. ledna v pražské Tipsport Aréně představí americká kapela Green Day v pořadí dvanácté studiové album s názvem Revolution Radio. Kolekce dvanácti písní vyjde 7. října. "Svět samozřejmě ztratil svoji kolektivní povahu... a já, Mike a Tré jsme také ztracené duše. Deska Revolution Radio se stane tím důvodem, aby se všechny ztracené duše daly dohromady, tančily spolu, zpívaly spolu... a především našly jedna druhou. Na tomto poselství byli a jsou Green Day od začátku založeni," uvedl frontman Billie Joe Armstrong. Jako předkapela vystoupí během evropské části turné ska-punková kapela The Interrupters.
13.09.2016 17:00 |

13.09.2016 22:00 |

14.09.2016 03:05 |